Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Apple TV 4

2304 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 06 april 2015 - 12:35

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Ryktas komma till sommaren -15.
Ryktas inte klara 4k-streaming.
http://www.buzzfeed....ming#.fkkad5eGv
Apple plans to announce its next-generation Apple TV set-top box at its annual Worldwide Developers Conference in June, according to BuzzFeed News. The report, citing sources familiar with the plans, claims that the new Apple TV will be a "significant overhaul" of the streaming TV box, featuring both Siri and an App Store with an SDK available for developers to create apps.

"The new Apple TV will feature Apple's latest A8 system-on-a-chip and a "dramatic increase" in internal storage, well beyond the 8GB included in the current third-generation set-top box. The addition of Siri will enable Apple TV owners to control a wide selection of HomeKit-enabled home automation devices through the set-top box, according to the report.

The new Apple TV will be part of Apple's ambitious plans to improve the TV experience, an area that iTunes chief Eddy Cue thinks "sucks" currently and Apple chief executive Tim Cook referred to as "stuck back in the 70s" in an interview with Charlie Rose last year. The new device will be Apple's attempt at capturing the digital living room through TV, music, apps and home automation amid a sea of competitors including Amazon, Google and Roku.

A refreshed Apple TV would make sense given reports that Apple is also planning to announce its oft-rumored streaming TV service at WWDC, anchored by popular networks such as ABC, CBS, Fox, ESPN and FX. The web-based TV service for iPhone, iPad, Apple TV and other devices is expected to deliver a lightweight package of about 25 channels for between $30 to $40 per month. Apple TV is also long overdue for a hardware refresh, with the set-top box last updated in 2012."

#2

Postad 06 april 2015 - 13:36

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Låter som det är en produkt endast för USA. TV-tjänsten kommer inte fungera ngn annanstans iaf.


Redigerat av Unregistereddc471864, 06 april 2015 - 13:37.


#3

Postad 06 april 2015 - 14:15

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Ja det är som med X-Box 1. Det mesta är för USA.

#4

Postad 08 april 2015 - 17:03

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

  • 916 inlägg
  • 0

Kanske kommer man kunna köra tvtjänsten  på den ialf,med en dns eller vpn service.Funkar ju med tex Sling TV



#5

Postad 08 april 2015 - 17:23

MikeVKR
  • MikeVKR
  • Guru

  • 4 029 inlägg
  • 0

Ryktas inte klara 4k-streaming.
"

Väldigt tråkigt ifall det stämmer.

#6

Postad 09 april 2015 - 15:14

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Som jag brukar säga: källa på det, samt länk till tillförlitliga fakta?

Detta är ju bara en site som publicerar diverse lösa rykten utan några källor än just...rykten.



#7

Postad 09 april 2015 - 15:47

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

4K är irrellevant för 99% av marknaden. De kan släppa en enhet om 3-4 år som stödjer 4K istället. Då finns det kanske ngn marknad för det.



#8

Postad 09 april 2015 - 17:00

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Rykten är rykten och får tas för vad de är. Rätt ofta stämmer de dock...

#9

Postad 09 april 2015 - 17:57

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 0

Som jag förstått det så klarar chippet i iPhone 6 att spela upp 4K (men att funktionen inte aktiverats än) så det låter märkligt att nästa aTV inte skulle hantera 4K. Kanske härrör skvallret från faktumet att det nästan inte finns något 4K-material och den därför inte kommer att spela upp 4K?



#10

Postad 09 april 2015 - 22:52

MikeVKR
  • MikeVKR
  • Guru

  • 4 029 inlägg
  • 0

4K är irrellevant för 99% av marknaden. De kan släppa en enhet om 3-4 år som stödjer 4K istället. Då finns det kanske ngn marknad för det.

Både tillverkare för Tv/projektor/ultra hd spelare antingen redan har eller börjar hoppa på 4k tåget så snart är det bara materialet som fattas vilket jag hoppas kommer börja dyka upp mycket snarare än så. Därför tror jag inte alls det är irrelevant även med streaming av 4k.

#11

Postad 10 april 2015 - 07:07

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

4K är irrellevant för 99% av marknaden. De kan släppa en enhet om 3-4 år som stödjer 4K istället. Då finns det kanske ngn marknad för det.

