Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Rock Band 3

543 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Rock Band 3 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 7,5 (1) Inga priser
Rock Band 3 (inkl. Wireless Keyboard) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) Inga priser
Rock Band 3 (inkl. Trummor) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

#151

Postad 26 oktober 2010 - 16:48

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0

Kanske också ska köra på den linjen, det var ju ändå billigare än vad den kosta här, var beställde du ifrån?

amazon.co.uk

Pengarna dras inte förrän de skickar varan den 28:e.
Man kunde välja mellan tre sorters fraktalternativ varav en var express. Man måste dock betala 300kr mer men då får du det 1-2 dagar efteråt. Man får vänta 3-10 dagar på det alternativet jag tog.

#152

Postad 26 oktober 2010 - 17:17

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0

amazon.co.uk

Pengarna dras inte förrän de skickar varan den 28:e.
Man kunde välja mellan tre sorters fraktalternativ varav en var express. Man måste dock betala 300kr mer men då får du det 1-2 dagar efteråt. Man får vänta 3-10 dagar på det alternativet jag tog.

Ok, jag lägger nog också en beställning ikväll då, blir de också försenade så kan man ju alltid avboka.

Edit: Sådär, keyboarden beställd från amazon och spelet från siba. Chattade med nån på siba innan också och försäkrade mig om att de har spelet klart för leverans redan nu också. Så det bör ju dimpa ner på torsdag i allafall. Får väl harva igenom spelet med guran över helgen först ;) Och lyssna lite extra på keyboardgrejerna så man har ett hum om låtarna när den dyker upp ;)

Redigerat av Luzer, 26 oktober 2010 - 17:49.


#153

Postad 26 oktober 2010 - 17:51

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0

Ok, jag lägger nog också en beställning ikväll då, blir de också försenade så kan man ju alltid avboka.

Edit: Sådär, keyboarden beställd från amazon och spelet från siba. Chattade med nån på siba innan också och försäkrade mig om att de har spelet klart för leverans redan nu också. Så det bör ju dimpa ner på torsdag i allafall. Får väl harva igenom spelet med guran över helgen först ;) Och lyssna lite extra på keyboardgrejerna så man har ett hum om låtarna när den dyker upp ;)

Chattade också med en på siba, han sa att det var 50/50 att jag skulle få det på torsdag då de skickar det imorgon, men antagligen får jag det då.

När jag beställde såg jag inte var man kunde ange cvc-koden, behövde du göra det?

#154

Postad 26 oktober 2010 - 20:13

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0

Chattade också med en på siba, han sa att det var 50/50 att jag skulle få det på torsdag då de skickar det imorgon, men antagligen får jag det då.

När jag beställde såg jag inte var man kunde ange cvc-koden, behövde du göra det?

cvc koden, är det samma som den säkerhetskoden på baksidan? Ja jo den fyllde jag allt i. Eller i allafall på siba, är redan medlem på amazon så där loggade jag bara in men är ganska säker på att jag uppget säkerhetskoden där också.

50/50 låter ju oroväckande, men de kanske mena att får man det inte på torsdag så får man det garanterat på fredag. Och bara det kommer innan helgen är jag nöjd.

#155

Postad 26 oktober 2010 - 20:21

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0

cvc koden, är det samma som den säkerhetskoden på baksidan? Ja jo den fyllde jag allt i. Eller i allafall på siba, är redan medlem på amazon så där loggade jag bara in men är ganska säker på att jag uppget säkerhetskoden där också.

50/50 låter ju oroväckande, men de kanske mena att får man det inte på torsdag så får man det garanterat på fredag. Och bara det kommer innan helgen är jag nöjd.

Precis, de garanterar inte att det hinner fram på torsdagen utan det är garanterat att man har det på fredag.

Såg inte vart man behövde skriva in säkerhetskoden, får kolla lite mer på sidan.

