Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

E3 2014 -den officiella snackpåsetråden

602 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 17 mars 2014 - 19:31

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
E3 hålls 10:e - 12:e Juni i år, och det finns dom som tror att årets E3 kan bli lika spännande som förra årets.

jag vill börja spekulera lite. jag tror själv att det kommer synas rätt få nya titlar, men mer av det vi tidigare har fått se utannonserats. witcher 3 och dragon age är två spel som vi får se mer av. sen så tror jag att vi kommer att få se mer av både metal gear och final fantasy XV.

utöver det så kan man alltid hoppas på att få se lite från det nya halo samt något från det utannonserade fable.

önskedrömmen hade varit dom första bilderna från en ny mass effect trilogi, men så optimistisk vågar jag nog inte ens vara trots trådnamnet.

vad tror ni, vad får vi se på E3 i år?

Redigerat av Zartok, 10 juni 2014 - 11:17.


#2

Postad 17 mars 2014 - 20:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Känns som du kommer bli glatt överraskad. Jag tror på en shitload av nya spel, det är mycket under utveckling nu som vi inte sett. Myyyyycket.

#3

Postad 17 mars 2014 - 20:26

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Visst var det på väg något monsterspel som hette... altered beast eller något sånt? Från en gammal 16-bitare? det tror jag definiivt vi får se endel från. plus mer the crew och möjligen driveclub, om det inte är ute då.

#4

Postad 17 mars 2014 - 20:28

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Zelda

#5

Postad 17 mars 2014 - 20:28

Unregistered9be4fd25
  • Unregistered9be4fd25
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0
Wooot?? Skall det komma ett nytt Altered Beast? Lätt bästa Sega Genesis liret, "Rise from your grave!"

Redigerat av Unregistered9be4fd25, 17 mars 2014 - 20:29.


#6

Postad 17 mars 2014 - 20:36

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Zelda


Detta, my bitches!

#7

Postad 17 mars 2014 - 20:41

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Nytt star fox, nystart på serien.

#8

Postad 17 mars 2014 - 20:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Vi kommer få se mycket som de inte ens utannonserat. Nya IP:n samt gamla IP:n som vi inte vet att de jobbar på. Det har ju knappt varit några utannonseringar alls de senaste månaderna, det verkar som att alla väntar på att släppa sina bomber på E3.

Microsoft: Biggest surprise ever!

De har redan bekräftat att de kommer att visa Halo och att andra exklusiva spel kommer att utannonseras. Vi kommer säkert få se mer av Halo TV-serien om vi inte redan fått det by then.

Sony: Epic announcements!

Vi lär ju få se Uncharted, vilket är en fröjd i sig, men även mycket annat. Last Guardian? Heh.

Nintendo... tja, de måste ju helt enkelt visa upp en hel del i det här läget. Zelda har de sagt att de ska "prata mer om" och det bör väl visas nu, och gör de det så räcker det för mig. Metroid... man kan ju hoppas. Men svårt att veta vad de har för sig.

Sen har vi ju alla andra som EA, Ubi, Activision, Square Enix... Square skulle väl visa mer av FFXV. EA kanske visar Mirrors Edge? Star Wars? Vem vet. Ubi, jag hoppas verkligen på Beyond Good and Evil 2 men tja, vid det här laget är det väl en önskedröm. Var är nästa Resident Evil? Ryktades om exklusivt för Xbox One i dagarna (saltar). Men det är väl dags att visa det nu också, och de skulle väl gå tillbaka till rötterna vad jag vill minnas. Ett skräckspel med de ljuseffekterna jag sett i infamous blir inte roligt på ett bra sätt.

Ni kanske har hört mig säga det förut men bästa E3 ever den här gången. For sure!

Postad bild

Redigerat av Zoiler, 17 mars 2014 - 20:47.


#9

Postad 17 mars 2014 - 20:47

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
best e3 ever... ok att jag betitlade tråden med ordet optimistisk, men SÅ optimistisk? jag tror att förra e3 blir extremt svår att slå med tanke på att vi fick väldigt mycket från nextgen. det slår högt i min bok. däremot så kanske det blir ett bättre e3 än jag på något vis ställt in mig på. märkligt nog så känner jag att det här kan vara ett sånt där... halvdant år, men med ett par överraskningar. lätträknat på en hand dock =)

#10

Postad 17 mars 2014 - 20:52

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Kanske ngt från Star Wars Battlefront?

