Postad 17 January 2005 - 20:48
Shyssta grejer, frugan me
Låter silver line grejern bra? hört så lite på de på hifiklubben, brukar ju låta bättre ihemma miljö
Postad 17 January 2005 - 22:56
Ja jag e ruggit nöjd.
Vad gäller ljudet så låter det mycket kontrollerat, luftigt och realistiskt, men karaktären tillsammans med mina högtalare blir något kall (typiskt nad) men tänkte råda bot på det med ett par varma högtalarkablar, måste ändå köpa längre kablar så allt inte står travat på varandra som det gör nu, det ser inte klokt ut.
Har du några varma å goa att rekommendera från hifi-huset? De går väl åt 2x7 meter eller nåt.
Sjyssta prylar du har själv förresten!!
Vad gäller ljudet så låter det mycket kontrollerat, luftigt och realistiskt, men karaktären tillsammans med mina högtalare blir något kall (typiskt nad) men tänkte råda bot på det med ett par varma högtalarkablar, måste ändå köpa längre kablar så allt inte står travat på varandra som det gör nu, det ser inte klokt ut.
Har du några varma å goa att rekommendera från hifi-huset? De går väl åt 2x7 meter eller nåt.
Sjyssta prylar du har själv förresten!!
Redigerat av Markus.K, 12 August 2006 - 15:51.
Postad 18 January 2005 - 14:48
hehe det var ju bra =)tackar. Jo jag själv är svag för audioquestkablage som är mer neutral en tex supra som är vass och spretig men snålt med bas. te x type8 230kr/m ruggigt bra!
mvh/Andreas
mvh/Andreas
Postad 30 January 2005 - 19:10
NAD S200, mycket trevligt slutsteg !!
Har 3st själv
kan tänka mig hur bra det låter med dessa NHT 2.9 som är ena asgrymma högtalare !! otroligt väldesignade. Helt klart nått av det absolut bästa man hittar idag.
ken Kantor lyckades mycket väl med dessa !!
Har 3st själv
kan tänka mig hur bra det låter med dessa NHT 2.9 som är ena asgrymma högtalare !! otroligt väldesignade. Helt klart nått av det absolut bästa man hittar idag.
ken Kantor lyckades mycket väl med dessa !!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
10 bilder
108 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?