#156

Postad 27 oktober 2010 - 06:49

Johnny Hotpants
  • Johnny Hotpants
  • Lärjunge

  • 353 inlägg
  • 0

Var ligger skillnaden, menar du? Det enda jag kan komma på är att det är roligare att lära sig låtar med ett spel än vad det är att sitta och kolla tabulatur eller liknande (plocka ut själv, om man är duktig).

Sen om du har en grymmare gitarr annars så kanske det är en annan sak.

Ja precis, det är skillnad på gitarr och gitarr och jag är en sån insnöad gitarrnörd lite. På samma sätt som man känner skillnad på o köra olika bilar känner man skillnad på gitarrer.
Ledsen för sent svar

#157

Postad 27 oktober 2010 - 17:22

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
Har inte fått något mail under dagen om att något är skickat :D Hoppar det är på väg ändå. Någon annan som fått bekräftelse?

#158

Postad 27 oktober 2010 - 17:46

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0

Har inte fått något mail under dagen om att något är skickat :D Hoppar det är på väg ändå. Någon annan som fått bekräftelse?

Keyboarden skickas imorgon. Spelet skickas idag, pratade med siba för nån timme sen.

#159

Postad 27 oktober 2010 - 20:57

hakko504
  • hakko504
  • Lärjunge

  • 254 inlägg
  • 0

Har inte fått något mail under dagen om att något är skickat :) Hoppar det är på väg ändå. Någon annan som fått bekräftelse?

Mitt spel är skickat från Ginza.se tidigare idag.

#160

Postad 28 oktober 2010 - 07:42

Jaw_B
  • Jaw_B
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0
Fick mail från webhallen precis om att mitt ex av rb3 fanns att hämta(!) samt kod för gratislåtarna.
Så spelet verkar ju iaf kommit ut idag!

#161

Postad 28 oktober 2010 - 11:02

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
Grymt, jag har inte fått någon bekräftelse alls från siba än, men de kanske inte skickar mail om när de skickat ut det, hoppas att det dimper ner ett sms om några timmar att jag kan hämta det också.

#162

Postad 28 oktober 2010 - 11:14

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0

Grymt, jag har inte fått någon bekräftelse alls från siba än, men de kanske inte skickar mail om när de skickat ut det, hoppas att det dimper ner ett sms om några timmar att jag kan hämta det också.

Har ett paket som väntar på mig hemma, borde vara rock band 3 :)
Blir att spela hela kvällen när man kommer hem! :P

#163

Postad 28 oktober 2010 - 12:07

hakko504
  • hakko504
  • Lärjunge

  • 254 inlägg
  • 0

Har ett paket som väntar på mig hemma, borde vara rock band 3

Jag också, och eftersom frugan var nyfiken så vet jag att det var RB3 som låg i.
:) :D :P :D :D :D :D :D :D :D :) :D :) :D :) :D :) :D

Blir att spela hela kvällen när man kommer hem!

+1, fast byt ut kvällen mot helgen ;) (minus ett besök på Spamalot, och visst f*n, måste jobba i morron :( )

#164

Postad 28 oktober 2010 - 12:16

Jaw_B
  • Jaw_B
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0
Va nog tur att man förbokade.. verkar vara rätt sparsamt med rb3 spel (iaf xbox versionen) i butikerna.
Någon som lyckats få tag i någon keyboard tro? :)

#165

Postad 28 oktober 2010 - 17:09

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0
De har dragit pengarna för keyboarden nu :P

#166

Postad 28 oktober 2010 - 20:14

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Hunnit spela en timme nu och än så länge är det nästan bara positiva intryck. Av någon anledning kan jag inte hitta Soundgarden - Black hole sun från RB1 i låtlistan. Har det försvunnit ännu fler låtar sedan RB2 eller är det bara jag som är kass och inte ser den?

Tydligen. :P

Redigerat av Unregisterede32cf070, 28 oktober 2010 - 20:19.


#167

Postad 28 oktober 2010 - 21:03

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
Ha ha, vad trött jag blir på mig själv ibland. Kom hem vid 21:40 och såg inget paket på dörrmattan, attans tänkte jag och drog igång datorn för att argt skriva ett mail till siba som lovade att det skulle komma på releasedagen. Har inget lösenord så mailar om nytt, loggar in och kollar mina ordrar, ser då att det givetvis kommit och finns att hämta på lokala hemköp, kollar på klockan som är 21:59, hemköp stänger kl 22 :P :P

Tycker dock att de borde smsat då hade jag ju stuckit från jobbet och hämtat det.

#168

Postad 28 oktober 2010 - 21:34

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0
Nu har de skickat keyboarden men den beräknas vara framme 19:e November, det måste ju vara helt fel eller?

#169

Postad 28 oktober 2010 - 21:43

Unregisteredf7af6c54
  • Unregisteredf7af6c54
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0
Spelet låg i brevlådan nu när jag kom hem från jobbet! :P
Hur funkar det med att exportera låtar från tvåan? Sparas dem på hårddisken från skivan? I så fall måste jag sticka till bibblan och låna ett ex, för mitt är sönderrepat...

#170

Postad 28 oktober 2010 - 21:59

Halgwet
  • Halgwet
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
Jag sitter för tillfället kvar på min förbokning av spelet + keyboard från cdon, men jag kom just på att om de levererar det enligt deras tidsplan (på onsdag nästa vecka alltså) så kommer inte trepacket med The Doors-låtar vara gratis längre när jag får spelet. Går jag miste om dem blir jag sur.

Och apropå gratislåtar, någon som beställt från cdon som fått någon kod för förbokningslåtarna? Jag är fortfarande rädd att folk som beställde en bundle inte får något.

#171

Postad 29 oktober 2010 - 07:13

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Jag också, och eftersom frugan var nyfiken så vet jag att det var RB3 som låg i.
:P :D :P :D :P :D ;) :D B) :D :) :D :) :D :) :D :) :D

+1, fast byt ut kvällen mot helgen ;) (minus ett besök på Spamalot, och visst f*n, måste jobba i morron :( )


Spamalot, Malmö?
Sorry för OT.

#172

Postad 29 oktober 2010 - 07:19

Jaw_B
  • Jaw_B
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0

Spelet låg i brevlådan nu när jag kom hem från jobbet! :P
Hur funkar det med att exportera låtar från tvåan? Sparas dem på hårddisken från skivan? I så fall måste jag sticka till bibblan och låna ett ex, för mitt är sönderrepat...


Nja, "exportera" gör man egentligen inte. Du laddar hem 2gig filer från xbox live med alla rb2 låtarna. Däremot måste du ha kvar din rb2 manual, och koden som står på baksidan av denna. Skriv in de första 16 tecknen i koden, så får du köpa rb2 låtarna för 800 poäng. Så du laddar alltså aldrig något från själva skivan.

#173

Postad 29 oktober 2010 - 07:22

Jaw_B
  • Jaw_B
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0

Nu har de skickat keyboarden men den beräknas vara framme 19:e November, det måste ju vara helt fel eller?


Vilket leveransalternativ valde du? :/ Funderar också på att lägga en beställning från amazon. Står iaf att keyboarden är "in stock" nu, och att om man beställer inom 7h och väljer expressleverans så har man den till imorgon. Men det kanske bara gäller UK.

#174

Postad 29 oktober 2010 - 07:39

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0

Vilket leveransalternativ valde du? :/ Funderar också på att lägga en beställning från amazon. Står iaf att keyboarden är "in stock" nu, och att om man beställer inom 7h och väljer expressleverans så har man den till imorgon. Men det kanske bara gäller UK.

Så är det nog, sen är ju expressleverans skitdyrt :P
Jag tog det som var gratis, hoppas leveranstiden ändras för det borde ju inte ta tre veckor för att få den.