Vi kommer få se mycket som de inte ens utannonserat. Nya IP:n samt gamla IP:n som vi inte vet att de jobbar på. Det har ju knappt varit några utannonseringar alls de senaste månaderna, det verkar som att alla väntar på att släppa sina bomber på E3.

Microsoft: Biggest surprise ever!

De har redan bekräftat att de kommer att visa Halo och att andra exklusiva spel kommer att utannonseras. Vi kommer säkert få se mer av Halo TV-serien om vi inte redan fått det by then.

Sony: Epic announcements!

Vi lär ju få se Uncharted, vilket är en fröjd i sig, men även mycket annat. Last Guardian? Heh.

Nintendo... tja, de måste ju helt enkelt visa upp en hel del i det här läget. Zelda har de sagt att de ska "prata mer om" och det bör väl visas nu, och gör de det så räcker det för mig. Metroid... man kan ju hoppas. Men svårt att veta vad de har för sig.

Sen har vi ju alla andra som EA, Ubi, Activision, Square Enix... Square skulle väl visa mer av FFXV. EA kanske visar Mirrors Edge? Star Wars? Vem vet. Ubi, jag hoppas verkligen på Beyond Good and Evil 2 men tja, vid det här laget är det väl en önskedröm. Var är nästa Resident Evil? Ryktades om exklusivt för Xbox One i dagarna (saltar). Men det är väl dags att visa det nu också, och de skulle väl gå tillbaka till rötterna vad jag vill minnas. Ett skräckspel med de ljuseffekterna jag sett i infamous blir inte roligt på ett bra sätt.

Ni kanske har hört mig säga det förut men bästa E3 ever den här gången. For sure!

Postad bild


Klart man hoppas på ett nytt Metroid men jag tror inte det finns ngt Metroid att visa upp.
Är rädd för att det IP't är stendött ett bra tag framöver.

Redigerat av Unregistereddc471864, 17 mars 2014 - 20:50.


#11

Postad 17 mars 2014 - 20:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

jag tror att förra e3 blir extremt svår att slå med tanke på att vi fick väldigt mycket från nextgen

Men mest hårdvara. Kommer vara mer spelfokus nu.

Läs lite om E3-historien här.

#12

Postad 17 mars 2014 - 21:21

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

  • 1 358 inlägg
  • 0
Ja om vi nu ska vara optimistiska så!! The last Guardian och HL3 vill jag se på E3.
Är väl mer önsketänkade iof! :P

Men kanske lite GT7,Star Wars Battlefront, Mirrors Edge 2.
På hårdvarusidan vill jag se PSVita TV. Kanske något nytt Sony headset med 7.1! Speldemos med Sonys kommande? VR headset!(Uncharted?)
Edit: GT7 Bundle med ett VR headset!? B)

Redigerat av Zerokelvin, 17 mars 2014 - 21:28.


#13

Postad 17 mars 2014 - 21:26

Launch Button
  • Launch Button
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0
Tror inte att det kommer att bli ett år med få spel, snarare tvärtom. Nu har alla "early adopters" köpt konsolerna så nu måste de locka de "vanliga" köparna.
Känns som att Sony har pratat mycket om indie-spel men inte så mycket om AAA-spel. Tror definitivt vi kommer att få se mer first party spel. Blir definitivt mer av The Order 1866, skulle tro att vi får veta mer om Uncharted 4 och vad Sony Santa Monica har arbetat på också.
Misstänker nästan att det blir tvärtom för Microsoft. De har fått kritik för att inte ha samma utbud som Sony när det kommer till indie titlar, men jag har för mig att de utannonserade en hel drös med indieutvecklare som gör spel till X1 rätt nyligen så jag tror att de kommer utannonsera en massa specifika titlar från dessa utvecklare.

Personligen hoppas jag på mer info om nästa Mass Effect och ett releasedatum för Dragon Age. Jag hoppas vi får mer info om Mirror's Edge 2 men med tanke på hur kämpigt Dice har haft det med Battlefield 4 skulle jag inte bli förvånad om de ligger lågt i år.
Skulle gärna se mer support för PS Vita. Tycker verkligen om hårdvaran men det känns som att den blivit lite bortglömt då den inte var den succé Sony ville ha.
En förhoppning som knappast kommer att infrias är ett releasedatum för The Last Guardian.

