Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiellt: Warner/New Line/HBO exklusiva till Blu-ray

351 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 05 januari 2008 - 00:17

dealerovski
  • dealerovski
  • Forumräv

  • 882 inlägg
  • 0

Känner för att bränna alla mina Warnerfilmer på HD DVD.. fy faan... :unsure:


Hur tror du det känns när man betalat för 3st HD DVD spelare.

Jag vägrar tro det är över än. Kommer forsätta köpa filmer tills det inte finns att hitta längre i en kinesik pirat hörna.

ps. l.ägger du ut videon på youtube? om du menade allvar med att bränna dom altså, hähä, säkert flera intressanta youtube klipp följt av den här nyheten ute redan.

Redigerat av dealerovski, 05 januari 2008 - 00:20.


#52

Postad 05 januari 2008 - 00:17

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

  • 3 680 inlägg
  • 0
På nåt sätt känns det ändå som om man hade lite flyt att man inte köpte den där spelaren för 1995:-....

#53

Postad 05 januari 2008 - 00:23

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0

Känner för att bränna alla mina Warnerfilmer på HD DVD.. fy faan... :unsure:


Hur tror du det känns när man betalat för 3st HD DVD spelare.

Jag vägrar tro det är över än. Kommer forsätta köpa filmer tills det inte finns att hitta längre i en kinesik pirat hörna. :D

ps. l.ägger du ut videon på youtube? om du menade allvar med att bränna dom altså, hähä, säkert flera intressanta youtube klipp följt av den här nyheten ute redan.


ja har en del WB som kan bli fin fint 2:a hands värde på senare, men det är så grymma
menyer på HD DVD osv så dem kommer behållas, jag bryr mig inte för 5 öre
över detta, det är nästan bara kul alltihopa ;) ;)

#54

Postad 05 januari 2008 - 00:24

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

  • 1 682 inlägg
  • 0
Ähh, har ju ändå filmerna, spelaren kostade ju minus filmerna mindre än vad min nyår kostade...
Är mest att det är bökigt :unsure:

#55

Postad 05 januari 2008 - 00:25

ekon
  • ekon
  • Guru

  • 5 775 inlägg
  • 0
TACK GODE GUD!!

#56

Postad 05 januari 2008 - 00:25

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

  • 1 682 inlägg
  • 0
Har ju ändå tänkt köpa PS3... Nu har jag en anledning....
Men detta var inte det jag hade hoppats på direkt :unsure:

#57

Postad 05 januari 2008 - 00:26

Addex
  • Addex
  • Veteran

  • 1 902 inlägg
  • 0
Toshiba's Comment on Announcement from Warner Bros. Entertainment of Its Exclusive...

#58

Postad 05 januari 2008 - 00:27

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

  • 1 061 inlägg
  • 0
Blu-raydisc sidan har också fått en liten uppdatering :unsure:

#59

Postad 05 januari 2008 - 00:29

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

  • 1 682 inlägg
  • 0
Hahaha, I'm stunned...

#60

Postad 05 januari 2008 - 00:46

random111
  • random111
  • Forumräv

  • 922 inlägg
  • 0
Trevligt att höra att formatkriget är över till slut!

#61

Postad 05 januari 2008 - 00:47

thetias
  • thetias
  • Mästare

  • 2 965 inlägg
  • 0

Ny Bluray promotion video :unsure:



#62

Postad 05 januari 2008 - 00:47

mi1scto
  • mi1scto
  • Amatör

  • 83 inlägg
  • 0
Riktigt nice!
Känns iofs lite dumt att jag köpte en A35 och en Samsung BD-P1400 (region A) igår.
Har PS3 (region B ) sedan innan.
Iofs är $350 med 5 filmer för en A35 är inte så blodigt.

Redigerat av mi1scto, 05 januari 2008 - 00:51.


#63

Postad 05 januari 2008 - 00:54

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0
:unsure: Fina grejer, den borde väl komma till BD i samma veva som Dark Knight i sommar!!

