Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vem kommer köpa Gladiator på BD ?

512 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

#501

Postad 15 september 2009 - 10:38

Unregistered9b73fbb5
  • Unregistered9b73fbb5
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0

Säg som det är, du har aldrig sett en projje från detta årtionde in action :P

Du låter mer som en lite unge som är en ANING avundsjuk för att du SJÄLV inte har en projje, därav dessa lögner om att en projje inte kan komma upp i samma kvalle som din kära lilla TV :)

Jag har själv inte projje, men jag njuter av det hemma hos en kompis i härligt stor och SKARP bild ;)

Sen blir man fundersam när du ofta ändrar dig, typ, från "för det är totalt skit i bildkvalite jämfört med tv" till "klart att det är de ultimata med en projje,jag syftar enbart på kvalite av bilden,har man uttrymme och samlar på bluray ska man köpa en projje självklart."

Så då tycker du ändå att en projje är det Ultimata, även om det enligt dig är skitbild ;)


ägde en epson tw 700 sålde den för jag har för kort avstånd så jag vet nog vad jag snackar om,vi snackar om 2 skilda saker kvalite i detaljrik bild har ingen projje hur du än vrider och vänder på de, sätt en tv brevid din projje och sätt på film på bägge från samma källa så ska du få se själv,och jag har inte ändrat mig ett dugg,

En projje står för storlek av bild och biostämning,en tv står för kvalite,,annars hade väl varenda jävel köpt en projje i denna värld,om den nu var så bra. och jag är knappast avundsjuk på såna som har bättre än mig,har aldrig vart nån skrytbög.

#502

Postad 15 september 2009 - 11:13

Unregistered9b73fbb5
  • Unregistered9b73fbb5
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0
Jag väntar på att bli anmäld nu för att jag säger vad jag tycker, man har tydligen inte rätt att säga vad man tycker i detta land.

får jag en anmälning ska jag gladeligen skicka in flera jag med. så nu skriver jag inget mer på denna tråd,alla verkar ta åt sig och tycka deras grejjer är bäst, och att dom vet mer än både filmbolag och dylikt,då får dom tycka de, det är deras sak inte min,man har rätt att säga vad man tycker, utan att bli anklagad för nåt.

Redigerat av Unregistered9b73fbb5, 15 september 2009 - 11:15.


#503

Postad 15 september 2009 - 11:40

Unregistered08fc33f7
  • Unregistered08fc33f7
  • Lärjunge

  • 265 inlägg
  • 0

Jag väntar på att bli anmäld nu för att jag säger vad jag tycker, man har tydligen inte rätt att säga vad man tycker i detta land.

får jag en anmälning ska jag gladeligen skicka in flera jag med. så nu skriver jag inget mer på denna tråd,alla verkar ta åt sig och tycka deras grejjer är bäst, och att dom vet mer än både filmbolag och dylikt,då får dom tycka de, det är deras sak inte min,man har rätt att säga vad man tycker, utan att bli anklagad för nåt.


Klart du får tycka vad du vill, men du kan inte förvänta dig att alla tycker som du.

#504

Postad 15 september 2009 - 13:30

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

  • 11 286 inlägg
  • 0
När jag får råd blir det en Panasonic PT-AE3000 eller kommande 4000 modellen.
Där har du en grymt bra projje,har en polare som kör den på en 110 tums duk.
Kan säga att Transformers på den är inte att leka med. :)

#505

Postad 15 september 2009 - 14:01

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 404 inlägg
  • 0

ägde en epson tw 700 sålde den för jag har för kort avstånd så jag vet nog vad jag snackar om,vi snackar om 2 skilda saker kvalite i detaljrik bild har ingen projje hur du än vrider och vänder på de, sätt en tv brevid din projje och sätt på film på bägge från samma källa så ska du få se själv,och jag har inte ändrat mig ett dugg


Men herregud du jämför även en 1080p skärm med en billig 720p projje :) haha
Tro FAN att du får skarpare bild på 1080p skärmen ;)

Det här blir bara roligare och roligare ;)

#506

Postad 15 september 2009 - 14:14

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
En annan stor anledning till att gemene man inte skaffar projektor är att det faktiskt krävs en hel del kunnande och research för att få till det. Det krävs en hel del pill, montering, beräkning, kalibrering etc på en helt annan nivå än om man bara köper sig en "platt-tv" på Onoff och knäpper på.

Om inte annat så märks det ju på vilken nivå kunnandet är bland de som inte är invigda i projektorvärlden med tanke på de argument som dyker upp och rena felaktigheterna tom.

angående vårt eget lilla troll så är det redan skickad en anmälan härifrån iaf, hoppas fler hakar på.

Redigerat av masse70, 15 september 2009 - 14:15.


#507

Postad 15 september 2009 - 15:28

InSane
  • InSane
  • Veteran

  • 1 838 inlägg
  • 0
Håll er till ämnet, och inga fler onödiga poster med bilder på golfbollar och annat tjafs.
Tycker ni att en post ska anmälas, anmäl den och låt bli att citera eller svara personen i fråga.

#508

Postad 15 september 2009 - 15:55

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0
.. Hopp, för sent skrivet. Man får ju nästan aldrig diskutera något längre :)

Redigerat av Kalekulan, 15 september 2009 - 15:55.


#509

Postad 15 september 2009 - 16:01

InSane
  • InSane
  • Veteran

  • 1 838 inlägg
  • 0

.. Hopp, för sent skrivet. Man får ju nästan aldrig diskutera något längre :)

Jodå, men varje ämne har sin tråd ;)

#510

Postad 15 september 2009 - 18:56

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0

Jodå, men varje ämne har sin tråd :)


;)

Hur som helst, för att hålla mig till tråden, så lade jag precis en beställning på Gladiator-steelbooken ;) Den har svensk text så det blev ett givet köp då jag inte tror att det lär bli en nyrelease på lääääääänge...

#511

Postad 15 september 2009 - 18:59

tonpaa
  • tonpaa
  • Lärjunge

  • 323 inlägg
  • 0
Fick min Steelbook idag, riktigt snygg! Ska bli trevligt att njuta av filmens ljud iaf... bilden kommer nog se helt okej ut på min 42" hd-ready plasma.

#512

Postad 15 september 2009 - 23:01

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 442 inlägg
  • 0
Efter att ha läst och sett bilder så är svaret nej; jag kommer inte köpa the Plastinator på BD. Usch och fy säger jag. :)

#513

Postad 16 september 2009 - 15:39

InSane
  • InSane
  • Veteran

  • 1 838 inlägg
  • 0
Låser tråden då 3 personer inte hörsammat min tillsägelse om att hålla sig till ämnet.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.