Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Enkel trådlös ljudöverföring

216 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Logitech Wireless Music System for PC (Trådlös ljud- och bildöverföring) 1 7.285714 (6) Inga priser
Abit AirPace WAD-01B (Trådlös ljud- och bildöverföring) 1 8.999998 (6) Inga priser
Audioengine W1 (Trådlös ljud- och bildöverföring) 3 7.571428 (6) Inga priser
AVM Fritz! WLAN Repeater N/G (Accesspunkter, bryggor & repeatrar) 1 (0) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 03 November 2008 - 08:02

Becomesoe
  • Becomesoe
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Den fil är tagen från Abits hemsida.
http://www.abit.com....RCHTEXT=airpace

Redigerat av Becomesoe, 03 November 2008 - 08:05.

Postad 07 November 2008 - 14:30

Unregisteredf89c404c
  • Unregisteredf89c404c
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Ni som använder v1131 drivrutinen får ni fortfarande "glapp" i uppspelningen ibland?

Postad 11 November 2008 - 16:42

Becomesoe
  • Becomesoe
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
*

Redigerat av Becomesoe, 11 November 2008 - 20:07.

Postad 15 November 2008 - 10:48

Becomesoe
  • Becomesoe
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Är det någon som vet vart kan jag köpa AirPace? Jag är i behov av 2st.

Postad 18 November 2008 - 20:30

i96robos
  • i96robos
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
För ett halvår sedan fick jag precis samma fel som någon beskrev tidigare i tråden (enbart strömdioden lyser). Satte i en gammal transformator från en d-link router idag (5V med andra ord) och vips så fungerade den igen! Tack för tipset!

Även jag är i behov av ytterligare en wad-01b. Någon som har tips på var den finns att köpa eller som vill sälja sin?

Postad 21 November 2008 - 09:20

Becomesoe
  • Becomesoe
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Det finns här men kostar 1800:- :)
http://www.jumbo.se/...p;product=14841

Postad 22 November 2008 - 13:04

i96robos
  • i96robos
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Jag har faktiskt mailat till dom och frågat om de har den inne och om de verkligen vill ha 1800 kr för den... Har inte fått något svar på snart en vecka.

Postad 07 December 2008 - 13:42

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0
Hallå på er.

Hittade denna produkten AW-GA200 som fungerar som en airpace - och nog också är en abit airpace för den verkar använda samma drivers/mjukvara och manual.
http://www.azwave.co..._AW-GA200_1.asp

Tydligen har dom en massa andra wireless ljudprodukter på sidan..

Bra med alternativ B)

Postad 07 December 2008 - 13:54

Silverfisken
  • Silverfisken
  • Forumräv

• 588 inlägg
  • 0
Jättebra tips candyraver!

Postad 13 December 2008 - 17:03

matsrimmo
  • matsrimmo
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Hej
Jag har letat efter nogonstans att köpa någon av det två brudukterna, vet någon var jag hittar dom?

Postad 13 December 2008 - 17:08

matsrimmo
  • matsrimmo
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Hej, är det någon som vet om denna kan vara ett bra alternativ? Trust trådlös Bluetooth USB
http://www.kjell.com...tem=91492&path=

Postad 16 December 2008 - 20:28

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0

Hej, är det någon som vet om denna kan vara ett bra alternativ? Trust trådlös Bluetooth USB
http://www.kjell.com...tem=91492&path=

Då hade jag istället slått två flugor i en smäll och köpt Sony Ericsson DS205. Då kan du använda den till din mobil med...

Köpte precis ds205 till min w890 och jag är väldigt förvånad över hur bra ljudet är. Klart och tydlgt. DS205 kan man ju lätt koppla in i förstärkaren med 3,5mm sladd till RCA och bara låta laddaren sitta i hela tiden.

Men men.... inget slår trådlöst wireless, också sugen på som den andre trådskrivaren skriver - vart man kan köpa dom "alternativa" abit airpace....

