Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för SilverDogg

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 08 January 2007 - 18:55

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Postad 08 January 2007 - 19:01

zonco
  • zonco
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
tja!

Jo visst sitter jag för nära, men inte så att det är störande på nåt sett, sitter inte där så många timmar.. Blir lite spel och surf ibland, annars är det laptopen som gäller :) Spela på den är ju grymt förstås, likaså surf. Hade ju en ny 19" innan.. Och jag kan inte påstå att det var bättre bild på den än 27"an.. Galet bra bild, därför fick 19" åka :)

Gamecube ja, haha. Chippat sådant.. Köpte det i princip enbart för att lira Resident evil 4, blivit att man dratt ner alla resident evil.. tror det är 5 eller 6 st va? Grymt bra spel!

Vovven är en jack russel terrier, renrasig men inte så vanlig ;) långhårig och nästan lika mkt svart som vit.. inte så vanligt, kanonfin är hon.. lite för pigg för mig bara, står inte still en sekund ;) bara valp än dock... vart 1 år i november.

Ha de fint, Tobbe.

Postad 08 January 2007 - 20:33

zonco
  • zonco
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
så stor att jag tycker det är jobbigt är den absolut inte :angry: upplössningen är ju ganska låg.. 1366x768.. en fullhd hade suttit jävligt bra! :( kommer köpa en ny skärm i mars här nångång.. farsan fick min benq.. blir nog en 22" wide tror ja, dom är ju inte så fasligt dyra längre. på en sån får du ju dessutom en bra upplösning.

6 st ah.. grymt, kört igenom 4an två gånger, hur bra som helst.. sen drog jag nyligen igång 1an men de blir o vänta tills jag köpt min projje. då blir det resident evil 24/7.. ;) snart borde väll 5an dyka upp på ps3 också? då blir det ju att köpa det.. haha, nej då.. för dyrt :( i framtiden kanske.. hoppas 5an kommer på pc.

alltid kul att köpa saker.. men film och framför allt spel är ju på tok för dyrt, jag lägger ungefär en 6-7kr per dvd.. med fodral, omslag.. bläck.. fotopapper.

vovven e söt ja :rolleyes: väldigt söt, men tar väldigt mkt tid också.. bor hos mina föräldrar som de ser ut nu, hade henne ihop med min fd. flickvän.. sen hade jag inte tid att ta hand om henne själv så..
jack russel är ju grymma, går att lära vad som helst.. (nästan). men som sagt... lite piggare än sin husse haha :D)

jag handlar ganska mkt tekniska prylar pga. att ja jobbar i en expert butik.. om du undrar ;)

släng upp lite bilder i galleriet?

Tobbe.

Postad 15 January 2007 - 02:45

zonco
  • zonco
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
Tja påre.. inte orkat svara haha, inte varit pigg nog de senaste dagarna... men nu så.

det funkar att sitta så nära, men fullhd hade ju suttit ****s fint :))

re4 är ju riktigt riktigt grymt, tänker lira det igen när jag flyttat och monterat upp min projje! =) (som jag inte har ännu). 1an klarade jag på ps1 när jag var... 12? :)) var nog det värsta man kunde göra då.. satt 20cm ifrån en 28" 4;3 och lira.. galet bra! du menar att re5 kommer kommma till 360? fyfan vad nöjd jag blir då! för ett sånt ska inskaffas så småningom är det tänkt, då det finns pengar över... (inte ofta). re to teh ppl!

aa precis, blir ju inköpspris... det jag menade =) och blir ju lätt så, packar upp nya prylar varje dag och... hm, ska nog ha en sån här... :]~~~

alright, är du nåt intresserad utav hifi/hembio annars då? tycker det är riktigt skoj och pengarna kommer ju läggas på det nu.. prylar öht. går alla pengar till. förut var det bara datorer i skallen men nu blir det mer hembio och allt vad det innebär..

hoppas du haft en bra helg, var på firmafest jag så det var rätt hårt =) nej då.. gott käk och mkt skålande... blev bra.

har du msn så adda på... [email protected]

tjabo!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.