Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Play-kanaler (Plug-in)

420 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 11 oktober 2009 - 22:06

cptStefan
  • cptStefan
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0
Med detta WMC-plugin kan du kolla på svenska play-kanaler direkt i Media Center utan att använda musen.
För nuvarande finns SVT, TV3, TV6, TV8 och Viasat Sport tillgängligt. Det är öppen källkod.

Denna tråden börjar där "Vista MCE plugin för Svt Play"-tråden slutade.

Systemkrav

  • Windows Vista Home Premium, Windows Vista Ulimate,Windows 7 Home Premium, Windows 7 Professional eller Windows 7 Ulimate
  • .Net Framework 3.5
  • Internetuppkoppling
  • Flash-player installerat för Internet Exploret för att spela upp vissa klipp.
Instruktioner


  • Hämta hem programmet på play.codeplex.com
  • Installera det.
  • Du hittar det sedan i programbiblioteket i Windows Media Center.
Använder du Windows Vista, hittar du programbiblioteket under Online Media > programbibliotek.
I Windows 7 heter det program > programbibliotek.


Problem?

kolla här.


Bidra?
Jag har nu skapat ett paypal konto, så man kan nu donera en slant om man vill.
Självklart får de som donerar inga förmåner eller garantier på något sätt. om det önskas kan de kanske få sitt namn skrivet på hemsidan eller något?
DONERA




Skärmbilder

Bifogad fil  bild1.jpg   30,58K   4 Antal nerladdningar

Redigerat av cptStefan, 29 december 2009 - 23:32.


#2

Postad 11 oktober 2009 - 22:28

Jizzler
  • Jizzler
  • Forumräv

  • 522 inlägg
  • 0
Världsklass, det enda plug-in jag använder! :unsure:

#3

Postad 11 oktober 2009 - 22:29

joakim6945
  • joakim6945
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0
Verkligen najs. Är det möjligt att få TV3, TV6 & TV8 att fungera på extenders (XBOX 360) också? Undrar om det är möjligt bara. Det hade varit perfekt. Sätt nu upp en PayPal cpstefan där vi kan bidra med lite contributions för ditt otroliga arbete!

#4

Postad 11 oktober 2009 - 22:40

emanuelj
  • emanuelj
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0
Kalas, har väntat på detta länge!
Funkar fint i Windows 7 MC.

Ända träliga är att widescreen inte funkar så bra på viasat kanalerna.
TV8 verkar dessutom trycka ut i fel bildförhållande från början då vissa program visas i 4:3 som är i 16:9.
Widescreen blir i letterbox.

#5

Postad 12 oktober 2009 - 08:27

Magnus Thome
  • Magnus Thome
  • Beroende

  • 1 064 inlägg
  • 0
TACK!!!!

Din plugin fyller ett jätteviktigt hål, jag fattar inte vad SVT o de andra tänker på, klart man bara vill använda en vanlig fjärris o inte meckla med mus o tangentbord när man halvligger i soffan och vill titta på tv! MEGA-tack som sagt :unsure:

#6

Postad 12 oktober 2009 - 12:35

Unregistered15075a6f
  • Unregistered15075a6f
  • Lärjunge

  • 366 inlägg
  • 0
Wow, detta är det bästa jag upplevt i min mediadator på mycket mycket länge!!! Nu väntar jag spänt på fyran och femman också....

Redigerat av Unregistered15075a6f, 12 oktober 2009 - 12:36.


#7

Postad 12 oktober 2009 - 12:41

3DBlaster
  • 3DBlaster
  • Användare

  • 237 inlägg
  • 0
Grymt bra testade i helgen!

Enda hickuppen jag hittade var att jag titta på något på TV3 och tryckte Live-TV, då låg ljudet kvar ifrån TV3 tillsammans med det jag titta på med tv kortet.

(Win7 RTM 64bit)

MVH
/3DBlaster

#8

Postad 12 oktober 2009 - 16:49

DanC
  • DanC
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
Hjälp!! <_<

Jag vill verkligen ha den här funktionen, men var hittar jag den i Vista Media Center?
Jag laddade hem och högerklickade på setup.msi och valde att installera.
Men jag hittar inget i Media Center se'n? Är det något mer man måste göra?

#9

Postad 12 oktober 2009 - 17:00

bevern
  • bevern
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0
Är det bara jag som inte får upp playkanalerna i fullskärm?

#10

Postad 12 oktober 2009 - 17:45

joakim6945
  • joakim6945
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0

Hjälp!! <_<

Jag vill verkligen ha den här funktionen, men var hittar jag den i Vista Media Center?
Jag laddade hem och högerklickade på setup.msi och valde att installera.
Men jag hittar inget i Media Center se'n? Är det något mer man måste göra?


