Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Halo 4 II Starten på den nya Trilogin II 6 november 2012

120 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 02 november 2012 - 16:46

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jag har iofs inte bråttom. Har ac3, dishonored och xcom som ligger på hög

#52

Postad 02 november 2012 - 21:14

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Sista delen. Grymt bra

http://www.youtube.c...d&v=gULQ5GFIkcA

#53

Postad 03 november 2012 - 19:01

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0
Nu var det varvat... kändes lite kortare än Reach. Forward Unto Dawn har konstigt nog inget med själva spelet att göra vad jag förstått... men får se på den sista delen och se.

#54

Postad 03 november 2012 - 19:10

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Serien utspelas långt innan halo-spelen.

#55

Postad 04 november 2012 - 22:03

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

  • 509 inlägg
  • 0
FIck spelet i fredags. Klarade det på 4 timmar och 44 minuter.
Bästa Halo-spelet hittills. Riktigt riktigt bra, men tyvärr lite kort.

#56

Postad 05 november 2012 - 01:02

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0
Vilken svårighetsgrad körde du på då? Vi körde co-op på Legendary och det tog väl en 9-10 timmar.

#57

Postad 05 november 2012 - 01:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

FIck spelet i fredags. Klarade det på 4 timmar och 44 minuter.
Bästa Halo-spelet hittills. Riktigt riktigt bra, men tyvärr lite kort.

Spelet räknar inte med de gånger du dör. Spelar man på legendary som vi gjorde så tar det längre tid, runt 7-8 timmar iaf. Stod runt 4-5 timmar på timern för mig med, men det är mer. Inte en halvtimme per kapitel.

Sen finns ju spartan ops också iofs.

#58

Postad 05 november 2012 - 14:41

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Känns skönt att kampanjen inte är så lång tycker jag, då brukar man alltid kunna spela om och försöka hitta så mycket som möjligt. Tror även det är en medveten strategi av 343 industries så dom kan göra en trilogy av det på ca 22-25 timmars speltid. Jag har en känsla av att del 2 och 3 kan komma som ett downloadable content även om ett rent Halo 5 förmodligen skulle sälja bättre, tror dock inte nästa del kommer räknas som ett nytt Halo, bara en känsla jag har. Halo 5 hade varit en perfekt release titel till nästa Xbox :D

#59

Postad 05 november 2012 - 14:44

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
5 timmar? Tycker spelen blir kortare och kortare. Vad är det de lägger pengar på egentligen?

#60

Postad 05 november 2012 - 14:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Jag har en känsla av att del 2 och 3 kan komma som ett downloadable content även om ett rent Halo 5 förmodligen skulle sälja bättre

Halo 5 och 6 kommer ju såklart komma som butiksspel precis som Halo 4. Frågan är bara om de kommer till nästa generation eller denna. Rent tidsmässigt borde det bli till nästa. Men kan också komma till båda.

Det passar ju ganska bra med Halo 5 som launchspel till nästa Xbox nu dock.

5 timmar? Tycker spelen blir kortare och kortare. Vad är det de lägger pengar på egentligen?

Bara för att ett spel inte är 20 timmar behöver det inte vara dåligt, vilket du själv kommer märka när du spelar spelet.

Redigerat av Zoiler, 05 november 2012 - 14:51.


#61

Postad 05 november 2012 - 15:35

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

  • 509 inlägg
  • 0

Spelet räknar inte med de gånger du dör. Spelar man på legendary som vi gjorde så tar det längre tid, runt 7-8 timmar iaf. Stod runt 4-5 timmar på timern för mig med, men det är mer. Inte en halvtimme per kapitel.

Sen finns ju spartan ops också iofs.

Tyckte faktiskt att det kändes som mer än 4 timmar och 44 minuter. Kändes mer som 6-7 timmar iallafall. När jag klarade spelet så kände jag inte att jag var besviken på längden. Tänkte inte ens på det förns jag kollade på service record. Grymt bra spel imho.

#62

Postad 05 november 2012 - 15:45

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Halo 5 och 6 kommer ju såklart komma som butiksspel precis som Halo 4. Frågan är bara om de kommer till nästa generation eller denna. Rent tidsmässigt borde det bli till nästa. Men kan också komma till båda.

