Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Asus BDS-700

537 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Asus O!Play BDS-700 (Blu-ray-spelare) 5 5,8 (9) Inga priser
Asus O!Play BDS-500 (Blu-ray-spelare) 2 (0) Inga priser
2 relaterade trådar

#1

Postad 08 december 2011 - 13:33

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 404 inlägg
  • 0
Postad bild

http://www.asus.se/M...DS700/#overview

Hmmm... Detta kanske kan va ett intressant budget alternativ om man inte har råd med t.ex. en Oppo 93:a, speciellt som den har uppskalning genom QDEO, 3D, dubbla HDMI ut, gigantiskt stöd för olika filformat m.m. vilket påminner just om den spelaren på de punkterna, även om det sjävklart inte lär vara samma kvalité annars som just en Oppo. Men det verkar va mer välbyggt än 95 procent av budget spelarna där ute.
Går den även att få regionfri så är det ju även guld där.

Den verkar vara slö att boota upp, men bryr man sig inte om det så är den nog intressant.

http://www.prylporta....html?ImageID=0

2200:- är ju inte så farligt om den håller vad den lovar.

Så för er som vill ha stöd för alla möjliga filformat så kanske denna kan va en kandidat för platsen i TV bänken runt jul ;)

Redigerat av Svante Skoog, 08 december 2011 - 13:56.


#2

Postad 08 december 2011 - 21:23

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 404 inlägg
  • 0
Spelaren släpps tydligen i mitten av denna månad, men vart vette fan ännu ;)

#3

Postad 09 december 2011 - 17:10

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 858 inlägg
  • 0
Finns inget som säger att den ska vara sämre byggd än Oppon by default. Intressant blir att hålla utkik efter den framöver. Går fort med blurayspelare och bildbehandling.

#4

Postad 09 december 2011 - 18:53

Unregisteredf7bba9d7
  • Unregisteredf7bba9d7
  • Beroende

  • 1 113 inlägg
  • 0

Finns inget som säger att den ska vara sämre byggd än Oppon by default. Intressant blir att hålla utkik efter den framöver. Går fort med blurayspelare och bildbehandling.

Tja, vikten är 3 kg medans Oppo BDP-93 väger 5,1 kg. Jag gillar att spelarna inte flyttar på sig när man t.ex. trycker på eject- knappen på spelaren, tycker ju tyngre spelare = bättre byggd.

Tycker dock att denna spelare verkar intressant!
Har själv en Oppo BDP-83 och har beställt en BDP-93.

#5

Postad 09 december 2011 - 21:44

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 858 inlägg
  • 0
Case pride! Lägg i bly i lådan så är det kvalitet. Det är subjektiv preferens men det säger ingenting om verklig hållbarhet eller prestanda när det gäller blurayspelare med fokus på digitalt ljud ut utan förstärkarkretsar.

Ska tilläggas att jag också definitivt gillar apparater som ger sken av att vara kvalitet :)
Det var en sak som gjorde mig besviken på 85sen. Så förbannat dyr och så billig låda som det inte går att stapla någonting på alls.

#6

Postad 13 december 2011 - 09:55

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Ja, jag kan bara se 3 format den inte klarar av och de är inte livsviktiga så den är klart intressant.

#7

Postad 13 december 2011 - 23:40

KinoNiki
  • KinoNiki
  • Användare

  • 228 inlägg
  • 0
Verkar vara en intressant spelare till ett bra pris.

Finns även en enklare modell som heter BDS-500.

Redigerat av KinoNiki, 13 december 2011 - 23:50.


#8

Postad 19 december 2011 - 11:54

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Spelaren släpps tydligen i mitten av denna månad, men vart vette fan ännu ;)


Den kommer släppas i slutet på januari/början på februari och den kommer säljas av till exempel Webhallen, Komplett och Dustin.

#9

Postad 19 december 2011 - 14:36

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 404 inlägg
  • 0
Lite recensioner och info:

http://translate.google.ca/translate?hl=en&sl=ru&u=http://www.easycom.com.ua/mmedia/obzor_blu-ray_hd-mediapleera_asus_o!play_bds-700/%3Flang%3Dru&ei=UcjSTrnuMsiI2gWltPmNBg&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=7&ved=0CIEBEO4BMAY&prev=/search%3Fq%3DAsus%2BBDS%2B700%2Bprice%26hl%3Den%26lr%3D%26safe%3Doff%26sa%3DX%26tbo%3D1%26biw%3D717%26bih%3D613%26tbs%3Dqdr:m%26prmd%3Dimvns

http://techinstyle.t...0-media-player/

Lär garanterat dyka upp ett regionshack vid releasen.