Kolla under "more programs", "program library" eller "all programs" eller vad det nu heter. Där har du ikonerna som du sedan kan lägga ut i menyn.

Har någon fått detta att fungera på extenders (svt funkar, men jag syftar på resten av kanalerna)?

#11

Postad 12 oktober 2009 - 17:54

DanC
  • DanC
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0

Kolla under "more programs", "program library" eller "all programs" eller vad det nu heter. Där har du ikonerna som du sedan kan lägga ut i menyn.


Jag letar och letar, men jag hittar inget "more programs" eller "all programs".
och i "program library" finns inget Play Kanaler <_<

Vad gör jag för fel?

#12

Postad 12 oktober 2009 - 18:12

DanC
  • DanC
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0

Jag letar och letar, men jag hittar inget "more programs" eller "all programs".
och i "program library" finns inget Play Kanaler B)

Vad gör jag för fel?


Ahhh, nu äntligen hittade jag det!! Det låg under "programs library" och "programs by name"!!! Äntligen <_<

#13

Postad 12 oktober 2009 - 18:23

joakim6945
  • joakim6945
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0

Ahhh, nu äntligen hittade jag det!! Det låg under "programs library" och "programs by name"!!! Äntligen <_<


OK Skönt!

#14

Postad 12 oktober 2009 - 18:45

cptStefan
  • cptStefan
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0

Verkligen najs. Är det möjligt att få TV3, TV6 & TV8 att fungera på extenders (XBOX 360) också? Undrar om det är möjligt bara.

ja, det är möjligt, men det är mycket omständigt.

TV8 verkar dessutom trycka ut i fel bildförhållande från början då vissa program visas i 4:3 som är i 16:9.
Widescreen blir i letterbox.

fixat, tror jag. lägger upp en ny installationsfil snart.

Enda hickuppen jag hittade var att jag titta på något på TV3 och tryckte Live-TV, då låg ljudet kvar ifrån TV3 tillsammans med det jag titta på med tv kortet.

tills vidare får ni trycka på stopp-knappen innan ni startar en ny uppspelning.

ett directshow-filter som klarar rtmp skulle lösa detta. det skulle även vara nödvändigt för att få det att fungera på en extender.
jag jobbade på ett sådant i somras, men då fanns ingen efterfrågan, så det dog. när jag får lite mer tid ska jag kolla närmare på det igen.

#15

Postad 12 oktober 2009 - 19:06

FoxOne
  • FoxOne
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
Ett helt underbart plug-in! Ett stort tack till dig cptStefan!

#16

Postad 12 oktober 2009 - 19:37

DanC
  • DanC
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0

OK Skönt!


Tack för att du ledde mig på rätt spår med "programs library"! Hade nog aldrig hittat det annars!! <_<

Redigerat av DanC, 12 oktober 2009 - 19:38.


#17

Postad 12 oktober 2009 - 19:41

DanC
  • DanC
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
Jag ställer mig oxså i "tackar så mycket" kören!! Ett LYSANDE program! SVT play har ju massvis med kul grejer, jättebra att ha det direkt i Media Center!! Tänk om det gick att få in Play Prima nu oxså <_<

#18

Postad 12 oktober 2009 - 23:24

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0
Jag har stött på ett problem, när jag tittat ett tag så kommer mces screensaver fram och då försvinner ljudet och kommer inte tillbaka så jag undrar hur tusan stänger man av mces screensaver? Någon som vet?

#19

Postad 13 oktober 2009 - 02:48

joakim6945
  • joakim6945
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0

Jag har stött på ett problem, när jag tittat ett tag så kommer mces screensaver fram och då försvinner ljudet och kommer inte tillbaka så jag undrar hur tusan stänger man av mces screensaver? Någon som vet?


Har aldrig set min MCE screen saver. Viste inte ens att det fanns en för MCE.

#20

Postad 13 oktober 2009 - 05:11

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

Har aldrig set min MCE screen saver. Viste inte ens att det fanns en för MCE.


Kommer fram om man tex lämnar film eller tv pausad eller om man går ifrån tvn med guiden framme, normalt sett så visar den sig inte när man spelar upp film och spelar man upp film, dvd och livetv så är det bara att trycka igång filmen igen så funkar det.

#21

Postad 13 oktober 2009 - 06:39

DanC
  • DanC
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
Nu har jag märkt en grej: På Tv3 Tv6 och Tv8 play kanalerna så händer inget när man trycker på stopp knappen
på fjärren när man kollar på ett program. Pause, Play osv funkar, men inte Stopp? Va kan detta vara? Måste man ha nån speciell flash eller java eller nått sånt installerat i datorn? På SVT Play funkar dock Stopp knappen.

