Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

The Dark Knight Rises

422 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Batman: The Dark Knight Rises (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 3 8,48 (64) 120:-
The Dark Knight Rises (DVD) (DVD-filmer) 2 8 (4) 147:-
Batman: The Dark Knight Rises - Limited Mask Edition (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 9,1 (9) Inga priser
Batman: The Dark Knight Rises - Limited Figurine Edition (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 8 (6) 248:-
Batman: The Dark Knight Rises (2pc) (US) (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 1 7 (1) Inga priser
The Dark Knight Rises (US) (DVD) (DVD-filmer) 1 (0) Inga priser
The Dark Knight Rises () 0 (0) Inga priser
Batman: The Dark Knight Rises - SteelBook (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 1 8,86 (6) Inga priser

#51

Postad 20 januari 2011 - 12:32

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Kolla in det här då officieelt från Warner, Anne Hathaway har fått rollen som Selina Kyle.

Ni som vet betydelsen förstår då att hon spelar...he he.

Postad bild


Mjau! Detta blir nog rätt bra ;) Anne Hathaway i en tight latexdräkt kan ju inte slå fel :)

#52

Postad 20 januari 2011 - 14:23

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
;)

Postad bild

#53

Postad 20 januari 2011 - 15:09

Rapparsven
  • Rapparsven
  • Amatör

  • 65 inlägg
  • 0
Kom inte bara nyheten om catwoman igår, dom berättade även att Tom Hardy ska spela elakingen Bane!

http://www.empireonl...d.asp?NID=29929

#54

Postad 21 januari 2011 - 00:53

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Kom inte bara nyheten om catwoman igår, dom berättade även att Tom Hardy ska spela elakingen Bane!

http://www.empireonl...d.asp?NID=29929


Tom Hardy som Bane! Det kan faktist bli riktigt bra! Jag tyckte Hardy var grym i Inception så han kommer nog göra rollen bra. Sen tro jag ej Bane kommer vara som i serietidningarna... Se bara på Scarecrow, Ra's al Ghul, The Joker och Two Face! Nolan gör något nytt med de gamla fienderna.

Det enda jag är lite skeptisk ang är Catwoman...:/

#55

Postad 21 januari 2011 - 01:37

threnode81
  • threnode81
  • Lärjunge

  • 388 inlägg
  • 0
När ska dom lära sig att casta bra skådespelerskor? Anne Hathaway hör till en av de jag stör mig enormt på. Det är nog bara Michelle Rodriguez som är värre. Och Katie Holmes förstörde Batman Begins för mig en aning med sitt taffliga skådespel.

#56

Postad 21 januari 2011 - 13:54

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0

Jag förstår inte vad du pratar om?

Den där scenen är inge vidare. Han faller 4 våningar och bryter benen, men flämtar bara lite för att sedan snacka i någon minut.

#57

Postad 21 januari 2011 - 14:49

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Kanske inte är aktuellt längre men en sak jag länge funderade på var om Jokern verkligen var ur leken. När filmen slutar har ju bara Batman lämnat honom hängande på bygget till SWAT att hämta. Han dör aldrig.

Jag hade nästan kunnat tänka mig ett Arkham Assylumliknande scenario där Jokern tar över fängelset och filmen fortsätter därifrån. Men det är la lite kört nu med de nya uppgifterna ;) Hatar Cat Woman dock så är skeptisk till vad som kommer.

#58

Postad 21 januari 2011 - 15:18

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Det vore självmord för vilken skådis som helst att försöka axla rollen som Jokern efter Heath.
Yrkesmässigt självord alltså, jag menar inte att rollen i sig skulle få fler att ta livet av sig.

#59

Postad 21 januari 2011 - 17:42

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Jag hade hoppats att Harleen Quinzel (även känd som Harley Quinn) skulle dyka upp i fillmen. Tycker den karaktären är fräck och hade säkert kunna bygga upp ett fräckt scenario med henne... Spana in denna bild bara. ;)

Bifogad fil(er)



#60

Postad 21 januari 2011 - 17:45

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Det vore självmord för vilken skådis som helst att försöka axla rollen som Jokern efter Heath.
Yrkesmässigt självord alltså, jag menar inte att rollen i sig skulle få fler att ta livet av sig.