Redigerat av henke007, 05 januari 2008 - 00:55.


#64

Postad 05 januari 2008 - 00:57

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

  • 3 680 inlägg
  • 0
Den stora frågan är ju NÄR kommer Kickboxer på BD.... den dansen vill man ju ha tillgång till i full HD...! :unsure:

#65

Postad 05 januari 2008 - 00:57

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

  • 1 061 inlägg
  • 0
är ju endå rätt långt till juni :unsure: borde ju kunna bli en del exklusiva katalog titlar innan dess

#66

Postad 05 januari 2008 - 00:59

thetias
  • thetias
  • Mästare

  • 2 965 inlägg
  • 0

;) Fina grejer, den borde väl komma till BD i samma veva som Dark Knight i sommar!!


Ja eller kanske till och med tidigare! Det står ju:

NOW available on bluray disc


Så dom kanske släpper den före Dark Knight. :unsure:

#67

Postad 05 januari 2008 - 01:10

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Ja är ju som sagt neutral i frågan. Har båda formaten.
De enda ja blir lite ledsen över är att formaten som förespråkar regionsindelning vinner.
Nu när HD-DVD kanske försvinner så kanske bolagen kommer köra hårdare med att regionsindela sina släpp.

Men men förhoppningvis så kanske hacken till spelarna kommer snabbare oxå.

#68

Postad 05 januari 2008 - 01:11

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0

är ju endå rätt långt till juni :unsure: borde ju kunna bli en del exklusiva katalog titlar innan dess


Bifogad fil  Picture_017.jpg   47,04K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  Picture_016.jpg   47,67K   2 Antal nerladdningar

:D ;) ;)

#69

Postad 05 januari 2008 - 01:14

Unregistered992
  • Unregistered992
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0
Frågan är om Warner ändrar sig på ljudfronten, vi kan ju alltid hoppas. Är ju annars bra marketing mot DVD, "HD bild och HD ljud"

#70

Postad 05 januari 2008 - 01:15

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

  • 1 682 inlägg
  • 0
:unsure: snyggt...

#71

Postad 05 januari 2008 - 01:16

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

  • 1 061 inlägg
  • 0
haha ;) är det så du gjort med alla dina filmer henke? :unsure:

#72

Postad 05 januari 2008 - 01:16

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
De kan ju börja med att släppa Matrix-trilogin. :unsure:

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 januari 2008 - 01:17.


#73

Postad 05 januari 2008 - 01:20

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

  • 3 680 inlägg
  • 0
Ja och släng in Bourne filmerna oxå när de ändå håller på...! :unsure:


Edit: Kanske inte ens är WB som släppt dom.... ;)

Redigerat av Unregistered36883, 05 januari 2008 - 01:23.


#74

Postad 05 januari 2008 - 01:34

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 0
New Line är med i dealen med Warner, så Sagan om ringen filmerna kommer att släppas exklusivt på Blu-ray när det är dags. :unsure:

"Warner will be joining other BD-exclusive suppliers Sony Pictures Home Entertainment, Walt Disney Home Entertainment, 20th Century Fox Home Entertainment and Lionsgate. Time Warner divisions New Line Home Entertainment and HBO Video are also included in the move to Blu-ray."

Källa: http://www.videobusi.../CA6517192.html

It´s all over!

Redigerat av Agaton, 05 januari 2008 - 01:38.


#75

Postad 05 januari 2008 - 01:37

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

  • 1 061 inlägg
  • 0

Maxpower1987 @ Blu-ray forum
Quote:

Originally Posted by Nooff
I think they might even hold back on titles like "I am Legend" which is supposed to hit DVD somewhere in March/May correct? Those will probably be Blu only



Nothing is set in stone, but The Dark Knight will be exclusive to Blu-ray and stuff like 300 after March will also be exclusive to Blu. I think I Am Legend could end up in the neutral pile, but again, it won't be D&D and it will only be in limited quantities for those hold-outs like Lee Stewart and rdjam.