#22

Postad 13 oktober 2009 - 22:33

nutter
  • nutter
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Kommer fram om man tex lämnar film eller tv pausad eller om man går ifrån tvn med guiden framme, normalt sett så visar den sig inte när man spelar upp film och spelar man upp film, dvd och livetv så är det bara att trycka igång filmen igen så funkar det.

Går även att få fram genom alternativet visa favoriter i samma menyrad som bild- och videobiblioteket. Men jag ungefär samma problem som du, skärmsläckaren hindras inte från att dyka upp, ungefär var tredje minut, i tv3/6/8. Dessutom tycks dessa play-kanaler visas i ett nytt fönster till skillnad från SVT play, men det är du säkert redan medveten om.

Hittills tycker jag att SVT play-delen av pluginet verkar fungera riktigt j-vla übergrymt, men viasatkanalerna behöver slipas. Ett annat problem med dessa kanaler, förutom skärmsläckaren, verkar vara att om buffern går ner till 0% under en reklamfilm, fryser bilden och verkar inte gå att starta igen utan att backa och starta om hela programmet från början. Händer samma sak när man spelar upp själva programmet verkar det inte vara någon större fara, den fortsätter spelas upp efter några sekunder.

Redigerat av nutter, 13 oktober 2009 - 22:34.


#23

Postad 16 oktober 2009 - 21:45

Unregistered1a25347f
  • Unregistered1a25347f
  • Användare

  • 151 inlägg
  • 0
Sketabra som man brukar säga.
Tack för ett utomordentligt plugin.

#24

Postad 17 oktober 2009 - 07:27

Unregistered7e073b2f
  • Unregistered7e073b2f
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Går det att få det här pluginet portat till mediaportal? :)

#25

Postad 18 oktober 2009 - 12:20

nilsman
  • nilsman
  • Amatör

  • 62 inlägg
  • 0
Sweet :-) Många tack!

#26

Postad 18 oktober 2009 - 22:37

lexan76
  • lexan76
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Hej Stefan

Först, tack för pluginen , helt grymt bra!

Men jag kör just nu endast XP och har haft massa problem att få pluginen att funka men nu verkar det funka ok, men XP versionen verkar ju vara rätt gammal om man jämför med Vista / Win7 versionen ni disukterat här.

Några planer på att uppgradera även XP versionen?

Vad jag sett hittils så är denna version rätt gammal och har ett par kända fel/features :-)
- Måste använda Spela upp knappen.
- Vissa filmer funkar inte alls, tex True Blood, Nurse Jackie
- Endast SVT ply stöds, ej TV3, 6 etc

Hade som föregånde talare gärna betalat lite om alla funkade precis som Vista versionen.

men tack för var som finns idag, min dotters Bolibompa startar ju fin fint!

///Fredrik

#27

Postad 20 oktober 2009 - 17:26

cptStefan
  • cptStefan
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0
Antar väl att jag kan göra en xp-version.
Jag har inte så mycket tid nu i höst.
Är det någon som är duktig på HTML och vill koda ett gränssnitt till en xp-version? kontakta mig gärna.

Går det att få det här pluginet portat till mediaportal? :)

Det kräver nog rätt mycket arbete. jag tänker inte göra det. tyvärr.

#28

Postad 20 oktober 2009 - 20:50

McFlurry
  • McFlurry
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

Med detta WMC-plugin kan du kolla på svenska play-kanaler direkt i Media Center utan att använda musen.

Är det tänkt att denna plugin överhuvudtaget skall fungera med Xbox 360? Det tidigare pluginprogrammet gjorde ju det, men detta fungerar inte alls. Istället för de fyra tv-kanals-ikonerna dyker det upp fyra vita rutor/boxar med kryss längst nere i det högra hörnet i varje vit ruta. Som läget är nu fungerar alltså inte denna plugin alls, tyvärr :) (jag använder Windows 7 Professional x64, svensk version).

#29

Postad 22 oktober 2009 - 16:08

cptStefan
  • cptStefan
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0
den är inte designad för att fungera på Xbox 360, men flera har bekräftat att iaf SVT fungerar. TV3, TV6 och TV8 fungerar inte.
Är att logotyperna inte visas det enda felet? fungerar det att klicka på de vita rutorna?

Redigerat av cptStefan, 22 oktober 2009 - 16:09.