#14

Postad 17 mars 2014 - 21:34

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
The Club såklart också

#15

Postad 17 mars 2014 - 21:52

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Ingen som nämner den stoooora serien som ska komma till PS4? Batman, alltså...

#16

Postad 17 mars 2014 - 22:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Den kommer vi garanterat få se.

#17

Postad 17 mars 2014 - 22:10

Hassepower
  • Hassepower
  • Användare

  • 129 inlägg
  • 0
Jag börjar med det som känns mest troligt kommer hända, att få reda lite mer på Telltales Borderlands spel, gillar Borderlands och det ska bli kul att se vad Telltales kan göra med det.


Sen det som känns lite mindre troligt.
Det vore kul om Nintendo kom med en helt nytt spel som inte är Mario, Zelda, Metroid osv
Alltså om teamen bakom dessa spel skulle få göra vad de vill med sin kreativitet i ett helt nytt spel.

Men det är nog väldigt optimistiskt.

Någon annat som känns väldigt optimistiskt, Half-life 3

Redigerat av Hassepower, 17 mars 2014 - 22:10.


#18

Postad 17 mars 2014 - 23:16

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Jag börjar med det som känns mest troligt kommer hända, att få reda lite mer på Telltales Borderlands spel, gillar Borderlands och det ska bli kul att se vad Telltales kan göra med det.


Sen det som känns lite mindre troligt.
Det vore kul om Nintendo kom med en helt nytt spel som inte är Mario, Zelda, Metroid osv
Alltså om teamen bakom dessa spel skulle få göra vad de vill med sin kreativitet i ett helt nytt spel.

Men det är nog väldigt optimistiskt.

Någon annat som känns väldigt optimistiskt, Half-life 3


Har för mig Miyamoto började jobba på en nytt IP efter Pikmin 3 faktiskt, så att hoppas lite finns det fog för! :)

#19

Postad 17 mars 2014 - 23:43

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Det nya Zelda-spelet så klart, det kommer vara den stora grejen för Nintendo.

MS har ju utlovat mer Halo så det kan bli kul att se på Xbox One.

Annars ser jag fram emot/hoppas på:

* Dishonored 2: Darkness of Tyvia. Visserligen två år bort men ryktet säger att Bethesda skall visa upp något på E3
* Star Wars Battlefront 3 hoppas jag på att få se något av.
* The Last Guardian. Kommer spelet nu? Kanske?
* DiRT, bästa och roligaste bilsportspelen de sista åren och jag hoppas Codemaster gör ett nytt nu till PS4, hade varit grymt att sladda runt kurvor i next gen grafik.
* Mirror's Edge. Kommer EA visa något från detta spel? Jag hoppas på det.
* Mad Max, inget nytt Rambo får vi hoppas ;)
* The Order, läckra trailers men jag vill se lite mer gameplay.
* Guerillas ny IP, ryktas visas på Sony pressevent.

#20

Postad 18 mars 2014 - 00:04

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 002 inlägg
  • 0
PC:
Half-Life 3
Tomb Raider 2
Far Cry 4

PS4:
Uncharted 4
The Last of Us i "nextgen" version



Det hade varit något ;)

#21

Postad 18 mars 2014 - 00:13

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

PC:
Nytt AAA IP
Nytt AAA IP

PS4:
Nytt AAA IP
Nytt AAA IP
Nytt AAA IP

Det hade varit något ;)

Fixed ;)

#22

Postad 18 mars 2014 - 00:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Fixed ;)

5 garanterat bra spel mot 5 chansningar? Nja..

#23

Postad 18 mars 2014 - 02:44

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Jag tror att både borderlands 3 och ett nytt battlefront, speciellt battlefront är way too early.

#24

Postad 18 mars 2014 - 07:04

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
Med tanke på att jag mest sett fram emot dragon age:inquisition och the Witcher 3, och nu the Witcher flyttats till 2015, så hade det varit väldigt kul om Bioware/EA kunde säga att DA kommer ut i år.

Personligen har jag blivit mycket mindre optimistisk när det gäller Mirror's Edge 2 dock, efter att det nu ryktas om "always online". Dessutom verkar det ju vara ett bra tag kvar tills det släpps.

Annars hoppas jag att jag blir överraskad av nyheter, samt får höra mer om fräcka indiespel som Transistor och liknande.