Redigerat av partajare, 05 januari 2008 - 01:55.
Jag la till källan för citatet.


#76

Postad 05 januari 2008 - 01:38

random111
  • random111
  • Forumräv

  • 922 inlägg
  • 0

De kan ju börja med att släppa Matrix-trilogin. :unsure:

Enligt Maxpower1987

...BB will come with the Dark Knight, the Matrix some time close to Xmas...



#77

Postad 05 januari 2008 - 01:44

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

  • 1 061 inlägg
  • 0

Originally Posted by Maxpower1987 @ Blu-ray forum
It wasn't really, but there have been talks and outlines had been made all the way back in September for this move. WB going Blu was not a rush job like Paramount, it was very well thought out and executed, if not for Lionsgate's Burns, we could have had this wrapped up a bit earlier...

It's all in the past now though.


Redigerat av partajare, 05 januari 2008 - 01:54.
Jag la till källan för citatet.


#78

Postad 05 januari 2008 - 01:52

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

  • 867 inlägg
  • 0
hehe, bara o erkänna att man började med fel format. Trodde inte de skulle ändra sig så fort. Nu är bara frågan om HDM någonsin kommer lyckas slå DVD av tronen eller om det fortsätter bli ett nisch-format

#79

Postad 05 januari 2008 - 01:58

Addex
  • Addex
  • Veteran

  • 1 902 inlägg
  • 0

WB will continue to release HD DVDs but not in any sort of timely fashion...

In May WB will no longer be shipping any HD DVDs to their distributors.

From March, any HD DVD that has sold out will not be be replicated again. So if anyone wants to pick up a few of these 'collectors items' get them now!

---

Will New Line and HBO drop HD DVD support as well?

Yes.
This is across Time Warner, not just WB. All of TW's studios will be be Blu exclusive by May or sooner.

Källa: Blu-ray.com

#80

Postad 05 januari 2008 - 01:58

Unregistered992
  • Unregistered992
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0

Nu är bara frågan om HDM någonsin kommer lyckas slå DVD av tronen eller om det fortsätter bli ett nisch-format


Kommer knappast lösa av DVD i första taget, förhoppningsvis kan det inbringa så pass stor inkomst till filmbolagen så DVD och BD kan springa hand i hand :unsure:

#81

Postad 05 januari 2008 - 02:00

Addex
  • Addex
  • Veteran

  • 1 902 inlägg
  • 0

hehe, bara o erkänna att man började med fel format. Trodde inte de skulle ändra sig så fort. Nu är bara frågan om HDM någonsin kommer lyckas slå DVD av tronen eller om det fortsätter bli ett nisch-format


Det är snart när vi har ett format som fler kommer att våga köpa HDM (Blu-ray). Nedladdningar ligger långt in i framtiden. Sedan kommer det en dag då alla spelar på marknaden spelar Blu-ray och då är det inte ett svårt beslut.

#82

Postad 05 januari 2008 - 02:01

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

  • 867 inlägg
  • 0

Nu är bara frågan om HDM någonsin kommer lyckas slå DVD av tronen eller om det fortsätter bli ett nisch-format


Kommer knappast lösa av DVD i första taget, förhoppningsvis kan det inbringa så pass stor inkomst till filmbolagen så DVD och BD kan springa hand i hand :unsure:


Blir nog för min del att ta det lugnt med filmköp framöver. Vill inte gå tillbaka till dvd och eftersom jag har xbox360 så känns inte PS3an nödvändig förutom blu-ray. Vill hellre ha en stand-alone spelare. Och för tillfället tycker jag dom kostar lite för mycket innan det är givet att HDM verkligen kommer vara framtiden

#83

Postad 05 januari 2008 - 02:15

Unregistered992
  • Unregistered992
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0
Warner: No Payoff for Move to Blu-ray

Kevin Tsujihara, President, Warner Bros. Home Entertainment Group says the studio took no pay-offs to exclusively back Blu-ray.