Postad 02 January 2009 - 02:02

mickehhh
  • mickehhh
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Jag tänkte köpa en AirPacer (fanns tydligen 10 st i lager på multitronic, se länk nedan, så nu verkar den finnas tillgänglig) MEN undrar en grej först - läste i nån review att airpacern måste vara i Access Point client mode om man ska kunna streama Audio, stämmer detta???

Isf faller hela grejen för mig, jag har precis skaffat en bärbar och vill kunna koppla in airpacern i internet/nätverksuttaget i väggen samt stoppa i sladden till stereon och sen kunna surfa o lyssna på musik trådlöst. Men är jag tvungen att skaffa ytterligare en "vanlig" access point om jag vill kunna lyssna på musik trådlöst - detta verkar väl lite onödigt...

En annan grej, funkar den lilla fjärrkontrollen med iTunes? detta program, ack så bra på många sätt, har ju lite kompabilitets-issues, minst sagt...

http://www.multitron...hp?prod=WAD-01B

Tackar för svar

Postad 02 January 2009 - 13:43

Enator
  • Enator
  • Guru

• 4026 inlägg
  • 0

Jag tänkte köpa en AirPacer (fanns tydligen 10 st i lager på multitronic, se länk nedan, så nu verkar den finnas tillgänglig) MEN undrar en grej först - läste i nån review att airpacern måste vara i Access Point client mode om man ska kunna streama Audio, stämmer detta???

Isf faller hela grejen för mig, jag har precis skaffat en bärbar och vill kunna koppla in airpacern i internet/nätverksuttaget i väggen samt stoppa i sladden till stereon och sen kunna surfa o lyssna på musik trådlöst. Men är jag tvungen att skaffa ytterligare en "vanlig" access point om jag vill kunna lyssna på musik trådlöst - detta verkar väl lite onödigt...
http://www.multitron...hp?prod=WAD-01B

Tackar för svar

Du kan använda den på två olika sätt. 1. Strömma dina musik direkt från datorn till Airpacer. 2. Koppla den till en befintlig nätverk som du har hemma. Access Point client
Du kan inte koppla din internet till AirPace eftersom den är inte gjort för att vara en Router. Men det kostar inte så mycket att köpa en router heller.

Ehhe jag köpte 2st för 405kr och nu har priset gått upp till 530 kr :)

Redigerat av Enator, 02 January 2009 - 14:07.

Postad 02 January 2009 - 22:41

ahouseofdolls
  • ahouseofdolls
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Kopplade in min nyinköpta AirPace idag, men har också jag problem med att ljudet hackar. Har plöjt igenom denna tråd och testat det mesta utom ominstallation av os. Kör vista, driver ver 1.1.3.1, statisk ip. Några fler idéer? Någon som hittat firmwareuppdatering (kör på 1.1.1.0)? Såg att det fanns för nämnda AW-GA200 som ju verkar vara i det närmaste identisk.

Postad 03 January 2009 - 11:11

Silverfisken
  • Silverfisken
  • Forumräv

• 588 inlägg
  • 0
Testa och byta transformator/ström adapter. Min strömadapter dog efter 1 år och antagligen gäller det kanske alla AirPace? Min Airpace hackade en del men nu verkar den vara bra.
Jag har också Vista. Men jag har min Airpace i samma rum som datorn.

Jag valde en strömadapter från Conrad.se.
Artikelnr: 510818
http://www.conrad.se/article=870041
http://www.conrad.de...?artikel=870041
Se tidigare tråd med personer som också valt denna.

Sen är det viktigt tror jag att fixa med bufferten i Utility programmet.
Jag har den på Game/Movie fastän jag spelar musik.

Men ser du film då så måste du ändra den för då hinner inte ljudet med pratet.

Postad 03 January 2009 - 15:22

ahouseofdolls
  • ahouseofdolls
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Testade att koppla in datorn direkt i routern med kabel och då upphörde hackandet. Kanske är det här problemet ligger, dvs i den trådlösa kopplingen mellan dator och router. Fast jag har inte märkt några nätverksproblem tidigare... Har också testat med en annan dator, med xp och trådlös uppkoppling. Samma hackande ljud. Funderar på att byta router...
Börjar nog med Silverfiskens råd och testar en ny strömadapter först. Mer lockande för ekonomin.