EDIT: Fick svar av amazon att det skulle gå fortare att få den och datumet kommer ändras. Får väl den vecka 45 om jag får gissa.

Redigerat av pancreas, 29 oktober 2010 - 07:43.


#175

Postad 29 oktober 2010 - 07:55

Unregisteredf7af6c54
  • Unregisteredf7af6c54
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

Nja, "exportera" gör man egentligen inte. Du laddar hem 2gig filer från xbox live med alla rb2 låtarna. Däremot måste du ha kvar din rb2 manual, och koden som står på baksidan av denna. Skriv in de första 16 tecknen i koden, så får du köpa rb2 låtarna för 800 poäng. Så du laddar alltså aldrig något från själva skivan.

Jag försökte med med den kod som står på baksidan av manualen till rb2, men vad fan, det är ju för många tecken för att det ska få plats! WTF?

#176

Postad 29 oktober 2010 - 08:07

Jaw_B
  • Jaw_B
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0
Tog mig 10+ försök innan jag fattade hur man skrev in rb2 koden oxo :P
1.Stora bokstäver
2.Inga "-"
3.Endast de första 16 tecknen. (Dvs skriv in tecken tills det inte få plats fler)

Och se till att ha 800 poäng på kontot.

#177

Postad 29 oktober 2010 - 08:54

Unregisteredf7af6c54
  • Unregisteredf7af6c54
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

Tog mig 10+ försök innan jag fattade hur man skrev in rb2 koden oxo :P
1.Stora bokstäver
2.Inga "-"
3.Endast de första 16 tecknen. (Dvs skriv in tecken tills det inte få plats fler)

Och se till att ha 800 poäng på kontot.

Jag såg på nån annan sida att man bara behövde skriva in 16 tecken. Så nu står konsolen och laddar ner låtar från tvåan :P Med låtar från ettan, tvåan och typ 30 dlc-låtar kommer låtlistan bli lååååång!

#178

Postad 29 oktober 2010 - 09:05

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0
Försökte med Lego-låtarna men det verkar inte fungera att ange sin kod, man måste göra det på internet men det står att de inte kan ge ut fler "tokens"

#179

Postad 29 oktober 2010 - 09:42

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
Har du kikat om det står något mer här?
http://rockband.com/...xport-rock-band

#180

Postad 29 oktober 2010 - 09:47

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0

Har du kikat om det står något mer här?
http://rockband.com/...xport-rock-band

Det har jag.
Vilket datum har du fått att du ska få keyboarden?

#181

Postad 29 oktober 2010 - 09:47

Jaw_B
  • Jaw_B
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0
Gjorde en beställning på keyboard från amazon uk. "Delivery Estimate: 1 Nov 2010 - 2 Nov 2010" :P (Så nu hoppas vi att dom håller detta också.)

#182

Postad 29 oktober 2010 - 09:49

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0

Gjorde en beställning på keyboard från amazon uk. "Delivery Estimate: 1 Nov 2010 - 2 Nov 2010" :P (Så nu hoppas vi att dom håller detta också.)

Vad fick du betala? Kommer nog ta längre tid men du borde få den nästa vecka.

#183

Postad 29 oktober 2010 - 09:53

Jaw_B
  • Jaw_B
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0
91 pund tror jag det blev totalt. Så är väl en knapp 1000-ing... Var lite oklart hur det fungerade med moms (och om det var uk eller svensk moms). Blev ärligt talat några kronor dyrare än jag hade trott. Men hur som helst har man ju sin keyboard under nästa vecka, och slipper vänta. Och det är värt några kronor imo. :P

#184

Postad 29 oktober 2010 - 10:07

hakko504
  • hakko504
  • Lärjunge

  • 254 inlägg
  • 0

91 pund tror jag det blev totalt. Så är väl en knapp 1000-ing... Var lite oklart hur det fungerade med moms (och om det var uk eller svensk moms). Blev ärligt talat några kronor dyrare än jag hade trott. Men hur som helst har man ju sin keyboard under nästa vecka, och slipper vänta. Och det är värt några kronor imo. :)

Amazon.whatever lägger numera alltid på Svensk moms, efter att ha tagit bort den lokala. Vilket oftast betyder ett extra påslag på 6-10% från de europeiska siterna och 25% från USA.

