Postad 14 February 2007 - 23:33
vad är din erfarenhet av Vincent SP-997 ?? skulle min anläggning tjäna på det tror du??
Finns lite delade meningar angående Vincent och B&W. Problemet är att det gärna blir lite bumbligt med vissa kombinationer mellan dessa tillverkare. Dock kan jag väl säga att just 997 är det slutsteg hos vincent som jag tror skulle passa med de flesta B&W högtalare. Att det sedan är mycket kraftfullt är väl inget som jag behöver påpeka egentligen. Mina Monitor Audio är rena barnleken för stegen, men det är nytt, lite mer svårdrivet, på väg in!
Att du skulle tjäna på mer effekt (Vincent eller inte) i ditt system kan jag nog lova. Åtminstone till frontarna, fast det är kanske så du tänker?
MVH
Postad 24 March 2007 - 09:05
Hej!
Hur upplever du din lösning med duk över tv:n? Står i valet och kvalet mellan att köpa en större plasma eller en projektor. Det jag varit skeptisk mot är att jag tror jag kommer störa mig på själva dukbehållaren som kommer å sitta en 50 cm ovanför tv:n - är det något man stör sig på? Det ser ju riktigt snyggt ut på bilderna men min flickvän är skeptisk!
Hur upplever du din lösning med duk över tv:n? Står i valet och kvalet mellan att köpa en större plasma eller en projektor. Det jag varit skeptisk mot är att jag tror jag kommer störa mig på själva dukbehållaren som kommer å sitta en 50 cm ovanför tv:n - är det något man stör sig på? Det ser ju riktigt snyggt ut på bilderna men min flickvän är skeptisk!
Postad 24 March 2007 - 14:32
Haha dessa flickvänner! Can't live with them, can't live without them!! Det krävdes lite övertalning från min sida, men det stör inte mig något och det stör bara min sambo lite!
trevlig helg!!
trevlig helg!!
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
12 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?