Antagligen. Även om jag personligen tycker Heaths agerande inte var särskillt märkvärdigt. Ett agerande uppblåst av hans självmord om du frågar mig.

+1 På Harley Quinn för övrigt. Hade varit grymt.

#61

Postad 21 januari 2011 - 17:48

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0

Antagligen. Även om jag personligen tycker Heaths agerande inte var särskillt märkvärdigt. Ett agerande uppblåst av hans självmord om du frågar mig.

+1 På Harley Quinn för övrigt. Hade varit grymt.


Självmord? Vad snackar du om? Det var en olycksdrabbad överdos av utskrivna mediciner från hans läkare.

#62

Postad 21 januari 2011 - 17:55

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

  • 1 923 inlägg
  • 0

Kanske inte är aktuellt längre men en sak jag länge funderade på var om Jokern verkligen var ur leken. När filmen slutar har ju bara Batman lämnat honom hängande på bygget till SWAT att hämta. Han dör aldrig.

Jag hade nästan kunnat tänka mig ett Arkham Assylumliknande scenario där Jokern tar över fängelset och filmen fortsätter därifrån. Men det är la lite kört nu med de nya uppgifterna ;) Hatar Cat Woman dock så är skeptisk till vad som kommer.


Först hade Nolan tänkt ta tillbaka Heath Ledger som Jokern, finns nämligen massa scener som inte användes i TDK som kunnat användas i denna film, men valde att inte göra det vilket han även sagt.

När det gäller bilden som MackeMack har lagt till så är det en fan-poster som någon gjort. Finns flera såna bl.a. denna

Postad bild

Postad bild

#63

Postad 21 januari 2011 - 19:28

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

När det gäller bilden som MackeMack har lagt till så är det en fan-poster som någon gjort. Finns flera såna bl.a. denna


Jess jag vet men tyckte den passade in i det jag skrev...! Jag har sparat många Batman fan bilder på min dator då jag tycker de är så otroligt bra gjorda och ville bara visa en för er som ej sett dem. Fan bilderna på The riddler är också helt makalöst bra.

För er som spelar mycket tv spel, köp gärna Batman Arkham Asylum. Troligen det bästa Batman spelet som gjorts. Har själv spelat igenom det två gånger och att skriva om det gör att jag vill köra det en gång till. Snart Arkham City... ;)

#64

Postad 22 januari 2011 - 07:41

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Självmord? Vad snackar du om? Det var en olycksdrabbad överdos av utskrivna mediciner från hans läkare.

Du har givetvis rätt. Jag hade fått för mig fel där. Tror det hade med överdos att göra. Det ordet ger mig självmordsvibbar.

I stand corrected.

#65

Postad 22 januari 2011 - 19:43

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Det vore självmord för vilken skådis som helst att försöka axla rollen som Jokern efter Heath.
Yrkesmässigt självord alltså, jag menar inte att rollen i sig skulle få fler att ta livet av sig.


+1
Han gör det helt enkelt helt lysande bra. Verkligen trovärdigt sinnessjuk.
Älskar för övrigt The Dark Knight, och ser fram emot denna film nåt så fruktansvärt! :)

#66

Postad 23 januari 2011 - 12:48

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

  • 1 869 inlägg
  • 0

Antagligen. Även om jag personligen tycker Heaths agerande inte var särskillt märkvärdigt. Ett agerande uppblåst av hans självmord om du frågar mig.

Inte självmord då, men Ledgers död gjorde verkligen att folk gick bananas på hur duktig han var. Att filmen är rejält dum försvann helt i hyllningskören.

#67

Postad 23 januari 2011 - 13:35

thomas79
  • thomas79
  • Beroende

  • 1 422 inlägg
  • 0
Varför tycker du att den är dum?

