Postad 13 January 2009 - 10:28
Hej,
Du glömde sätta betyget
Förresten, tänkte på S1 Signature, jag testar med lite olika placeringar hos mig. Vad jag har förstått så ska dom ju ha en vägg bakom sig? Hur långt har du i avstånd till bakväggen? Jag har ju även gardiner bakanför så det dämpar ju kanske spridningen av ljudet lite. Antar att du drar ditt åt sidan när du ser film
//Richard
Du glömde sätta betyget
Förresten, tänkte på S1 Signature, jag testar med lite olika placeringar hos mig. Vad jag har förstått så ska dom ju ha en vägg bakom sig? Hur långt har du i avstånd till bakväggen? Jag har ju även gardiner bakanför så det dämpar ju kanske spridningen av ljudet lite. Antar att du drar ditt åt sidan när du ser film
//Richard
Postad 17 January 2009 - 00:07
Hej!
Jag har 70 cm till bakväggen.
Gardinerna drar jag inte åt sidan...det går inte
Jag gillar verkligen ljudet från S1...har inte tänkt på spridningen utan det låter helt enkelt riktigt bra
Jag har 70 cm till bakväggen.
Gardinerna drar jag inte åt sidan...det går inte
Jag gillar verkligen ljudet från S1...har inte tänkt på spridningen utan det låter helt enkelt riktigt bra
Postad 17 January 2009 - 11:54
Jovisst låter det bra! Men man kan ju alltid finjustera lite
Man blir lite sugen på en sub till när man ser din uppsättning, men jag bor ju tyvärr i lägenhet, konstigt att inte grannarna klagar som det är... haha
Tack för betyget!
Man blir lite sugen på en sub till när man ser din uppsättning, men jag bor ju tyvärr i lägenhet, konstigt att inte grannarna klagar som det är... haha
Tack för betyget!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
59 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?