Är i behov av en ny stereo till min Seat Leon -99, påväg att bli 18, och häftig som jag är måste jag ha en fungerande och framförallt fet stereo. Tittat runt en hel del men kan inte så mycket om ämnet och sedan vill jag veta folks erfranhet. Det jag är ute efter är i alla fall följande:
1. Huvudenhet - De flesta verkar ha USB anslutning så helst en som fungerar med ipod. Gärna ett "skrollhjul" på enheten eftersom det är lättaste att navigera när man kör.
2. 5,25" högtalare i sidorna alltså ett par(om det finns plats i budgeten även bakdörrar)
3. Antar att småhögtalarna vid rutan av dörren är diskanter så ett par sådana också om jag har uppfattat det korrekt(samma sak där finns det plats i budgeten även bakdörrar).
4. Basar i hatthyllan, två verkar vara populärt och kommer se bra ut.
5. Eventuellt ett slutsteg och annat som jag har missat.
Jag har valt att lägga min budget på 7000kr och då ska helst allt vara inkluderat, kan tänka mig att stiga något i fall det visar sig att man helt enkelt bara får skit om man ska ha så pass många komponenter. Jag lyssnar mest på House och även en del RnB så basen är viktig. Tack o hej!
MVH
Burkeen
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
0
Ny HU - Några alt?
640 filmer
2 annonser

Minhembio - Senaste nyheterna
Hembiobutiken ordnar butiksevent och tävling
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler