Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Deus Ex: Human Revolution -2011

117 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 30 augusti 2011 - 00:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Tycker jag har letat igenom allt med någon sådan modd har jag inte sett :S ?

Jag är längre än dig, du kan köpa den senare :)

#52

Postad 30 augusti 2011 - 06:41

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Hmm måste nog lägga lite mer tid på det här då. Tyckte det var dödstrist första banan.

2 små frågor till er som spelat ett tag. Finns det ingenstans man kan lagra grejjerna man hittar? Mitt inventory är tokfullt redan efter första banan. När och var kan man uppgradera sina vapen?

Redigerat av Unregistereddc471864, 30 augusti 2011 - 07:12.


#53

Postad 30 augusti 2011 - 08:34

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Hmm måste nog lägga lite mer tid på det här då. Tyckte det var dödstrist första banan.

2 små frågor till er som spelat ett tag. Finns det ingenstans man kan lagra grejjerna man hittar? Mitt inventory är tokfullt redan efter första banan. När och var kan man uppgradera sina vapen?


Vapen uppgraderar du genom att hitta eller köpa upgrade kits, det finns en del olika kits här och där, tyvärr så har jag inte hittat ngn ljuddämpare till min pistol än.

#54

Postad 30 augusti 2011 - 09:15

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Vapen uppgraderar du genom att hitta eller köpa upgrade kits, det finns en del olika kits här och där, tyvärr så har jag inte hittat ngn ljuddämpare till min pistol än.


Ok antar att det kommer senare i spelet då.

#55

Postad 30 augusti 2011 - 13:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Mitt inventory är tokfullt redan efter första banan.

Du kan uppgradera inventoryt i skillskärmen (armaugmenteringen, där du uppdaterar styrkan).

Men även om du har max inv. så kommer du hela tiden bli tvingad att strunta i saker. Jag springer runt med 5-6 olika pistoler, ammo och granater. Det räcker, men jag hade gärna sett att man kunde sälja sina saker direkt, istället för att som nu behöva gå till en butik (låååångt borta hela tiden), det gör man inte annat än när man är i the neighbourhood.

Fick ett annat coolt vapen igår, verkar finnas lite futuristiska vapen också, dock inte så många.

Jag har en 10mm pistol som är rätt uppgraderad med både dmg modifiers, reload, ammo samt lasersikte, silencer, och en mod som gör att den går igenom all sorts armor.

Scratch that, går inte igenom all armor. Går inte igenom metallådor eller riddarhjälmar och allt vad f-n de har på sig -_-.

#56

Postad 30 augusti 2011 - 15:12

jimler
  • jimler
  • Användare

  • 164 inlägg
  • 0
klarade av spelet igår, länge sedan man spelade ett sådant här bra spel och story. Borträknat från mass effect då :-)
Revolver med exploding rounds is the shit.

#57

Postad 30 augusti 2011 - 21:43

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Spoiler


#58

Postad 31 augusti 2011 - 09:56

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Klar med polishuset å lite andra sidequests så nu börjar det hända lite. Pistolen börjar bli nice nu med lite schyssta moddar.

#59

Postad 31 augusti 2011 - 10:40

Fajjer
  • Fajjer
  • Användare

  • 155 inlägg
  • 0

Spoiler


Hur!? Kämpade som ett svin igår kväll typ 10 gånger innan jag gav upp och gick och la mig.

#60

Postad 31 augusti 2011 - 11:46

Unregisteredcda6a4d1
  • Unregisteredcda6a4d1
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Är precis klar med snutstationen nu. Inte en levande själ kvar där..
Mycket roligt spel.
Pickan är riktigt mäktig, andra vapen känns överflödiga. Hittills iaf

#61

Postad 31 augusti 2011 - 11:52

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Är precis klar med snutstationen nu. Inte en levande själ kvar där..
Mycket roligt spel.
Pickan är riktigt mäktig, andra vapen känns överflödiga. Hittills iaf


Håller med. Jag säljer allt annat än det jag behöver till pistolen. Dödade inte en enda snubbe på stationen. Snackade mig in + hacking :)

Redigerat av Unregistereddc471864, 31 augusti 2011 - 11:52.


#62

Postad 31 augusti 2011 - 11:59

Unregisteredcda6a4d1
  • Unregisteredcda6a4d1
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Misslyckades kapitalt med att snacka mig in, valde helt fel spår när jag skulle mjuka upp honom :)

#63

Postad 31 augusti 2011 - 12:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Varvade det igår! Lysande spel.

