Postad 20 March 2007 - 22:05
se så ... mycket fina högtalare..så skall det se ut.... nu åker betyget på..... kolla gärna hos mig igen om du har tid... har lite uppdateringar där..... MVH Ace34
Postad 20 March 2007 - 23:30
jag jämförde inte med PV 60, men designen var en fördel i varjefall, sen skull einte jag kunna leva med att veta att jag köpte en gammal panel, när den nya panelen finns ute i handeln (PX70) det skulle ha gjort mig tokig.
Allla vet hur fort utvecklingen går inom platt tv just nu, ändå pv60 och 70 har samma specar så behöver det inte betyda att det är samma kvalite på bilden. 70 har ju ändå en helt ny panel, så personligen så tror jag det är en viss skillnad mellan dessa till fördel 70 alltså
Allla vet hur fort utvecklingen går inom platt tv just nu, ändå pv60 och 70 har samma specar så behöver det inte betyda att det är samma kvalite på bilden. 70 har ju ändå en helt ny panel, så personligen så tror jag det är en viss skillnad mellan dessa till fördel 70 alltså
Postad 01 April 2007 - 23:23
tja FREDYR...DU UNDRADE OM JAG HADE BYGGT H-TALARNA O DET HAR JAG....DU KAN TITTA HUR JAG GJORT I MITT GALLERI UNDER FLIKEN BYGGBILDER ELLER OMBYGGE PÅ G...
/MASTERMAZE
/MASTERMAZE
Postad 12 May 2007 - 12:35
OJ! Den finaste bilden var på Garden State!, Världens bästa film någonsin, Zach Braff äger
Postad 12 November 2008 - 10:26
Vad menar du med din kommentar? har jag gjort något fel eller vad?
Jag förstår inte vad du menar
Jag förstår inte vad du menar
Postad 15 January 2009 - 23:27
Tackar för media pcn.
jag blir riktigt glad över att se en till som sitter på ett par C-500! tänkte bara höra om du är nöjd ?
jag blir riktigt glad över att se en till som sitter på ett par C-500! tänkte bara höra om du är nöjd ?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
45 bilder
26 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?