Postad 11 July 2008 - 22:13
Tjena, jo det blev helt klart ett lyft bas-mässigt. Blev lite tajtare och mer tryck och att det går att kräma på lite mer.
Postad 12 August 2008 - 18:51
Hej och tack för din kommentar om mitt hem.
Och jag får ursäkta för det sena svaret, men jag såg inte ditt inlägg förän nyss.
Jag har köpt tv bänken på EM. här är länken till den TV bänk
Ha det så bra.
Mvh/ Stefan
Och jag får ursäkta för det sena svaret, men jag såg inte ditt inlägg förän nyss.
Jag har köpt tv bänken på EM. här är länken till den TV bänk
Ha det så bra.
Mvh/ Stefan
Postad 12 September 2008 - 19:35
Hej!
Det är inte basreflex... inte på det sättet en vanlig låda funkar iaf.
Denna variant kallas ML-TQWT där ML står för mass loaded. Mha porten kan man lura elementet lite att tro att det sitter i en längre pipa pga den akustiska belastningen porten utgör.
Detta är en variant jag simulerat fram. Lådan är ganska lik "everest" som är designad för FE204, men denna har större förhållande mellan slutna och öppna änden samt en port istället för vanlig öppning.
Det är inte basreflex... inte på det sättet en vanlig låda funkar iaf.
Denna variant kallas ML-TQWT där ML står för mass loaded. Mha porten kan man lura elementet lite att tro att det sitter i en längre pipa pga den akustiska belastningen porten utgör.
Detta är en variant jag simulerat fram. Lådan är ganska lik "everest" som är designad för FE204, men denna har större förhållande mellan slutna och öppna änden samt en port istället för vanlig öppning.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
29 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?