Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad spelar du just nu?

2345 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#651

Postad 29 juni 2014 - 17:59

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

  • 619 inlägg
  • 0
Har spelat EUIV i ohyggligt många timmar och även testat CK2, men jag förstår fortfarande inte mycket av det som sker i CK2, till skillnad från EUIV. CK2 är jättesvårt :(

Det är kul att spela GoT-modden till CK2 dock...

#652

Postad 29 juni 2014 - 20:53

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
Har börjat lira Transistor. Härlig stil på spelet, och rätt intressant gameplay, men jösses vad stridsmekaniken var avancerad. Kan helt ärligt säga att jag inte fattar mycket av uppgraderingssystemet än. Måste nog googla lite och läsa på.

#653

Postad 30 juni 2014 - 08:35

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Har spelat EUIV i ohyggligt många timmar och även testat CK2, men jag förstår fortfarande inte mycket av det som sker i CK2, till skillnad från EUIV. CK2 är jättesvårt :(

Det är kul att spela GoT-modden till CK2 dock...

Det jag tycker är svårt är att få koll på count, duchy osv. Det känns krångligt att lista ut vad jag kontrollerar och om jag kan släppa något till mina vassaler utan att tappa kontroll totalt över det.

Mitt tips är att köra i Irland, det är "ganska lugnt" område och det är ett bra sätt att få grepp om mekaniken i spelet. Jag läste en play through igår med gott om tips. Skall leta upp den och posta den här.

#654

Postad 30 juni 2014 - 09:49

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Det jag tycker är svårt är att få koll på count, duchy osv. Det känns krångligt att lista ut vad jag kontrollerar och om jag kan släppa något till mina vassaler utan att tappa kontroll totalt över det.

Mitt tips är att köra i Irland, det är "ganska lugnt" område och det är ett bra sätt att få grepp om mekaniken i spelet. Jag läste en play through igår med gott om tips. Skall leta upp den och posta den här.

Starta en "Crusader Kings 2"-tråd?

#655

Postad 30 juni 2014 - 10:25

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0
Sniper Elite 3 och Final Fantasy IV: A realm Reborn är det som gäller just nu.

#656

Postad 30 juni 2014 - 13:10

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Starta en "Crusader Kings 2"-tråd?

*tumme upp* Eller kanske en Paradox-strategispelstråd?

#657

Postad 30 juni 2014 - 15:34

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Har spelat EUIV i ohyggligt många timmar och även testat CK2, men jag förstår fortfarande inte mycket av det som sker i CK2, till skillnad från EUIV. CK2 är jättesvårt :(

Det är kul att spela GoT-modden till CK2 dock...

Är EUIV lättare alltså? Det verkar svårt nog, men sneglar lite på det. Hur skulle du jämföra vad som är kul med respektive Medieval Total War II och Civ 5? Har länge tänkt att jag borde ge total war en chans. Köpte det nytt en gång i tiden och aldrig spelat. Vet att det innefattar real-time slag såklart jämfört med CK2 som är boardgame.

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 30 juni 2014 - 15:34.


#658

Postad 30 juni 2014 - 18:20

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

  • 619 inlägg
  • 0

Det jag tycker är svårt är att få koll på count, duchy osv. Det känns krångligt att lista ut vad jag kontrollerar och om jag kan släppa något till mina vassaler utan att tappa kontroll totalt över det.

Mitt tips är att köra i Irland, det är "ganska lugnt" område och det är ett bra sätt att få grepp om mekaniken i spelet. Jag läste en play through igår med gott om tips. Skall leta upp den och posta den här.


Jo, du snackar om demesne size och liknande nu. Principen är väl att man beroende på hur stronk man är (greve, hertig, kung etc.) har förmågan att hålla koll på fler provinser och därför har man större demesne size... typ... eller? Eller så är det tvärtom och att man gör bäst i att lämna ifrån sig områden till sina vassaller för att slippa en hög revolt risk. Som sagt, det är fortfarande förvirrande.

Ja, Irland kallas för "noobön" eller "nybörjarön" eftersom det är där man bör börja om man är ny med spelet. Utgångspunkten för de flesta grevarna i området är väldigt fördelaktig och du kan lätt bli kung över Irland, jag har lyckats med det t.ex.