Fy f-n vad kul jag hade på en bana där jag kånkade runt på en turret som jag hade hackat till att döda fiender. Jobbig att gå runt med men den dödade alla fiender på banan för mig, inklusive eventuella robotar :)

Sen kunde jag till och med ta in den till den tredje bossen och tror ni inte att den dödade honom också. Jag stod bara runt ett hörn och lyssnade. Som ljuv musik AH OH OH AH AH AH AAAAAAAAGH ;)

#64

Postad 31 augusti 2011 - 13:09

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Varvade det igår! Lysande spel.

Fy f-n vad kul jag hade på en bana där jag kånkade runt på en turret som jag hade hackat till att döda fiender. Jobbig att gå runt med men den dödade alla fiender på banan för mig, inklusive eventuella robotar ;)

Sen kunde jag till och med ta in den till den tredje bossen och tror ni inte att den dödade honom också. Jag stod bara runt ett hörn och lyssnade. Som ljuv musik AH OH OH AH AH AH AAAAAAAAGH :P


Haha det ska jag testa sen :) Hacking kommer jag pyssla mycket med känns det som.

#65

Postad 31 augusti 2011 - 16:57

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0

Hur!? Kämpade som ett svin igår kväll typ 10 gånger innan jag gav upp och gick och la mig.

Spoiler


#66

Postad 31 augusti 2011 - 18:25

blodchoklad
  • blodchoklad
  • Wannabe

  • 32 inlägg
  • 0

Hur!? Kämpade som ett svin igår kväll typ 10 gånger innan jag gav upp och gick och la mig.



Spoiler

Redigerat av blodchoklad, 31 augusti 2011 - 18:26.


#67

Postad 31 augusti 2011 - 20:13

Fajjer
  • Fajjer
  • Användare

  • 155 inlägg
  • 0

Spoiler



Spoiler


Tog mig några gånger men lyckades fixa det på samma sätt som ni beskrev det. Sjukt irriterande innan jag visste hur jag skulle göra :)

#68

Postad 31 augusti 2011 - 20:16

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Snart framme vid första bossen men det får räcka för idag. Fortsättning följer imorrn :)

#69

Postad 31 augusti 2011 - 20:50

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Fler borde ärligt använda spoilertaggar i denna tråden. Jag vill inte veta vem första bossen är innan jag är där...

Trevligt spel för övrigt! blivit många timmar än så länge.

#70

Postad 31 augusti 2011 - 22:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Spoiler

Kan man döda med stungunnen..? Visste jag inte, trodde man var tvungen att byta efter man stunnat och det tar ju evigheter.

Jag gjorde så här:
Spoiler


För övrigt håller Eidos Montreal (som gjorde detta) på med Thief 4 nu :)

Redigerat av Zoiler, 31 augusti 2011 - 22:12.


#71

Postad 01 september 2011 - 08:43

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Vilken svårighetsgrad spelar ni på som tagit
Spoiler
redan?

Det är bra bökigt att ens starta den fighten utan att dö om man spelar på svåraste iallafall.

Grymt spel än så länge hur som helst. Musiken ger en bra inlevelse med.

#72

Postad 01 september 2011 - 16:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Svåraste, finns många tips hur du ska göra här i tråden ju :rolleyes:

#73

Postad 01 september 2011 - 17:38

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Svåraste, finns många tips hur du ska göra här i tråden ju :rolleyes:

Jag löste det på lunchen förut. Jo men man vill ju helst lösa det utan att läsa spoilers ;)

#74

Postad 01 september 2011 - 18:38

Illyren
  • Illyren
  • Forumräv

  • 641 inlägg
  • 0
väldigt dåligt med uppmärksamhet detta spel fått. Har alla nostalgiker som spelade ettan dött ut eller:S

#75

Postad 01 september 2011 - 19:03

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

väldigt dåligt med uppmärksamhet detta spel fått. Har alla nostalgiker som spelade ettan dött ut eller:S

Tycker det verkar vara många som spelar detta spel? :rolleyes:

#76

Postad 01 september 2011 - 20:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

väldigt dåligt med uppmärksamhet detta spel fått. Har alla nostalgiker som spelade ettan dött ut eller:S

Leder ju försäljningslistorna. Ingen tråd i PS3-forumet är förvisso ett skämt men här är det iaf rätt ok drag.

#77

Postad 01 september 2011 - 21:00

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Å andra sidan tycker jag själv det bara är irriterande att ha flera olika trådar om samma spel även om det är olika konsoller. Spelet är ju detsamma.

