Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gamla hederliga shooter (FPS) som håller än idag

189 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 18 januari 2015 - 00:10

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Killzone 2!!!!!

#52

Postad 31 januari 2015 - 13:34

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 1
Försökte spela Spec Ops - The Line men jösses vilket skitspel. Kan faktiskt inte komma på något som jag tycker är bra eller som gör detta spel värt att spela framför de många alternativen. Bedrövlig story, bedrövlig styrning, pinsamt dålig AI både för fiender och ens "kollegor" som ofta kan stå bredvid fienden utan att göra med än att köra arga leken. Att sen ThirdPersonShooters suger i största allmänhet är väl svårt att kritisera spelat för, det var känt redan innan och vissa kanske gillar det. Sen har jag personligen rätt svårt för "om jag bara vilar lite så får jag full hälsa igen" konceptet.

Trots att jag köpte spelet för typ $5 eller något liknande känns det som ett rejält överpris. Stay away är min rekommendation för den som söker efter något i stil med vad denna tråd handlar om :)

Edit:
Måste gnälla lite över "miljöerna" också. Tanken tycks vara att Dubai drabbats av nån enorm sandstorm som begravt typ hela staden inklusive dess enorma skyskrapor. Men märkligt nog har t.ex. övergivna bilar på vägarna inte begravts. Kan inte påstå att jag är någon direkt expert på sandstormar i öknen, men jag har iaf upplevt en i ett av grannlanden och har ingen minnesbild av att all sand magiskt bara blåste till ett ställe och sen förblev där för all framtid.

Edit 2:
Och där var spelet raderat från disk trots att jag spelat max 20%. Finns ingen anledning att slösa mer tid på detta skräp när det finns så många bättre spel att lira :(

Redigerat av improwise, 31 januari 2015 - 23:36.


#53

Postad 03 februari 2015 - 18:00

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0
Har nu gått över till att spela S.T.A.L.K.E.R istället, ett spel som jag länge haft på listan men trots det aldrig spelat tidigare och så här långt är det en klart angenäm upplevelse. Speciellt då med någon mod som t.ex. Complete 2009 (2012). Dock grymt svårt, till stor del beroende på att alla fiender tycks vara utrustade med både röntgensyn och fjärrsyn och dessutom har en träffsäkerhet som Ragnar Skanåker bara kunde drömma om. På minuskontot får man väl också lägga till vad som mkt väl kan vara det sämsta "inventory" systemet någonsin där det är en prövning varenda gång man vill byta vapen eller samla ammunition. Men överlag ett spel som jag absolut kan rekommendera i denna kategori, speciellt då med nån mod som lyfter grafiken lite.

#54

Postad 04 februari 2015 - 13:35

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0
Måste nog till viss del revidera mitt betyg av STALKER. Problemet är att det är för svårt. Även på "novice" nivå. Och med för svårt menar jag i praktiken att datorn fuskar något våldsamt. Se genom väggar? Inga problem. Slänga granater runt ett hörn? Inga problem. Veta om exakt när och var spelaren råkar gå in i ett rum trots totalmörker och smygande? Inga problem. Att sätta ett perfekt headshoot på spelaren från 100 m när jag springer? Inga problem. Och så håller det på. Om det är bra eller dåligt får väl var och en avgöra själv, men personligen tycker jag det är oerhört frustrerande i längden.

#55

Postad 04 februari 2015 - 13:41

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Måste nog till viss del revidera mitt betyg av STALKER. Problemet är att det är för svårt. Även på "novice" nivå. Och med för svårt menar jag i praktiken att datorn fuskar något våldsamt. Se genom väggar? Inga problem. Slänga granater runt ett hörn? Inga problem. Veta om exakt när och var spelaren råkar gå in i ett rum trots totalmörker och smygande? Inga problem. Att sätta ett perfekt headshoot på spelaren från 100 m när jag springer? Inga problem. Och så håller det på. Om det är bra eller dåligt får väl var och en avgöra själv, men personligen tycker jag det är oerhört frustrerande i längden.

Ja AI:n var sämre förut...tror det är dagens standard som gör att man tänker på det. Minns inte alls något liknande när jag spelade STALKER förut.