Det passar ju ganska bra med Halo 5 som launchspel till nästa Xbox nu dock.


Bara för att ett spel inte är 20 timmar behöver det inte vara dåligt, vilket du själv kommer märka när du spelar spelet.


Känns dock lite snålt men det är iofs normalt med spel som är koncentrerade på multiplayer.

Kräver spartan ops guld?

#63

Postad 05 november 2012 - 16:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Kräver spartan ops guld?

Yepp.

Edit: som aptitretare inför släppet.

Minhembios recension


Edit2: Lade till ett "kanske" till rubriken då det står och väger lite, men jag anser det nog vara det bästa.

Redigerat av Zoiler, 05 november 2012 - 18:09.


#64

Postad 06 november 2012 - 02:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Responsen är som vanligt helt överväldigande ^^

Någon som kommer köra detta istället för Black Ops i MP? Tycker MP är riktigt roligt, har iofs inte kört Halo MP innan så det är fräscht för mig (fast av vad jag hört är det rätt annorlunda mot vad det brukar vara också). BLOPS2 får vara grymt bra för att jag hellre ska köra det.

Var rätt roligt nu vid midnatt när det verkar som att spelet släpptes. Helt plötsligt matchades jag med massa noobs på lvl 1, 2 osv =P. Rätt kul att ta energisvärdet och bara plöja igenom dem, de fattar ju ingenting i början, killing spree hela tiden :D

#65

Postad 06 november 2012 - 07:33

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
You are a very bad man ;)

Fick en månads gratis guld när de lagade min konsoll. Kommer räcka. Ska bara spela halo tills wii u släpps sen blir det zombiu för hela slanten.

#66

Postad 06 november 2012 - 10:16

lifter
  • lifter
  • Veteran

  • 1 542 inlägg
  • 0
Men så... ingen coopkampanj utöver spartan ops?

#67

Postad 06 november 2012 - 12:31

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Men så... ingen coopkampanj utöver spartan ops?


Man kan spela hela spelet i co-op om det var det du menade.

#68

Postad 06 november 2012 - 13:01

lifter
  • lifter
  • Veteran

  • 1 542 inlägg
  • 0
Ah, ok. Tyckte gametrailers sa att det inte gick att köra singleplayerkampanjen i coop, men vad bra, tack!

#69

Postad 06 november 2012 - 13:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Men så... ingen coopkampanj utöver spartan ops?

Du kanske inte syftade på min recension men det står om det under "gameplay" annars :) .

Jag har kört igenom alla spelen i coop, testade SP i detta bara för att se grafiken bättre dock. "Hjälm"-effekten syns mycket tydligare där.

Hoppas någon blir intresserad av MP sedan när ni haft spelet ett tag iaf, skulle vara gött med ett MHB-community liknande Gears i Halo. (Dvs 4-5 personer som spelar -_-)

#70

Postad 06 november 2012 - 13:36

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Ah, ok. Tyckte gametrailers sa att det inte gick att köra singleplayerkampanjen i coop, men vad bra, tack!


De har fel

Du kanske inte syftade på min recension men det står om det under "gameplay" annars :) .

Jag har kört igenom alla spelen i coop, testade SP i detta bara för att se grafiken bättre dock. "Hjälm"-effekten syns mycket tydligare där.

Hoppas någon blir intresserad av MP sedan när ni haft spelet ett tag iaf, skulle vara gött med ett MHB-community liknande Gears i Halo. (Dvs 4-5 personer som spelar -_-)


Jag är på men jag vet inte hur mycket tid jag kommer ha åt det. Borde få mitt spel denna veckan från Zavvi så förhoppningsvis blir det att spela igenom det i helgen och sen köra multiplayer nästa vecka.

#71

Postad 06 november 2012 - 14:30

lifter
  • lifter
  • Veteran

  • 1 542 inlägg
  • 0

Du kanske inte syftade på min recension men det står om det under "gameplay" annars :) .


Jag läser inte dina recensioner.

