Postad 29 June 2004 - 09:08
Skulle JÄTTEGÄRNA vilja ha måtten på din bänk, för att få veta om jag kan göra samma lösning som dig för att få in min center.
Men alla mått som du kan ställa upp med mottages tacksamt, du har ju gjort en KANON lösnig på center problemet!!!!!
Men alla mått som du kan ställa upp med mottages tacksamt, du har ju gjort en KANON lösnig på center problemet!!!!!
Postad 29 June 2004 - 09:10
ahh...fortsatte läsa och såg att måtten finns i en anna tråd!
Skall genast kolla där!
Skall genast kolla där!
Postad 29 June 2004 - 09:16
Kul att du tycker det blev en bra lösning! Jag letade länge efter en lämplig bänk innan jag sprang på denna, och då var det inte så mycket att fundera på.
Hoppas du hittar vad du letar efter, annars kanske jag kan hjälpa dig om du saknar någon uppgift.
Hoppas du hittar vad du letar efter, annars kanske jag kan hjälpa dig om du saknar någon uppgift.
Postad 08 July 2004 - 18:34
Snyggt rum du har!
Jag är också på jakt efter en Azzarobänk men jag tycker att den är lite dyr och har en förhoppning om att hitta den nånstans till ett billigare pris. Varifrån köpte du din Azzaro och hur mycket fick du ge för den?
Jag är också på jakt efter en Azzarobänk men jag tycker att den är lite dyr och har en förhoppning om att hitta den nånstans till ett billigare pris. Varifrån köpte du din Azzaro och hur mycket fick du ge för den?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?