Sen finns ju republics, jisses, det är så himla kladdigt alltsammans :P

Starta en "Crusader Kings 2"-tråd?

*tumme upp* Eller kanske en Paradox-strategispelstråd?


Ja, detta kan jag ställa mig bakom. Kan knåpa ihop en själv eftersom jag har rutin från större delen av Paradox-katalogen :D

Är EUIV lättare alltså? Det verkar svårt nog, men sneglar lite på det. Hur skulle du jämföra vad som är kul med respektive Medieval Total War II och Civ 5? Har länge tänkt att jag borde ge total war en chans. Köpte det nytt en gång i tiden och aldrig spelat. Vet att det innefattar real-time slag såklart jämfört med CK2 som är boardgame.


EUIV är väldigt enkelt i jämförelse, främst för att EUIV rimligtvis är den mest användarvänliga titeln på länge i och med ett sjukt iögonfallande och manövrerbart gränssnitt. Tidigare titlar har varit en mardröm, Hearts of Iron III och tidigare EU-titlar än EU3 var obehagliga för att du fick så oerhört dålig information. Även Victoria och CK1 var kasst i den aspekten. Det finns också väldigt många wikis osv. så med tiden snappar man upp rätt mycket.

Hehe, att jämföra EU med Medieval och Civ 5 är en väldigt bra fråga och det beror på vad man föredrar. Medieval och Civ 5 tycker jag (med visst undantag för Civ) är rena dagiset om du tänker på vad du behöver lära dig, vad man behöver kontrollera och vad som krävs för att spela så optimalt som möjligt.

Ja, Medieval (främst Medieval II, Rome 1 eller Shogun 2 - Empire och Napoleon är också bra) tycker jag du ska testa, det är ett riktigt underhållande spel och det är lätt att lära sig taktiker och strategier för att ta över världen. Medieval är ett turbaserat spel där strider utförs i realtid medan CK och EU är s.k. grand strategy-titlar, dvs, man spelar dem som ett brädspel i realtid, även om du kan kontrollera tidsflödet.

Civ har fler valmöjligheter eftersom du kan vinna på flera sätt, i Total War gäller det att utrota allt motstånd och i EU finns det ingen poäng, utan man går in med sina egna mål och utför dem. Du kan bli världens mäktigaste handelsstat, återupprätta romerska riket, ena muslimerna under en fana, vinna där Karl XII misslyckades och bli herre över Ryssland som Sverige, balansera makten i Europa genom att ingripa överallt som Österrike, etc... Det finns så många valmöjligheter. Återspelningsvärdet i EU tycker jag är pinsamt högt och man återvänder till spelet för jämnan eftersom man inte kan spela sig mätt på det, det finns så många scenarion man kan försöka sig på i spelmotorn även om den inte är perfekt i sig.

#659

Postad 30 juni 2014 - 19:25

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Fixat en tråd i PC-avdelningen: https://www.minhembi...howtopic=318463

#660

Postad 03 juli 2014 - 01:58

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Vart borta länge från rts genren. Ja om man inte räknar Total war där man totalt snöa in på för ett tag sedan.

Red Alert 3 och Age of empires collection blev det på steam rean. Har även fluktat på Star Wars Empire at War. Efter tutorials och något uppdrag så känns nästan det hetast men det är något med musiken och stämningen som bara höjer allt. Helt fascinerande att man i ett officiellt starwars lir får läsa artoo och threepio emellanåt. Cinematic kamera tycker jag tillför ett rätt så saknat perspektiv i rts genren också. De stela animationerna ger bara mer charm. Nytt Battlezone hade vart intressant.

Annars liras det en hel del Euro Truck Simulator 2 och Scania Truck Simulator.

