Postad 17 November 2005 - 13:21
Postad 17 November 2005 - 15:05
Högtalarkablarna är nog supra ett eller annat (minns inte så bra), HDMI kabeln är Oelbach, resterande A/V kablar är Clicktronic plus nått enstaka lakrissnöre (tex till mp3 spelaren).Får jag fråga... vad använder du för kablage och kör du med någon typ av strömrening?
Strömrening har jag ingen alls.
Postad 22 November 2005 - 05:23
Postad 24 November 2005 - 18:08
Men får du inte ruskigt blöt och överdriven bas med högtalarna placerade så långt in i hörnen?
Btw, du får gärna titta in i mitt galleri senare under kvällen, just nu pågår gissning på vilka högtalare det är, så jag vill inte skriva det ännu.
Mvh
Edit: Nu vet du vilka det är
Redigerat av Unregisteredabb40bc2, 24 November 2005 - 20:04.
Postad 24 November 2005 - 23:05
TackSmakfullt o snyggt inrett
Njae... inte vad jag har märkt hittentills, men det kan ju inte skada att experimentera lite med det (dock inte inattMen får du inte ruskigt blöt och överdriven bas med högtalarna placerade så långt in i hörnen?
Japp! Ser ut till att vara fina saker, antar att ljudet lever upp till bilderna? Ändrade mitt betyg oxo då det kändes lite gammalt nuBtw, du får gärna titta in i mitt galleri senare under kvällen, just nu pågår gissning på vilka högtalare det är, så jag vill inte skriva det ännu.
Edit: Nu vet du vilka det är
Postad 23 October 2006 - 23:41
Själv har jag flyttat upp till Växjö och försöker få ihop något som liknar "hemmabio".
/Walkir @ AmigaSWE
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
100 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?