#10

Postad 19 december 2011 - 22:33

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 858 inlägg
  • 0
Techinstyles recensioner eller vad de kallar det inger då noll förtroende må jag säga. De blir impade av smartphone app och att spelaren kommer ihåg vart du pausar filmen dagen efter. Det är ju något av det mest grundläggande man kan begära av en blurayspelare 2011 :).

Tråkigt med att den inte stödjer USB 3. Nu behöver jag inte dess mediastöd på filmsidan visserligen. Men det känns ju lite udda när de skryter med så många stödda format att det inte ska gå att se hd film på den från extern spelare.

BDS 500 känns inte så lockande av specifikationerna för det analoga ljudet att döma. Wifi adapter lär man åka på dessutom så den kommer behöva vara betydligt billigare.

#11

Postad 19 december 2011 - 23:03

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

  • 1 470 inlägg
  • 0

Tråkigt med att den inte stödjer USB 3. Nu behöver jag inte dess mediastöd på filmsidan visserligen. Men det känns ju lite udda när de skryter med så många stödda format att det inte ska gå att se hd film på den från extern spelare.


Det här stycket får du nog ta och förklara, hur menar du? Vilka spelare kan man (och varför?) koppla en extern spelare till? Vad spelar usb3 eller inte för roll?

#12

Postad 20 december 2011 - 00:05

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 858 inlägg
  • 0
Hastigheten. USB 2 har inte tillräcklig bandbredd för HD filer om du koppar en extern hårddisk till spelaren.

Har bärbar dator som får fixa HTPC biten så det är ingen dealbreaker för min del men hade ju vart trevligt om man kunde ha filmsamlingen på en extern hårddisk som bara kan stå i hyllan som jag också lagrar musik på.

#13

Postad 20 december 2011 - 09:12

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

USB 2 har inte tillräcklig bandbredd för HD filer om du koppar en extern hårddisk till spelaren.

Vad har du för bitrate på dina HD filer? :blink: (eller är usb2 så dåligt?)

#14

Postad 20 december 2011 - 11:57

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

  • 1 470 inlägg
  • 0

Vad har du för bitrate på dina HD filer? :blink: (eller är usb2 så dåligt?)


uppenbarligen rätt extrem, om inte 480 Mb/s räcker. Även de 25-30 MB/s som iaf jag i praktiken får med USB2 räcker då till allt HD-material jag hittat utom rå-filer och extremt kvalitativa arkiveringscodecs (och de betvivlar jag att spelaren klarar att spela upp ändå)

#15

Postad 20 december 2011 - 12:35

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 858 inlägg
  • 0
Har då inte 480 mb ur mina USB utgångar. USB 2 har inte räckt till för att spela upp alla filer helt flytande tidigare nej.

#16

Postad 20 december 2011 - 12:41

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Har då inte 480 mb ur mina USB utgångar. USB 2 har inte räckt till för att spela upp alla filer helt flytande tidigare nej.


Teoretiskt sett så är det 480 Mbit/s som gäller för USB 2.0 men sen vad man kan skyffla ut i praktiken hänger ju på mycket annat såklart. Men precis som outdoor_miner skriver så räcker det ju även med 25-30 Mbit/s som man kanske har i praktiken så jag förstår inte riktigt problemet?

#17

Postad 20 december 2011 - 12:55

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0
Problemet är att att oqvist måste köpa guldpläterade, handmatade i labmiljö i exakt 7.6 Kelvin över nollpunkten, USB kontakter... :)


Ärligt talat, får man bara ut 25-30Mbit/s via USB2? Trodde inte det var så pass dåligt.

#18

Postad 20 december 2011 - 12:57

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Problemet är att att oqvist måste köpa guldpläterade, handmatade i labmiljö i exakt 7.6 Kelvin över nollpunkten, USB kontakter... :)


Ärligt talat, får man bara ut 25-30Mbit/s via USB2? Trodde inte det var så pass dåligt.


Ärligt talat har jag aldrig haft behovet av att kolla. ;)
Hänvisade bara till det "outdoor_miner" skrev.

Ska nog testa när jag kommer hem, för skoj skull.

#19

Postad 20 december 2011 - 13:10

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 858 inlägg
  • 0
Ja som sagt 480 mb/s är en absolut bluffsiffra.

Jag behöver bara få videofiler som flyter klockrent. Ni är fina med stutters eller?

#20

Postad 20 december 2011 - 13:12

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Ja som sagt 480 mb/s är en absolut bluffsiffra.