#661

Postad 04 juli 2014 - 18:45

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
Håller på med andra genomspelningen av Lone Survivor på PS3. Ett pixligt survival-horror-indiespel ;)

Började lite segt, men tog sig och blev riktigt bra. Jag tycker att många indiespel idag blir hyllade bara för att det är indie och inte för att spelen är speciellt bra. Det är någon jäkla hipstervåg inom spelmedia där allt som inte är AAA ska hyllas oavsett kvalitet. Själv förstår jag t.ex. inte varför varken Limbo eller Hotline Miami blev SÅÅÅ hyllade. Men detta spelet tycker jag är välförtjänt av hyllningskörerna. Storyn får en verkligen att tänka till och pusslen och spelmekaniken flyter bra. Men kan även variera sin spelstil, antingen vara helt fredlig eller skjuta allt som rör sig. Det tog mig ca. 4 timmar att spela igenom spelet första gången vilket kändes alldeles lagom.

Hoppas alla tog ner detta när det var gratis på PSN+ :)

#662

Postad 04 juli 2014 - 21:59

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Hoppas alla tog ner detta när det var gratis på PSN+ :)

Nej, jag hann köpa det innan det gavs bort via ps+ :P

Ska spela det i sommar.

#663

Postad 04 juli 2014 - 23:01

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

Nej, jag hann köpa det innan det gavs bort via ps+ :P

Ska spela det i sommar.

Haha lätt värt pengarna iaf, hoppas du kommer gilla det (inte för att jag vet vad det kostade...men ändå ;))

#664

Postad 07 juli 2014 - 06:32

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

  • 3 066 inlägg
  • 0
Så äntligen, har börjat ett nytt spel Tomb Raider som man fick på ps3 via psn+. Hunnit med någon timme bara och måste nog säga att jag tror jag gilla det. Har inte spelat någon av de tidigare men gillar Zelda stuket dvs hitta en grej som gör att du kan klättra där du inte gjorde det förrut samt att man levlar upp.

Verkar som lite av fps sitter i, headshot med pilbågen brukar inte vara helt fel...

#665

Postad 07 juli 2014 - 07:28

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Haha lätt värt pengarna iaf, hoppas du kommer gilla det (inte för att jag vet vad det kostade...men ändå ;))

Rea 2x kr. :) Det ser ut som min typ av spel.

#666

Postad 07 juli 2014 - 10:06

Launch Button
  • Launch Button
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0
Spelade igenom episod 3 av Wolf Among Us igår, försöker ta episod 4 idag eller imorgon så man är redo till sista delen släpps på onsdag.

#667

Postad 07 juli 2014 - 10:15

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
Kör motogp14 för stunden tills last of us får ta över staffetpinnen tills diablo3 släpps :)

#668

Postad 09 juli 2014 - 13:35

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Dammade av Batman Arkham City. Tog väl bara ett år eller två i steamkatalogen. GOTY gratis grejen fick väl en att uppmärksamma det lite igen.

Riktigt välgjort är det jag bara letar fel på röstskådespeleriet men det går ju inte :P. Lite störande att Batman blir bästa vän med alla skurkar han spöar skiten ur jag vet inte hur det där fungerar riktigt :P

#669

Postad 09 juli 2014 - 14:08

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Började på LEGO Batman 2 på PS Vita igår.
Mycket roligare än ettan!

#670

Postad 10 juli 2014 - 20:23

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0
Testat några indiespel som var skit men har fastnat lite för Rochard nu. En Shadow Complex-klon fast med mer fokus på pussel. Kul att kompositören la in en remix på en över 20 år gammal Amigalåt också :D

https://www.youtube....h?v=lR7ODA2cLWY

#671

Postad 11 juli 2014 - 11:36

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Kör på med Warframe på Ps4'an.. fortfarande kul.

#672

Postad 11 juli 2014 - 14:51

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Resogun, galet beroendeframkallande att jaga high-score (IAF putsa de egna rekorden...)

#673

Postad 12 juli 2014 - 20:24

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
Ratchet & Clank HD Trilogy, snart klar med första spelet. Insomniac håller en hög och jämn nivå när det gäller R&C-spelen :)

#674

Postad 12 juli 2014 - 20:44

Lyfali
  • Lyfali
  • Lärjunge

  • 344 inlägg
  • 0
Jag spelade just klart Farcry 3, och nu har jag börjat på La Noir. efter det blir det El shadai.

