Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vilken är den sämsta film ni sett...?

652 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 30 juli 2008 - 22:10

dadgom
  • dadgom
  • Amatör

  • 81 inlägg
  • 0

Jag kan upplysa om att både skådespelarinsatser och effekterna i "Alone In The Dark" håller riktigt hög klass om man jämför med dem i " Lake Placid 2 " ... Den filmen borde aldrig blivit släppt, ALDRIG !!!
( visste någon förresten ens att det fanns en tvåa...?? ) :D


Kan inte göra annat än hålla med dig. Lake Placid 2 är nog det sämsta som gjorts.
Jag tror till och med att sjöflygplanet är datagjort i den filmen och krokodileffekterna är under all kritik när krokodilerna ex. "svävar" fram när de går.

Att man överhuvudtaget gör en uppföljare till en B-film som Lake Placid säger väl egentligen det mesta.

Redigerat av dadgom, 30 juli 2008 - 22:11.


#52

Postad 30 juli 2008 - 22:47

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

  • 4 219 inlägg
  • 1

Rosa filmblod och en story som försöker va häftig men som bara blir överdriven, larvig och i mina ögon dålig tycker iaf jag är bra argument för att FILMEN är dålig. Men visst, JAG tycker inte om den heller nej....


Artärblod är rosa och venblod är blåsvart men det ser man sällan på film; där är det ketchuprött.

Att färgen på blodet skulle vara ett godtagbart argument för att såga en film håller jag inte med om.

Så länge det inte är grönt skulle jag kalla det för ett oväsentligt yttre attribut.

#53

Postad 30 juli 2008 - 22:52

Schumi
  • Schumi
  • Lärjunge

  • 309 inlägg
  • 0

En av mina favoritfilmer.


Samma här.

#54

Postad 30 juli 2008 - 22:59

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

  • 1 625 inlägg
  • 0
Rent spontant så kommer Battlefield Earth snabbast upp i skallen. Scientologismörja med John Travolta i huvudrollen.

Sedan så minns jag en hemsk videokväll för ett antal år sedan då vi såg Hälsoresan och Dykaren samma kväll. En riktig bubbel bajskorv kan man säga. Gillar dock "produktplaceringen" i Dykaren när dom åker förbi en jättestor Nokia-skylt mitt ute i skogen. Diskret, vad är det?

#55

Postad 30 juli 2008 - 23:00

Niena
  • Niena
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Vlad (2003) usch ångest bara jag tänker på den..brr

#56

Postad 31 juli 2008 - 00:48

Unregistered0d8b4351
  • Unregistered0d8b4351
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Den svenska filmen Doxa. Såg den på bio gratis för att jag var med som statist. Tror att det bara va typ 60 personer som såg den på bio i hela Sverige.

#57

Postad 31 juli 2008 - 08:11

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

  • 299 inlägg
  • 0
Nu blir man säkert påhoppad men jag tyckte Sin City var totalt värdelös.
Varför? För att när filmen var slut var det första man tänka, jahopp nu har jag precis slösat en massa tid på något som egentligen inte gav mig något. Det borde ju inte få räknas till film. Fanns ju liksom ingen poäng. Visst att det kanske var lite underhållande från och till, men det var så onödigt.
Spoiler


Hur man kan tycka Sin City är ett mästerverk är för mig obegripligt. Är det något med filmen jag inte förstått som höjer den till skyarna? I dont get it!

Redigerat av Unregisteredeb90775d, 31 juli 2008 - 08:12.


#58

Postad 31 juli 2008 - 10:42

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Eller "War of the worlds", den är absolut i samma klass som 10.000 BC

//Max Reference

WoTW var ju en riktig höjdarrulle, med ett riktigt bra slut dessutom. Mer sådant!

#59

Postad 31 juli 2008 - 10:46

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0

WoTW var ju en riktig höjdarrulle, med ett riktigt bra slut dessutom. Mer sådant!

Ja verkligen, dessutom ett av de bästa ljudspåren som finns i dagsläget, vilket jääääääkla tryck i den rullen.
Samma med Cloverfield som någon tyckte var dålig. Visst är det inte den bästa man har sett, men att säga att det är den sämsta får mig att undra om man bara sett typ 10 filmer i hela sitt liv :D
Och ljudspåret i den.... wohooo, får gåshud på armarna när jag tänker på det.

#60

Postad 31 juli 2008 - 11:01

passan1
  • passan1
  • Beroende

  • 1 019 inlägg
  • 0

Starship Troopers 2!!! Usch vilken skit rulle....

Då ska du se 3an :D om 2an va skit då e 3an diare!