In a post-announcement conference call, Tsujihara flatly denied rumors that studio had accepted anywhere from 250M to $500M in exchange for dropping its HD DVD format support.

According to the exec, Warner's sole motivation in dropping its HD DVD format support was to ensure growth of the "category" and the long-term health of the industry.

"The packaged media business is a $42 billion dollar business worldwide at the retail level, and we [Warner] have the largest market share of anybody," said Tsujihara. "From our perspective, the most important piece of this whole puzzle is, "How do we get growth back into this category?" That far outweighed anything else."

This [decision] was one hundred percent around what makes the most sense for the consumer, the retailer and the industry. This was not a bidding war. This was all about what was best, strategically, for us."

http://www.highdefdi...to_Blu-ray/1327

Mja, hur mycket ska man tro på det där :)

Dom fick iaf minst garanterat en riktigt bra deal på tillverkningen ett bra tag fram över.

#84

Postad 05 januari 2008 - 02:17

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

  • 1 061 inlägg
  • 0
Postad bild

troligt :)

Redigerat av Scrapanatchi, 05 januari 2008 - 02:18.


#85

Postad 05 januari 2008 - 02:34

snuffe82
  • snuffe82
  • Forumräv

  • 622 inlägg
  • 0
http://www.highdefdi...m_Expected/1293

#86

Postad 05 januari 2008 - 02:37

Unregistered992
  • Unregistered992
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0
Ehm, mjaha?

#87

Postad 05 januari 2008 - 02:43

Unregistered992
  • Unregistered992
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0
Warner: New Line, HBO Not Covered By Blu-ray Announcement

Though it's widely expected that Warner Bros. subsidiaries New Line and HBO will follow Warner Home Entertainment to Blu-ray exclusivity, for the moment they remain format-agnostic.

That's according to Warner Home Entertainment President Kevin Tsujihara, who said that the studio's announcement that it would drop HD DVD support does not extend to titles released by New Line, HBO or the BBC (which Warner distributes here in the US).

"They'll be making whatever decision they're going to make," said Tsujihara. "I assume they'll let people know very quickly, but they are not covered by this initial announcement."

Tsujihara's comments came in a post-announcement conference call with various members of the media, including High-Def Digest.

http://www.highdefdi...nouncement/1328

Heh, New Line blir ledsen i ögat om dom inte får komma ut med det själv :)
Max(BD insider) har redan kommenterat att detta är ett TimeWarner beslut vilket inkluderar New Line och HBO :)

#88

Postad 05 januari 2008 - 02:47

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

  • 1 716 inlägg
  • 0
Riktigt, riktigt skönt om nu formatkriget skulle vara avgjort (vilket det ju verkar vara enligt de flesta) tycker jag! Om HD på skiva ska slå igenom stort kan det helt enkelt inte finnas 2 olika HD-format. Jag tror att många (inkl mig innan jag skaffade en PS3) blir avskräkta av att välja mellan HD-DVD och Blu-Ray som ju har exlusiva filmer på respektive format. Visst är det häftigt med HD-bild/ljud, men att inte ha möjlighet att se vissa HD-filmer, vilket format man än väljer, överskuggar nog det fantastiska med högupplöst. Många väntar nog på ett avgörande och kör på med sina gamla DVD-spelare så länge.
Om nu avgörandet är här och priser på film och hårdvara sjunker ytterligare några snäpp, tror jag att kommande år kommer bli välidgit... ja, högupplöst. :)
Jag flundrade faktiskt på att komplettera min PS3 med en Toshiba HD-DVD-spelare nästa löning men jag tror jag lägger det på is så länge, haha, :)
Men jag tänker inte tro att formatkriget är över förän HD-DVD-lägret har erkännt sig besegrade. Vem vet vad "de röda grabbarna" kan hitta på?
Jag tycker att ni som köpt en HD-DVD ska vara lite glada iallafall för i det långa loppet tror jag det här gynnar HD på skiva. Risken hade annars blivit att båda formaten skulle dö och vi skulle bli tvingade att gå tillbaka till DVD igen (hemska tanke).
Hurra för smurf-formatet!
Uppträd nu värdigt och prata inte skit om HD-DVD för mycket så den här tråden blir låst.