#78

Postad 01 september 2011 - 22:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Å andra sidan tycker jag själv det bara är irriterande att ha flera olika trådar om samma spel även om det är olika konsoller. Spelet är ju detsamma.

När det gäller singleplayerspel så kvittar det, håller jag med om, men det är rätt bra att ha forumspecifika för onlinespelen som BF, CoD, FIFA etc.

#79

Postad 01 september 2011 - 23:04

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

När det gäller singleplayerspel så kvittar det, håller jag med om, men det är rätt bra att ha forumspecifika för onlinespelen som BF, CoD, FIFA etc.

Precis det var lite så jag menade. Kampanjen är ju likadan för alla liksom. Jag som spelar pc läser ju ändå denna tråd som ligger på 360delen. Egentligen borde det finnas en area för spel utan platformspecifiering.

#80

Postad 02 september 2011 - 06:33

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Grymt roligt spel även fast jag bara spelat några timmar ännu och inte ens fått röra mig på stan, shit va tiden går när man spelar :rolleyes:

#81

Postad 02 september 2011 - 13:54

Unregisteredcda6a4d1
  • Unregisteredcda6a4d1
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0

Varvade det igår! Lysande spel.

Fy f-n vad kul jag hade på en bana där jag kånkade runt på en turret som jag hade hackat till att döda fiender. Jobbig att gå runt med men den dödade alla fiender på banan för mig, inklusive eventuella robotar :lol:

Sen kunde jag till och med ta in den till den tredje bossen och tror ni inte att den dödade honom också. Jag stod bara runt ett hörn och lyssnade. Som ljuv musik AH OH OH AH AH AH AAAAAAAAGH :lol:



Körde den taktiken på banan där man möter
Spoiler
.
Tyvärr kunde man inte få med den in i hans rum

#82

Postad 03 september 2011 - 01:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Postad bild

:lol:

#83

Postad 03 september 2011 - 02:06

Lazaroth
  • Lazaroth
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0
Nu spelade jag iofs spelet på PC, men här är de reflektioner jag har efter att ha klarat det för några dagar sen:
(Kan nämnas också att 1an är min #1 of all time och att jag nog klarat det 15-20 ggr genom åren)

Spoilers kan förekomma nedan.


1. Bossarna var fruktansvärt tråkiga och förstörde rollspelskänslan, då de endast kunde dödas.

2. Man får alldeles för många augmentations. Tror jag maxade alla förutom 3 när jag klarade spelet. Det är också rollspelsförstörande.

3. Musen var oprecis. Både när man ska välja dialogalternativ, men också när man hackar. Ofta tryckte jag på 'autohack' när jag ville hacka vanligt, för att 'hitboxen' var fel.

4. Musiken var ok och ibland tom bra, men för ovarierande. I ettan är det väldigt varierande musik. Där fanns det tom en bana utan musik, vilket var briljant.

5. Jag saknar i variationen på augmentations, för att kunna bygga fler olika klasser/spela helt olika spelstilar. Finns det någon som inte tar hacking bland det första de gör nu tex?

6. Storyn var lite förutsägbar ibland. Detta för att de härmade 1an ibland nästan lite för mycket. De flesta banorna har en lik parallell i första spelet och sättet som handlingen förmedlades på gjorde att man anade vad som komma skulle.

7. Storyn i sig var oftast bra, men jag kan ibland sakna djupheten. Jag vill jaga en skugga av en skugga av en skugga som leder till en fälla. Inte jaga en skugga som leder till en helt annan skugga, som leder till en annan skugga som avslutas med en fälla. Hoppas det var hyfsat klart vad jag menade.

8. Quicksaven fungerade ibland inte på helt ologiska platser.

9. Städerna var bra på verka stora. Däremot var de inte alltid logiskt uppbyggda. Dvs. otydliga på vart man kunde och inte kunde gå osv. Man ska inte behöva använda spelets inbyggda fuskhjälp för att hitta vissa platser utan att springa runt som en dåre. Jag vet dock att alternativet att stänga av denna hjälp skedde i sista minuten, så det är nog därför de gjorde som de gjorde med layouten.

Allt som allt ger jag 3.5-4 av 5.

+
Story
Design
Gameplay

0
Musik

-
Djuphet
Ibland lätt att lista ut vad som komma skall
Hade behövt mer PC anpassning (även om det ändå var förhållandevis bra)
För lite rollspel
Bossarna

#84

Postad 03 september 2011 - 15:54

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Och så var även jag klar. Dunderkul spel som drogs ned från grymt till bra på grund av så jäkla många missar.

