Postad 10 July 2006 - 21:54
Meeh
Jag har ju skrivit att dom inte är färdiga ännu
jag beställde supra-strumpa från hemmabiobutiken i fredags, den har bara inte dykt upp än
Postad 20 July 2006 - 12:36
gällande ditt inlägg i min gästbok att "det märks att jag inte lägger mina pengar på möbler".
Några spontan intryck:
1. studerande
2. man ser mina möbler på mina bilder, vart är dina möbler och dina helhetsbilder
3. jag gav dig ett konstruktivt betygssättande på dina bilder (9/10 OCH 10/10 på ditt andra projekt) jag får tillbaka denna kommentaren? Vart är det konstruktiva i din kommentar?
respons?
Tycker du att ditt betygssättande hjälper detta forum och personen du betygsätter att utveckla sin hobby.
Några spontan intryck:
1. studerande
2. man ser mina möbler på mina bilder, vart är dina möbler och dina helhetsbilder
3. jag gav dig ett konstruktivt betygssättande på dina bilder (9/10 OCH 10/10 på ditt andra projekt) jag får tillbaka denna kommentaren? Vart är det konstruktiva i din kommentar?
respons?
Tycker du att ditt betygssättande hjälper detta forum och personen du betygsätter att utveckla sin hobby.
Redigerat av Unregistered973, 20 July 2006 - 12:39.
Postad 20 July 2006 - 13:04
Min avsikt var inte att vara destruktiv. Jag uppskattar dina komentarer och dina betyg. Dock tycker jag personligen att betygen sätts lite lättvindingt här, "alla ger 10:or tilla alla".
Jag tycker också att möbler är halva grejen av hembion, och jag förstår inte hur du kan råd med sån dyr elektronik och sedan säga att du inte har råd med möbler, (student)?
Vu har alla olika åsikter.....så jag ber om ursäkt om du tog illa upp!
Jag tycker också att möbler är halva grejen av hembion, och jag förstår inte hur du kan råd med sån dyr elektronik och sedan säga att du inte har råd med möbler, (student)?
Vu har alla olika åsikter.....så jag ber om ursäkt om du tog illa upp!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
11 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?