#72

Postad 06 november 2012 - 15:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Fair enough :)

Själv slutade jag kolla på Gametrailers recensioner för många år sedan eftersom de alltid spolierar hela spelet. Kollade på deras Halo 4-recension nu dock eftersom jag inte trodde på att de skulle göra en sån miss som du skrev, men de sa verkligen att det är "synd att man inte kan spela kampanjen i coop".

Jag förstår responsen till videon. Halo har haft coop genom kampanjen i alla spel. Om man är någorlunda kompetent som kritiker och finner sig i en situation där man använder sina grå celler till det yttersta men ändå inte kan lista ut hur man loggar in med en andra handkontroll på precis samma sätt som man gjort i alla andra spel i serien, så kollar man väl åtminstone upp om det verkligen inte går på Internet? Eller läser måhända faktabladet som MS skickar med.

#73

Postad 06 november 2012 - 21:46

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Och servrarna pallade uppenbarligen inte release-trycket, oväntat.

#74

Postad 06 november 2012 - 21:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Hehe mm, har inte gått att spela mp alls idag =/.

#75

Postad 06 november 2012 - 22:12

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Det förklarar varför IOS appen är stendöd också.

#76

Postad 07 november 2012 - 08:40

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Vilket fiasko, eller ska man kalla det försäljnigssuccé, men borde man inte ha bättre servrar år 2012 ?
Får hoppas det är fixat till helgen.

#77

Postad 07 november 2012 - 09:04

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Det är alltid samma visa när det släpps nya spel tycker jag. Multiplayer kan man glömma första veckan ;)

#78

Postad 07 november 2012 - 09:07

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
Så vad är det som gäller?

- Kan man spela hela singelplayer kampanjen i co-op?
- Funkar Co-Op både i splitscreen och online?

#79

Postad 07 november 2012 - 09:09

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Så vad är det som gäller?

- Kan man spela hela singelplayer kampanjen i co-op?
- Funkar Co-Op både i splitscreen och online?


ja och ja

#80

Postad 07 november 2012 - 11:43

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0
Jag är sjukt sugen på att spela igenom kampanjen just för att känna på det nya. Men samtidigt känns det som att det här spelet får vänta ett tag tills COD-hetsen släppt. Blir väl ett köp typ runt nyår om det finns till en vettig peng.

#81

Postad 07 november 2012 - 12:18

Apo
  • Apo
  • Amatör

  • 72 inlägg
  • 0
Hur ser det ut med möjligheten att köra 4 player splitscreen online med tre guest-"konton"? Läst lite olika bud på detta. Endel säger ja, andra nej och den tredje klicken att det beror på spelläget. Om sistnämda stämmer, har vi möjligheten i till exempel team slayer?

#82

Postad 07 november 2012 - 17:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
DF om grafiken i Halo 4.

http://www.neogaf.co...ad.php?t=498839

Nytt benchmark för 360, ja det kan man säga. Det är nog snyggast på 360 t o m.

#83

Postad 07 november 2012 - 19:17

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

DF om grafiken i Halo 4.

http://www.neogaf.co...ad.php?t=498839

Nytt benchmark för 360, ja det kan man säga. Det är nog snyggast på 360 t o m.


Gick och köpte detta idag på elgiganten, 440pix. Jag som väldigt sällan köper spel till nypris. Fast efter allt prat och de goda recensionerna så kunde jag inte hålla mig!

#84

Postad 07 november 2012 - 21:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Härligt, hoppas på lite MP tillsammans igen sen då! ;)

Edit: 14-0 i en match idag, utan att campa. Jag älskar energisvärdet ^^

Redigerat av Zoiler, 08 november 2012 - 00:49.


#85

Postad 08 november 2012 - 09:21

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Tycker multiplayer verkar riktigt skönt, men är det bara jag som tycker det är lite fattigt med maps?
Banorna är ganska lika också, saknar på något sätt kartorna i Halo 3 men i övrigt är Halo 4 bättre i multi, det känns mer modernt i upplägget.
Sen vet jag inte om jag gillar det här med att man kan requesta vapen, kanske gör det spelet mer balanserat men samtidigt så känns det som att det inte lönar sig lika mycket som förr när man visste precis vart varenda vapen låg, just att man ser var vapnen ligger gör att det dessutom kommer bli mycket mer kamp om dessa platser. Jag saknar iaf Lockout, min favoritbana all time :(

#86

Postad 08 november 2012 - 13:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Ja det är rätt få maps per spelläge faktiskt, men det finns ju många spellägen å andra sidan.