#85

Postad 03 september 2011 - 17:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Och så var även jag klar. Dunderkul spel som drogs ned från grymt till bra på grund av så jäkla många missar.

Vad tyckte du var nackdelarna?

Gillar hur Lazaroth listade en massa nackdelar men inget om fördelarna, måste ha gillat spelet :)

#86

Postad 03 september 2011 - 20:20

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

väldigt dåligt med uppmärksamhet detta spel fått. Har alla nostalgiker som spelade ettan dött ut eller:S


Tror de flesta dog efter Invisible War...

#87

Postad 03 september 2011 - 22:56

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Storyn var riktigt tam, och efter 25% av spelet hade jag ingen aning vad som pågick. Karaktärerna var helt ointressanta förutom 2 st. Grafiken var meh, fienderna rätt dumma och svårighetsgraden lite för enkel på normal.

Det var kul att spela, men det var i stort sett bara för det grymma gameplayet med smygandet och möjligheten att ta sig till punkt A på så många olika sätt.

Karaktärerna var skitfula, deras rörelser riktigt dåliga. Massa konsitga klipp, tråkiga berättelser på lapparna.

Stadshubbarna kändes oplanerade och bara som en körsträcka för att förlänga speltiden, de gav inte så mycket.

Blir nog en 3:a från mig.

#88

Postad 03 september 2011 - 23:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Jasså, tyckte själv storyn var bland det intressantaste.

Det är därför jag aldrig kör på normal numera, de flesta spel blir för enkla då. Normal är inte anpassat till oss som spelar mycket :)

#89

Postad 04 september 2011 - 16:11

Lazaroth
  • Lazaroth
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0

Gillar hur Lazaroth listade en massa nackdelar men inget om fördelarna, måste ha gillat spelet :)

Fördelar är svåra att nämna när man oundvikligt jämför med det bästa spelet som någonsin gjorts (1an) - och inga stora saker förutom grafiken tyckte jag 3an gjorde bättre (möjligtvis AIn också). På andra sidan kan man istället jämföra med andra nyare spel, och då är ju detta spel självklart ofta bättre, men det beror främst på att många nyare spel är gjorda för en publik ovan att behöva tänka själva. Det jag skrev i inlägget över var dessutom inte en riktig recension, utan de saker som jag kom ihåg i efterhand. Givetvis kommer man främst ihåg de irriterande sakerna. Då jag ändå gav en poäng på 3.5-4/5 tyckte jag att man kunde lägga ihop A och B själv, men kanske inte?

Jag gillade det mesta av storyn, fast jag tyckte det gjordes bättre i ettan pga. den mystikfaktor som fanns, något som inte kan finnas på samma sätt i en prequel. Jag vet ju vart storyn kommer sluta.

Jag gillade att karaktärerna hade flera lager, fast då de flesta hade en motsvarighet i ettan samt att det (återigen) är en prequel, så är det inte svårt att lista ut deras motivation.

Jag gillade layouten på icke-stadshubbar. Rollspelsfrämjande.

Jag gillade autosort av inventoryt.

Jag gillade hackingen i början (men den blev snabbt långtråkig).



Men nu börjar det bli svårt att komma på fler saker som var sådär bra, utan jag börjar återigen tänka på det som drog ner spelupplevelsen. Främst bossarna och bristen på rollspel. Det är så stora saker att resten dras ner. I rollspel ska man behöva ta beslut, inte kunna maxa allt eller behöva döda bossar på sättet som skedde här.

Spelar jag spelet igen i framtiden tror jag att jag ska välja 3 eller 4 augs att maxa, inte fler. Jag kommer absolut inte välja hacking som en av dessa och förhoppningsvis har det även kommit nån mod som fixar bossarna. Då kanske spelet kan få 4/5.

#90

Postad 04 september 2011 - 17:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Givetvis kommer man främst ihåg de irriterande sakerna. Då jag ändå gav en poäng på 3.5-4/5 tyckte jag att man kunde lägga ihop A och B själv, men kanske inte?

Vadå givetvis, du kommer ju uppenbarligen ihåg flera saker nu. Du valde bara att ta med allt negativt. Vi kanske fungerar olika, jag kommer ihåg bra och irriterande saker när jag spelat ut ett spel -_-

Tyckte det var konstigt att du bara påpekade negativa saker - och anledningen till det var tydligen att du jämförde helt med det bästa spelet du någonsin spelat. Då är det inte så konstigt längre :)

I rollspel ska man behöva ta beslut, inte kunna maxa allt eller behöva döda bossar på sättet som skedde här.