#56

Postad 04 februari 2015 - 15:21

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Ja AI:n var sämre förut...tror det är dagens standard som gör att man tänker på det. Minns inte alls något liknande när jag spelade STALKER förut.


Fast just Stalker verkar av alla foruminlägg på ämnet varit klart "svårare" även när det var nytt. Om det är bra eller dåligt får väl var och en avgöra själv dock, jag brukar eg gilla att det är svårare för då blir det mer realistiskt, men i detta fall går det tyvärr till överdrift.

#57

Postad 06 februari 2015 - 00:52

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0
Faktum är att det tar sig rejält lite längre in i spelet, då blir det plötsligt lite mer precision i skjutandet och i hela spelandet. Nog för att man får lite bättre vapen men det kan inte förklara hela skillnaden, i början kunde man knappt träffa en snubbe 2 m bort med ett avsågat hagelgevär. Skulle jag få välja skulle jag nog tagit bort sånt som jag inte gillar som äta, sova, handel osv men ändå tycker jag dom fått till det rätt bra. Inte på långa vägar lika irriterande som i FarCry 1 och 2 :)

En bit in i spelet tycker jag nog absolut att det är en 4 av 5 i betyg överlag.

#58

Postad 06 februari 2015 - 11:14

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Kom just ihåg Vanquish. Action, action och mer action!
http://media.giphy.c...hAcCI/giphy.gif

Redigerat av Unregisterede32cf070, 06 februari 2015 - 11:15.


#59

Postad 06 februari 2015 - 12:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Inget FPS dock.

#60

Postad 06 februari 2015 - 13:28

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0
Gillar man andra världskriget så finns ju några titlar, Brothers In Arms, Medal Of Honor, Red Orchestra och eventuellt något av de första CoD.

#61

Postad 06 februari 2015 - 13:37

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
Soldier Of Fortune måste jag dra igång igen, var hur kul som helst att skjuta av armar och ben på kropparna. SoF 2 clanades en hel del, kom hyfsat bra på rankingen på den tiden.

#62

Postad 06 februari 2015 - 13:44

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Soldier Of Fortune måste jag dra igång igen, var hur kul som helst att skjuta av armar och ben på kropparna. SoF 2 clanades en hel del, kom hyfsat bra på rankingen på den tiden.

Kom ihåg SoF1, PC Gamer sa att det var världens våldsammaste spel :) Tror också massvis med länder antingen bannade spelet eller gjorde blodet grönt och diverse ändringar.

#63

Postad 06 februari 2015 - 13:57

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
åh shit soldier of fortune, det var länge sen. apbra spel det där ju :D

#64

Postad 06 februari 2015 - 14:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Soldier Of Fortune måste jag dra igång igen, var hur kul som helst att skjuta av armar och ben på kropparna. SoF 2 clanades en hel del, kom hyfsat bra på rankingen på den tiden.

Du borde spela Dying Light. Inte nog med att du kan hugga huvud, armar och ben av zombierna (samt hugga kroppen mitt itu vertikalt och horisontellt), du kan även göra det när de är döda, samt sparka fotboll med kroppsdelarna efteråt med realistisk fysik.

#65

Postad 06 februari 2015 - 15:20

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Du borde spela Dying Light. Inte nog med att du kan hugga huvud, armar och ben av zombierna (samt hugga kroppen mitt itu vertikalt och horisontellt), du kan även göra det när de är döda, samt sparka fotboll med kroppsdelarna efteråt med realistisk fysik.


Men jag vill inte hugga, jag vill skjuta :D

#66

Postad 06 februari 2015 - 15:36

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0

Du borde spela Dying Light. Inte nog med att du kan hugga huvud, armar och ben av zombierna (samt hugga kroppen mitt itu vertikalt och horisontellt), du kan även göra det när de är döda, samt sparka fotboll med kroppsdelarna efteråt med realistisk fysik.

Hmm, kanske ska ge det en chans. Är inte så mycket för zombie-spel/filmer, men TLOU var ju iofs så sjukt bra.