#61

Postad 31 juli 2008 - 11:10

passan1
  • passan1
  • Beroende

  • 1 019 inlägg
  • 0
The Blair Witch Projekt. Skakigare film får man leta efter, skakar så man får ont i huvudet, Sen att jag hatar filmer som är så mörka så man inte typ ser nåt gör inte saken bättre. Som alien vs predator.
Att man kan misslyckas så monumentalt med en film som A vs P när man har dom bästa monstren i filmvärlden, det borde ge näringsförbud resten av livet.

P,s Jag gillade Boondock Saints, den har bra karäktärer, skådisarna gjorde ett bra jobb, bra känsla rätt igenom hela filmen, Ja finns mycket bra i den filmen.

Redigerat av passan1, 31 juli 2008 - 11:16.


#62

Postad 31 juli 2008 - 18:15

Unregistered95ac8a8d
  • Unregistered95ac8a8d
  • Forumräv

  • 720 inlägg
  • 0
Såg en svensk film på bio för c:a 5-6år sen som hette(Hur som helst så är han djävligt död).Den sämsta film jag sett hittils.

#63

Postad 31 juli 2008 - 19:14

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

Då ska du se 3an :) om 2an va skit då e 3an diare!


säg att du skämtar. finns där en andra uppföljare? nu måste jag berätta detta för min bror så att han kan hyra dom så att vi kan köra ett rejs ;)

för övrigt, jag fick för mig att jag svarat i denna tråden, men tydligen hade jag inte det :(. weird...
edit: aha, var en liknande tråd från offtopic.

Redigerat av Unregisteredbb649a5e, 31 juli 2008 - 19:16.


#64

Postad 31 juli 2008 - 19:14

Unregistereda1480929
  • Unregistereda1480929
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
En film som direkt kommer upp i skallen är ju Kampen Om Gallien (Druids) http://www.imdb.com/title/tt0199481/
Den e inge bra alls.... det sämsta är att man köpt den å inte lyckats ge bort den till någon :(

#65

Postad 31 juli 2008 - 19:20

Unregistereda1480929
  • Unregistereda1480929
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0

En av mina favoritfilmer.


kan bara hålla med... favvo scen när de trillar ner genom taket av misstag, den scenen är riktigt skön.

#66

Postad 02 augusti 2008 - 00:12

DaCriLL
  • DaCriLL
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0

Sämsta filmen jag sett är tveklöst Boondock Saints. Skrattretande dålig tyckte jag. Dåligt skådespeleri, dåliga effekter och en otroligt töntig story tyckte jag.


sörjer för dig att du inte kan njuta av detta mästerverk, e i min top 10 lugnt. blev lite nyfiken vad du mena med dåliga effekter, e väl inte så mycke effekter i den? ok man ska inte skälla på folk för dom har anna smak. . . men det e nästan så jag vill det hehe :lol:

jaja. dom sämsta filmer jag sett e triologin rånarna o de andra två. tycker han sådespelaren e det sämsta skit som sverige spottat ur sig( kommer inte ihåg va han heter). sen tyckte jag unbrakable va kass. seg o långtråkig.
sen ska vi ju inte glömma dom senaste 20-30 filmerna som steven seagal gjort.

#67

Postad 02 augusti 2008 - 07:37

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

  • 10 338 inlägg
  • 0

sörjer för dig att du inte kan njuta av detta mästerverk, e i min top 10 lugnt. blev lite nyfiken vad du mena med dåliga effekter, e väl inte så mycke effekter i den? ok man ska inte skälla på folk för dom har anna smak. . . men det e nästan så jag vill det hehe :(

jaja. dom sämsta filmer jag sett e triologin rånarna o de andra två. tycker han sådespelaren e det sämsta skit som sverige spottat ur sig( kommer inte ihåg va han heter). sen tyckte jag unbrakable va kass. seg o långtråkig.
sen ska vi ju inte glömma dom senaste 20-30 filmerna som steven seagal gjort.


20-30 senaste filmera, du va inte nådig du...;)

#68

Postad 02 augusti 2008 - 07:54

altair4
  • altair4
  • Veteran

  • 1 621 inlägg
  • 0
Alpha Dog är absolut sämsta filmen någonsin. Inte för att den skulle vara dåligt gjord, dåliga skådespelarinsatser, nej den är bara den absolut sämsta filmupplevelse jag någonsin varit med om. Att tvingas se igenom alla extremt orealistiska händelser är som att vrida en kniv genom hjärtat.

Boondock Saints tillhör min, som så många andras, top 10 lista över väldigt bra filmer.

Redigerat av altair4, 02 augusti 2008 - 07:54.


#69

Postad 02 augusti 2008 - 09:56

Unregistered46a10d28
  • Unregistered46a10d28
  • Beroende

  • 1 229 inlägg
  • 0
kom precis på,
Ett hål i mitt hjärta
absolut sämsta jag sett tror jag,

#70

Postad 02 augusti 2008 - 10:01

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

  • 2 709 inlägg
  • 0
Vet säkert massor med mer som är lika dåliga men den jag kom att tänka på just nu är iaf the happening som jag såg förra veckan. Vilket skit alltså !