#30

Postad 22 oktober 2009 - 18:53

PadaB
  • PadaB
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Gamla versionen fungerade klockrent med XBox som extender för mig (förutom att vissa klipp etc. inte funkade). Det nya (med 3/6/8:an) får jag dock Invalid Application (som flera andra noterat) på min XBox direkt när jag klickar på Playikonen i "huvudmenyn". Jag kommer alltså inte ens vidare till att välja mellan de olika biblioteken. Som tur är går ju det gamla svt-pluginet att köra parallelt så det får stilla mitt behov på Xboxen tills vidare (kör Telia DTV och där får jag det mesta utav 3/6/8 biblioteken, där saknas dock SVT sporten och Bolibompa till exempel). Pluginet funkar annars bra på min Vista maskin så där kan jag även titta från de andra biblioteken (dvs. 3/6/8).

Annars är det bara till att stämma in i hyllningskören, ett klockrent plugin!

#31

Postad 24 oktober 2009 - 16:10

McFlurry
  • McFlurry
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

den är inte designad för att fungera på Xbox 360, men flera har bekräftat att iaf SVT fungerar. TV3, TV6 och TV8 fungerar inte.
Är att logotyperna inte visas det enda felet? fungerar det att klicka på de vita rutorna?

Det går att klicka på rutorna, men logotyperna visas inte. Det finns dessvärre ytterligare fel. Som du påpekat fungerar inte Viasat-kanalerna. SVT Play-delen visar programikonerna korrekt, men i många fall går det inte att starta strömmarna (nu pratar jag alltså inte om True Blood som ju inte fungerar alls, utan om Rapport. Öppet arkiv och så vidare). När man försöker starta ett sådant program slutar det i många fall med att det inte händer något alls. Trycker man på knapparna på handkontrollen efter ett tag kommer det upp en ruta där det står att programmet inte längre svarar. Det enda alternativet då är att avsluta det.

Vill du kan jag fotografera tv-skärmen om du är intresserad?

#32

Postad 25 oktober 2009 - 03:15

joakim6945
  • joakim6945
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0

Det går att klicka på rutorna, men logotyperna visas inte. Det finns dessvärre ytterligare fel. Som du påpekat fungerar inte Viasat-kanalerna. SVT Play-delen visar programikonerna korrekt, men i många fall går det inte att starta strömmarna (nu pratar jag alltså inte om True Blood som ju inte fungerar alls, utan om Rapport. Öppet arkiv och så vidare). När man försöker starta ett sådant program slutar det i många fall med att det inte händer något alls. Trycker man på knapparna på handkontrollen efter ett tag kommer det upp en ruta där det står att programmet inte längre svarar. Det enda alternativet då är att avsluta det.

Vill du kan jag fotografera tv-skärmen om du är intresserad?



Jag tycker inte vi ska vara så petnoga och istället vara tacksama för det cpStefan redan HAR fixat åt oss alla. Detta var inget som vi har betalat för (ännu) så jag tycker inte vi ska klaga så mycket. Klart jag skulle vilja se plug-in:en utvecklas också, men jag tänker inte gnälla om det.

#33

Postad 25 oktober 2009 - 10:40

anarkisträven
  • anarkisträven
  • Lärjunge

  • 337 inlägg
  • 0
Får inte igång det alls.

Felmeddelande:
"Ogiltigt program. Det går inte att starta Play-kanaler."

OS:
Vista Ultimate w SP2

#34

Postad 25 oktober 2009 - 19:26

Arnie_
  • Arnie_
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0
Bara jag som inte får igång det? "Ogiltigt proram Det går inte starta play-kanaler". Gamla svt-play funkar. Installerade .net framework för nåt år sen, så det borde väl vara uptodate?

#35

Postad 25 oktober 2009 - 22:56

cptStefan
  • cptStefan
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0
Har nu gjort en liten dokumentation. Alla som har problem med detta pluginet borde besöka den.
länk

#36

Postad 26 oktober 2009 - 17:00

Ghostman
  • Ghostman
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Stefan - din plugin funkar så j***kl bra :-)
Kanal 5 gick över till play för ett par dagar sedan.

http://www.kanal5play.se/start

Finns det ngn möjlighet att du kan få in även denna ??
Vore klockrent framför allt som de nu kommer att köra vissa amerikanska serier t.o.m. före live :-)

**** Kanal 9 är nu oxå på play ****

Igenom.. helt underbar plugin.. funkar klockrent på mina Windows 7 maskiner !

/Ghostman

Redigerat av Ghostman, 26 oktober 2009 - 17:02.


#37

Postad 27 oktober 2009 - 21:00

pfekz
  • pfekz
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Jag får det bannemig inte att fungera.