Eller så släpper den "4K kapabel" hårdvara iår så kanske det finns en marknad för det om redan 1-2 år istället...



#12

Postad 10 april 2015 - 09:26

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Både tillverkare för Tv/projektor/ultra hd spelare antingen redan har eller börjar hoppa på 4k tåget så snart är det bara materialet som fattas vilket jag hoppas kommer börja dyka upp mycket snarare än så. Därför tror jag inte alls det är irrelevant även med streaming av 4k.

 

Jo men folk ska köpa grejjerna också. Det kommer ta ett antal år innan det är ngn relevant massa som har 4K hemma. Jag känner inte en enda som har 4K tv i dagsläget och ingen som planerar skaffa det närmaste åren heller.


Eller så släpper den "4K kapabel" hårdvara iår så kanske det finns en marknad för det om redan 1-2 år istället...

 

Så funkar inte Apple. De driver inte utvecklingen.


Redigerat av Unregistereddc471864, 10 april 2015 - 09:27.


#13

Postad 10 april 2015 - 09:32

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

Så funkar inte Apple. De driver inte utvecklingen.

Det är iofs väldigt sant. Dessutom måste de ju se till att folk köper Apple TV5 oxå (om inte annat för att TV4 börjar krångla när ny version av OS:et kommer... :rolleyes: ).

 

Vad man kan hoppas på är möjligen det faktum att Netflix är ett företag som driver utvecklingen samt att väldigt många av Netflix användare lär använda AppleTV. Det ligger alltså i Netflix intresse att Apple inte dumsnålar med AppleTV.

 

 Jag känner inte en enda som har 4K tv i dagsläget och ingen som planerar skaffa det närmaste åren heller.

Vad displayen har för upplösning är inte så relevant. Det viktiga ligger i möjligheten att kunna spela upp HEVC/VP9 strömmarna (oavsett om de är 2160p eller ej). Klarar inte ATV4 det vore det verkligen hål i huvudet.


Redigerat av pacman, 10 april 2015 - 09:43.


#14

Postad 10 april 2015 - 17:48

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 1
Själv tycker jag att 24Hz är viktigare än 4K. Hellre bra flyt i bilden är fler "hackiga" pixlar.

#15

Postad 11 april 2015 - 08:54

ingvar
  • ingvar
  • Lärjunge

  • 438 inlägg
  • 0

Det verkar som om 4K är litet mer än ett marginellt intresse:

 

http://www.sweclocke...nt-av-marknaden

 

Mvh,

  Ingvar



#16

Postad 13 april 2015 - 07:50

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Det verkar som om 4K är litet mer än ett marginellt intresse:

 

http://www.sweclocke...nt-av-marknaden

 

Mvh,

  Ingvar

 

Spelar ingen roll att intresse finns när det inte finns något kommersiellt material att spela upp.



#17

Postad 13 april 2015 - 07:57

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Spelar ingen roll att intresse finns när det inte finns något kommersiellt material att spela upp.

 

Jepp. Jag har inga planer på att köpa ngn ny tv eller projektor innan de jag har går sönder eller det finns massa material i 4K att titta på.

Misstänker att det förstnämda händer först så om 4-5 år så blir det 4K för min del. Lär inte finnas ngt annat att köpa då heller om man ska ha en tv.



#18

Postad 15 april 2015 - 08:19

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

  • 952 inlägg
  • 0

Spelar ingen roll att intresse finns när det inte finns något kommersiellt material att spela upp.

Well, det finns Netflix med 4K.



#19

Postad 15 april 2015 - 08:28

ingvar
  • ingvar
  • Lärjunge

  • 438 inlägg
  • 0

Spelar ingen roll att intresse finns när det inte finns något kommersiellt material att spela upp.

 

Det är uppenbart inte så för andra eftersom de köper 4K-apparater.

 

Mvh,

  Ingvar



#20

Postad 15 april 2015 - 08:45

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

Själv tycker jag att 24Hz är viktigare än 4K. Hellre bra flyt i bilden är fler "hackiga" pixlar.

Tjaa, det ena utesluter ju inte det andra.