Redigerat av Unregistereda8d246d3, 02 augusti 2008 - 10:01.


#71

Postad 02 augusti 2008 - 10:14

passan1
  • passan1
  • Beroende

  • 1 019 inlägg
  • 0

säg att du skämtar. finns där en andra uppföljare? nu måste jag berätta detta för min bror så att han kan hyra dom så att vi kan köra ett rejs ^_^

för övrigt, jag fick för mig att jag svarat i denna tråden, men tydligen hade jag inte det ;). weird...
edit: aha, var en liknande tråd från offtopic.

Tyvärr så skämtar jag inte :( . Maruder heter den.

#72

Postad 02 augusti 2008 - 14:14

ZoomAir
  • ZoomAir
  • Veteran

  • 2 138 inlägg
  • 0

Alpha Dog är absolut sämsta filmen någonsin. Inte för att den skulle vara dåligt gjord, dåliga skådespelarinsatser, nej den är bara den absolut sämsta filmupplevelse jag någonsin varit med om. Att tvingas se igenom alla extremt orealistiska händelser är som att vrida en kniv genom hjärtat..


Konstigt då den baseras på en verklig händelse och skall vara väldigt nära vad som egentligen hände, vad menar du med extremt orealistiska händelser?

Jag tyckte Alpha Dog var helt ok, hade väldigt låga förväntningar och den var faktiskt inte så usel som jag trodde den skulle bli.

Redigerat av ZoomAir, 02 augusti 2008 - 14:38.


#73

Postad 02 augusti 2008 - 14:21

Unregistered1272
  • Unregistered1272
  • Lärjunge

  • 462 inlägg
  • 0
Doom

Naked space blir ju småcool när låten " i wanna eat your face" kommer igång...:(

lätt att den blir xD

Såg zombie strippers här för ettag sen. Det måste va den absolut sämsta film som någonsin producerats. Men den borde nästan kultförklaras för dom totalt värdelösa skådespelarinsatserna av b.la jenna jameson...

haha ja den är chill.. men den går ju typ som under samma kategori som black sheep (skitfilmer som är så dåligt gjorda att man skrattar åt den usla kvaliten) mm

Robocop 3...

Det är den enda filmen jag blir förbannad på och svär åt de få gånger jag försökt ge den en chans. FYFAN!!!!!!!!!!!!

Postad bild

nu hitta jag den .. Håller med fullt ut.. Jag vill bara skrika åt denna dåliga film.. Den är så enormt dålig att jag inte kan skratta åt att den är så dålig! det är ju sorgligt!

Redigerat av Unregistered1272, 02 augusti 2008 - 14:22.


#74

Postad 02 augusti 2008 - 14:38

thetias
  • thetias
  • Mästare

  • 2 965 inlägg
  • 0

nu hitta jag den .. Håller med fullt ut.. Jag vill bara skrika åt denna dåliga film.. Den är så enormt dålig att jag inte kan skratta åt att den är så dålig! det är ju sorgligt!


Jag måste fortsätta spy galla på Robo3, man kan ju inte hata en film egentligen, men jag H-A-T-A-R den med hela mitt hjärta. Sist jag kollade hade den tyvärr ramlat ur IMDBs 100 sämsta filmer lista. :(

Det jävliga är att var 5:e år får jag för mig att "nog kan du hitta något du gillar med Robo3? Du älskar ju ettan och gillar tvåan..." Ser jag lite på den så blir jag sen helt vansinnigt förbannad igen och vill kräkas på alla inblandade. Inget blod, robotninjas, uuuuuurusla skådisar, datahacker barn, argh! ;)

#75

Postad 02 augusti 2008 - 21:26

Svärta
  • Svärta
  • Forumräv

  • 848 inlägg
  • 0
Robocop 3 är rena Oscarskandidaten jämfört mot världen sämsta film Immortel. Denna är obeskrivligt usel! Jag saknar ord.

kom precis på,
Ett hål i mitt hjärta
absolut sämsta jag sett tror jag,

Haha, han lyckades faktiskt överträffa den senare, med "Container".

#76

Postad 02 augusti 2008 - 21:46

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

  • 4 219 inlägg
  • 0

Robocop 3 är rena Oscarskandidaten jämfört mot världen sämsta film Immortel. Denna är obeskrivligt usel! Jag saknar ord.


Nja vänta nu. Immortal funkar inte till 100% men det är ändå ett intressant försök att göra film av fransk serietidningskonst med bibehållen estetik.

Den var i alla fall bättre än den liknande Sin City som är ett osebart dravel.

Redigerat av Unregistered1197, 02 augusti 2008 - 21:47.


