Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för Bilbo

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 March 2004 - 11:38

Unregistered943376ae
  • Unregistered943376ae
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Skriv gärna en rad eller två om du betygsätter något i galeriet. Inte helt kul att få dåligt betyg för något om du inte får en föklaring varför.

Jag har just målat om med mera i rummet, fler bilder på hur allt ser ut kommer senare. Gardinerna ska monteras upp, de behövs verkligen nu under sommaren. Tyvärr är kameran lite jobbig med att alla linjer får en tunn-formad böjning i hörnen så det är inte så kul att fota just nu. Ska fixa en ny är tanken. Eventuellt så tar jag lite bildern i alla fall, men troligen inte. Om det är något speciellt du undrar över så kan jag så klart fixa en bild eller två i alla fall...

På inköpslistan så hittar man närmast Pioneer DV-575 och en komponent från Marcus Cables, senare ska det även bli en koax till från Marcus som ska gå mellan HTPC och receiver. Mitt experiment med flätad elkabel håller på att växa fram i långsamt tempo (tar ungefär 30 - 40 minuter att fläta en meter, jag behöver totalt ca 40 m), men i och med att det går så trögt så kanske jag skaffar färdigt istället. Får se, känns inte så viktigt för stunden.

Väl mött så länge!
//Johan

Redigerat av Unregistered943376ae, 26 June 2004 - 03:09.

Postad 27 November 2004 - 16:13

Zno
  • Zno
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Hej,

Jag ska ev. köpa en uppsättning KEF 2005.2 och tänkte kolla med dig hur bra dom funkar för att lira musik?

Postad 27 November 2004 - 21:54

Unregistered943376ae
  • Unregistered943376ae
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0
Mycket nöjd med mina ägg! Av diverse skäl ska jag i alla fall byta både ägg, receiver och skaffa en ny dvd, men det är inte på grund av att inte äggen gjort ett bra jobb.

Har lyssnat mycket både i simulerad och äkta flerkanalsinspelningar och även ren stereo. Genres är allt från Tracy Chapman och Mark Knopfler över J. M Jarre till Massive Attack. Dessutom blir det även en hel del tyngre som Monster Magnet, Nine Inch Nails och Metallica. Det enda som aldrig under några som helst omständigheter kommer att spelas i min stereo är väll dansband.

Trodde inte att det skulle fungera så där väldigt bra med akustiskt men det gör det märkligt nog. Mellan och diskant fungerar bra och subben tar över i mina öron sömlöst där inte äggen klarar mer.

Rekommenderas varmt helt enkelt. Lycka till med beslutet.

//Johan

Postad 28 November 2004 - 00:57

Unregistered943376ae
  • Unregistered943376ae
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0
Stora förändringar på gång! Kef 2005.2 ska ut, likaså Pioneer AX3. Orsaken kommer jag att berätta här när allt är klart, med bilder och annat. Som grädde på moset så funderar jag på att flytta så inga större pengar investeras i dyra kablar eller annat svårflyttat just nu...

//Johan

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.