#675

Postad 12 juli 2014 - 23:34

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Ratchet & Clank HD Trilogy, snart klar med första spelet. Insomniac håller en hög och jämn nivå när det gäller R&C-spelen :)

Roliga spel. Körde platinum på 1-3 på PS3.

#676

Postad 12 juli 2014 - 23:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

El shadai.

Där har du ett spel som förmodligen 90 % här inte vet vad det är för något =P

#677

Postad 13 juli 2014 - 11:44

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 1

Där har du ett spel som förmodligen 90 % här inte vet vad det är för något =P

Var ett av tre spel som jag hade höga förväntningar på efter E3 år 20XX. Tyvärr avskräckte demoversionen från köp :/

#678

Postad 13 juli 2014 - 14:04

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

  • 619 inlägg
  • 0
El Shaddai hade ett väldigt vackert bildspråk och jag diggade verkligen estetiken och atmosfären i spelet såhär i efterhand, men den obegripliga berättelsen och stridssystemet alltså....

#679

Postad 14 juli 2014 - 08:23

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

Roliga spel. Körde platinum på 1-3 på PS3.

Platinum på första nu :)

#680

Postad 14 juli 2014 - 16:40

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Platinum på första nu :)

kul att samla 1M bultar? ^°^

#681

Postad 14 juli 2014 - 22:45

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

kul att samla 1M bultar? ^°^

Nope, så jag använde glitchen där man kan ställa sig på racerbanan och casha in ;) Ville inte spela om spelet två gånger till bara för bultarna...

#682

Postad 15 juli 2014 - 08:12

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Det är sommar, långa nätter med Civ 5, igen.

#683

Postad 15 juli 2014 - 08:34

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0
Spelar Ingress på Android. Har inte förstått allt ännu, men tydligen så finns det punkter i den riktiga världen som man ser i spelet och ska ta över.

Ser häftigt ut iallafall :)

#684

Postad 15 juli 2014 - 09:48

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Varvar Blacklist med A link between worlds, men mest just nu blir det Rocksmith 2014.

#685

Postad 15 juli 2014 - 14:52

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Nope, så jag använde glitchen där man kan ställa sig på racerbanan och casha in ;) Ville inte spela om spelet två gånger till bara för bultarna...

Gjorde samma. Tror jag bara kom halvvägs på bultar när allt annat var gjort. Bättre balanserat i de andra spelen.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 15 juli 2014 - 15:46.


#686

Postad 15 juli 2014 - 22:45

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

Gjorde samma. Tror jag bara kom halvvägs på bultar när allt annat var gjort. Bättre balanserat i de andra spelen.

Tror jag hade kommit ungefär lika långt. Låter bra inför fortsättningen, är ungefär en tredjedel in i andra spelet nu (ökenplaneten där man ska samla kristaller).

Jag har märkt en liten annan sorts humor i det andra spelet, vid ett tillfälle, till exempel, så hinner boven precis fly undan från R&C och Clank undrar varför dom aldrig hinner fram i tid. När han har sagt det vänder sig båda karaktärerna och kollar rakt in i kameran. Det var så subtilt och snyggt gjort att jag höll på att missa skämtet :)

#687

Postad 16 juli 2014 - 07:27

Proxygen
  • Proxygen
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
Kör hemma på en ps4 och tänka börja med något nytt online game, något bra spel som är roligt att möta andra på som ni kör? gillar att köra bf4 men suger jämnfört med alla som lirar

#688

Postad 16 juli 2014 - 10:12

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Många. Men jag har ägnat rätt mycket tid på att försöka lära mig Ultimate Marvel vs Capcom 3 från scratch. Jag har Brady Games guide på 596 sidor till hjälp...

#689

Postad 16 juli 2014 - 11:36

Limitz
  • Limitz
  • Användare

  • 234 inlägg
  • 0

Kör hemma på en ps4 och tänka börja med något nytt online game, något bra spel som är roligt att möta andra på som ni kör? gillar att köra bf4 men suger jämnfört med alla som lirar


Kom och lira med oss i iCu så kommer du ha jätteskoj med Battlefield 4 :)

#690

Postad 16 juli 2014 - 13:24

Proxygen
  • Proxygen
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0

Kom och lira med oss i iCu så kommer du ha jätteskoj med Battlefield 4 :)


ja jag är sugen på att köra det men blir ju tok dödad så fort

#691

Postad 16 juli 2014 - 13:42

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Blackguards just nu. Har bara fått 68% på metacritic men jag tycker nog att det är bättre än så. Spelet är långsam men det gör mig ingenting. Jag spelar på svåraste men tycker det är överkomligt. Finns någon karta som jag fick spela om en massa gånger men det var bara kul att fundera ut vilken taktik som funkade.

