Postad 20 January 2005 - 18:12
Jag har två ungar och jag tvivlar starkt på att du är helt ärlig när du säger att lilltjejen är världens mest välljudande skapelse
Postad 28 January 2005 - 15:36
Jo, det är säkert!
Hon är livlig som få, och har en stämma helt i domedags-stil...
Hon är livlig som få, och har en stämma helt i domedags-stil...
Postad 28 September 2006 - 12:34
Hej på dig
Anledningen till att jag har piP med "röd" näsa
är att de är magnetiskt avskärmade
MVH Kribban
Anledningen till att jag har piP med "röd" näsa
MVH Kribban
Postad 13 October 2006 - 19:42
Canton Digital 1.1orna står i ett par undanskymda hörn som brydnadssakspiedestaler... i väntan på att någon skall intressera sig för dem utan att komma med skambud....
Kablarna går bara utanpå temporärt... de kommer att ligga inuti dämpväggarna när jag kommer dit.
Har dock en flickvän med barn som flyttat in. så det har kommit andra prioriteringar före... så projektet är lite i stå. Skall ha in två baslådo till innan det blir dämpvägg, men det står en massa flyttlådor framför dem i garaget just u...
Kablarna går bara utanpå temporärt... de kommer att ligga inuti dämpväggarna när jag kommer dit.
Har dock en flickvän med barn som flyttat in. så det har kommit andra prioriteringar före... så projektet är lite i stå. Skall ha in två baslådo till innan det blir dämpvägg, men det står en massa flyttlådor framför dem i garaget just u...
Redigerat av Nattlorden, 13 October 2006 - 19:45.
Postad 14 October 2006 - 17:01
Tjena
Tack för betyget i mitt galleri
Fin liten flicka du har.. ser fram emot fler bilder på hembion.. =)
Mvh
Tack för betyget i mitt galleri
Fin liten flicka du har.. ser fram emot fler bilder på hembion.. =)
Mvh
Postad 11 April 2007 - 10:32
Grymt cool moddning av Classic'en. Finns det någon tråd någonstans där du beskriver hur du gjort och vad det kostat osv? Är själv lite sugen på ett Classic-steg, och då är det inte omöjligt att man ger sig på något liknande till slut...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
18 bilder
99 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?