#67

Postad 06 februari 2015 - 15:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Men jag vill inte hugga, jag vill skjuta :D

Takeo som jag citerade borde spela Dying Light, inte du :)

Går att skjuta också för övrigt.

#68

Postad 12 februari 2015 - 00:42

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Installerade faktiskt Spec Ops The Line igen och körde igenom Single Player kampajen med mus och tangentbord isf gamepad och måste därför ändra mitt betyg till - vilket j-a skitspel. Faktum är att det kan vara ett av de sämsta spelen jag kört. Någonsin. Och då är det inte den pinsamt dåliga storyn jag syftar på främst utan vad som mycket väl kan vara spelvärldens sämsta styrning alla kategorier, smidigheten hos en gravid flodhäst kombinerat med intelligensen hos en gurka. Och som om det inte var nog utmanande att försöka baxa runt Kapten Walker så ska man dessutom ansvara för 2 kamikaze-piloter vid namn Lugo och Adams som båda verkar ha en akut dödslängtan. Och lägg till det en bandesign som får begreppet "linjärt" att framstå i helt ny dager, här snackar vi i princip springa rakt fram mellan olika kulisser som för ett otränat öga kan framstå som en del av verkligheten men som i själva verket bara är utsmyckning. Och som om inte det i sig vore begränsande nog så skiljer det sig också markant mellan det grafiska som visas upp för användaren och vad som verkar vara programmerat i den fysiska modellen. Varför kan jag inte springa framåt? Jag måste ha fastnat i den där balken som finns en halvmeter ovanför mitt huvud.

 

Om det är möjligt att ge bort spel man äger i Steam och någon mot bättre vetande vill ha min licens så säg till, bara att se eländet i mitt steambibliotek får pulsen att gå upp i 250 trots att det är raderat från disk i rekordfart. För dig som likt trådens tema letar efter en gammal hederlig shooter, håll dig borta från detta elände. Nu ska jag sluta gnälla om detta :D



#69

Postad 15 februari 2015 - 21:01

Unregistered4bb67943
  • Unregistered4bb67943
  • Forumräv

  • 649 inlägg
  • 0

Kom ihåg SoF1, PC Gamer sa att det var världens våldsammaste spel :) Tror också massvis med länder antingen bannade spelet eller gjorde blodet grönt och diverse ändringar.

Kommer ihåg ett spel där man kunde hälla bensin på folk och fjutta på som var jäkligt våldsamt men kommer inte ihåg vad det hette nu igen.



#70

Postad 15 februari 2015 - 21:06

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

postal?



#71

Postad 15 februari 2015 - 21:48

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Kolla videon till detta spel. härligt old school.

https://www.kickstar...fe?ref=category

#72

Postad 16 februari 2015 - 14:58

Unregistered4bb67943
  • Unregistered4bb67943
  • Forumräv

  • 649 inlägg
  • 0

postal?

så hette det ja. :D

#73

Postad 16 februari 2015 - 20:49

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0

så hette det ja. :D

Man kunde även gå runt och pissa på folk och när man varvat spelet så pissade man napalm :)

 

Absolut bästa med det spelet var att man kunde plocka upp katter från gatan och använda som ljuddämpare  :D  :lol:



#74

Postad 16 februari 2015 - 23:19

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0

"Would you sign my petition?", "Save a tree, burn a book!" är några av de klassiska citaten jag minns från Postal 2. Riktigt sjukt spel, haha.



#75

Postad 17 februari 2015 - 16:12

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

"Postal" skulle annars bra kunna beskriva mitt känsloläge när jag dött 5 gånger i rad i Spec Ops: The Line för att gubbfan vägrade ta skydd bakom en bil bara för att han inte stod EXAKT där han tydligen måste vara för att det kommandot skulle fungera :D



#76

Postad 17 februari 2015 - 21:10

Unregistered4bb67943
  • Unregistered4bb67943
  • Forumräv

  • 649 inlägg
  • 0

Man kunde även gå runt och pissa på folk och när man varvat spelet så pissade man napalm :)

 

Absolut bästa med det spelet var att man kunde plocka upp katter från gatan och använda som ljuddämpare  :D  :lol:

Ha ha, fy fan det missa jag, varvade aldrig spelet. :D



#77

Postad 26 mars 2015 - 20:04

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Har nu lirat klart STALKER Shadow of Chernobyl och det är ett riktigt grymt spel som på många sätt och vis var långt före sin tid. Om ni ska köra det numera så kan nog en Mod som Complete 2009 vara värd att rekommendera för att piffa upp grafiken lite, även om den inte är dålig på något sätt men vi snackar ändå om ett lir från 2007. En rätt stadig mängd buggar också men det hör väl till, vågar dock inte säga vad som fanns i vanilla och vad som kom till iom modden. Kanske inte riktigt en klassisk shooter men ändå inte så långt ifrån, speciellt de som gillar typ upplägget i FarCry 2 och 3 (har inte spelat 4an) lär gilla att det finns många quests osv. Har även de andra STALKER men är för stunden lite mätt på The Zone så de får nog vänta lite :D



#78

Postad 27 mars 2015 - 16:01

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0

Det var så långt före sin tid att resten av världen har ju inte hunnit ikapp ännu. Smart drag att avvakta lite. Det är lätt förlora sig totalt i zonen ;)

 

Bland det mest episka man kan lira i fps väg. Känns nästan fel att nedgradera det till fps. 



#79

Postad 12 april 2015 - 10:19

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Det var så långt före sin tid att resten av världen har ju inte hunnit ikapp ännu. Smart drag att avvakta lite. Det är lätt förlora sig totalt i zonen ;)

Bland det mest episka man kan lira i fps väg. Känns nästan fel att nedgradera det till fps.


Jo, en storslagen upplevelse helt klart om än med vissa frustrerande moment också. Spelutvecklarna tog verkligen i allt vad dom kunde, i vissa fall kanske lite väl mkt. Men ändå känslan av att man deltar i nåt mäktigt och då var det ändå ettan jag lirade med ett par år på nacken. Känslan påminner lite om FarCry 1 tycker jag i att det var en rejäl milstolpe i spelhistorien.
Hur är det med BioShock liren, håller dom än? Tänker då främst på ettan och tvåan då.

#80

Postad 12 april 2015 - 10:47

BoBBiS
  • BoBBiS
  • Lärjunge

  • 292 inlägg
  • 0

Sin har jag för mig var någorlunda kommer ej ihåg riktigt men ser ganska trevligt ut iallfall, Sen även No one lives forever men är väl mer ett stealth/fps

 

Glömde bort några titlar men självklart Dark forces och dark forces 2 : Jedi knight ^^


Redigerat av BoBBiS, 12 april 2015 - 10:49.


#81

Postad 13 april 2015 - 13:47

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Hur är det med BioShock liren, håller dom än? Tänker då främst på ettan och tvåan då.

Ettan är ju asbra. Jag tror knappast Bioshock någonsin kommer bli ovärt att spela. Ett bra spel är ett bra spel tycker jag, även om jag förstår vad du menar. Men jag drar mig ju inte för att släpa fram gamla spel.


Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 13 april 2015 - 13:47.


#82

Postad 29 april 2015 - 14:08

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Sin har jag för mig var någorlunda kommer ej ihåg riktigt men ser ganska trevligt ut iallfall, Sen även No one lives forever men är väl mer ett stealth/fps

 

Glömde bort några titlar men självklart Dark forces och dark forces 2 : Jedi knight ^^

 

Har för mig att jag köpte något SIN-spel på nån Steamrea men konstaterade att det inte åldrats speciellt väl, jämfört med spel som FarCry 1, SoC osv. Det hamnade rätt snabbt i "det här kommer jag kolla på nån annan gång" (dvs aldrig).



#83

Postad 27 maj 2015 - 17:40

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Kanske inte ett "gammalt hederligt" spel utan ett nytt men kan ändå rekommender Dead Effect för rätt kul och totalt meningslöst köttaraction. Inte utan sina problem dock, tyckte gubben var rätt seg stundtals, men överlag en rätt trevlig om än kort bekantskap. Tror det är någon mobilspel från början som nu blivit PC lir.



