Jag har en epson tw3200 och har fått en grön prick på skärmen. Det har jag kommit framtill att det är damm, kan det va damm som orsakar även detta problem? Eller har jag för höga kontrast eller färger eller något?
Hjälp snälla!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter produkter
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Skickat 10 mars 2012 - 00:07
Nu har jag börjat få fler fel på min projektor. Bilden har börjat fastna, typ fast bränd som en gammal plasma. Det händer nästan bara på mörka bitar i filmer. Den laggar lixom, eller typ flummar fram. Ser ut lite så som om man vore på halucegena droger möjligtvist.... Vet inte riktigt om ni förstår men om ngn förstår så snälla hjälp!
Jag har en epson tw3200 och har fått en grön prick på skärmen. Det har jag kommit framtill att det är damm, kan det va damm som orsakar även detta problem? Eller har jag för höga kontrast eller färger eller något? Hjälp snälla! Skickat 12 mars 2012 - 18:52
Innan du kontaktar dem för service, så försök att framkalla problemet med ytterligare en källa. Får du enbart fram felet med tex din digitalbox så kan ju felet ligga där. Det är ju trots allt rätt vanligt med den typen av bildstörning på d-tv.
MVH Marcus, The Rock Hemmabio i Lund 1 användare läser den här trådenMedlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0 |
Detta forum sponsras av
|