Postad 10 April 2008 - 21:23
Tjena! Jo det är en gammal fåtölj som stått under plast och aldrig blivit använd! 
Hade bra med tur som fick den tom gratis!
Ha det bra // Björn
Hade bra med tur som fick den tom gratis!
Ha det bra // Björn
Postad 21 August 2008 - 20:25
Tjena!
Jo det ser ut att vara väldigt långt mellan sofforna men det e ju bara en skiss i verkligheten e det bara drygt 3m mellan bakre soffan och duken rummet e på drygt 15kvm sammanlagt men tog till lite extra när jag skissade för att kunna se allt uplacerat ordentligt.
Jo det ser ut att vara väldigt långt mellan sofforna men det e ju bara en skiss i verkligheten e det bara drygt 3m mellan bakre soffan och duken rummet e på drygt 15kvm sammanlagt men tog till lite extra när jag skissade för att kunna se allt uplacerat ordentligt.
Postad 13 September 2008 - 17:58
Hej!
Tavlan är inköpt i Frankrike på en vingård som även målade tavlor föreställande deras produkter.. Eftersom den är handmålad finns den ju bara i ett exemplar, men galleristen har målat samma motiv.. Kolla på e-bay el. liknande..
Mvh!
Tavlan är inköpt i Frankrike på en vingård som även målade tavlor föreställande deras produkter.. Eftersom den är handmålad finns den ju bara i ett exemplar, men galleristen har målat samma motiv.. Kolla på e-bay el. liknande..
Mvh!
Postad 14 September 2008 - 23:39
Köpte den på vingården, det fanns typ ett paket "tavla + flaska" som jag köpte.. och som jag sade så finns erbjudandet säkert kvar, fast tavlan kommer nog inte se likadan ut..
Lycka till!
Mvh
Lycka till!
Mvh
Postad 03 January 2009 - 22:40
Hej!
Det har blivit en del pengar nerlagt på bilen
Blir nog att jag gör av med den nästa sommar 
Mvh Larssonn
Det har blivit en del pengar nerlagt på bilen
Mvh Larssonn
1 användare läser detta ämne