Postad 04 January 2009 - 18:08

Unregisteredf89c404c
  • Unregisteredf89c404c
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0

Testade att koppla in datorn direkt i routern med kabel och då upphörde hackandet. Kanske är det här problemet ligger, dvs i den trådlösa kopplingen mellan dator och router. Fast jag har inte märkt några nätverksproblem tidigare... Har också testat med en annan dator, med xp och trådlös uppkoppling. Samma hackande ljud. Funderar på att byta router...
Börjar nog med Silverfiskens råd och testar en ny strömadapter först. Mer lockande för ekonomin.

Jag har oxå haft en del problem med hackande tidigare, men jag testade att köra det trådlösa på fasta kanaler och till slut hittade jag en som passade bra för mig(6) så nu hackar det inte (mycket sällan iaf).

Lycka till

Postad 09 January 2009 - 14:20

Enator
  • Enator
  • Guru

• 4026 inlägg
  • 0
Fick hem 2st ABIT AirPace, Logitech Wireless Music en för en kompis och en för om min egen går sönder. Det verkar att jag inte skall leva utan denna lilla varelse :(

Postad 09 January 2009 - 17:42

Unregisteredf89c404c
  • Unregisteredf89c404c
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0

Fick hem 2st ABIT AirPace, Logitech Wireless Music en för en kompis och en för om min egen går sönder. Det verkar att jag inte skall leva utan denna lilla varelse :(

Nu var jag tvungen att beställa en i reserv oxå, kan använda den i källaren som jag håller på att göra i ordning till övernattningsrum tills den kommande bebisen hoppar ut.

ser ut som att jag högg den sista...får se om det dyker in fler.

Postad 10 January 2009 - 13:42

ahouseofdolls
  • ahouseofdolls
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Tänkte bara meddela att nu lirar min AirPace också. Äntligen ;)

Har gjort så mycket tester att jag inte längre har koll på vad som löste problemet till slut, men eventuellt var det en reset/omstart av routern som gjorde tricket. Nätverksproblem mao och inget som hade AirPace:n att göra. Nu kan jag bara instämma i hyllningskören. Jag kör för övrigt med dynamisk IP, och har inga som helst problem med det.

Medan jag sökte lösning på mina ljudproblem snubblade jag över ytterligare ett alternativ: http://www.sondigo.c...irocco/overview
Svårare att hitta återförsäljare och lite dyrare, men verkar å andra sidan ha mer och lättillgängligare info och mjukvara relaterat till Vista.

Postad 10 January 2009 - 15:03

cnsmipe1
  • cnsmipe1
  • Lärjunge

• 436 inlägg
  • 0
Ingen som testat något sånt här ?
Trådlös sändare och mottagare
som överför färgbild och stereoljud. Kan anslutas till video, dvd, parabolmottagare, videokamera etc. för att trådlöst överföra bild och ljud till din TV, video eller monitor. Även fjärrkontrollens signaler överförs trådlöst. Signalerna går genom väggar och tak. Ansluts via SCART. Max räckvidd 75 m. Lev. med sändare, mottagare, batterieliminatorer och SCART-kablar. Drivs med 230 V. Omkopplingsbar för 4 olika kanaler.

Från Classe

/m

Postad 12 January 2009 - 15:27

Unregisteredf89c404c
  • Unregisteredf89c404c
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0

Ingen som testat något sånt här ?
Trådlös sändare och mottagare
som överför färgbild och stereoljud. Kan anslutas till video, dvd, parabolmottagare, videokamera etc. för att trådlöst överföra bild och ljud till din TV, video eller monitor. Även fjärrkontrollens signaler överförs trådlöst. Signalerna går genom väggar och tak. Ansluts via SCART. Max räckvidd 75 m. Lev. med sändare, mottagare, batterieliminatorer och SCART-kablar. Drivs med 230 V. Omkopplingsbar för 4 olika kanaler.