Kan varmt rekommendera spelet om man gillar turbaserat rpg.

Redigerat av Palter, 16 juli 2014 - 13:42.


#692

Postad 19 juli 2014 - 19:17

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

  • 3 066 inlägg
  • 0

ja jag är sugen på att köra det men blir ju tok dödad så fort


Du lär dig efter ett tag. Ska försöka med lite Destiny sedan kommer jag nog tillbaka till bf.

#693

Postad 19 juli 2014 - 23:19

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
Shadowrun Returns (kampanjen Dead man's switch). Inte dumt alls än så länge (spelat ca 3-4 timmar kanske?) Turbaserat rpg i klassisk, isometrisk stil. Fallout 1/2-känsla på stridsmekaniken. Har väl vissa småsaker jag kan gnälla på, men överlag klart trevligt än så länge.

Redigerat av jayreso, 19 juli 2014 - 23:19.


#694

Postad 20 juli 2014 - 09:39

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Shadowrun Returns (kampanjen Dead man's switch). Inte dumt alls än så länge (spelat ca 3-4 timmar kanske?) Turbaserat rpg i klassisk, isometrisk stil. Fallout 1/2-känsla på stridsmekaniken. Har väl vissa småsaker jag kan gnälla på, men överlag klart trevligt än så länge.

Jag är sugen på att spela det, spela rollspelet en hel del på 90-talet under second edition (har kvar min gamla t-shirt också). Finns en del äventyr för nedladdning på steam workshop, känns lite som Neverwinter Nights där communityn skapade flera riktigt bra och underhållande scenarion.

#695

Postad 20 juli 2014 - 09:53

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Destiny-betan. Men nu blir det paus med det ett tag. Vilket nog bara är bra, man börjar bli less på samma strike hela tiden :D

#696

Postad 20 juli 2014 - 13:04

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Äntligen semester och dags att ta tag i alla gamla spel som står i hyllan. Först ut är Prototype.

#697

Postad 23 juli 2014 - 09:31

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0
Metal Gear Rising: Revengence
The last of us

Två grymt bra spel, och såklart helt olika spelstilar :)

Revengence imponerar stort med sin fighting, cutscenes och såklart hur mycket objekt/robotar/personer man kan skära itu! Grafiken är också väldigt snygg för att vara ett ps3 spel.

TLOU imponerar även det! Första gången igår som jag testar spelet, och jag blev helt inne i spelet från första början. Både gameplay och grafik är i toppklass och är utan tvekan det bästa spelet jag kört på ps3.

#698

Postad 23 juli 2014 - 09:54

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
Wolfenstein new order medan man inväntar Last of us till ps4 som man lirar fram till D3 UEE :)

#699

Postad 23 juli 2014 - 09:58

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Wolfenstein new order medan man inväntar Last of us till ps4 som man lirar fram till D3 UEE :)


Helt okey lir, spelade klart det med kompisen här om dagen. en trevlig upplevelse på Next-gen. med omspelningsvärde iform av sammla achivements. (om man vill det)

#700

Postad 30 juli 2014 - 12:08

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
The Wolf Among Us på PS3.

Väntar alltid med dom här episod-spelen till alla delar är släppta. Har spelat dom tre första episoderna nu och håller detta högre än första säsongen av The Walking Dead, som också var väldigt bra. Men detta spelet är snyggare estetiskt och storyn, med sin noir, passar mig bättre. Synd bara att Telltale inte kan få sina spel att flyta smärtfritt och inte frysa. Det var samma sak med TWD och så krävande kan jag inte tänka mig att dessa spel är att det ska vara svårt att optimera. Dåligt av Telltale. Förutom det är det mycket bra :)



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.