Ja, så här ser det ut hemma hos mig.
Skriv gärna en rad eller två!
Om det är något ni undrar över så är det bara att fråga på!
Redigerat av Unregisteredac9fc2b7, 03 May 2005 - 19:58.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 10 April 2004 - 11:00
Välkommen till min gästbok!!
Ja, så här ser det ut hemma hos mig. Skriv gärna en rad eller två! Om det är något ni undrar över så är det bara att fråga på! Redigerat av Unregisteredac9fc2b7, 03 May 2005 - 19:58. Postad 04 May 2005 - 06:47
Hej!
Vart köpte du Monster Cable HT-800 , och hur mycket fick du betala för den? Mvh Henric. Postad 04 May 2005 - 08:39
Hej Henric!
Den köpte jag på HiFiButiken i Östersund och betalade 1195:-. Den finns på Komplett .se för 1090:- ex frakt. Men jag kände väl för att gynna våra lokala förmågor. http://www.komplett....=301109&cks=ACC Finns även hembioConsult.se för 1190 inkl frakt. Jag kan tro att dom som har plasmaTV eller LCDTV ser ännu större "lugn" och bildskärpa. Kom bara ihåg att du måste ha jordade uttag i hemmet om den ska komma till sin fulla rätt. Hoppas du blir lika nöjd som jag blev. Mvh / Danne Postad 19 May 2005 - 11:07
Ah, okej!
Tack för det mycket utförliga svaret, sådant är alltid lika uppskattat! Mvh Henke Postad 26 May 2005 - 07:20
Hej igen... här kommer en dum fråga för jag har nämligen ingen aning..
HUr vet man om man har jordade uttag? Du skrev att det var en fördel om man hade det, tyvärr har jag ingen annig om hur jag ska veta om jag har det... eller inte. Mvh Henke (killen som inte kan det där med jordade eluttag) Postad 26 May 2005 - 11:18
Hej.
Jo hur ska jag förklara.... De flesta "nyare" hem/hus har jordade uttag. Det är inte bara två hål utan också en liten metallflärp både ovanför och nedanför de två hålen i uttaget på väggen /dosan. Jag tror nog att du vet vad jag menar. Mvh Daniel Postad 16 June 2006 - 20:30
Mycket snyggt!!!
Framförallt vilken trevlig tv Ektorp är farligt skön men inte kan du väl sova med en sån anläggning ..... Falukorv Postad 18 June 2006 - 16:41
Vad tycker du om sony tvn? Funderar själv på en sån, de är grymt snygga. Hur står sig bilden när det är väldigt ljust i rummet?
Grymt snyggt och stilrent för övrigt! Postad 26 June 2006 - 20:56
Hej Primus!
Grattis till en trevlig "lya"! Jo jag funderar på att köpa samma dynor som du har och funderar lite granna kring om att basen kan bli för dominant i ett ganska litet vardagsrum i en vanlig två-rummare. Mitt rum är ca 25 kvadratmeter stort. Har du upplevt något sådant problem? Kanske kan spikes hjälpa till med att få bort en för påträngande bas? Mvh Edit. kan inte stava längre.. Redigerat av Korn, 27 June 2006 - 18:32. Postad 19 July 2006 - 14:36
Tack så mycket för ditt fina betyg på min anläggning, du verkar själv inte ha det allt för otrevligt hemma du heller
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |