Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Star Wars: The Old Republic

188 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Star Wars: The Old Republic (PC) (PC-spel) 6 6,44 (8) 229:-
1 relaterade trådar

#1

Postad 02 juni 2009 - 00:39

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0
Star Wars: The Old Republic
Tyckte det var dags att spelet fick sig en ordentlig tråd med så mycket info som möjligt!
Det finns säkert en del som är sura över var serien är påväg men samtidigt kan det vara intressant att se var:


Star Wars: The Old Republic är en typ av uppföljare till dom två tidigare spelen av BioWare, Knights of the Old Republic 1 & 2. Skillnad nu är att BioWare valt (tack vare pengar från EA och LucasArts) att ge sig in i Online-världen och därmed valt att göra SW:ToR till ett MMORPG alá World of Warcraft. Spelet har jobbats på i minst två år innan det blev bekräftat.

BioWare har varit noga med att inte avslöja något förrän de är 100% säkra på att det kommer finnas med i spelet. Följande är däremot bekräftat:


Story
Än så länge är inte mycket avslöjat men tidsperioden är satt ca 300 år efter första spelet, KotoR, och Republiken har precis blivit grundlurade av Sith Imperiet och förlorat kontrollen över huvudstaden Coruscant och därmed sitt Jedi Tempel. Sith Orden och dess imperie växer sig allt större och Jedi Ordern har förflyttat sig till den planet de först kom ifrån, Tython.


Klasser
Precis som övriga MMO's kommer varje sida ha ett antal klasser att välja mellan. Hittills är endast två officiellt bekräftade, Bounty Hunter och Trooper. Alla tar för givet att Jedi och Sith är klasser eftersom det är dom spelen hittills handlat om. Som upplägget är nu verkar det som att varje sida kommer få en klass lik den andra. Dvs, Bounty Hunter och Trooper är båda en klass som använder sig av tunga vapen och rustningar - allt för att skapa en balans troligen. Att döma av hemsidan så kommer det finnas totalt 8 klasser, 4 för varje sida.

Postad bild

Bekräftade klasser
- Bounty Hunter
Sith imperiets egna legosoldater som gör allt för pengar.

- Trooper
Republikens trogna soldater.

- Smuggler
Behöver något illegalt? Leka Han Solo kanske? Bli en smugglare.


Världen i The Old Republic
Precis som alltid utspelar sig Star Wars-historierna i en och samma galax och därmed kommer man förflytta sig från planet till planet. Några har redan dykt upp i tidigare KotOR spel så vissa spelare är väl inte helt obekanta med dom. Följande planeter är bekräftade än så länge:

- Tython
Startplanet för Jedi

- Korriban
Startplanet för Sith

- Hutta
Startplanet för Bounty Hunter

- Ord Mantell
Startplanet för Trooper

Postad bild


Vad gör SW:ToR unikt?
- BioWare har varit tydliga med att de vill ha med en ordentlig story genom hela spelet, något som saknas i de flesta MMO (enligt dom har det aldrig gjorts så ordentligt som i det här spelet). Varje klass kommer dock ha en egen story vid sidan av.

- Varje spelare kommer kunna skaffa sig en eller flera NPC's som gruppmedlemmar, i stil med de tidigare två spelen. Dessa NPC's kommer inte bara vara några som du kan bestämma över som du vill. Olika situationer i storyn kommer påverka vänskapen mellan varandra och det är inte säkert att de kommer följa dig hela vägen. Kort och gott så är det nog sannolikt att du inte kan gå med en glad tjej och mörda småbarn... då kommer hon nog illa kvickt visa sitt missnöje och dra!

- Storleken på spelet påstås vara stort som om dom gjorde KotOR 3, 4, 5 till 12 tillsammans.

- Nu senast på E3 har det bekräftats att ALLA talande NPC*s i spelet kommer ha unika röster, totalt runt 2000 olika karaktärer just nu.


Övrigt
Official website
CG-trailer
Video dokumentärer
Screenshots

Redigerat av Namil, 23 juni 2009 - 00:49.


#2

Postad 02 juni 2009 - 07:12

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
det var väl obsidian som gjorde kotor 2 afaik

coruscant är en planet, iofs också en stad.. men ändå! :)

alla kommer ju vara jedis.. Förstår inte poängen med att göra ett mmorpg om det ändå ska vara fokus på singleplayer story. Vill man spela ensammen kan man ju hoppa hela mmorpg grejen.. MEn antar de vill mjölka pengar ur franchisen samt ur mmorpg hypen. Frågan hur det kommer stå sig mot t.ex wow bara.

nej, mindre mmorpg for the masses och mer nischade mmorpgs, eller singleplayer spel, med eventuellt mp stöd ala nwn osv

#3

Postad 02 juni 2009 - 12:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0
CG-trailern var inte att leka med iaf, otroligt välgjord.

#4

Postad 02 juni 2009 - 13:47

niklas86
  • niklas86
  • Användare

  • 189 inlägg
  • 0
Känns som om detta kan bli ett bra spel....dock inte unikt.

#5

Postad 02 juni 2009 - 13:50

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

  • 14 172 inlägg
  • 0
Varför ändra ett vinnande koncept - bara man gör det bra!

#6

Postad 02 juni 2009 - 13:54

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 0
Inte min typ av spel (jag har aldrig förstått hypen runt WoW), men eftersom jag gillar Star Wars så mycket kommer jag hålla ögonen på spelet.
Av det lilla man sett verkar det välgjort iaf.

#7

Postad 02 juni 2009 - 14:21

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0

coruscant är en planet, iofs också en stad.. men ändå! :D


Hehe, är fullt medveten om att Coruscant är en planet. Hade ordet "capital" i huvudet när jag skrev, och översatte bara rakt av. Coruscant är ju känd som galaxens huvudstad så därför skrev jag det så. =)

Ett 30-40 minuters demo ska visas på onsdag för övrigt. Dom ska gå genom spelets upplägg och lite av storyn. Kommer bli mycket intressant att se!

#8

Postad 02 juni 2009 - 16:46

DampWall
  • DampWall
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0
Är nog lite besviken efter ha sett trailern över att detta blir ett mmo, Hade varit bra mkt roligare med en feeet ###### kampanj med ett gäng på polare i co-op. För jag som många andra(Ja många andra dissar wow alla andra mmo's :D) har aldrig blivit frälst utav ett mmo, men vem vet kanske detta lyckas ändra på mig? Trailern är övergrym och jag satt bara och tänkte att detta vill jag se på film om om igen.

#9

Postad 03 juni 2009 - 06:46

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
kan bli intressant spel dock.

men wow var ju itne ens först bland mmos, så förstår inte varför dagens ungdom alltid relaterar det som det ;)

#10

Postad 03 juni 2009 - 11:33

DampWall
  • DampWall
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0

kan bli intressant spel dock.

men wow var ju itne ens först bland mmos, så förstår inte varför dagens ungdom alltid relaterar det som det ;)



Alla vet att inte wow var först men wow är störst därför är det enkelt,Framför allt är det så enkelt att folk som inte vet hur man startar en dator ens, men dom vet vad wow är :)

#11

Postad 03 juni 2009 - 12:27

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Alla vet att inte wow var först men wow är störst därför är det enkelt,Framför allt är det så enkelt att folk som inte vet hur man startar en dator ens, men dom vet vad wow är :)



sant ;)

#12

Postad 03 juni 2009 - 14:27

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0
Senare ikväll kommer BioWare och LucasArts gå genom demot de förberett inför normal publik så vitt jag vet, men bl.a. IGN och Gamespot har redan fått kika på det och lagt upp en sina "previews" av vad vi kommer få se.

http://pc.ign.com/ar...9/989833p1.html

http://www.rockpaper...new-class-more/[i]

http://www.1up.com/d...cId=3174566&p=1

http://pc.gamespy.co...t/990327p1.html

Kort summerat nämner samtliga att striderna ser hur bra ut som helst. Attackerna görs via en klassisk hotbar, men det finns ingen auto-attack vilket gör att varje klick räknas. I en lightsaber-duell så träffar verkligen varje blad varandra, med andra ord så ser det ut som att man verkligen fäktas. Råkar man på att slåss med 3-4 personer samtidigt så betyder absolut inte det att man är körd (hur man klarar sig ur situationen nämns dock inte).

Man får även se en liten bit av storyn för Bounty Hunter. Tillsammans med en annan spelare, i det här fallet Sith, återtar man ett skepp och får valet att låta den elaka kaptenen att leva eller dö. Valet görs via en "choice-circle", i stil med Mass Effect, där varje medlem ska få lägga sin röst på vad gruppen ska göra. Varje slutliga val kommer skicka storyn in i en helt annan riktning och eftersom man inte kan spara så gäller verkligen "gjort är gjort".

Vi får väl se själva ikväll förhoppningsvis!

EDIT: 1up har slängt upp ett par nya Screenshots också!

Redigerat av Namil, 03 juni 2009 - 14:32.


#13

Postad 03 juni 2009 - 16:17

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
MMOS är nice men man tröttnar på allt ###### grindande efter ett tag. Kommer nog testa det här i ett par månader iaf.

#14

Postad 03 juni 2009 - 16:23

Unregisteredd51b7e75
  • Unregisteredd51b7e75
  • Beroende

  • 1 408 inlägg
  • 0
Vad var felet på Battlefront ;) ?

#15

Postad 03 juni 2009 - 17:40

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Vad var felet på Battlefront :D ?


Man tjänar inte 15 dollar i månaden per spelare i Battlefront

#16

Postad 03 juni 2009 - 20:52

dakkan
  • dakkan
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Det kommer att visas 30 minuter IN-GAME klockan 00:00 på ign.

ign.com

#17

Postad 03 juni 2009 - 23:58

pcch7
  • pcch7
  • Forumräv

  • 867 inlägg
  • 0
synd bara att det är ett MMO..

#18

Postad 04 juni 2009 - 00:10

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0
Hehe, nu har ****t brakat loss på det officiella forumet efter att intervjun på E3-mässan inte hade något klipp från spelet som lovat. När intervjun var över var nog aktiviteten på forumet högre än nånsin och inte pga av någon positiv sak.

Alla undrar ju naturligtvis var f-n demot var som visades åt pressen igår. BioWare skapar snabbt en tråd 5 minuter senare där de säger "Hey everyone, we know there has been a lot of talk about watching The Old Republic Demo that is being shown during the E3 Press Event. Currently, we are only showing this behind closed doors."

Man kan ju undra hur alla 100 trådar med rubriken "På onsdag-får-vi-se-demot-weeeei!" undgått dom fram tills nu.

Duktigt! :D



EDIT: Eftersom demot nu inte kom så kan jag iallafall rekommendera samtliga att läsa den här previewn som sammanfattar demot riktigt bra och intressant: http://www.shacknews...article.x/59009

Redigerat av Namil, 04 juni 2009 - 00:41.


#19

Postad 04 juni 2009 - 01:34

aziraphele
  • aziraphele
  • Användare

  • 117 inlägg
  • 0
kommer spelat bara till PC eller kommer det även till xbox360?

#20

Postad 04 juni 2009 - 13:53

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0
Det är bara till PC =)

#21

Postad 23 juni 2009 - 00:43

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0
Har varit lite tyst sedan E3-mässan tog slut men hittade den här videon (se nedanför) på gametrailers som någon klippt ihop. Den består av alpha in-game sekvenser från olika videobloggar som BioWare släppt. Kan vara värt att kika på!

http://www.gametrail...aylist=featured

För övrigt har även "Smuggler" blivit officellt bekräftad som klass på hemsidan (med lite bilder och dylikt). Länk finns i första posten!

Redigerat av Namil, 23 juni 2009 - 00:45.


#22

Postad 26 september 2011 - 12:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0
Release 22 december i år i Sverige. Det var ju lite oväntat.

#23

Postad 21 december 2011 - 21:40

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 236 inlägg
  • 0
Någon som spelar? Lirar det just nu, mest för mig själv men om någon vill lira tillsammans kan vi ju skapa en MHB-grupp/guild.

#24

Postad 21 december 2011 - 23:21

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
japp jag lirar det samtidigt som jag skriver här. håller på med massa crafting. underbart spel. bara lvl 12. spelar sith sorceror på ice breaker

#25

Postad 22 december 2011 - 07:26

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
verkar inte vara något raid-endgame så är ett big no-no för mig. Nästan så jag måste aktivera eq1 igen för att få raida i någon ordning!

#26

Postad 22 december 2011 - 07:47

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
så är det kanske. jag är mest bara intresserad av singleplayer och storylines så de kvittar för min del. tänker bara spela tills diablo 3 släpps

#27

Postad 27 december 2011 - 00:09

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 236 inlägg
  • 0
Hur får man högre craft levels? Måste man tjäna 400 points på varje skill? Och när låser man upp högre tiers i sitt skill tree?

#28

Postad 27 december 2011 - 11:45

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
har 400 i slicing nu. det är bara att slicea på så får man fler missions. samma med de andra crew skillsen. med slicing kan man också få nya recept och missins

#29

Postad 27 december 2011 - 18:52

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 236 inlägg
  • 0
Ska tydligen göra reverse engineer för att uppgradera crafting. Spelade lite PvP igår men verkar inget vidare vid låg level. Även om man är buffad för att det ska vara balanserat har man ändå inte alla skills som de högre chars har så det är lönlöst.

Har också kört några flashpoints och de är kul, inget man klarar ensam utan man måste samarbeta med andra. Mötte en svår boss och spelade tillsammans med en annan, blev raped så vi tog in en till i gruppen men dog fortfarande. Till slut körde vi med fyra i gruppen och då gick det bra! Går snabbare generellt att questa med andra, nackdelen är att man delar loot.

Servrarna har varit nere hela dagen pga en patch, skulle egentligen vara klart klockan 17.00 men nu är det "no ETA" som gäller... jaja.

#30

Postad 28 december 2011 - 02:53

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
jag har bara spelat singleplayer quests. kommer nog hålla mig till det. gillar storyn och questerna är rätt bra så det blir inte tråkigt. jag kommer bara spela de här 30 dagarna dock. tänker inte fortsätta betala.

de nerfade slicing totalt idag också vilket är lite trist

#31

Postad 28 december 2011 - 07:38

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
som jag förstår det så var väl slicing nerfen rätt behövlig i vilket fall. Man ska väl få jobba lite för cashen också? :>

#32

Postad 28 december 2011 - 10:13

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
då borde de ta bort lockboxes helt istället. nu är de helt meningslösa. förklara skillnaden på att få credits i en lockbox eller material som jag sedan säljer för vinst. jag behöver inte jobba för att få materialet heller. att sen crafting är helt meningslöst är en annan sak. kör man lite pvp då och då så får man snabbt mycket bättre grejjer än som går att crafta.


#33

Postad 28 december 2011 - 15:58

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 236 inlägg
  • 0
Crafting är för jobbigt... och ger inte mycket heller. Några kristaller här och där... orka. Pengar har man inte så stor nytta av heller. Är mer medaljer som är värdefulla och de kan man bara få av quests.

#34

Postad 29 december 2011 - 04:51

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
exakt så. crafting är inget annat än en money-sink. man köper de bra grejjerna för medaljer man får för antignen quests eller pvp.

#35

Postad 29 december 2011 - 13:53

Hex
  • Hex
  • Användare

  • 231 inlägg
  • 0
Craftingen är en money-sink, men vissa yrken har ju vissa specialare.
Biochem har ju sina reusable stims (helt sjukt bra).
CyberTech har sina granater av diverse slag.

Däremot ser jag gatheringyrkena som viktigare, och mer användbara.
Investigation ger dig Gifts till companions tex, samt olika schematics.

#36

Postad 29 december 2011 - 17:20

GodOfHellfire
  • GodOfHellfire
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
Är spelet nått att ha då?

Lite synd att de inte kör som WoW att man kan ladda ner och prova på i 10 dgr eller dylikt.

#37

Postad 29 december 2011 - 19:12

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Kommer väl efter ett tag hoppas jag.
Bara spela annat under tiden :)

#38

Postad 30 december 2011 - 04:58

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Är spelet nått att ha då?

Lite synd att de inte kör som WoW att man kan ladda ner och prova på i 10 dgr eller dylikt.


ngt sånt hade inte wow första året. det lär dröja innan de börjar med sånt i swtor. det är bara att köpa swtor är ljusår bättre än wow imho

#39

Postad 30 december 2011 - 18:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

ngt sånt hade inte wow första året. det lär dröja innan de börjar med sånt i swtor. det är bara att köpa swtor är ljusår bättre än wow imho

Kanske t o m ljussabelår? Höh...höhö.

#40

Postad 30 december 2011 - 18:48

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Höhöhö ;) Jag är lvl 35 sith sorceror nu iaf. Nästan bara spelat singleplayer förutom ett par rundor pvp.
Questerna är så pass bra och varierade så de skulle passat i vilket vanlig spel som helst.
Gott om dem också. Jag har inte gjort alla och ligger ändå före i lvl så jag fightas hela tiden mot fiender med lägre lvl. Har inte grindat en sekund hittills.

Redigerat av Unregistereddc471864, 30 december 2011 - 18:51.


#41

Postad 01 januari 2012 - 10:18

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Nästan för lätt då?

#42

Postad 03 januari 2012 - 23:55

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Lätt å lätt du kan ju försöka döda en "world boss" ensam tex. Nej det är inte för lätt.
Att levla till maxlvl är alltid enkelt i sånna här spel. Det tar bara lite tid. Att sen få tag i feta looten det är svårt. Ganske meningslöst dock för så fort det kommer en ny add-on så blir grejjerna man lagt ner massa tid på helt värdelösa ;)

PVPn är helt värdelöst.