Att man ser var vapen ligger spelar ju egentligen ingen roll eftersom alla ändå lär sig det till slut? I Gears 3 såg man också vart de låg, själva kampen ligger ju i att ta över de platserna. Nu kommer vapnen random så det blir ingen kamp om att hålla positioner dock.

Det som är farligt med request är att man aldrig vet vad de andra har så man kan gå rakt in i en duell med någon som har ett OP-vapen =P. Men det gäller ju för en själv också, de flesta tror inte man har energisvärdet så de är mer på än vade de borde.

#87

Postad 08 november 2012 - 16:02

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

5 timmar? Tycker spelen blir kortare och kortare. Vad är det de lägger pengar på egentligen?

Grafik, ljud, musik & fysik. Ju högre krav desto dyrare att tillverka.

#88

Postad 08 november 2012 - 16:54

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Ja och sen ville dom ju göra spelet till en trilogi istället för ett enda långt spel, MS vill nog mjölka så mycket som möjligt av Halo serien.

#89

Postad 08 november 2012 - 17:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Ja och sen ville dom ju göra spelet till en trilogi istället för ett enda långt spel, MS vill nog mjölka så mycket som möjligt av Halo serien.

Öh, vem gör ett enda långt spel idag? Alla gör eller siktar på att göra trilogier och sen när trilogin är över så gör de nästa trilogi. Alla "mjölkar" sina serier. Och det är samma sak i filmbranschen.

Med andra ord: No shit?

#90

Postad 10 november 2012 - 15:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Skulle vilja likna detta vid MP i Gears of War sett till att man tål mer än i andra shooters och att det pågår samma typ av mind games att lura folk om vart man är eller vad man har för vapen osv. Sen är meleeknappen sjukt användbar också.

Jag önskar att forumet hette Min Halo-bio och inte min CoD/BF-bio ;)

#91

Postad 11 november 2012 - 18:37

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Har nu testat mp en del och måste säga att jag tycker det är kul. Jag jämför MPn (tyvärr?) en hel del med gears 3 vilket kanske inte är helt rätt eftersom det är lite olika spel. Kan lika redan nu säga att jag tycker mp i gears var mycket roligare och bättre...och svårare!

Samtidigt är det ändå roligt att spela mp i Halo 4 när man spelar tillsammans med personer som förstår att springa tillsammans.

Jag testar fortfarande mig fram när det kommer till alla tillval man kan välja. Än så länge kan jag ju bara säga att Thruster är väl nästan helt värdelöst. Man hoppar/springer nästan lika långt men det absolut sämsta är att när man använder det så hoppar man ut till tredje-persons vy vilket tar bort fokus. Har testat PV som är väldigt bra och är det första man kan köpa. Sedan är Stealth eller "active camo" som det heter också bra men när alla lär sig att använda pv för att upptäcka stealth så kommer det inte vara lika bra.

#92

Postad 11 november 2012 - 20:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Kan lika redan nu säga att jag tycker mp i gears var mycket roligare och bättre...och svårare!

Svårare, nja? Jag tycker det snarare är tvärtom, eftersom om du spelar med sämre spelare i Gears så tar de "dina" liv, det är svårare att hålla viktiga områden osv. I Halo om du är bra men spelar med sämre så spelar det inte LIKA stor roll eftersom det finns en klart större pool med liv att ta från och inga områden att hålla.

Svårare beror väl på vem man spelar mot helt enkelt, inlärningskurvan kanske inte är lika lång dock enligt mig, tog lååång tid att lära sig Gears ordentligt.

Angående hur kul det är, jag var riktigt nära att lägga ner MP i början men något fick mig att stanna kvar och övning ger färdighet. Men visst Gears 3 är svårslaget. Tror MP kommer hålla längre i Halo pga fler som spelar dock, hoppas iaf.

Sedan är Stealth eller "active camo" som det heter också bra men när alla lär sig att använda pv för att upptäcka stealth så kommer det inte vara lika bra.