#84

Postad 27 maj 2015 - 18:32

BoBBiS
  • BoBBiS
  • Lärjunge

  • 292 inlägg
  • 0

Har för mig att jag köpte något SIN-spel på nån Steamrea men konstaterade att det inte åldrats speciellt väl, jämfört med spel som FarCry 1, SoC osv. Det hamnade rätt snabbt i "det här kommer jag kolla på nån annan gång" (dvs aldrig).

 

Som sagt kommer inte ihåg hur Sin var men känns ju lite hårt att jämnföra med Farcry som är kom 6 år senare, men i vilket fall så är båda starwars spelen mysiga även fast jag föredrar 2:an 

 

Men vill du ha lite ''nyare'' spel så kika på return to the castle wolfenstein.

 

Annars F.E.A.R , Turok 2 , Kingpin



#85

Postad 16 augusti 2015 - 00:19

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Sommar och regn, äntligen lite tid för spelande alltså :)

 

Har nu kört nästan hela Crysis 3 (tror jag iaf) och tyvärr är jag inte alls lika imponerade som av Crysis 2. Känns lite som en repris utan allt för mycket nya idéer kombinerad med en smått otrolig mängd buggar och småproblem som driver en till vansinne. Säkert hälften av de gånger jag dött har det varit pga av detta. Allt ifrån kommandon som antingen reageras väldigt långsamt på eller inte alls till allt för många situationer av typen "här ligger det ett jättebra vapen som du säkert vill ha, men tyvärr har en fiende dött just på det och det är därför helt omöjligt för dig att plocka upp även med din super-duper-övermänskliga-styrka". Och medan man står där och förtvivlat försöker hitta en lösning på den typen av problem dyker det så klart upp en annan fiende bakom ryggen på och typ då inser man att det där "Cloak activate" kommandot man trodde sig tryckt på tydligen ignorerades och så vips är det godnatt och bara börja om igen. Och när det händer lite för många gånger tappar iaf jag sugen. En annan klassiker är där nån fiende hamnat helt fel och bara halva sticker upp över marken och därför är omöjlig att döda men själv tydligen inte har några problem att döda allt. Eller den som nog skulle driva en fysiklärare till vansinne, man sitter inne i en smal nedgrävd tunnel av betong ovanpå vilken fienden slänger en granat och kan förvånat konstatera att man blev jätteskadad trots att tunneln fortfarande är helt intakt, aldrig har "det är röken som är farlig" varit mer rätt :)

 

Skulle nog ge det 3 av 5 i betyg, där betyget dras upp av snygg grafik och ett riktigt ambitiöst projekt och ned av ovanstående.  


Redigerat av improwise, 16 augusti 2015 - 00:28.


#86

Postad 16 augusti 2015 - 12:45

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Serious Sam 3 är 90% off idag på Steam.



#87

Postad 12 september 2015 - 12:28

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Gjorde ett nytt försök att spela kampanjen i Battlefield 3. Det är riktigt snyggt. Det låter riktigt bra. Och det fullständigt SSSSSSSSUUUUUUUGGGGGEEEEERRRRR. Fattar inte ens varför Dice bemödar sig med att göra en single player kampanj när den är så här dålig. 90% av gångerna jag dör är det antingen på grund av buggar eller på grund av pinsamt dålig "scripting". Förhoppningsvis är det roligare som multiplayer för som single player är det samma betyg som Greklands kreditrating.



#88

Postad 12 september 2015 - 12:51

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0

Medal of honor allied assult och tillägget Spearhead lika bra i dag som de va 2002 då de släpptes... många online spelare en i dag!!!



#89

Postad 12 september 2015 - 13:23

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

  • 298 inlägg
  • 0
Hemskt ledsen iprowise, önskar att du får Lira skitspel resten av ditt liv. Garvar läppen av mig när jag läser dina sågningar.

#90

Postad 12 september 2015 - 13:39

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Hemskt ledsen iprowise, önskar att du får Lira skitspel resten av ditt liv. Garvar läppen av mig när jag läser dina sågningar.

 

Men titta, nu har vi fått ett eget litet minitroll i tråden också. Så gulligt.