Jag spelade bara Deux Ex kort, kunde man döda bossarna på andra sätt där om det fanns bossar? Jag tog massa beslut, även på vilket sätt jag skulle döda bossarna. Men det var ju inte så mycket beslut som påverkade storyn och som du säger så önskade man sig mer augs och lite bättre balans.

Det är många som spelat Deus Ex som tycker det här är minst lika bra eller bättre, men det är också många som spelat det som tycker som du. Kanske inte är någon faktor om man spelat det eller inte, men för mig som inte spelat Deus Ex (men IW, urk) så var det här en rätt fräsch upplevelse. Kanske också att jag inte ser det som ett rollspel, utan som ett actionspel, andra krav. Och jag jämför ju i sådana fall med dagens spel, det var 10+ år sedan Deus Ex släpptes och med dagens mått mätt så är det rätt annorlunda.

#91

Postad 04 september 2011 - 20:59

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Blev en 4:a till slut. Mkt problem, men måste erkänna att det var svårt att lägga ifrån sig kontrollen ända in i slutet på de 30 timmarna.

#92

Postad 04 september 2011 - 22:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
MHB-recension också uppe.

#93

Postad 05 september 2011 - 07:37

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Storyn var riktigt tam, och efter 25% av spelet hade jag ingen aning vad som pågick. Karaktärerna var helt ointressanta förutom 2 st. Grafiken var meh, fienderna rätt dumma och svårighetsgraden lite för enkel på normal.

Det var kul att spela, men det var i stort sett bara för det grymma gameplayet med smygandet och möjligheten att ta sig till punkt A på så många olika sätt.

Karaktärerna var skitfula, deras rörelser riktigt dåliga. Massa konsitga klipp, tråkiga berättelser på lapparna.

Stadshubbarna kändes oplanerade och bara som en körsträcka för att förlänga speltiden, de gav inte så mycket.

Blir nog en 3:a från mig.


Håller med i mycket där. Har spelat ca 10 timmar och kommer nog inte spela mycket mer. Det är samma sak om och om igen. Hög skill i hacking så kommer man in överallt utan några problem alls. Miljöerna är tråkiga då allt ser likadant ut. Storyn är oengagerande och karaktärerna är rätt tråkiga. I brist på annat så kanske jag kommer spela klart det om det inte dyker upp ngt mer intressant innan Rage släpps.

#94

Postad 05 september 2011 - 08:06

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
JAg tycker det är riktigt bra, en kollega och jag har hyfsat lika spelstil men ändå blir det olika lösningar på det mesta, riktigt kul att diskutera lite dagen efter ett pass ;)

#95

Postad 07 september 2011 - 07:38

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Fy f*n, skall ta mig ifrån
Spoiler
och det är ju gubbar överallt, hur lyckas?

Spoiler


Två emp granater och det var klart, såg inte ens att dom var där först utan sprang iprincip in i den första utan att den såg mig.

Redigerat av jimel, 07 september 2011 - 07:41.


#96

Postad 07 september 2011 - 07:40

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
När är man i montreal?

#97

Postad 07 september 2011 - 07:42

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Spoiler


Hur mycket skall man spoiler markera? B)

Redigerat av jimel, 07 september 2011 - 07:42.


#98

Postad 07 september 2011 - 08:28

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Jaha där? Jag körde bara
Spoiler
och
Spoiler
det hela.

#99

Postad 07 september 2011 - 17:01

lifter
  • lifter
  • Veteran

  • 1 542 inlägg
  • 0
Hej!

Jag köpte spelet men gillade det inte och bytte in det.

Dock har jag två koder jag inte använde:

Product Registration Card, Become an exclusive Square Enix Member by registering your copy of Deus Ex at http://member.eu.square-enix.com

bajato-536-xucezu-200

Game Content Download (Nordic edition)

46KXR-3WGGW-9FMGT-XPJ4C-CDP2Z

Vet inte om någon har någon användning av koderna men jag har det verkligen inte ;)

#100

Postad 09 september 2011 - 12:42

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Angående andra besöket till hengsha, någon som lyckades
Spoiler

Tänkte vad som hände isf för jag lyckades f*n inte :)

Sen vad kommer för gosiga bossar snart?? :rolleyes:

Redigerat av jimel, 09 september 2011 - 12:43.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.