Postad 08 June 2004 - 01:05
Hur är strömkablarna, nåt att ha?
O vad kostade de med förgreningsdosan?
Postad 08 June 2004 - 01:19
Postad 08 June 2004 - 01:32
Ja läckra är de ju helt klart!
Det ser ju onekligen bättre ut med fetare kablar iaf.
Postad 08 June 2004 - 06:52
Postad 08 June 2004 - 09:44
Jag har väl som referens ett par som kostar strax under 10 000:-, de är där jag kan jämföra även om jag hört betydligt dyrare CD`s men de går ju inte att jämföra dem då anläggningarna varit olika. Den CD spelare som den ersatt är en Arcam CD72T som jag vid det köpetillfället var bäst av nån Rega, Marantz + nån fler som jag hörde på då.Har du jämfört din nya cdspelare med någon annan? Jag menar så man vet ungefär vad den ligger i för klass. Den ser ut att vara hur stabil som helst och dessutom inte kosta en förmögenhet så den är helt klart intressant.
Denna E.sound utklassar Arcam cd´n på allt. Det är spel mot ett mål så pass mycket bättre kan jag säga den är. StefanB som har en likadan anser att hans E.sound är klart bättre än hans Copland som kostar runt 20 000:- så jag skulle nog tro att du får gå upp i de summorna där den konkurrerar. För mig har den alltså kostat ca. 6000 lite drygt, dvs. betydligt billigare än Arcam cd´n kosta(8500) då det begav sig och de går inte att jämföra rättvist
btw: strömkablarna kostade tror jag om jag kommer ihåg rätt 45$/st för PC-2 *2 + 90$ för FP-1 så 180$ + avgifter och frakt men de kom ju tillsammans med CD´n så exakt vad de kosta vet jag inte. Bada powerplant fick jag med gratis som gåva tillsammans med ett par XLR kablar och lite annat smått.
Redigerat av Unregistered1c5b3749, 08 June 2004 - 09:46.
Postad 08 June 2004 - 17:53
Har du jämfört strömkablar och tyckt att det är skillnad på kabel och kabel? Jag har själv inte gjort den jämförelsen då jag inte riktigt känner mig riktigt nöjd med den befintliga anläggningen ännu, utan det får bli ett senare steg.
Postad 26 August 2004 - 17:05
Inga är till salu ? =)
Vad är det för golvare? Mycket snyggt!
Postad 26 August 2004 - 22:13
Tackar, Golvarna är Pro Ac kloner, inget av mina högtalarpar är til salu lite kul att varva emellanåt och jag har ännu inte riktigt bestämt vilka som låter/fungerar bäst där jag nu bor.Tjenare! Väldigt fina högtalare måste jag säga!
Inga är till salu ? =)
Vad är det för golvare? Mycket snyggt!
Möjligen dessa säljs då man sätter sågen i MDF för nästa och kanske det slutgiltiga bygget.
Postad 11 September 2004 - 15:07
Det var en riktigt trvlig anläggning du har måste jag säga. Jag ser att du har köpt saker från kina. Vad tycker du om ström kablarna och power planten ? och har du köpt ditt spider rack där ifrån med ???
Postad 11 December 2004 - 18:53
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
14 bilder
107 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?