Jag behöver bara få videofiler som flyter klockrent. Ni är fina med stutters eller?


Bluff är det nog absolut inte.
Då ställer jag en motfråga, vad spelar du upp för något där du inte klarar dig med 30-35 Mbit/s?
Eller kan det vara så att du har en "praktiskt" siffra på endast 5-10 Mbit/s och du har något generalfel med/på dina USB-portar?

Redigerat av BrittBastard, 20 december 2011 - 13:13.


#21

Postad 20 december 2011 - 13:20

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 404 inlägg
  • 0

och att spelaren kommer ihåg vart du pausar filmen dagen efter. Det är ju något av det mest grundläggande man kan begära av en blurayspelare 2011 :).


Det är just detta de flesta spelare INTE klarar av. Speciellt inte BD Java besudlade skivor, vilket de flesta är idag.

#22

Postad 20 december 2011 - 13:23

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 404 inlägg
  • 0

Ja som sagt 480 mb/s är en absolut bluffsiffra.

Jag behöver bara få videofiler som flyter klockrent. Ni är fina med stutters eller?



Har aldrig haft problem med att det inte flyter genom USB 2
Du har inte funderat på om det inte är nåt strul med dina prylar om det inte orkar spela upp utan hack? ;)

Redigerat av Svante Skoog, 20 december 2011 - 13:25.


#23

Postad 20 december 2011 - 13:25

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 858 inlägg
  • 0

Bluff är det nog absolut inte.
Då ställer jag en motfråga, vad spelar du upp för något där du inte klarar dig med 30-35 Mbit/s?
Eller kan det vara så att du har en "praktiskt" siffra på endast 5-10 Mbit/s och du har något generalfel med/på dina USB-portar?


Nog fan är det bluff om du aldrig kommer upp i 480 mb/s under ideala förhållanden. PC världen är full av teoretiska värden som du aldrig någonsin kommer upp i annat än i testbänkar.

@Svante. Ja visst det är väl positivt om den kommer ihåg alla skivor du spelar upp. Men redan Sony BDP-S370 kommer ihåg runt 90 % vad det verkar i alla fall.

främst mkv filer i högupplöst format som jag inte upplevt spelats upp klockrent via USB. Har inte mätt dem men har inte reagerat på att de är snabbare eller långsammare på någon av mina datorer direkt.

Redigerat av oqvist, 20 december 2011 - 13:26.


#24

Postad 20 december 2011 - 13:38

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Nog fan är det bluff om du aldrig kommer upp i 480 mb/s under ideala förhållanden. PC världen är full av teoretiska värden som du aldrig någonsin kommer upp i annat än i testbänkar.

främst mkv filer i högupplöst format som jag inte upplevt spelats upp klockrent via USB. Har inte mätt dem men har inte reagerat på att de är snabbare eller långsammare på någon av mina datorer direkt.


Jaja, visst är det så men det har ju inget med denna spelare att göra och jag tycker då verkligen inte att det är konstigt att dom skryter med att den klara så många format för det gör den ju.
Sen att du upplever, av någon anledning, att USB 2.0 inte tillfredställer dig är en helt annan sak.

#25

Postad 20 december 2011 - 14:02

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 858 inlägg
  • 0

Jaja, visst är det så men det har ju inget med denna spelare att göra och jag tycker då verkligen inte att det är konstigt att dom skryter med att den klara så många format för det gör den ju.
Sen att du upplever, av någon anledning, att USB 2.0 inte tillfredställer dig är en helt annan sak.


Konstigt är det inte nej det konstiga är att de inte implementerat USB 3.0 stöd då bandbredden bevisligen inte räcker till för några av de formaten de sägs stödja 100 %. Det är inte så att Asus inte har direkt koll på de här bitarna om de nu inte har vattentäta skott mellan sina avdelningar :)

USB 3.0 logo hade sett mycket bra ut bland de andra logorna.

#26

Postad 20 december 2011 - 14:10

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

...då bandbredden bevisligen inte räcker till för några av de formaten de sägs stödja 100 %.


Bevisligen enligt dig ja. Skulle säga att det inte är bevis nog för min del då det funkar för med USB 2.0 för mig och fler andra.

Men visst hade det sett "häftigt ut" med en klisterlapp som det står "USB 3.0" på. Sen är ju frågan hur mycket skillnad det gör i praktiken. Kolla bara på alla mobiler med "Dual Core" o s v, i många fall så blir ju användarupplevelsen densamma som med single core. Folk köper ju bara för att det är det senaste.