Från Classe

/m

Jag har använt fler sådana för ett par år sedan(2-3) och har man inga extrema krav på ljud/bild-kvalitet så kan de fungera hyfsat kortare sträckor, dvs inga 75m som nämns som max. Det stora problemet är att signalen är på våglängder som väldigt lätt störs så går du förbi enheterna eller kör micron eller pratar i mobilen så kan det bli störningar, dock fungerar de bättre för ljud än för bild. De kostar ju inte många kronor så köp och testa, upplever du dessutom att de inte funkar så bra så kan du alltid lämna tillbaka...

Medan jag sökte lösning på mina ljudproblem snubblade jag över ytterligare ett alternativ: http://www.sondigo.c...irocco/overview
Svårare att hitta återförsäljare och lite dyrare, men verkar å andra sidan ha mer och lättillgängligare info och mjukvara relaterat till Vista.

Bra hittat.

Konstigt att det inte finns fler alternativ/tillverkare ändå när det verkar finnas efterfrågan, det är ju inte atomklyvning vi efterfrågar...
//Daniel

EDIT:
Fick igår negativt besked från Multitronic, den sista som jag trodde jag beställde fanns inte...tur man har en sen innan, får köra på någon blåtandslösning i källaren kanske.

"Tyvärr måste vi meddela att lagersaldot var fel på produkten ni beställt och vi får
inte in den på lager igen."

//D

Redigerat av Unregisteredf89c404c, 15 January 2009 - 13:37.

Postad 15 January 2009 - 15:04

meeep
  • meeep
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Nån som har haft problem med ett pipande ljud från airpace? Den har fungerat klockrent i drygt ett år men nu har den börjat ge ifrån sig ett högt pipande tinnitus-aktigt ljud så fort man kopplar in den och den blåa trådlös-lampan börjat lysa.. nån som har några idéer?

Postad 17 January 2009 - 22:40

enoch85
  • enoch85
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Tänkte bara meddela att nu lirar min AirPace också. Äntligen ;)

Har gjort så mycket tester att jag inte längre har koll på vad som löste problemet till slut, men eventuellt var det en reset/omstart av routern som gjorde tricket. Nätverksproblem mao och inget som hade AirPace:n att göra. Nu kan jag bara instämma i hyllningskören. Jag kör för övrigt med dynamisk IP, och har inga som helst problem med det.

Snälla hjälp mej få min att funka! NÅGON? Jag har suttit i ett dygn nu och prövat allt som tänkas kan.

Jag har vista ultimate 32 bitars btw.

Tråd skapad av mig angående mitt problem. https://www.flashbac...t...8157&page=1

Postad 18 January 2009 - 03:01

enoch85
  • enoch85
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Är det någon som har lyckats beställa abit AirPace WAD-01B?

Jag beställde min från Multitronic förra veckan, åkte till Sundsvall en vecka och jobbade. När jag kom tillbaka låg avin bland posten. :)

Hade ett j**vla strul med att få den att funka i vista (meckade i typ 17 timmar effektiv tid) Men tack vare dig Enator så lyckades jag fixa det. Det var setupen som var fel. Du hade postat en länk till musik V ? ? ? nånting som funkade klockrent. TACK!

En ennan sak som jag kom underfund med när jag bråkade med den är att model namnet är samma som den manick som någon ovan här har hittat. Jag kollade manualen och den var identisk med den som abit har, bara modifierad till "abit stuk". Därför tror jag att det går att köra deras nya firmware på abiten oxå.
Jag vet inte om jag vågar testa riktigt än, men är det någon som vågar så vore det klockrent! För den som undrar vad det är för modell namn jag pratar om så kolla under abiten och googla på det.

Det hackar en aning för mej, men inte så att jag stör mej på det. Just nu kör jag spotify, utorrent (med uppladdning på 400 kb/s, och även dubbla msn, och det funkar som förväntat (9/10). Då är den inställd på 120 ms.

Det vore klockrent om någon lyckades hitta någon update på programvara samt även testa den där firmwaren som jag nänmde, då kanske hacket slutar helt. Men dock är ju inget perfekt i denna värld.