#68

Postad 23 januari 2011 - 22:54

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

  • 1 869 inlägg
  • 0
Nu var det ju ett tag sedan jag såg den, men till att börja med så är Jokern fel i ton. Han skall liksom se ut som en riktig clown och vara ofarlig, men under ytan ligger det fullständiga vansinnet och pyr och han är kapabel att plötsligt göra något geuint ont. Typ att Batman klädd helt i svart och ser rätt "ond" ut är hjälten och Jokern som ser vänlig/rolig ut är renaste ondska. Jokern i TDK däremot bär sin galenskap på utsidan.

Först uppskattade jag stilen på Nolans Batman. Inte sådär jättespejsad som Burtons eller tidningarna med bisarra kläder, byggnader och akrobatik utan närmare "verkligheten". Nya bilen t.ex. är ju knasig, men den är hundra gånger mindre knasig än en jättedildo med fenor som kan köra på husväggar. Om man nu bestämmer sig för den stilen - är det inte lite tråkigt att ta med Åsa-Nisse-teknologi som att samköra alla stans mobiltelefoner i glasögonen? - Och det var inte ens något som man kan koppla till en armé av ingenjörer på Wayne Industries utan ett fulhack hemma på kammaren. Det måste gå att skriva ihop elegantare lösningar än så. Batman Begins var så mycket bättre på det här (om man nu bara kunde radera Katie Holmes så...).

Fast det är mera övergripande. Vi kan fundera på specifika scener och manuslösningar istället. Ta biten med Dents fejkade död - varken Batman, Dent, Gordon eller Jokern kunde ha förutsett alla delar i den planen, men lik förbannat bygger deras planer på att motsidan gjort vissa drag. Jokern absolut måste hamna i en cell (tillsammans med telefonkillen) - tycker du inte han gjorde hyfsat mycket motstånd (bazooka, var det?) och att motsidan hade rätt saftigt med flyt när de lyckades plocka in honom? Killen var så smart (jag menar galet genial) att han räknade ut att Batman skulle få till ett par en-på-miljonen-grejer på rad och lyckas överleva. Mmm, visst.

Så, skjut ner mig.

#69

Postad 23 januari 2011 - 22:58

Unregistered8b1dd9ee
  • Unregistered8b1dd9ee
  • Forumräv

  • 791 inlägg
  • 0

Nu var det ju ett tag sedan jag såg den, men till att börja med så är Jokern fel i ton. Han skall liksom se ut som en riktig clown och vara ofarlig, men under ytan ligger det fullständiga vansinnet och pyr och han är kapabel att plötsligt göra något geuint ont. Typ att Batman klädd helt i svart och ser rätt "ond" ut är hjälten och Jokern som ser vänlig/rolig ut är renaste ondska. Jokern i TDK däremot bär sin galenskap på utsidan.

Först uppskattade jag stilen på Nolans Batman. Inte sådär jättespejsad som Burtons eller tidningarna med bisarra kläder, byggnader och akrobatik utan närmare "verkligheten". Nya bilen t.ex. är ju knasig, men den är hundra gånger mindre knasig än en jättedildo med fenor som kan köra på husväggar. Om man nu bestämmer sig för den stilen - är det inte lite tråkigt att ta med Åsa-Nisse-teknologi som att samköra alla stans mobiltelefoner i glasögonen? - Och det var inte ens något som man kan koppla till en armé av ingenjörer på Wayne Industries utan ett fulhack hemma på kammaren. Det måste gå att skriva ihop elegantare lösningar än så. Batman Begins var så mycket bättre på det här (om man nu bara kunde radera Katie Holmes så...).

Fast det är mera övergripande. Vi kan fundera på specifika scener och manuslösningar istället. Ta biten med Dents fejkade död - varken Batman, Dent, Gordon eller Jokern kunde ha förutsett alla delar i den planen, men lik förbannat bygger deras planer på att motsidan gjort vissa drag. Jokern absolut måste hamna i en cell (tillsammans med telefonkillen) - tycker du inte han gjorde hyfsat mycket motstånd (bazooka, var det?) och att motsidan hade rätt saftigt med flyt när de lyckades plocka in honom? Killen var så smart (jag menar galet genial) att han räknade ut att Batman skulle få till ett par en-på-miljonen-grejer på rad och lyckas överleva. Mmm, visst.

Så, skjut ner mig.


Smaken är ju olika och min gissning är att Batman inte är något för dig.

