Skriv gärna en rad eller två om du betygsätter något i galeriet. Inte helt kul att få dåligt betyg för något om du inte får en föklaring varför.
Jag har just målat om med mera i rummet, fler bilder på hur allt ser ut kommer senare. Gardinerna ska monteras upp, de behövs verkligen nu under sommaren. Tyvärr är kameran lite jobbig med att alla linjer får en tunn-formad böjning i hörnen så det är inte så kul att fota just nu. Ska fixa en ny är tanken. Eventuellt så tar jag lite bildern i alla fall, men troligen inte. Om det är något speciellt du undrar över så kan jag så klart fixa en bild eller två i alla fall...
På inköpslistan så hittar man närmast Pioneer DV-575 och en komponent från Marcus Cables, senare ska det även bli en koax till från Marcus som ska gå mellan HTPC och receiver. Mitt experiment med flätad elkabel håller på att växa fram i långsamt tempo (tar ungefär 30 - 40 minuter att fläta en meter, jag behöver totalt ca 40 m), men i och med att det går så trögt så kanske jag skaffar färdigt istället. Får se, känns inte så viktigt för stunden.
Väl mött så länge!
//Johan
Redigerat av Unregistered943376ae, 26 June 2004 - 03:09.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
11 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?