Btw, när jag googlade runt förut så stod det på swecklockers att abit har gått i konkurs den 31 december. Blir nog svårt att hitta just abit då. Lager status på Multitronic är slut. Jag skulle nog satsa på "orginalet", alltså den modell som abit har utgått ifrån.

Datorspec: Acer Aspire 4315, Intel Celeron 1,73, 2 GB ram, Windows Vista Ultimate (32-bit)

/Danne, en tillslut lycklig AirPace ägare. :)

Hallå på er.

Hittade denna produkten AW-GA200 som fungerar som en airpace - och nog också är en abit airpace för den verkar använda samma drivers/mjukvara och manual.

Bra med alternativ :D

Läs ovan: det var den jag syftade på. Samma modell namn som abit airpace.

EDIT: Testade nyss den där firmwaren, det stod nått i stil med fel device eller nått, sedan blev det Timeout i Wireless Audio. Så pröva inte, jag har redan gjort det. Resetade om airpacen och gjorde om setupen så nu funkar det igen, som tur är.

Redigerat av enoch85, 18 January 2009 - 03:42.

Postad 18 January 2009 - 03:09

enoch85
  • enoch85
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Min hackade varannan sekund tills att jag drog ur(!) nätverkskabeln, då slutade det nästan helt. (typ en gång i timmen)

Redigerat av enoch85, 30 January 2009 - 17:06.

Postad 18 January 2009 - 08:59

enoch85
  • enoch85
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Hallå på er.

Bra med alternativ :)

Finns att köpa här. (översatt sida)
http://74.125.43.113...6iI2UhdoOl4zm3A

Postad 18 January 2009 - 13:41

Enator
  • Enator
  • Guru

• 4026 inlägg
  • 0

Datorspec: Acer Aspire 4315, Intel Celeron 1,73, 2 GB ram, Windows Vista Ultimate (32-bit)

Bra att du lyckades till sist :)

Att din hackar beror på att din dator/nätverkskort inte är så kraftfull och du har Vista oxå. Men ofta kan man minska hackningen genom att dra volymen i din dator till det minsta som det går och höga din resivers volym. Jag hade en annan dator som hackade oxå men jag löste problemet på det här sättet. Nu har jag mycket kraftfull dator då blir aldrig hackning.

Redigerat av Enator, 18 January 2009 - 13:56.

Postad 18 January 2009 - 19:22

enoch85
  • enoch85
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Bra att du lyckades till sist :)

Att din hackar beror på att din dator/nätverkskort inte är så kraftfull och du har Vista oxå. Men ofta kan man minska hackningen genom att dra volymen i din dator till det minsta som det går och höga din resivers volym. Jag hade en annan dator som hackade oxå men jag löste problemet på det här sättet. Nu har jag mycket kraftfull dator då blir aldrig hackning.

Faktiskt så hackar det bara när jag kollar på film, kanske en gång i timmen en halv sekund när jag lyssnar på musik och har bufferten på 500 ms. Grymt nöjd!
Om du hittar nån update på firmware så holla at me! :)

Postad 19 January 2009 - 11:34

Enator
  • Enator
  • Guru

• 4026 inlägg
  • 0

Finns att köpa här. (översatt sida)
http://74.125.43.113...6iI2UhdoOl4zm3A

ehhe priset på denna är ganska högt :)

Postad 22 January 2009 - 17:19

Silverfisken
  • Silverfisken
  • Forumräv

• 588 inlägg
  • 0
Ni som har hackande i Abiten och att den strular efter ett år (verkar vara standard tid 1 år på denna produkt),
testa och byt till en annan strömadapter. Se tidigare inlägg av detta.
Efter 1 år hackade min bit enormt och sen fick jag inte igång den. Men sen bytade jag strömadapter till den på
Conrad (se tidigare inlägg). Och nu är det inte ofta jag får att den är Interrrupted.
Kör trådlöst WPA och med Vista 32 bit samt abit utility är på version 1.1.3.1.

