Skickat 06 november 2008 - 01:04
Vi som inte har winmo, iphone eller liknande får alltså även i fortsättningen använda oss utav http://m.pricerunner...lese/index.html
Tack Prisjakt!
EDIT: Pricerunner har även en java applikation! http://se.pricerunner.name/prc.jad
Tråkigt att behöva använda er konkurrent (eller knacka get i url-fältet). Fixa upp det här nu prisjakt. var ju över ett år sen Jonas utlovade "Det kommer en riktigt cool funktion om en eller två månader.". Inte fan var det en iphone app han syftade på då...
Tack Prisjakt!
EDIT: Pricerunner har även en java applikation! http://se.pricerunner.name/prc.jad
Tråkigt att behöva använda er konkurrent (eller knacka get i url-fältet). Fixa upp det här nu prisjakt. var ju över ett år sen Jonas utlovade "Det kommer en riktigt cool funktion om en eller två månader.". Inte fan var det en iphone app han syftade på då...
Det här inlägget har ändrats av Zunk 06 november 2008 - 01:08
Skickat 31 juli 2009 - 22:35
Verkar dött med utveckling till iPhone appen. Har testat ett par barcode scanners och dom funkar perfekt men det är bara i USA och UK det finns för så vi svenskar får skaffa Android eller skriva in manuellt...
Men annars gillar jag Prisjaktappen till iPhone. Perfekt när man står i butiken och ska "förhandla".
Men annars gillar jag Prisjaktappen till iPhone. Perfekt när man står i butiken och ska "förhandla".
Skickat 05 januari 2010 - 21:56
Jag har appen installerad på min iPod Touch 3G 32GB och det funkar kanon men måste måste man vara uppkopplad på nätet för att den ska funka eller är det bara så på iPoden? Det är ju dåligt för om det inte finns internet i butiken som man är i, då funkar det ju inte.
Skickat 16 mars 2010 - 21:21
shapic Jul 31 2009, 00:22 skrev:
Ni måste ju bara utöka denna applikationen så att man får tillgång till minhembio-forumet också så att man åt minstone kan se de trådar man följer, läsa och skriva inlägg. Annars får ni installera Tapatalk pluginet till ert forum så att man kan gå den vägen..
Skickat 20 mars 2010 - 08:45
Pinnacle Mar 16 2010, 09:50 skrev:
Det verkar vara väldigt dött på utvecklingsfronten...
Tråkigt, appen har potential men Prisjakt har tydligen övergått till att utveckla sin Android-app istället...
Tråkigt, appen har potential men Prisjakt har tydligen övergått till att utveckla sin Android-app istället...
Skickade en fråga till supporten och fick följande svar:
Citat
Hej Andreas,
Tack för din fråga!
Nej då, vi har inte lämnat våra iPhone användarna utan vi kommer att ordna en uppdatering av vår iPhone applikation.Vi räknar med att kunna ge den samma funktioner som vi har i vår Android applikation, dvs streckkodsläsare för att läsa av priser direkt i en butik.
Jag kan tyvärr idag inte ge något datum när vi kommer att kunna lansera den, sedan det kräver att Apple godkänner alla nya iPhone applikationer.
Önskar en trevlig dag!
Tack för din fråga!
Nej då, vi har inte lämnat våra iPhone användarna utan vi kommer att ordna en uppdatering av vår iPhone applikation.Vi räknar med att kunna ge den samma funktioner som vi har i vår Android applikation, dvs streckkodsläsare för att läsa av priser direkt i en butik.
Jag kan tyvärr idag inte ge något datum när vi kommer att kunna lansera den, sedan det kräver att Apple godkänner alla nya iPhone applikationer.
Önskar en trevlig dag!
Något kanske är på gång vilket skulle vara mycket trevligt, annars kanske jag måste köpa en HTC Desire nu i april....
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
162 bilder
113 filmer
1 annons

Minhembio - Senaste nyheterna
Förändringar av forumstrukturen
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?