 

Men ja, en funktion där output följer input (gäller inte bara 24 Hz utan även 50 Hz för Play-kanaler t.ex.) borde vara standard på precis alla mediaspelare.



#21

Postad 15 april 2015 - 09:42

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Well, det finns Netflix med 4K.


Men så bra och det kan du titta på alla enheter?

Det är uppenbart inte så för andra eftersom de köper 4K-apparater.

Mvh,
Ingvar


Många personer köper utan att veta varför eller för att dom vill vara först.

#22

Postad 15 april 2015 - 10:03

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Well, det finns Netflix med 4K.

 

Funkar ju bara till en handfull tvmodeller. Dessutom visar de nästan uteslutande gammalt material. Inget jag är villig att betala för iaf.



#23

Postad 20 april 2015 - 08:56

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

  • 952 inlägg
  • 0

Funkar ju bara till en handfull tvmodeller. Dessutom visar de nästan uteslutande gammalt material. Inget jag är villig att betala för iaf.

Kan jag ju instämma i, men det var mer ett svar till att 4K inte skulle spela någon roll för nästa generation av Apple TV då det inte finns något utbud...



#24

Postad 09 juni 2015 - 07:28

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0
Hmm, verkar vara svårt att göra en ny AppleTV...

#25

Postad 09 juni 2015 - 08:42

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

  • 952 inlägg
  • 0

Måste instämma, det var ett väldigt vagt Apple event igår. Fåtal nyheter, mestadels att de utvecklar funktioner som redan finns hos Android, och en Spotify utmanare.. (ännu en i mängden.)



#26

Postad 09 juni 2015 - 08:50

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0

Hmm, verkar vara svårt att göra en ny AppleTV...

 

;) Ryktena säger att den var redo att visas upp redan vid det förra Apple-eventet (9 Mars) - men eftersom avtalen med TV-bolagen inte var klara så sköt de upp visningen till detta event (8 juni)

 

Uppenbarligen är de fortfarande inte klara utan har flyttat fram det till hösten.

 

Det enda positiva är väl att eftersom ingenting har blivit officiellt så kan de finputsa specifikationerna - det kanske kan bli 4K iallafall ?  ;)



#27

Postad 09 juni 2015 - 10:41

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Hmm, verkar vara svårt att göra en ny AppleTV...

 

 

Måste instämma, det var ett väldigt vagt Apple event igår. Fåtal nyheter, mestadels att de utvecklar funktioner som redan finns hos Android, och en Spotify utmanare.. (ännu en i mängden.)

 

WWDC är en konference där dom presenterar mjukvara.



#28

Postad 09 juni 2015 - 11:04

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0
Sant iofs. Va ju bara ryktet som sa annorlunda. Förväntar mig dock nån form av tjänst oxå, att AppleTV är mer än hårdvara. Iofs så hade de ju Apple Music att presentera, hade varit rörigt om de presentera "Apple Video" samtidigt oxå.

#29

Postad 09 juni 2015 - 11:04

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0

WWDC är en konference där dom presenterar mjukvara.

Ja, fast det har inte hindrat dem från att presentera hårdvara där tidigare.

 

Om de hade sin nya TV-tjänst klar (alla avtal i hamn) skulle de presenterat nya AppleTV och möjligtvis lagt större fokusering på mjukvaran - exempelvis hur appstore fungerar på nya AppleTV och lätt det är att anpassa befintliga appar så att de fungerar över olika plattformar samt hur lätt de kan utveckla spel till den osv. 



#30

Postad 09 juni 2015 - 11:14

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Sant iofs. Va ju bara ryktet som sa annorlunda. Förväntar mig dock nån form av tjänst oxå, att AppleTV är mer än hårdvara. Iofs så hade de ju Apple Music att presentera, hade varit rörigt om de presentera "Apple Video" samtidigt oxå.

 

 

Ja, fast det har inte hindrat dem från att presentera hårdvara där tidigare.

 

Om de hade sin nya TV-tjänst klar (alla avtal i hamn) skulle de presenterat nya AppleTV och möjligtvis lagt större fokusering på mjukvaran - exempelvis hur appstore fungerar på nya AppleTV och lätt det är att anpassa befintliga appar så att de fungerar över olika plattformar samt hur lätt de kan utveckla spel till den osv. 