Det kommer med största sannolikhet aldrig vara ett spel helt fullt med såna som kör med PV. Möter sällan såna som kör PV och ännu mer sällan såna som kör stealth. Vetefan vad de flesta kör med, men många kör hologram/ljusskölden. Många använder ingenting verkar det som -_-

Och med tanke på hur få det är som faktiskt använder stealth (mötte ingen igår som hade det t.ex., normalt möter jag kanske högst 1 per spelkväll) finns det inget behov för andra att "slösa" perken på PV. För att använda stealth måste du spela mer försiktigt/strategiskt, de flesta verkar bara vilja tuta och köra offensivt.

Du får tänka på att det är 4 spelare i motståndarlaget. Det verkar vara svårt för 95% av de som spelar att ens ha koll på att det är någon som har stealth i motståndarlaget, även efter de har sett och kanske dödats av mig. De kan gå i samma fälla igen ändå. De andra i laget fungerar perfekt som förvirring.

#93

Postad 11 november 2012 - 20:49

Unregistered4bb67943
  • Unregistered4bb67943
  • Forumräv

  • 649 inlägg
  • 0
Hur är Halo 4 jämfört med Halo:Reach ?

Och är det värt att köpa Limited Edition versionen ?

Redigerat av Unregistered4bb67943, 11 november 2012 - 21:39.


#94

Postad 12 november 2012 - 00:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Multiplayer är bättre förmodar jag, singleplayer är ungefär likvärdigt fast asmycket snyggare. Men det är ju Master Chief och Cortana så är man intresserad av deras story (storyn är bättre i fyran imo) måste man köpa eftersom det är en trilogi. Oavsett är det ett must have-spel.

Edit: Halo 4 måste vara det konsolspel som har minst jaggies. De här bilderna är tagna från spelet, kantutjämningen är fenomenal.

Redigerat av Zoiler, 12 november 2012 - 02:48.


#95

Postad 12 november 2012 - 10:12

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Det var ruskigt kul igår. Imponerande när vi vann 3 mot 4. De var inte direkt låg lvls. En av dem var väl lvl46. Vi utnyttjade verkligen Active camo där.

Känner fortfarande att det kan bli lite rörigt ibland. Jag gissar att det blir bättre när man har lärt sig kartorna.

#96

Postad 12 november 2012 - 12:18

Unregistered4bb67943
  • Unregistered4bb67943
  • Forumräv

  • 649 inlägg
  • 0
Beställde precis Halo 4 för 444:- och passade även på att beställa Halo:Reach för 94:-

Fick sån Halo feber nu när man såg hur snyggt grafiskt det är. :)

Redigerat av Unregistered4bb67943, 12 november 2012 - 12:19.


#97

Postad 12 november 2012 - 14:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Det var ruskigt kul igår. Imponerande när vi vann 3 mot 4. De var inte direkt låg lvls. En av dem var väl lvl46. Vi utnyttjade verkligen Active camo där.

Synd att vi ska behöva spela 3 vs 4 hela tiden dock ;) . Och att man bara kan joina party om man har tur. Cola mannen får väl hoppa in sen.

Jag brukar kolla motståndarnas service record innan matchen, i den mån man hinner. De som var lvl 46 hade typ k/d 1 eller lite mer. Det är inte alltid de som är highlvls är bra faktiskt.

Innan ni kom in igår så tog jag ut hela laget själv under en sekvens (jag var tydligen själv i mitt lag också så jag stack när jag upptäckte det). Ni vet där på skogsbanan där man kan hoppa in i en luftsluss som skickar en uppåt. Jag hoppade upp där och sedan kom alla i deras lag efter en efter en, och dog en efter en. Svårt att förklara, men var rätt häftigt ^^

#98

Postad 14 november 2012 - 00:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
22-2 i en match idag :)

Vi borde kunna spela 4-player snart (körde med Iggex idag).

#99

Postad 14 november 2012 - 15:57

Zokez
  • Zokez
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
Jag kan hoppa med om det fattas folk. Gamertag : zokez

Skön avslutning på en match igår

http://www.youtube.c...dM&feature=plcp

Redigerat av Zokez, 14 november 2012 - 15:57.


#100

Postad 14 november 2012 - 16:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
........danska? Wtf ^^



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.