#70

Postad 23 januari 2011 - 23:06

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
I princip alla filmer är ju oerhört fåniga om man börjar analysera dom...
Det enda man kan göra är att stänga av halva hjärnan och dra upp volymen och njuta :)

#71

Postad 24 januari 2011 - 11:39

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

  • 1 869 inlägg
  • 0

Smaken är ju olika och min gissning är att Batman inte är något för dig.

Ja, fast varför gillar jag Begins då? Trodde på en snarlik film och så blev det ett helt annat (miss-)flyt i TDK - Ta scenen med båtarna: Utdragen till max.

#72

Postad 24 januari 2011 - 12:56

Dariush
  • Dariush
  • Användare

  • 147 inlägg
  • 0

Om man nu bestämmer sig för den stilen - är det inte lite tråkigt att ta med Åsa-Nisse-teknologi som att samköra alla stans mobiltelefoner i glasögonen? - Och det var inte ens något som man kan koppla till en armé av ingenjörer på Wayne Industries utan ett fulhack hemma på kammaren.


Men det var ju i princip en armé av ingenjörer? Det nämns i dialog där Coleman Reese och Fox snackar om att R&D bränner genom stålar till ett regeringsprojekt.

Fast det är mera övergripande. Vi kan fundera på specifika scener och manuslösningar istället. Ta biten med Dents fejkade död - varken Batman, Dent, Gordon eller Jokern kunde ha förutsett alla delar i den planen, men lik förbannat bygger deras planer på att motsidan gjort vissa drag. Jokern absolut måste hamna i en cell (tillsammans med telefonkillen) - tycker du inte han gjorde hyfsat mycket motstånd (bazooka, var det?) och att motsidan hade rätt saftigt med flyt när de lyckades plocka in honom? Killen var så smart (jag menar galet genial) att han räknade ut att Batman skulle få till ett par en-på-miljonen-grejer på rad och lyckas överleva. Mmm, visst.


Men Jokern hade ju vunnit hur det än hade gått.
Spoiler


#73

Postad 24 januari 2011 - 19:19

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Ett tips till er som ej får ihopa alla saker i filmerna!

LÄS SERIERNA då fattar ni att jokern är en karaktär som ingen kan förutspå vad han ska göra... Det gjorde Nolan skit bra i filmerna, man trodde det var över sen kom en vändning som skakade oss.

#74

Postad 24 januari 2011 - 19:27

thomas79
  • thomas79
  • Beroende

  • 1 422 inlägg
  • 0
Jag antar att jag konsumerar film på ett totalt annorlunda sätt än vad tiny turtle gör, när jag tittar på film vill jag ha en verklighetsflykt vill jag ha verklighet så kollar jag rapport, antar att det är väl därför dokumentärer inte tilltalar mig nämnvärt. Det som jag är ute efter med filmtittning är att filmen ska skapa en känsla, kan vara spänning, bli skrämd eller skratta och jag tycker att TDK fixar både humor och spänning.

Sedan så kör ju Nolan en ny grej med både Batman och Jokern med de båda som lite "onda" så att säga. Det andra har jag ju sett förut så varför inte visa upp en ny grej, inte mig emot. Men det är min smak det.

Spoiler


Eller så är jag alldeles för dum för att tycka att filmen inte är det. Vad vet jag?

#75

Postad 24 januari 2011 - 21:18

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

  • 1 869 inlägg
  • 0
Dariush: Ah, så har jag inte tänkt på att det blir. Smart!

T79: Blev du sur och tog det personligt när jag tyckte att filmen var dum? Din slutkläm får det att verka så. Precis som du säger får du absolut tycka att den är fin verklighetsflykt precis lika mycket som jag får tycka att det är roligare att se hur man får ihop en historia med otroliga händelser på ett snyggt sätt (där min definition på "snyggt" naturligtvis gäller).

Din spoiler kan jag inte svara på utan att se om filmen för jag kommer inte ihåg allt tillräckligt bra och vill inte höfta till nåt. Sorry.