#89

Postad 05 januari 2008 - 02:49

Addex
  • Addex
  • Veteran

  • 1 902 inlägg
  • 0

Warner: New Line, HBO Not Covered By Blu-ray Announcement

Though it's widely expected that Warner Bros. subsidiaries New Line and HBO will follow Warner Home Entertainment to Blu-ray exclusivity, for the moment they remain format-agnostic.

That's according to Warner Home Entertainment President Kevin Tsujihara, who said that the studio's announcement that it would drop HD DVD support does not extend to titles released by New Line, HBO or the BBC (which Warner distributes here in the US).

"They'll be making whatever decision they're going to make," said Tsujihara. "I assume they'll let people know very quickly, but they are not covered by this initial announcement."

Tsujihara's comments came in a post-announcement conference call with various members of the media, including High-Def Digest.

http://www.highdefdi...nouncement/1328

Heh, New Line blir ledsen i ögat om dom inte får komma ut med det själv :)
Max(BD insider) har redan kommenterat att detta är ett TimeWarner beslut vilket inkluderar New Line och HBO :)

Jo. :)

Will New Line and HBO drop HD DVD support as well?

Yes.
This is across Time Warner, not just WB. All of TW's studios will be be Blu exclusive by May or sooner.



#90

Postad 05 januari 2008 - 02:52

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

  • 1 061 inlägg
  • 0
Nån som vill va säker

Ring: Josh Sabarra (310) 967-6536.

PR kontakt på new line som har hand om detta . :)

BTW: warnerbros kanske inte tog nå pengar men deras ägare time Warner kan ju ha gjort :)

Redigerat av Scrapanatchi, 05 januari 2008 - 03:03.


#91

Postad 05 januari 2008 - 03:06

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

  • 1 716 inlägg
  • 0
Ja, kan ingen ringa? Jag gör det inte då min engelska är typ... dålig. :)

#92

Postad 05 januari 2008 - 03:09

Addex
  • Addex
  • Veteran

  • 1 902 inlägg
  • 0
Ur: MY TWO CENTS - 1/4/08 - by Digital Bits editor Bill Hunt

...And our sources are now telling us that Universal - knowing Warner was about to go Blu-exclusive - has already begin taking steps to prepare for their own future Blu-ray efforts. Our guess is that Universal in particular will go format neutral, to put the best P.R. spin on their situation. But we'd be VERY surprised if all three studios don't announce their own Blu-ray Disc support by mid-2008 at the latest, so as benefit from 4th quarter holiday sales. In fact, we're betting those announcements happen much sooner...

Källa: Thedigitalbits.com

#93

Postad 05 januari 2008 - 03:16

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Det här förklarar ju varför det reades ut en massa HD-DVD-spelare för 1990:- och $99 nyss, bäst att bli av med dem medans folk fortfarande tror på formatet... :)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 januari 2008 - 03:16.


#94

Postad 05 januari 2008 - 03:20

khalnur
  • khalnur
  • Veteran

  • 1 668 inlägg
  • 0
Här är man från forumet några timmar och möts av denna fantastiska nyhet då man är tillbaka! :) :)

#95

Postad 05 januari 2008 - 03:36

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

  • 1 107 inlägg
  • 0

Ja är ju som sagt neutral i frågan. Har båda formaten.
De enda ja blir lite ledsen över är att formaten som förespråkar regionsindelning vinner.
Nu när HD-DVD kanske försvinner så kanske bolagen kommer köra hårdare med att regionsindela sina släpp.

Men men förhoppningvis så kanske hacken till spelarna kommer snabbare oxå.