Postad 30 January 2009 - 17:03

enoch85
  • enoch85
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

ehhe priset på denna är ganska högt :)

Dyrt?
Har inte kollat om dom ens skickar till sverige, men säg att dom gör det. Då är grund priset runt 600 spänn (ex. frakt) Jag betalade 650 kr för min i sverige på multitronic. Så dyrt tycker jag inte att det är. ;)

Postad 30 January 2009 - 17:32

enoch85
  • enoch85
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Hade lite tid över så jag kollade efter liknande produkter.
Denna verkar klockren!!! http://www.azwave.co..._AW-NR581_1.asp

Med stöd för N-tekniken.

Någon som vet vart den finns att köpa? Själv ska jag tipsa återförsäljare om att ta in denna.

Postad 01 April 2009 - 12:36

pluto2
  • pluto2
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Vet någon var man kan få tag på air pace'en nu för tiden? eller likvärdig produkt? Tänkt på airport expressen från apple men den har ju fan en oinställbar buffer på 2sekunder, kul!

Postad 02 April 2009 - 11:11

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0

Vet någon var man kan få tag på air pace'en nu för tiden? eller likvärdig produkt? Tänkt på airport expressen från apple men den har ju fan en oinställbar buffer på 2sekunder, kul!

Verkar intressant. Var det inte det märket vi diskuterade ett par sidor tillbaka? Dom hade en modell som liknade Abit Airpace till 100% (fast den var vit dock...)

EDIT:
Jovisst var det de, här är den:
http://www.azurewave..._AW-GA200_1.asp

Jag har ju en Abit Airpace men fruktar när/om den kommer gå sönder - så jag är också intresserad av om någon har lite tid över och göra lite research om var man kan köpa den....

Redigerat av candyraver, 02 April 2009 - 11:14.

Postad 02 April 2009 - 11:13

pluto2
  • pluto2
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Du menar azurewaven? jo men den finns fan inte heller att få tag på nånstans, jag har hittat en franskt företag nu dock som har den o kan skicka till sverige men det är enorma språkbarriärer, de hänvisar mig till sidan nånstans o det är franska o går inte att översätta pga bilder haha :)

Postad 04 April 2009 - 12:21

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0
Tja

Ni som äger en Abit Airpace.
Vore det extremt dumt att uppgradera firmwaren från Azureware AW-GA200 version V1.1.4.0 (2007.01.24) på min som har firmware v1.1.1.0 10/19/06

Hittar ingen info om vad firmwaren gör (och varför pilla med nått som fungerar) men ja gillar firmwares ;) Produkten är ju 100% lika dan.

Va tycker ni? Vågar man?

Postad 05 April 2009 - 10:42

Enator
  • Enator
  • Guru

• 4026 inlägg
  • 0
Om det fungerar så behöver du inte uppgradera den då.

Postad 05 April 2009 - 10:44

pluto2
  • pluto2
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Måste nog påpeka att enheterna trol inte är likadana även om jag inte äger nån av dem men speccarna är lite olika o programmet till dem verkar inte helt likt heller, skulle inte försöka med något sådant!

Postad 05 April 2009 - 19:39

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0

Måste nog påpeka att enheterna trol inte är likadana även om jag inte äger nån av dem men speccarna är lite olika o programmet till dem verkar inte helt likt heller, skulle inte försöka med något sådant!

På vilket sett är speccarna olika? Jag ser ingen skillad på dom förutom färgen.

Men då droppar jag det. Den fungerar ju bra nu som den är. Och när den inte går att köpa (verkar det som) då tar jag inte chansen

PS. Läste manualen på Azureware (som faktiskt ägs av Asus :wub: ) och menyerna ser exakt lika dana ut - då tänker jag på guiden "wizareden".

Redigerat av candyraver, 05 April 2009 - 19:40.

Postad 06 April 2009 - 08:42

pluto2
  • pluto2
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
De är så pass lika alltså, tja då kanske jag får backa, verkade bara så osannolikt, men okej då :wub:
Jag har fått tag på en fransk webshop som ev går att beställa den från eller om den var från luxemburg kommer fan inte ihåg. Svara här i tråden om någon är intresserad av hur det gick o om man kan beställa.