Redigerat av jayreso, 18 mars 2014 - 07:12.


#25

Postad 18 mars 2014 - 07:18

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0

PC:
Half-Life 3
Tomb Raider 2
Far Cry 4

PS4:
Uncharted 4
The Last of Us i "nextgen" version



Det hade varit något ;)

Vid det här laget hoppas jag nästan att valve inte säger nåt om HL3 förrän en vacker dag då de helt plötsligt säger i förbifarten att: jo förresten, HL3 är nu "gold" och kommer börja skeppas ut till butiker om en knapp månad.

#26

Postad 18 mars 2014 - 07:25

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0

önskedrömmen hade varit dom första bilderna från en ny mass effect trilogi,

Hmm, jag hade gärna sett en riktigt lovande, fristående Mass Effect. Ungefär som att Dragon Age-spelen är fristående. Vet inte om jag orkar börja intressera mig för en ny spelserie som ska löpa över en handfull år med start 2015... Förlåt för att jag kommer med "gnäll" i den optimistiska tråden. ;-)

#27

Postad 18 mars 2014 - 10:17

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Önskar
* Zelda HD
* Metroid HD
* Starfox HD
* Space Sim i stil med Wing Commander eller X-wing till next gen consoles
* Wipeout till next gen consoles
* Dark Souls 3
* 999 3
* Rocksmith till next gen consoles
* Fler indies till PSVita

Redigerat av Unregisterede32cf070, 19 mars 2014 - 07:47.


#28

Postad 18 mars 2014 - 10:23

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0

Jag tror att både borderlands 3 och ett nytt battlefront, speciellt battlefront är way too early.



Borderlands 3 lär ju inte komma nej ifrån gearbox men skall vi hoppas på colonial marines 2 kanske?

http://www.polygon.c...x-software-game

best e3 ever... ok att jag betitlade tråden med ordet optimistisk, men SÅ optimistisk? jag tror att förra e3 blir extremt svår att slå med tanke på att vi fick väldigt mycket från nextgen. det slår högt i min bok. däremot så kanske det blir ett bättre e3 än jag på något vis ställt in mig på. märkligt nog så känner jag att det här kan vara ett sånt där... halvdant år, men med ett par överraskningar. lätträknat på en hand dock =)


Var förra e3 så episkt då? Tycker mest det var gnäll på ms för 24 h checken visst de visade några nya ip men de föll i skymundan av gnället. Sonys största trumfkort var att kunna låna ut spel... Kommer inte ihåg vad de hade mer för roligt att visa, de visade maskinen och var det på e3 de satte priset också? Måste ha glömt hela mässan känner jag för kommer inte ihåg så många episka stunder.

Redigerat av Johan_i_burken, 18 mars 2014 - 10:26.


#29

Postad 18 mars 2014 - 11:06

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Ett spel vi glömt är the order 1887 eller vad siffrorna nu var. Det kanske tom finns en spelbar version av det på e3. Ett intressant spel för många har jag hört :)

#30

Postad 18 mars 2014 - 11:25

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

  • 3 066 inlägg
  • 1
Eftersom vi tydligen får vara lite optimistisk så avslutas hela E3 med... DICE - VI HAR FIXAT BF4! Best E3 EVEAH!

// Sat

#31

Postad 18 mars 2014 - 11:30

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Bf4 är fixat långt innan det ska du se. Lirade igår och tyckte det fungerade rätt finemang :)

#32

Postad 18 mars 2014 - 11:56

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Det är fixat den dagen man kan gå in som en hel squad i spelet, utan att behöva försöka joina varandra (dvs gå från egen lobby med 4-5 pers och då bli en squad i laget). Förstår inte hur de kan missa en sån grundläggande sak.

#33

Postad 18 mars 2014 - 12:04

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Jasså, du tänkte som i cod?
Nej, då kommer det aldrig att fixas.

#34

Postad 18 mars 2014 - 13:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Ett spel vi glömt är the order 1887 eller vad siffrorna nu var. Det kanske tom finns en spelbar version av det på e3. Ett intressant spel för många har jag hört :)

Det är mer att det är givet att vi får se gameplay av det. Släpps ju till hösten typ.