#76

Postad 24 januari 2011 - 22:23

thomas79
  • thomas79
  • Beroende

  • 1 422 inlägg
  • 0
Nej,nej,nej absolut inte!!! Det är ju det som är hela grejen att man får tycka olika!! Det har jag ju nämnt massor av gånger. Ville bara förtydliga det i största möjligaste mån. Varför skulle jag ta illa upp för att du inte gillar filmen? I så fall har jag en massa folk att vara arg på och det tror jag inte mitt hjärta skulle klara av.

Tycker att dina åsikter är intressanta och väl uppbyggda, och jag respekterar de till 100%, det var det jag ville få fram med slutklämmen.

Edit: Det är fullständigt okej att tycka att jag är dum, det är ju ändå bara personliga åsikter inget annat.

Redigerat av thomas79, 24 januari 2011 - 22:25.


#77

Postad 25 januari 2011 - 19:12

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0

Edit: Det är fullständigt okej att tycka att jag är dum, det är ju ändå bara personliga åsikter inget annat.


;)
Bara det inte är objektiva fakta :P

#78

Postad 25 januari 2011 - 19:32

thomas79
  • thomas79
  • Beroende

  • 1 422 inlägg
  • 0
Haha, tänkte inte på det. Shitt också, innebär det att...? ;)

#79

Postad 19 maj 2011 - 21:13

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Det blir än fler IMAX sekvenser :)


PRODUCTION BEGINS ON “THE DARK KNIGHT RISES”

Filming will take place on three continents, with an all-star cast
working under the direction of Christopher Nolan.

BURBANK, CA, May 19, 2011 – Principal photography has begun on Warner Bros. Pictures’ and Legendary Pictures’ “The Dark Knight Rises,” the epic conclusion to filmmaker Christopher Nolan’s Batman trilogy.

Leading an all-star international cast, Oscar® winner Christian Bale (“The Fighter”) again plays the dual role of Bruce Wayne/Batman.

The film also stars Anne Hathaway, as Selina Kyle; Tom Hardy, as Bane; Oscar® winner Marion Cotillard (“La Vie en Rose”), as Miranda Tate; and Joseph Gordon-Levitt, as John Blake.

Returning to the main cast, Oscar® winner Michael Caine (“The Cider House Rules”) plays Alfred; Gary Oldman is Commissioner Gordon; and Oscar® winner Morgan Freeman (“Million Dollar Baby”) reprises the role of Lucius Fox.

In helming “The Dark Knight Rises,” Christopher Nolan is utilizing IMAX® cameras even more extensively than he did on “The Dark Knight,” which had marked the first time ever that a major feature film was partially shot with IMAX® cameras. The results were so spectacular that the director wanted to expand the use of the large-format cameras for this film.

The screenplay for “The Dark Knight Rises” is written by Christopher Nolan and Jonathan Nolan, story by Christopher Nolan & David S. Goyer. The film is being produced by Emma Thomas, Christopher Nolan and Charles Roven, who previously teamed on “Batman Begins” and the record-breaking blockbuster “The Dark Knight.” The executive producers are Benjamin Melniker, Michael E. Uslan, Kevin De La Noy and Thomas Tull, with Jordan Goldberg serving as co-producer. “The Dark Knight” is based upon characters appearing in comic books published by DC Comics. Batman was created by Bob Kane.

Behind the scenes, “The Dark Knight Rises” reunites the director with several of his longtime collaborators, all of whom worked together on the “The Dark Knight.” The creative team includes director of photography Wally Pfister, who recently won an Oscar® for his work on Nolan’s “Inception”; production designer Nathan Crowley; editor Lee Smith; and Oscar®-winning costume designer Lindy Hemming (“Topsy-Turvy”). In addition, Paul Franklin and Chris Corbould, who both won Oscars® for the effects in “Inception,” will supervise the visual and special effects, respectively. The music will be composed by Oscar® winner Hans Zimmer (“The Lion King”).

The locations for “The Dark Knight Rises” span three continents and include the American cities of Pittsburgh, New York and Los Angeles, as well as sites in India, England and Scotland.

“The Dark Knight Rises” is a presentation of Warner Bros. Pictures, in association with Legendary Pictures. Slated for release on July 20, 2012, the film will be distributed worldwide by Warner Bros. Pictures, a Warner Bros. Entertainment Company.