 

http://www.escapistm...Player-Campaign



#91

Postad 12 september 2015 - 13:42

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 1

Men titta, nu har vi fått ett eget litet minitroll i tråden också. Så gulligt.

 

http://www.escapistm...Player-Campaign

 

 

Nä, jag tolkade det som att han uppskattade genuint din förmåga att förmedla avsky till dåliga spel och därför hoppades på att det skulle ske oftare.



#92

Postad 12 september 2015 - 13:48

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Nä, jag tolkade det som att han uppskattade genuint din förmåga att förmedla avsky till dåliga spel och därför hoppades på att det skulle ske oftare.

 

Du kan ha rätt, något svårtydligt. Men då lär hens önskan bli uppfylld, kanske dags att jag startar en egen YouTube-kanal :D



#93

Postad 12 september 2015 - 13:58

croft
  • croft
  • Lärjunge

  • 279 inlägg
  • 0

Har alltid gillat Vietcong. Gammalt spel från 2003. Vet inte ens om det går att spela på dagens datorer dock.

https://www.youtube.com/watch?v=Bi24h2XvzYQ



#94

Postad 12 september 2015 - 16:16

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Otroligt, kampanjen i Battlefield 3 visar sig tydligen vara så dålig att man inte ens i God mode kan undvika att dö pga buggar och pinsamt scriptad action. Det är bane mig en bedrift att (miss)lyckas med det. Fattar inte varför EA inte bara valde att helt skippa Solo play kampanjen. Fast det är klart, det här var nog ändå enklare än att behöva åka världen runt och pissa alla som köpt det i ansiktet. 



#95

Postad 13 september 2015 - 17:08

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 002 inlägg
  • 0

...en smått otrolig mängd buggar och småproblem som driver en till vansinne...

 

Jag kan inte minnas några buggar i Crysis 3 på PC. Kanske hade jag tur. Vilken version spelade du?

 

Det jag minns är imponerande grafik och ganska tråkig story ;)


Redigerat av Ageve, 13 september 2015 - 17:43.


#96

Postad 15 september 2015 - 16:20

Unregisteredaa9a3a10
  • Unregisteredaa9a3a10
  • Wannabe

  • 42 inlägg
  • 0

Medal of honor allied assult och tillägget Spearhead lika bra i dag som de va 2002 då de släpptes... många online spelare en i dag!!!

 

Spearhead..Best game ever. Lirade till med i National-League (eller vad det nu hette) för Sverige. Jäklar vad kul det var.

 

BTW finns det servrar uppe fortfarande. Sist jag kollade, hade EA lagt ner onlineservrarna har jag för mig.



#97

Postad 15 september 2015 - 18:01

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0

Spearhead..Best game ever. Lirade till med i National-League (eller vad det nu hette) för Sverige. Jäklar vad kul det var.

 

BTW finns det servrar uppe fortfarande. Sist jag kollade, hade EA lagt ner onlineservrarna har jag för mig.

servrar finns kvar spelet måste patchas för att hitta nya logg servern som visar alla servrar i skrivande stund finns det 101 servrar uppe

 

http://www.uhost4free.com/gamespy.htm

 

och bästa av allt spelet och alla expansionerna är släppta fria av EA gratis att tanka på nätet


Redigerat av Duckface21, 15 september 2015 - 18:21.


#98

Postad 15 september 2015 - 23:13

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Jag kan inte minnas några buggar i Crysis 3 på PC. Kanske hade jag tur. Vilken version spelade du?

 

Det jag minns är imponerande grafik och ganska tråkig story ;)

 

Dra en sökning på "Crysis 3 bugs" och jag lovar att du får träffar. Många träffar :D



#99

Postad 19 september 2015 - 09:04

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Killzone 3! Körde igår på nästan full server och det var precis lika snyggt och roligt som vanligt.



#100

Postad 20 september 2015 - 19:17

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Killzone 3! Körde igår på nästan full server och det var precis lika snyggt och roligt som vanligt.

 

Ja, det har jag kört, om det är samma som Shadow Fall. Tyckte det var bra, om än grymt svårt vill jag minnas så man åkta på spö ett par gånger innan man anpassat sig.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.