Spamalot, Malmö?
Sorry för OT.

Japp, Jag är en sörmländsk östgöte i exil här nere i Malmö.

#185

Postad 29 oktober 2010 - 10:12

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0

Det har jag.
Vilket datum har du fått att du ska få keyboarden?

Jag har inte vågat kolla efter att du skrev att du sett att du skulle få din 19 nov :)
Det stod ju 3-10 dagar (jag tog också gratisfrakten) när man beställde, och tidigare när jag fått grejer från amazon brukar det ta 5 dagar ungefär, och de skickade den igår så..räknar kallt med att hinna få den nästa vecka i allafall.

#186

Postad 29 oktober 2010 - 10:16

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0

Jag har inte vågat kolla efter att du skrev att du sett att du skulle få din 19 nov :)
Det stod ju 3-10 dagar (jag tog också gratisfrakten) när man beställde, och tidigare när jag fått grejer från amazon brukar det ta 5 dagar ungefär, och de skickade den igår så..räknar kallt med att hinna få den nästa vecka i allafall.

Får hoppas på det då :)
Vill verkligen ha den nästa vecka då jag hinner spela lite innan man har tenta i november.

#187

Postad 29 oktober 2010 - 10:50

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
Meh, nu kan man beställa spelet + keyboarden för 850 spänn från spelbutiken :) Får det iofs 5 november men känns ju lite surt ändå :)

#188

Postad 29 oktober 2010 - 10:52

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0

Meh, nu kan man beställa spelet + keyboarden för 850 spänn från spelbutiken :) Får det iofs 5 november men känns ju lite surt ändå :)

Vart hittade du det? För mig står det 1549kr med spel + keyboard.

#189

Postad 29 oktober 2010 - 11:05

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
My bad...
var bara keyboarden.
Men på länken här på prisjakt verkar det stå fel.
https://www.prisjakt...kt.php?p=726094

Redigerat av Luzer, 29 oktober 2010 - 11:07.


#190

Postad 29 oktober 2010 - 11:10

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0
Har mailat tyska dhl om min leverans nu, får se när de svara :)

Tycker spelet är grymt bra, har dock inte hunnit kört så mycket än.

#191

Postad 29 oktober 2010 - 13:19

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! :) :) :P
DHL säger att paketet ska vara framme den 3:e November!!!! :D :D :D :D
******** vad glad jag blev :lol:

#192

Postad 29 oktober 2010 - 13:54

p0yac
  • p0yac
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0
Efter att fått söka på forum hur man exporterar RB2 låtar till 3:an (eller hur man exporterar överhuvudtaget)
så ser min lista ut så här:
Downloaded 276 (Varav 3st är The Doors förbokningserbjudande på webhallen) Men varför göra en "redeem code" när dom gick att köpa "for free" i RB3´s Music Store. Förvirrande!
Rock Band 1: 53
Rock Band 2: 70
Rock Band 3: 83
Är det någon som kan bekräfta att de har fått samma anta låtarl på RB1,2 och 3 som mig?
Varför jag undrar är p.g.a. att när jag bytte konsoll för ca 1år sedan och laddade ner låtarna jag köpt från historiken samt installerat skivorna så saknade jag helt plötsligt låtar. När jag läste på några forum så var det tydligen en ganska vanlig DRM-bug.

Redigerat av p0yac, 29 oktober 2010 - 13:56.