Hur som helst ska det bli kul att testa denna då den verkar vara en kompetent och prisvärd spelare.

Redigerat av BrittBastard, 20 december 2011 - 14:14.


#27

Postad 20 december 2011 - 14:56

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 404 inlägg
  • 0
Jepp, då jag sålde min Oppo för en dryg månad sedan pga att jag behövde pengar till viktigare saker, så kommer detta att bli en ersättare när den släpps, speciellt som den verkar göra EXAKT samma som Oppo:n när det gäller uppskalningen, ta emot alla format m.m., fast för ca 4 papp mindre. That´s good enough for me ;)

#28

Postad 20 december 2011 - 15:54

Magnus M
  • Magnus M
  • Lärjunge

  • 255 inlägg
  • 1
Det verkar råda viss förvirring angående USB2, 480Mbit/s är som sagt teoretisk maxhastighet (dock ej möjlig att uppnå i praktiken).
25-30Mbyte/s är dock vad man kan räkna med i rent praktisk överföringshastighet, dvs. 200-240Mbit/s, runt hälften av angiven teoretisk maxhastighet alltså.

Små eller stor bokstav har väldigt olika betydelse i datorvärlden, m=milli, M=Mega, b=bit & B=Byte, lätt att göra fel men oftast förstår man vad som menades.
I detta fallet gjorde outdoor_miner rätt medan alla andra missförstod, ett omvänt scenario således. ;)

#29

Postad 20 december 2011 - 17:06

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 858 inlägg
  • 0

Bevisligen enligt dig ja. Skulle säga att det inte är bevis nog för min del då det funkar för med USB 2.0 för mig och fler andra.

Men visst hade det sett "häftigt ut" med en klisterlapp som det står "USB 3.0" på. Sen är ju frågan hur mycket skillnad det gör i praktiken. Kolla bara på alla mobiler med "Dual Core" o s v, i många fall så blir ju användarupplevelsen densamma som med single core. Folk köper ju bara för att det är det senaste.

Hur som helst ska det bli kul att testa denna då den verkar vara en kompetent och prisvärd spelare.


Haltande liknelse kan jag tycka då det inte finns några särskilda fördelar med flerkärninga processorer för filmtittande :)
USB 3.0 hade gett den här spelaren ett större reellt filstöd för mina behov.

#30

Postad 20 december 2011 - 19:54

KinoNiki
  • KinoNiki
  • Användare

  • 228 inlägg
  • 0

Jepp, då jag sålde min Oppo för en dryg månad sedan pga att jag behövde pengar till viktigare saker, så kommer detta att bli en ersättare när den släpps, speciellt som den verkar göra EXAKT samma som Oppo:n när det gäller uppskalningen, ta emot alla format m.m., fast för ca 4 papp mindre. That´s good enough for me ;)


Har funderat på att göra likaledes, dock hänger det på regionsfriheten...

#31

Postad 20 december 2011 - 20:13

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 404 inlägg
  • 0
Lär nog dyka upp ett regionshack så småningom. :)

#32

Postad 20 december 2011 - 20:19

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

  • 1 470 inlägg
  • 0

Små eller stor bokstav har väldigt olika betydelse i datorvärlden, m=milli, M=Mega, b=bit & B=Byte, lätt att göra fel men oftast förstår man vad som menades.
I detta fallet gjorde outdoor_miner rätt medan alla andra missförstod, ett omvänt scenario således. ;)


Och jag gjorde det visserligen väldigt medvetet, men i villfarelsen att mer än en människa på ett sånt här forum skulle veta skillnaden. Tack för att du förklarade det iaf ;)



För att återgå till spelaren får jag hålla med så många andra - finns det något smidigt hack för regbyte känns den rätt frestande.

#33

Postad 21 december 2011 - 08:40

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Det verkar råda viss förvirring angående USB2, 480Mbit/s är som sagt teoretisk maxhastighet (dock ej möjlig att uppnå i praktiken).
25-30Mbyte/s är dock vad man kan räkna med i rent praktisk överföringshastighet, dvs. 200-240Mbit/s, runt hälften av angiven teoretisk maxhastighet alltså.

Små eller stor bokstav har väldigt olika betydelse i datorvärlden, m=milli, M=Mega, b=bit & B=Byte, lätt att göra fel men oftast förstår man vad som menades.
I detta fallet gjorde outdoor_miner rätt medan alla andra missförstod, ett omvänt scenario således. ;)


Jag vet skillnaden, det bara blev fel helt enkelt. Fortsatte med Mbit när jag ändå höll på med det. ;)

USB 3.0 hade gett den här spelaren ett större reellt filstöd för mina behov.