Redigerat av Unregistereddc471864, 04 januari 2012 - 00:02.


#43

Postad 04 januari 2012 - 01:30

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 236 inlägg
  • 0
Var level 17 när jag mötte en jobbig Sith-boss, fick dock hjälp av en som var 20 levels högre än mig och då dog han på 5 sekunder. Tyvärr fick jag ingen exp :( så om man vill är det väldigt lätt ja.

Å andra sidan körde jag nyss en flashpoint level 16 där vi alla var level 19 men ändå fick stryk gång på gång. I och för sig var mina medhjälpare idioter som aldrig tydligen spelat ett spel förut men jag tyckte ändå att uppdraget var svårare än 'level 16', slutade med att jag drog efter en timma. Går snabbare att expa nu i alla fall när jag fått mitt rymdskepp, får rätt fett med exp av rymduppdragen om man vill köra dem om och om igen.

Tycker storyn är riktigt bra, är på Taris nu som förstördes i KotOR och har även stött på Bastila Shan, superkul att se hur allt har utvecklat sig. Känns inte egentligen som ett MMORPG för man spelar mest för sig själv; alla klasser har olika main-quests så om man vill gå tillsammans med andra får man hitta de som använder samma klass som du själv gör, vilket är rätt meningslöst. Dock kan man alltid köra flashpoints som då är gruppuppdrag, sedan finns det något som heter lockdown också som jag tror är ännu större uppdrag, men vet inte hur man kör dem än.

#44

Postad 04 januari 2012 - 07:36

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
är ju snarare så att du får hitta de ur andra klasser, för i class missions kan ju oftast bara t.ex 1x av din klass gå med men andra klasser får följa med.

#45

Postad 04 januari 2012 - 09:34

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

  • 1 108 inlägg
  • 0

Tycker storyn är riktigt bra, är på Taris nu som förstördes i KotOR och har även stött på Bastila Shan,


Du menar väl Satel Shan? Kom ihåg TOR utspelar sig 300 år efter KotOR.

Spelar själv en Jedi Knight, mestadels solo, men även en Sith Inquisitor som jag spelar tillsammans med en polare som spelar en Sith Warrior. Funkar hur fint som helst att spela tillsammans, jag går in i hans klassquest ställen och han går in i min, så får vi båda storysen samtidigt :)

Men stämmer ändå till viss del det du säger, känns inte som ett MMO, Känns mer Co-op, och det är jag faktiskt glad för, dom borde satsat på det helt från första början.

/P

#46

Postad 04 januari 2012 - 15:56

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 236 inlägg
  • 0
Jo, fast då måste man ju ha en kompis som man spelar med hela spelet, annars är det ju inget kul att se en annans story. Tar bara längre tid om man ska 'dubbelquesta' hela tiden.

Nä jag spelar som Consular och fick snacka med Bastila, fast kände inte igen henne genom utseendet =(

#47

Postad 04 januari 2012 - 17:10

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

  • 1 108 inlägg
  • 0

Jo, fast då måste man ju ha en kompis som man spelar med hela spelet, annars är det ju inget kul att se en annans story. Tar bara längre tid om man ska 'dubbelquesta' hela tiden.

Nä jag spelar som Consular och fick snacka med Bastila, fast kände inte igen henne genom utseendet =(


Inte mycket dubbelquestande, bara döda lite annat i samma område vanligtvist. Vi spelar dom gubbarna bara om båda är online, annars har vi var sin "solo gubbe" så att säga.

Och igen, är du säker på att det var Bastila och inte släktingen Satel? Eller var det så att du snackade med Bastila genom "the force"?

#48

Postad 04 januari 2012 - 17:15

LittleFriend
  • LittleFriend
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0
Jag lirar som Republic på servern Hex Droid. Vi är ett gäng på ca 10 svenskar som kör på i vår egen takt. Guildet beståd främst av mig och min lillebrorsas polare, men vi tar varmt emot andra svenska spelare. Skicka ett ingame mess till FetMule eller Saucy vid intresse :)

#49

Postad 05 januari 2012 - 18:13

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Betalar man månadsvis i TOR precis som i de flesta andra MMORPGs?

#50

Postad 05 januari 2012 - 21:10

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
ja det är en månadskostnad på 15 euro tror jag men det går att köpa billigare sk timecards också. Jag köpte 2 månader extra för 210 spänn ungefär.

Redigerat av Unregistereddc471864, 05 januari 2012 - 21:48.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.