#80

Postad 19 maj 2011 - 22:17

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Nu var det ju ett tag sedan jag såg den, men till att börja med så är Jokern fel i ton. Han skall liksom se ut som en riktig clown och vara ofarlig, men under ytan ligger det fullständiga vansinnet och pyr och han är kapabel att plötsligt göra något geuint ont. Typ att Batman klädd helt i svart och ser rätt "ond" ut är hjälten och Jokern som ser vänlig/rolig ut är renaste ondska. Jokern i TDK däremot bär sin galenskap på utsidan.

Först uppskattade jag stilen på Nolans Batman. Inte sådär jättespejsad som Burtons eller tidningarna med bisarra kläder, byggnader och akrobatik utan närmare "verkligheten". Nya bilen t.ex. är ju knasig, men den är hundra gånger mindre knasig än en jättedildo med fenor som kan köra på husväggar. Om man nu bestämmer sig för den stilen - är det inte lite tråkigt att ta med Åsa-Nisse-teknologi som att samköra alla stans mobiltelefoner i glasögonen? - Och det var inte ens något som man kan koppla till en armé av ingenjörer på Wayne Industries utan ett fulhack hemma på kammaren. Det måste gå att skriva ihop elegantare lösningar än så. Batman Begins var så mycket bättre på det här (om man nu bara kunde radera Katie Holmes så...).

Fast det är mera övergripande. Vi kan fundera på specifika scener och manuslösningar istället. Ta biten med Dents fejkade död - varken Batman, Dent, Gordon eller Jokern kunde ha förutsett alla delar i den planen, men lik förbannat bygger deras planer på att motsidan gjort vissa drag. Jokern absolut måste hamna i en cell (tillsammans med telefonkillen) - tycker du inte han gjorde hyfsat mycket motstånd (bazooka, var det?) och att motsidan hade rätt saftigt med flyt när de lyckades plocka in honom? Killen var så smart (jag menar galet genial) att han räknade ut att Batman skulle få till ett par en-på-miljonen-grejer på rad och lyckas överleva. Mmm, visst.

Så, skjut ner mig.


Ngn mer än mig som inte gillade den. Jag tycker det är en av de mest överskattade filmerna genom tiderna.
Den är för det första på tok för lång. Tror jag somnade 3 gånger första gången jag såg den. Batmans röst blir bara löjligare och löjligare för vare ny film de gör :)

#81

Postad 20 maj 2011 - 05:12

thomas79
  • thomas79
  • Beroende

  • 1 422 inlägg
  • 0
Smaken är som baken. Jag hade lätt kunnat njuta en halvtimme till av den. Men det är jag det.

#82

Postad 20 maj 2011 - 06:28

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Ngn mer än mig som inte gillade den. Jag tycker det är en av de mest överskattade filmerna genom tiderna.
Den är för det första på tok för lång. Tror jag somnade 3 gånger första gången jag såg den. Batmans röst blir bara löjligare och löjligare för vare ny film de gör :)

Jag tycker filmen har en bra längd och den blir ju inte tråkig nånstans utan det är konstant fart, du måste ha varit trött eller nåt när du såg den.

Hans röst är en miss, Bruce wayne borde haft nån gadget som förvrängde hans röst och så kunde Nolan lagt på hans röst senare istället för att Bale ska överdriva sin egna hela tiden.

#83

Postad 20 maj 2011 - 19:16

jefvul
  • jefvul
  • Användare

  • 235 inlägg
  • 0
Första titten på Tom Hardy som Bane! Ser precis så coolt ut som jag hoppats på! :lol:

http://capishe.se/ny...k-knight-rises/

#84

Postad 20 maj 2011 - 23:27

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Postad bild

Redigerat av Audio Code 3, 20 maj 2011 - 23:28.


#85

Postad 21 maj 2011 - 14:29

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Det blir än fler IMAX sekvenser :lol:


synd att det här baklängeslandet inte har ngn IMAX-biograf, om det finns en i Polen borde det fasen finnas pengar i att ha det här.

