Postad 07 December 2006 - 14:55
Hmm, dags att någon skriver här tycker jag!
Hur funkar Straussen då? Lika nöjd som jag är får man anta
Hur funkar Straussen då? Lika nöjd som jag är får man anta
Postad 10 December 2006 - 13:54
Postad 10 May 2007 - 10:34
Svar på ditt betyg:
Groggautomaten är köpt på ÖB
Finns nog inte kvar längre dock :/
Groggautomaten är köpt på ÖB
Postad 14 August 2007 - 12:59
såg att du skrev i en tråd att din xtz-sub var oduglig. Jag går själv och funderar på en sån så skulle du kunna beskriva dess oduglighet kanske?
mvh
mvh
Postad 14 August 2007 - 17:48
ja, jag lyckas inte få den att integrera med övriga högtalare, (har haft några olika) och den spelar bumligt och mullrigt, har släpat runt den överallt i rummet utan framgång, enda gångerna jag använder den är till film, mina 2 hembyggda subbar med peerless basar är mycket bättre till musik.
Postad 20 February 2008 - 22:39
Hur funkar XTZ centern till dina frontar? är själv på jakt efter en center i den prisklassen nu då pengarna måste gå till annat ett tag =) så vad tycker du? är den ganska neutral och funkar ihop med andra högtalare än XTZ?
Mvh Fredde
Mvh Fredde
Postad 22 February 2008 - 15:00
Hur funkar XTZ centern till dina frontar? är själv på jakt efter en center i den prisklassen nu då pengarna måste gå till annat ett tag =) så vad tycker du? är den ganska neutral och funkar ihop med andra högtalare än XTZ?
Mvh Fredde
jag gillar centern, den känns nog allt neutral, fin diskant, rösterna låter lika som i frontarna, den passade bra ihop med mina gamla vienna också.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
12 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?