#35

Postad 18 mars 2014 - 13:33

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
mähh! :P

en genre som jag upplever har haft några tuffa år bakom sig men som nu varit på stark frammarsch är jrpg och liknande. tror någon att vi kommer att få se något spännande sånt spel? FFXV räknas nog inte in dit om man säger så =)

vidare, vad kommer nintendo att hitta på? det känns som att wii u är omöjlig att rädda, vilket skulle innebära att nintendo kanske fokuserar mer på den bärbara marknaden där man fortfarande tjänar pengar. men ett försök att fixa wii u kan väl vara att man kommer med både ett nytt zelda och ett pokemon som är mer likt dom bärbara varianterna?

#36

Postad 18 mars 2014 - 13:59

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

  • 718 inlägg
  • 0
Red dead redemption 2?
Kan ett God of War vara på G också kanske? Eller är den serien avslutad?

/ea

#37

Postad 18 mars 2014 - 14:02

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 1
Det finns nog bara ett spel som skulle få mig att hoppa upp och ner om det hölls troget föregångaren

RED DEAD REDEMPTION 2 fuck yeah bitches! bring it! :D
Postad bild

#38

Postad 18 mars 2014 - 15:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

en genre som jag upplever har haft några tuffa år bakom sig men som nu varit på stark frammarsch är jrpg och liknande. tror någon att vi kommer att få se något spännande sånt spel? FFXV räknas nog inte in dit om man säger så =)

FFXV är ju jättespännande och de har sagt att de ska visa mer (please be excited). Har man sett slutet på XIII-3 så...

Jag gillade hela XIII-trilogin, förstår inte hatet. De är ju de enda inom JRPG-världen förutom Ni No Kuni som har spel med hög budget (bra grafik, CGI, etc). De flesta andra kommer väl hålla sig till PS3 inledningsvis.

vidare, vad kommer nintendo att hitta på? det känns som att wii u är omöjlig att rädda, vilket skulle innebära att nintendo kanske fokuserar mer på den bärbara marknaden där man fortfarande tjänar pengar. men ett försök att fixa wii u kan väl vara att man kommer med både ett nytt zelda och ett pokemon som är mer likt dom bärbara varianterna?

De har massa Wii U-spel att visa mer av, som de redan utannonserat men som vi inte fått se något/mycket av. Wii U har en väldigt stark avslutning på året endast utifrån de spel vi redan vet om.

#39

Postad 18 mars 2014 - 15:17

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
tales of-serierna har väl haft bra budget, har dom inte? samma med semi jrpg'n (eller är det kanske också en typ av jrpg) som mana-serien. nåväl, det finns många spel som jag gärna hade sett fått sig en uppfräshning. minns någon eternal sonata fortfarande? eller grandia 2 för den delen? good times.

jag nämner inte ens seiken densetsu-serien (secret of mana) eftersom jag tar för givet att alla vill ha dom tillbaka :D

#40

Postad 18 mars 2014 - 15:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Ne, Tales har ingen särskilt hög budget, även om det säkert kommer efter Ni No Kuni, men det säger mer om tillståndet för JRPG vad gäller grafik. Kommer inte på något annat med hög budget.

#41

Postad 18 mars 2014 - 16:16

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Mirrors Edge 2!

#42

Postad 18 mars 2014 - 18:35

DanielSchenström
  • DanielSchenström
  • Beroende

  • 1 102 inlägg
  • 1
Ni är för ooptimistiska. Ett ord.... Shenmue 3!

#43

Postad 19 mars 2014 - 09:47

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Förhoppningsvis så får vi se Hitman: Profession.

#44

Postad 19 mars 2014 - 13:50

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Half Life 3 vore ju...epic :)

#45

Postad 19 mars 2014 - 16:03

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

  • 1 358 inlägg
  • 0

Half Life 3 vore ju...epic :)


Ja det eller The Last Guardian! ^_^

#46

Postad 19 mars 2014 - 16:27

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • Lärjunge

  • 284 inlägg
  • 0
Ett nytt Fallout till PS4 och Xbox One vore kung :)

#47

Postad 19 mars 2014 - 16:48

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
+1 på nytt fallout.

#48

Postad 19 mars 2014 - 16:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Alla längtar väl efter Just Cause 3?

#49

Postad 19 mars 2014 - 17:02

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 895 inlägg
  • 0
Endless Ocean 3.

Sedan spännande nya ipn som inte påminner om gamla ipn.

#50

Postad 19 mars 2014 - 17:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Som detta?

https://www.youtube....h?v=SNbBllUU59c



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.