#86

Postad 23 maj 2011 - 14:26

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Ngn mer än mig som inte gillade den. Jag tycker det är en av de mest överskattade filmerna genom tiderna.
Den är för det första på tok för lång. Tror jag somnade 3 gånger första gången jag såg den. Batmans röst blir bara löjligare och löjligare för vare ny film de gör ;)



Jag håller med.
TDK är ganska bra men på tok för lång och gaska jobbig att kolla på med de ständiga ljudmattorna i bakgrunden. Samma med Inception.
Jag satt och kollade på klockan några gånger och det är inte ett gott tecken.
Batman Begins var mycket bättre.
Självklart kommer jag att se TDKR men förhoppningarna kommer att vara låga och jag väntar tills den finns på nån BD-rea.

#87

Postad 14 juni 2011 - 16:18

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
PR kampamjen startar tidigt :)

Postad bild

#88

Postad 15 juni 2011 - 19:51

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Josh Stewart är numera i rollbesättningen.

#89

Postad 02 juli 2011 - 14:17

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Den ytterst hemliga filminspelningen har fått besök av en inkräktare som spionerat lite på en scen tagning, he he den lär nog försvinna inom kort, låg kvalitet skakig bild med telelins ;)

#90

Postad 02 juli 2011 - 20:39

Unregisteredbd2b39d2
  • Unregisteredbd2b39d2
  • Veteran

  • 1 570 inlägg
  • 0

Den ytterst hemliga filminspelningen har fått besök av en inkräktare som spionerat lite på en scen tagning, he he den lär nog försvinna inom kort, låg kvalitet skakig bild med telelins :)

t tell all"
..men intressanat iaf! När släpps BD-versionen of "the spies that tells you all"? :P

#91

Postad 12 juli 2011 - 15:00

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

  • 1 923 inlägg
  • 0
Teaser poster uppe

Postad bild

#92

Postad 13 juli 2011 - 18:29

jefvul
  • jefvul
  • Användare

  • 235 inlägg
  • 0
Småsunkig bootleg-version utav teasern för er som inte kan hålla er :)

http://capishe.se/ny...k-knight-rises/

#93

Postad 18 juli 2011 - 19:50

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 0
Nu har den första trailern för filmen släppts:
http://www.youtube.c...h?v=gCMLBRMbFFA

Det verkar lovande, minst sagt. :) Jag har ganska höga förväntningar och jag tror och hoppas att det här kommer bli den bästa filmen 2012.

EDIT: Uj, såg inte att jeful redan postat en länk till samma trailer. Aja, min har i alla fall bättre kvalitet. :D

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 18 juli 2011 - 19:52.


#94

Postad 18 juli 2011 - 20:12

thomas79
  • thomas79
  • Beroende

  • 1 422 inlägg
  • 0
Är det Robin Williams som syns i trailern? Han är lik honom i alla fall. Inte listad på IMDB dock att han ska vara med...

#95

Postad 19 juli 2011 - 09:44

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Nu har den första trailern för filmen släppts:
http://www.youtube.c...h?v=gCMLBRMbFFA

Det verkar lovande, minst sagt. :) Jag har ganska höga förväntningar och jag tror och hoppas att det här kommer bli den bästa filmen 2012.


Ja, det här ska bli riktigt intressant att se. Älskar både Batman Begins och TDK :D

#96

Postad 19 juli 2011 - 11:35

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Snacka om tung pr, den går lös på alla Harry Potter biografer runt om planeten :)

#97

Postad 19 juli 2011 - 13:23

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0

Är det Robin Williams som syns i trailern? Han är lik honom i alla fall. Inte listad på IMDB dock att han ska vara med...


Det är Gary Oldman. :)

#98

Postad 19 juli 2011 - 15:53

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

  • 2 396 inlägg
  • 0
Postad bild

Fanmade men snygg.

#99

Postad 19 juli 2011 - 16:01

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0

Fanmade men snygg.

Snyggt :)

#100

Postad 21 juli 2011 - 06:55

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

  • 1 923 inlägg
  • 0
En fråga bara, är det jag som har livlig fantasi eller är det jag ringat in det jag tror att det är?

Postad bild



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.