Kristian

Postad 06 April 2009 - 19:22

Splix
  • Splix
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

De är så pass lika alltså, tja då kanske jag får backa, verkade bara så osannolikt, men okej då :)
Jag har fått tag på en fransk webshop som ev går att beställa den från eller om den var från luxemburg kommer fan inte ihåg. Svara här i tråden om någon är intresserad av hur det gick o om man kan beställa.

Kristian

Är absolut intresserad!
Beställ ett gäng och sälj sen, verkar ju vara många som är sugna! Du behöver ju inte ta så mycket emellan (alla sparar ju på samfrakt)... ;)

Postad 06 April 2009 - 19:56

pluto2
  • pluto2
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
hör av mig i denna tråd så fort jag ser att det fakttiskt fungerar att beställa!

Postad 07 April 2009 - 09:28

tartkennet
  • tartkennet
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Hej hej hur går det för alla att hitta en liknande produkt som Abiten?

Är tokintresserad av någon liknande som stödjer överföring av ljud och bild trådlöst. Har letat förbrilt men inte hittat något av värde tyvärr...

Hur fasiken ska man kunna få tag på nåt sånt? Helt sjukt att det inte finns något när efterfrågan är så stor.

Har hittat dennaLinksys dma2100 men vad jag förstår så stödjer den inte så många format.

Någon som gör några framsteg?

Postad 08 April 2009 - 10:11

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0

Hej hej hur går det för alla att hitta en liknande produkt som Abiten?

Är tokintresserad av någon liknande som stödjer överföring av ljud och bild trådlöst. Har letat förbrilt men inte hittat något av värde tyvärr...

Hur fasiken ska man kunna få tag på nåt sånt? Helt sjukt att det inte finns något när efterfrågan är så stor.

Har hittat dennaLinksys dma2100 men vad jag förstår så stödjer den inte så många format.

Någon som gör några framsteg?

Starta en ny tråd i ämnet istället.

Airpace är ju grym på det sättet att du får ett extra ljudkort i datorn - och kan streama allt i Windows, spel, filmer, you name it. Altså ingen logitech squeezebox där man måste ha ett speciellt program för att spela upp mp3or.
Däri ligger fördelen med Airpacen och gör den über.

Postad 09 April 2009 - 18:17

Unregisteredf89c404c
  • Unregisteredf89c404c
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0

Är absolut intresserad!
Beställ ett gäng och sälj sen, verkar ju vara många som är sugna! Du behöver ju inte ta så mycket emellan (alla sparar ju på samfrakt)... :wub:

Kan man dra hem några till ett rimligt pris så är jag med på att köpa på mig en till "för säkerhets skull". Samfrakt låter bra.

/D

Postad 09 April 2009 - 19:07

pluto2
  • pluto2
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Jag har provat att beställa en nu får vi se ´än så länge verkar allt ok de har fått pengar o skickat enheten. Återkommer när den dyker upp hur det ser ut! Har inte namnet på siten på mig just nu, är iaf en fransk sida, fransk kunskap eller mkt pillande med google translator krävs samt utlandsbetalningar på banken, inga visa här inte.

Postad 09 April 2009 - 19:38

Splix
  • Splix
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0
Vad tror ni om denna annars: Linksys WMB54G Wireless-G Music Bridge, går att köpa via Amazon.com för $59.99 (plus frakt då men den kan man ju dela på)...

Ps. Har inte läst så mycket själv då jag har en ruskig huvudvärk nu så jag hoppas jag inte gjort bort mig.. :wub:

//Splix

Jag har provat att beställa en nu får vi se ´än så länge verkar allt ok de har fått pengar o skickat enheten. Återkommer när den dyker upp hur det ser ut! Har inte namnet på siten på mig just nu, är iaf en fransk sida, fransk kunskap eller mkt pillande med google translator krävs samt utlandsbetalningar på banken, inga visa här inte.

Aj aj, beställde du bara en!? Lägg till en på momangen så sätter jag in pengar till dig (så delar vi på frakten)!! Vad kostar den förresten?

//Splix

Postad 09 April 2009 - 19:40

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0

hoppas du får prylen, den e så fet :wub: går inte en dag utan jag som laptop-användare använder den

va blev priset?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.