 

Sant att dom frångått den regeln och jag hade också sett att dom gett oss en tjuvtitt på den nya hårdvaran :)



#31

Postad 10 juni 2015 - 08:28

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

  • 952 inlägg
  • 0

WWDC är en konference där dom presenterar mjukvara.

Precis. Och det var inga direkt "breaking news" på den fronten. Split screen på ipad och äntligen lite förbättringar för text hantering. I övrigt rätt mycket för att köra in saker som redan finns hos Android. Jag är rätt neutral i Android vs Apple, kört ett antal Android, för tillfället kör jag iPhone.



#32

Postad 18 augusti 2015 - 08:10

MikeVKR
  • MikeVKR
  • Guru

  • 4 029 inlägg
  • 0
http://www.cnet.com/.../apple-tv-2015/

#33

Postad 18 augusti 2015 - 11:11

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Precis. Och det var inga direkt "breaking news" på den fronten. Split screen på ipad och äntligen lite förbättringar för text hantering. I övrigt rätt mycket för att köra in saker som redan finns hos Android. Jag är rätt neutral i Android vs Apple, kört ett antal Android, för tillfället kör jag iPhone.


Så vad skulle dom ha kommit med som var banbrytande enligt dig?

#34

Postad 25 augusti 2015 - 14:35

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

  • 952 inlägg
  • 0

Så vad skulle dom ha kommit med som var banbrytande enligt dig?

Bra fråga, antar att jag hade jobbat för dem om jag hade vetat... Men de brukade vara rätt bra på att komma med lite mera skojiga överaskningar.



#35

Postad 25 augusti 2015 - 17:37

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 1

Bra fråga, antar att jag hade jobbat för dem om jag hade vetat... Men de brukade vara rätt bra på att komma med lite mera skojiga överaskningar.

 

Jag tror vi har kommit att förvänta oss lite för mycket av tekniken numera. Oavsett om det är Apple eller Samsung eller om det handlar om teknologi eller bilindustrin så är det otroligt mycket som möts av ett "meh" när det i själva fallet ganska ofta är stora innovationer kombinerat med ett otroligt att bara få allt att fungera.

 

Att önska något banbrytande varje gång är att önska lite för mycket oavsett vilket företag det gäller. För min egen del hade jag gärna sett några intressanta content deals som gav Netflix en riktig utmaning. Rent hårdvarumässigt hade man gärna fått bygga in Apple TV i Airport Extreme och så två flugor i en smäll och samla backup, wifi och streaming i samma låda.



#36

Postad 25 augusti 2015 - 18:15

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Så kan de passa på att stoppa in en skivläsare som klarar alla BD, CD, HD DVD mm. Laserdisc och VHS vore overkill...

Redigerat av hassesolo, 25 augusti 2015 - 18:15.


#37

Postad 26 augusti 2015 - 08:18

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

 Rent hårdvarumässigt hade man gärna fått bygga in Apple TV i Airport Extreme och så två flugor i en smäll och samla backup, wifi och streaming i samma låda.

Time Capsule menar du om du vill ha backup. Jag tycker nog det känns lite sårbart att samla allt i samma burk. Airport Extrem/Time Capsule har inte ens Airplay. Då får man använda en vanlig Airport och med tanke på att Airport redan har Airplay för ljud kan man kanske tänka sig att den skulle kunna hantera video också. Dvs med enbart Airplay, inte hela gränssnittet för ATV. Men då skulle den egentligen mer fungerar som en Chromecast.



#38

Postad 26 augusti 2015 - 08:26

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Time Capsule menar du om du vill ha backup. Jag tycker nog det känns lite sårbart att samla allt i samma burk. Airport Extrem/Time Capsule har inte ens Airplay. Då får man använda en vanlig Airport och med tanke på att Airport redan har Airplay för ljud kan man kanske tänka sig att den skulle kunna hantera video också. Dvs med enbart Airplay, inte hela gränssnittet för ATV. Men då skulle den egentligen mer fungerar som en Chromecast.

 

Så du menar att om Apple kombinerade en ATV med AirPort Extreme inte skulle inkludera en sådan viktigt funktion?

Bara för att den inte har det nu finns det ingen anledning att inte ha det sen.