#193

Postad 29 oktober 2010 - 14:01

Jaw_B
  • Jaw_B
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0

Downloaded 276 (Varav 3st är The Doors förbokningserbjudande på webhallen) Men varför göra en "redeem code" när dom gick att köpa "for free" i RB3´s Music Store. Förvirrande!


Nä, det är inte "the doors" låtarna du får från webhallens förbokningskod. (kommer inte ihåg artisterna på rak arm, men är iaf 3 olika). Men det skall stå något i stil med "preorder pack" när du redeemar koden.

#194

Postad 29 oktober 2010 - 16:20

p0yac
  • p0yac
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0
Helt riktigt, det hade jag missat å kolla men visst var dom där i listan. Silly me!

Talking Heads "Burning Down the House"
Deftones "My Own Summer"
New Order "Blue Monday”

Vill verkligen ha keyboarden nu när jag har köpt The Doors pack med nio låtar + dom tre som tydligen var gratis för alla inom en vecka från release.

#195

Postad 29 oktober 2010 - 18:20

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
Har börjat köra lite singelplayer nu, vissa saker är bättre medans andra är sämre. Gillar att de gjort det lite tydligare när man slår på overdriven, i RB2 kunde det bli lite grötigt ibland och det var svårt att se noterna. Nu är det bättre. Däremot gillar jag inte att de tagit bort scoren när man spelar :)
Sen är det som sagt lite rörigt, tog lång tid innan jag hittade menyn under "start" ha ha, gick in och kallibrera genom "goals" när jag var där inne och kika. Gillar dock "karriärläget" där man får flera olika setlists att välja mellan, det dumma är dock att när man gör sin egen setlist så sparas inte dom filtreringarna man gjort. Jag vill bara se RB3 sångerna nu tex men måste gå in och ställa in det varje gång jag gör en egen setlist.

Var inne och kikade i music store också och den verkar mycket snabbare nu än tidigare, förut kunde det stå och ladda i ett par minuter för mig innan jag kom in.
Dock verkar man inte kunna filtrera här inne efter tex endast låtar med keys eller de som har pronotes, hade varit grymt om det kom så man kan scrolla bland dessa när de börjar dyka upp fler.

Får se om jag orkar ta mig igenom alla låtar i singel först innan man går på multiplayer och ser hur det funkar. Hade ju varit grymt att stöta på folk som kör pro, risken är ju att man tittar mer på deras noter än på sina egna :)

#196

Postad 29 oktober 2010 - 18:25

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0
Någon som har lust att spela ikväll? Kan köra gitarr/bas eller trummor.

#197

Postad 29 oktober 2010 - 18:35

Xyber
  • Xyber
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0

Jag såg på nån annan sida att man bara behövde skriva in 16 tecken. Så nu står konsolen och laddar ner låtar från tvåan :) Med låtar från ettan, tvåan och typ 30 dlc-låtar kommer låtlistan bli lååååång!



Äh, så lång blir den ju inte. Jag har total 630 låtar som jag kan spela i RB3 just nu (RB1, RB2, RB3, Lego RB och resten DLC). :) Sen ska jag även skaffa AC/DC skivan någon gång framöver.

#198

Postad 29 oktober 2010 - 19:01

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0
Läste ett foruminlägg om att en rush-låt släppts gratis, får ta och kolla upp det...

#199

Postad 29 oktober 2010 - 20:54

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Skulle precis exportera låtarna från Lego Rock Band och får som prompt att det är slut på tokens, prova igen senare. Jag provar igen några minuter senare och får då en prompt att min kod redan är förbrukad. WTF!!!??? :)

#200

Postad 29 oktober 2010 - 21:06

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0

Skulle precis exportera låtarna från Lego Rock Band och får som prompt att det är slut på tokens, prova igen senare. Jag provar igen några minuter senare och får då en prompt att min kod redan är förbrukad. WTF!!!??? :)

Samma för mig



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.