Ok, vi har fattat att du tycker det. End of discussion.

Redigerat av BrittBastard, 21 december 2011 - 08:40.


#34

Postad 21 december 2011 - 14:33

KinoNiki
  • KinoNiki
  • Användare

  • 228 inlägg
  • 0

Lär nog dyka upp ett regionshack så småningom. :)


Fast "lär nog" duger inte för mig att fatta några köpbeslut på. Sen så lär den väl ha det där förhatliga Cinavia och hur funkar det med filstödet egentligen? Går det öht att spela upp "backupkopior" på den?

#35

Postad 22 december 2011 - 19:00

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

Och jag gjorde det visserligen väldigt medvetet, men i villfarelsen att mer än en människa på ett sånt här forum skulle veta skillnaden.

Jag var fullständigt övertygad om att du skrev fel för om det nu är så att USB2 vanligtvis klarar 25-30 MB så fattar jag inte vad det bråkas om för då räcker ju bandbredden hos USB2 mer än väl. Dvs i så fall hänger ju oqvist upp sig på fel sak.

Skillnaden mellan m och M hoppas jag alla som är födda på andra halvan av 1900-talet känner till, borde klassas som allmänbildning. :D

Redigerat av pacman, 22 december 2011 - 19:08.


#36

Postad 23 december 2011 - 12:29

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 858 inlägg
  • 0
bit och byte har jag lärt mig inte m och M :).

De går ju lätt att skilja på i sammanhanget dock så är inga större problem. bit och byte är betydligt tydligare kan jag tycka i alla fall.

.

#37

Postad 23 december 2011 - 16:11

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0
Haha, julhjärnsläpp på mig där, menade förstås bit/byte. :)

#38

Postad 14 januari 2012 - 15:31

mrfree
  • mrfree
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0
När släpps denna?
Hittar inte den någonstans... :(

#39

Postad 14 januari 2012 - 17:24

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 858 inlägg
  • 0
Ingen som vet. Har inte hittat någon ny information den senaste månaden.

#40

Postad 17 januari 2012 - 15:37

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Vecka 10 släpps den om inget oförutsett händer.

#41

Postad 18 januari 2012 - 20:46

Unregisteredd05ae688
  • Unregisteredd05ae688
  • Användare

  • 112 inlägg
  • 0
Kan man flytte teksten på denne?

#42

Postad 19 januari 2012 - 08:01

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Kan man flytte teksten på denne?


Hmm, bra fråga. En av de sakerna jag missade att testa. Men jag kan ställa frågan till Asus.

#43

Postad 19 januari 2012 - 10:12

Unregisteredd05ae688
  • Unregisteredd05ae688
  • Användare

  • 112 inlägg
  • 0

Hmm, bra fråga. En av de sakerna jag missade att testa. Men jag kan ställa frågan till Asus.

Håper at den kan det, da jeg gjerne vil ha den muligheten.

#44

Postad 19 januari 2012 - 11:58

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 858 inlägg
  • 0

Hmm, bra fråga. En av de sakerna jag missade att testa. Men jag kan ställa frågan till Asus.


Har du haft den hemma? Under NDA?

#45

Postad 19 januari 2012 - 12:12

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Har du haft den hemma? Under NDA?


1. Ja

2. Nej, inget sånt trams. ;)

#46

Postad 19 januari 2012 - 15:28

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 858 inlägg
  • 0
Okej då hoppas vi på en rejäl genomgång då :)

#47

Postad 21 januari 2012 - 23:41

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 858 inlägg
  • 0
Tystnaden är öronbedövande :)

Har du testat 3Dn än. Går det att justera stereo djupet på spelaren?
Förutom givna frågor som ljudnivå, referenskvalitet, uppskalning av DVD och kvalitetsintryck.

#48

Postad 23 januari 2012 - 14:40

Linkan807
  • Linkan807
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
Hej är det ingen som har gjort test på bild kvalitén på dvd samt blu-ray och 3d.
Vore ju av stort intresse.Funderar om man ska vänta på denna eller köpa
Panasonic DMP-BDT310 istället? bilden är det viktigaste.

#49

Postad 23 januari 2012 - 23:36

Unregisteredd05ae688
  • Unregisteredd05ae688
  • Användare

  • 112 inlägg
  • 0
BrittBastard, fikk du noe svar fra Asus?

#50

Postad 03 februari 2012 - 18:40

Loud
  • Loud
  • Beroende

  • 1 459 inlägg
  • 0
Inget nytt om denna?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.