#39

Postad 26 augusti 2015 - 09:58

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Så du menar att om Apple kombinerade en ATV med AirPort Extreme inte skulle inkludera en sådan viktigt funktion?

Bara för att den inte har det nu finns det ingen anledning att inte ha det sen.

Vi kan bara konstatera att Airport Express har Airplay och en 3.5 mm ljudutgång. Extreme och Time Capsule har inge extern ljudutgång så det vore ju tämligen meningslöst att implementera airplay i dem. Apple själva hänvisar till Apple TV för video. Inte ens Express klarar ju annat ljud än vanlig stereo och är inte tänkt till annat än musik.



#40

Postad 26 augusti 2015 - 10:34

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Vi kan bara konstatera att Airport Express har Airplay och en 3.5 mm ljudutgång. Extreme och Time Capsule har inge extern ljudutgång så det vore ju tämligen meningslöst att implementera airplay i dem. Apple själva hänvisar till Apple TV för video. Inte ens Express klarar ju annat ljud än vanlig stereo och är inte tänkt till annat än musik.


Nu pratade vi om en önskeprodukt och inte en befintlig så vad den klarar av nu är irrelevant.

#41

Postad 26 augusti 2015 - 10:39

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Nu pratade vi om en önskeprodukt och inte en befintlig så vad den klarar av nu är irrelevant.

Då önskar jag en Express med inbyggd ATV. Då skulle nätverksrelaterade problem vara ett minne blott. Därtill är det redan samma burk, bara färgen som skiljer. ;)

En Extreme/Time Capsule är för stor/klumpig för att jag skulle vilja ha den vid TVn.



#42

Postad 26 augusti 2015 - 11:17

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Då önskar jag en Express med inbyggd ATV. Då skulle nätverksrelaterade problem vara ett minne blott. Därtill är det redan samma burk, bara färgen som skiljer. ;)
En Extreme/Time Capsule är för stor/klumpig för att jag skulle vilja ha den vid TVn.


Ja varför inte för tekniken och kunskapen har dom :)

#43

Postad 31 augusti 2015 - 13:09

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

The new Apple TV is rumored to feature a dual-core A8 processor, an App Store with a native SDK for developers, Siri voice control, HomeKit integration, a new user interface and a redesigned remote control with motion sensors, a touchpad on the top, physical buttons on the bottom and a microphone.

Apple is expected to announce the new Apple TV at its September 9th media event.

#44

Postad 31 augusti 2015 - 13:20

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

The new Apple TV is rumored to feature a dual-core A8 processor, an App Store with a native SDK for developers, Siri voice control, HomeKit integration, a new user interface and a redesigned remote control with motion sensors, a touchpad on the top, physical buttons on the bottom and a microphone.

Apple is expected to announce the new Apple TV at its September 9th media event.

Detta blir intressant. Kritiskt är förstås priset. Den får inte vara dyrare än den nuvarande ATV som har fått ett enormt genomslag, framförallt sedan Apple sänkte priset på den.



#45

Postad 31 augusti 2015 - 13:22

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Detta blir intressant. Kritiskt är förstås priset. Den får inte vara dyrare än den nuvarande ATV som har fått ett enormt genomslag, framförallt sedan Apple sänkte priset på den.


Kommer garanterat kosta mer än nuvarande modell.

#46

Postad 31 augusti 2015 - 13:23

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Kommer garanterat kosta mer än nuvarande modell.

Jag gissar att ATV3 kommer att finnas kvar för att kunna konkurrera med Chromecast och att ATV4 blir en form av "premium" ATV.



#47

Postad 31 augusti 2015 - 13:37

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Apple's fourth-generation Apple TV will be released in October with a starting price of $149 or $199, according to 9to5Mac. The report claims that Apple will also continue selling the third-generation Apple TV for $69 as an entry-level device, although the set-top box is not expected to have support for an App Store or Siri.

#48

Postad 02 september 2015 - 06:51

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Nån här som tänker uppgradera?



#49

Postad 02 september 2015 - 09:13

Tedde3
  • Tedde3
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0

Helst igår!



#50

Postad 02 september 2015 - 10:03

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Nån här som tänker uppgradera?

Det beror väl på priset?





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.