Gästbok för anders_gustavsson
Startad av
Unregistereda7124cf7
, May 23 2007 10:46
4 svar till detta ämne
Postad 25 May 2007 - 22:29
hej!
Du vet när du ser ditt album så finns det en knapp "Visa produkter?". Om du klickar på den så visas en lista med dina produkter. Nedanför listan (som i ditt fall nog är tom) finns en annan knapp "lägg till produkt", om du klickar på den så tror jag att du förstår vad du ska göra.
För att få det så att de produkter som är med på bilderna visas under dem måste du klicka på redigera bild och sen är det så finurligt att du kan välja från de produkter du har laggt till i visa produkter-listan.
Du vet när du ser ditt album så finns det en knapp "Visa produkter?". Om du klickar på den så visas en lista med dina produkter. Nedanför listan (som i ditt fall nog är tom) finns en annan knapp "lägg till produkt", om du klickar på den så tror jag att du förstår vad du ska göra.
För att få det så att de produkter som är med på bilderna visas under dem måste du klicka på redigera bild och sen är det så finurligt att du kan välja från de produkter du har laggt till i visa produkter-listan.
Postad 25 May 2007 - 23:08
Tja...
Snygg tv, lägger en röst när det har kommit upp lite mer grejer.
Har du löst ditt problem med inställningar..?
Mvh
Mathzon
Snygg tv, lägger en röst när det har kommit upp lite mer grejer.
Har du löst ditt problem med inställningar..?
Mvh
Mathzon
Postad 26 May 2007 - 12:25
Tjena tack, ja det kommer lite mer bilder sen, håller på lägga nytt golv i vardagsrummet, och det går inte direkt problemfritt, sen ska jag ta lite bilder när det är klart.
nej har inte löst problemen med inställningarna, ska testa lite mer sen.
nej har inte löst problemen med inställningarna, ska testa lite mer sen.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1 bild
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?