Postad 09 March 2009 - 18:09
Riktigt trevligt! Ska snart ut och titta på diskmaskiner, kul att man kan kolla prisuppgifter i realtid när man är "ute i fältet". Har försökt surfa via mobilen på den vanliga prisjakt-sidan innan men får upp ett meddelande att telefonens minne är slut precis när man ska få upp prisuppgifter...
Redigerat av Unregistered4c0ff1a3, 09 March 2009 - 18:10.
Postad 09 March 2009 - 18:54
riktigt bra nyhet! den här funktionen kommer användas flitigt i skarpt läge på stan
Postad 09 March 2009 - 19:01
Klockrent när man hittar ett "fyndpris" ute i butik - är det verkligen ett fynd ?
Postad 09 March 2009 - 22:38
Bra för alla som inte har iPhone/iPod touch och inte kan köra appsen. Vi är som sagt mycket nöjda och stolta!
Postad 11 March 2009 - 21:54
Nice! Det här har man väntat på :-)
Så många gånger som man stått och lurat på om det där kanonerbjudandet verkligen är ett kanonerbjudande i butiken.
Söket funkar jättebra och resultatlistningen är snygg och bra. Kategoridelen är däremot HELT obrukbar på min Sony Ericsson K800. Ser bara en rad med prickar följt av tuuuunna tunna streck som är texten. Helt oläsbart. Men så länge söket funkar så spelar det ju inte så stor roll
Så många gånger som man stått och lurat på om det där kanonerbjudandet verkligen är ett kanonerbjudande i butiken.
Söket funkar jättebra och resultatlistningen är snygg och bra. Kategoridelen är däremot HELT obrukbar på min Sony Ericsson K800. Ser bara en rad med prickar följt av tuuuunna tunna streck som är texten. Helt oläsbart. Men så länge söket funkar så spelar det ju inte så stor roll
Postad 16 March 2009 - 10:10
Hej Tynell,Kategoridelen är däremot HELT obrukbar på min Sony Ericsson K800. Ser bara en rad med prickar följt av tuuuunna tunna streck som är texten. Helt oläsbart. Men så länge söket funkar så spelar det ju inte så stor roll
Det var ett litet fel som tydligen bara blev synligt på vissa telefoner, det ska förhoppningsvis vara fixat nu!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
640 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?