Välkommen till min gästbok
Postad 18 September 2009 - 05:44
tjena och god morgon! satt och läste lite nu på morgonen .mina ögon går i kors men men... hur funkar det "airport exp."?
har du ingen pc inkopplad till nätet för att komma åt spotify? eller går det via ps3an..
har du ingen pc inkopplad till nätet för att komma åt spotify? eller går det via ps3an..
Postad 18 September 2009 - 20:09
Tjenare
Apple Airport Express är en riktigt bra och stabil trådlös router. Jag har två stycken varav den ena används till att streama musik via WLAN från min bärbara. Man ansluter den sen till förstärkaren via Airportens 3,5 mm ministereokontakt för analogt och digitalt ljud.
Eftersom Airport Express är anpassad för Itunes behöver man programmet Airfoil.
Med Airfoil kan man styra Express-enheten via andra program än Itunes, t.ex. Spotify, WinAmp eller Real Player.
Läs mer på Apples sida.
Klicka här!
Apple Airport Express är en riktigt bra och stabil trådlös router. Jag har två stycken varav den ena används till att streama musik via WLAN från min bärbara. Man ansluter den sen till förstärkaren via Airportens 3,5 mm ministereokontakt för analogt och digitalt ljud.
Eftersom Airport Express är anpassad för Itunes behöver man programmet Airfoil.
Med Airfoil kan man styra Express-enheten via andra program än Itunes, t.ex. Spotify, WinAmp eller Real Player.
Läs mer på Apples sida.
Klicka här!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
30 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?