Jag kör vista home premium
tog bort .net framework 3.5 SP1 och kör ren 3.5

får ändå ogiltigt program

Bifogad fil  vmc1.png   717,29K   0 Antal nerladdningar

Bifogad fil  vmc2.png   683,45K   0 Antal nerladdningar

Bifogad fil  vmc3.png   630,12K   0 Antal nerladdningar

#38

Postad 27 oktober 2009 - 21:14

cptStefan
  • cptStefan
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0
ok nu vet jag vad felet är. det fixar jag nu.

EDIT: har bytt ut installationsfilen nu.

Redigerat av cptStefan, 27 oktober 2009 - 22:18.


#39

Postad 29 oktober 2009 - 15:21

joakim6945
  • joakim6945
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0

ok nu vet jag vad felet är. det fixar jag nu.

EDIT: har bytt ut installationsfilen nu.


Det finns en ny uppdaterad version alltså?

#40

Postad 29 oktober 2009 - 16:36

cptStefan
  • cptStefan
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0

Det finns en ny uppdaterad version alltså?

ja, en mindre uppdatering. logotyper borde synas nu och den borde fungera på vista. kan någon bekräfta detta?

#41

Postad 29 oktober 2009 - 20:12

lexan76
  • lexan76
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Denna nya fiungerar inte på XP eller?

Kör som sagt denna gamla versionen men den har ju rätt många nackdelar/problem / features och nu har jag även sett att SVTPlayService2 processen dör ibland.

Kan det även vara denna process som gör att min ehextHost.exe process växer till över 1,5 - 2GB i memory?

Som sagt , hade varit grymt om man kunde köra den senaste istället.

Mvh
///fredrik

#42

Postad 29 oktober 2009 - 21:41

joakim6945
  • joakim6945
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0

ja, en mindre uppdatering. logotyper borde synas nu och den borde fungera på vista. kan någon bekräfta detta?



Allt funkar för mig. Bör jag fortfarande installera den senaste filen?

#43

Postad 30 oktober 2009 - 00:06

cptStefan
  • cptStefan
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0

Denna nya fiungerar inte på XP eller?

nej, men jag ska försöka få ihop något så du blir av med den gamla och äckliga versionen. men det dröjer ett tag dock.

Allt funkar för mig. Bör jag fortfarande installera den senaste filen?

nja, om de senaste programmen från tv3 inte syns och du bryr dig om det, så bör du nog göra det.

#44

Postad 30 oktober 2009 - 01:04

Dempah
  • Dempah
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0
Jag kör Windows 7 x64 Professional och kan använda denna plugin för att kolla på SVT Play i min Xbox360, så det borde gå för andra också. Det är alltså bara SVT Play som fungerar, och rutorna blir vita, men det går att spela upp det mesta materialet.

#45

Postad 30 oktober 2009 - 08:03

Unregistered88091554
  • Unregistered88091554
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
Installerade den igårkväll på min Vista SP2-baserade htpc, och den funkar finfint. Har inte hunnit kolla på så mycket ännu, men en sak som jag upplevde var att bildkvaliteten blir sämre när man kör genom pluginen än om man kör via t.ex. tv3 play.

Har detta med någon codec att göra eller är det något man får leva med?

Sambon saknar tv4 Play också :P

Redigerat av Unregistered88091554, 30 oktober 2009 - 08:04.


#46

Postad 30 oktober 2009 - 09:42

pfekz
  • pfekz
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

ok nu vet jag vad felet är. det fixar jag nu.

EDIT: har bytt ut installationsfilen nu.


Det fungerar perfekt nu.

Tusen tack!

#47

Postad 30 oktober 2009 - 19:36

joakim6945
  • joakim6945
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0

nej, men jag ska försöka få ihop något så du blir av med den gamla och äckliga versionen. men det dröjer ett tag dock.

nja, om de senaste programmen från tv3 inte syns och du bryr dig om det, så bör du nog göra det.


OK. Jag bor utomlands så jag vet inte vad de nyaste TV3 programmen är ändå, men det är lika bra att ladde hem det senaste då. Tack för ditt svar!

#48

Postad 06 november 2009 - 22:43

cptStefan
  • cptStefan
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0
Har lagt till Viasat Sport nu.

#49

Postad 07 november 2009 - 00:55

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

  • 1 869 inlägg
  • 0

Har lagt till Viasat Sport nu.

Cool! :)

Vad var det med fyrans Play - är den annorlunda på nåt vis?

#50

Postad 07 november 2009 - 10:21

Arnie_
  • Arnie_
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0
Sådär ja, nu fungerar det utmärkt.

thx!



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.