Dessvärre finns det redan förslag på regionskodning för hd-dvd också (har för mig det finns på dvd-forums hemsida nånstans).

men riktigt skönt att höra om WB exlusive iallafall, bra att man skippade toshiba spelarn för att den bara hade 1080i.

#96

Postad 05 januari 2008 - 03:36

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

  • 1 061 inlägg
  • 0
Warner Swayed By $500 Million From The BDA
Posted on January 4, 2008 by Tyler Pruitt
Postad bild
According to a trusted source that was close to the negotiations, Warner and FOX were working on a deal to go Exclusive to HD DVD as recent as last week. Our source tells us that Warner was only willing to go to HD DVD if FOX would go with them. Their thinking was if they just went to HD DVD by themselves, it would not end the format war. Early this week FOX was paid an undisclosed amount to remain exclusive to Blu-ray. With the FOX deal falling through, Warner had no choice but to accept the BDA’s $500 Million offer to go Blu-ray exclusive. We do wonder if FOX was just playing the HD DVD side, while having no intentions of ever switching.


http://formatwarcent...n-from-the-bda/

Redigerat av Scrapanatchi, 05 januari 2008 - 03:38.


#97

Postad 05 januari 2008 - 03:38

diabolo
  • diabolo
  • Mästare

  • 3 548 inlägg
  • 0
Har någon märkt att priserna på BD spelarana börjar gå upp nu? :)

http://www.amazon.co..._rd_i=193640011

http://www.bestbuy.c...p;type=category

ex BD-P1400 ca innan $270 nu $334.80-$399.99

samma går för BDP-S300 etc.

Redigerat av diabolo, 05 januari 2008 - 03:55.


#98

Postad 05 januari 2008 - 03:51

Addex
  • Addex
  • Veteran

  • 1 902 inlägg
  • 0
CES HD DVD Event canceled due to Warner announcement

HD DVD logoI just received an email from the HD DVD Promotion Group stating that the CES 2008 HD DVD press event has been canceled. The recent Blu-ray exclusive announcement from Warner is cited as the reason for the event being canceled. You can find the full text of the notice below.

Notice of CES Press Conference Cancellation by North American HD DVD Promotion Group

“Based on the timing of the Warner Home Video announcement today, we have decided to postpone our CES 2008 press conference scheduled for Sunday, January 6th at 8:30 p.m. in the Wynn Hotel. We apologize for any inconvenience this may cause.

We are currently discussing the potential impact of this announcement with the other HD DVD partner companies and evaluating next steps. We believe the consumer continues to benefit from HD DVD’s commitment to quality and affordability – a bar that is critical for the mainstream success of any format.

We’ll continue to keep you updated on new developments around HD DVD.”


HD DVD is in trouble

If there is one thing that everyone is agreeing on, it is that the HD DVD is in trouble due to the Warner announcement. This decision to cancel the HD DVD press event further proves that the defection of Warner Brothers studios from the HD DVD camp is a major blow.

I am very disappointed that they have canceled the event. I would have liked to see them try to explain this move or attempt to put some type of positive spin on it. I guess I will only be attending the Blu-ray CES event this year! Stay tuned to this site for CES 2008 coverage!

Källa: Wesleytech.com

#99

Postad 05 januari 2008 - 03:57

Unregistered992
  • Unregistered992
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0
Herre gud, det där kan inte bara bero på Warner, något med Uni måste ligga bakom *hoppas* :)

#100

Postad 05 januari 2008 - 04:11

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

  • 1 061 inlägg
  • 0

Today, 02:42 AM #1806 Talkstr8t @ Blu-ray Forum

Just to clarify, if in fact there was a "deal", the BDA as an organization can not and would not enter into any sort of business arrangements of this nature. A "deal" would have to be between Warner and one or more companies acting independently of the BDA.

Now back to the party...


Redigerat av partajare, 05 januari 2008 - 04:14.
La till källan för citatet.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.