#77

Postad 02 augusti 2008 - 22:25

Unregistered29fddce7
  • Unregistered29fddce7
  • Användare

  • 172 inlägg
  • 0
tja det finns väldigt många

"Angel" collin Nutass senaste ligger nog i topp, jag var tyvärr på en förhandsvisning av den där till o med collin och helena bergström presenterade filmen..!! det kunde inte rädda den för det. De absolut sämsta med den är alla slow motion sener med helena när hon ska vissa att hon är rock stjärna fufan va plågsamt det var å se den, mest för att man var inbjuden att se den så att man inte kunde såga den på plats.... ;-)

andra värda att nämna babysitter med alicia silverstone, dummare är dum med paule shore. en oväntad film som jag tyckte var otroligt dålig var faktist pirates of C med jonny depp, det var väl för alla hade sagt att den skulle vara så otroligt bra och fantastisk rolig osv.

Trippel X finns ett par sköna scener ca 30 min in i filmen när han flyr från ett fångläger, då ca hundra soldater springer omkring och skjuter i luften fast det bara är han där. sen så blir det värsta explotionerna och så hoppar han över ett stängsel fast det inte finns nån ramp lr hopp nånstans.. hehe klockrent

#78

Postad 02 augusti 2008 - 22:31

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

  • 4 219 inlägg
  • 0

Trippel X finns ett par sköna scener ca 30 min in i filmen när han flyr från ett fångläger, då ca hundra soldater springer omkring och skjuter i luften fast det bara är han där. sen så blir det värsta explotionerna och så hoppar han över ett stängsel fast det inte finns nån ramp lr hopp nånstans.. hehe klockrent


Mitt minne är lite klent men hoppar han inte från taket på en motocross?

#79

Postad 02 augusti 2008 - 22:40

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

  • 591 inlägg
  • 0
Allt med Uwe Boll. Jag vet att han blivit ett hatobjekt men det var inget jag kände till innan jag såg hans filmer. BloodRayne stängde jag av efter 15 min och lustigt nog tänkte jag att den hade exakt samma värdelösa känsla som Alone in the Dark och kort därefter fick jag reda på att Uwe Boll ligger bakom båda filmerna :-)

Nu när jag tittar på imdb verkar det som att hans filmer snittar ca 2 av 10 och det är ett under att han får fortsätta göra film. Tydligen tjänar man massor av pengar på urusel film.

Redigerat av Chippe, 02 augusti 2008 - 22:41.


#80

Postad 03 augusti 2008 - 13:15

Unregistered46a10d28
  • Unregistered46a10d28
  • Beroende

  • 1 229 inlägg
  • 0

Nja vänta nu. Immortal funkar inte till 100% men det är ändå ett intressant försök att göra film av fransk serietidningskonst med bibehållen estetik.

Den var i alla fall bättre än den liknande Sin City som är ett osebart dravel.



Men, hallå, både sin city och imortel är ju svinbra :lol:

#81

Postad 03 augusti 2008 - 13:30

callemed
  • callemed
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0

Trippel X finns ett par sköna scener ca 30 min in i filmen när han flyr från ett fångläger, då ca hundra soldater springer omkring och skjuter i luften fast det bara är han där. sen så blir det värsta explotionerna och så hoppar han över ett stängsel fast det inte finns nån ramp lr hopp nånstans.. hehe klockrent


Nja, så gick det väl inte riktigt till va ? Jag antar du syftar på scenen när han och två andra blivit avsläppt i Colombia eller något liknande land ?
Det är ju inte bara han där, Amerikanska militären slår ju till samtidigt ?

Men visst, motorcykelhoppet är ju klockrent. Han gör flera motorcykelhopp i filmen. Även ett med hjälp av en upp och ner vänd bil (om jag inte minns fel) över ett hus som exploderar precis när han är i luften och ska landa.

#82

Postad 03 augusti 2008 - 16:02

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

  • 4 219 inlägg
  • 0

Men, hallå, både sin city och imortel är ju svinbra :lol:


Nja, Sin City är en ful film i mina ögon och så har den en virrig story med flera omotiverat brutala våldsskildringar. Visst kan det tilltala somliga, men inte mig.

Har överhuvudtaget svårt för Frank Miller och jag stör mig redan enormt på hans version av The Spirit som kommer till julen.

300 gick väl an om man bortser från det oförblommerat fascistiska budskapet som det inte fanns någon distans till alls.

Redigerat av Unregistered1197, 03 augusti 2008 - 16:04.


#83

Postad 03 augusti 2008 - 16:19

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

  • 2 396 inlägg
  • 0

300 gick väl an om man bortser från det oförblommerat fascistiska budskapet som det inte fanns någon distans till alls.


Hade dom snuttifierat det så hade du väl klagat på det också.

#84

Postad 03 augusti 2008 - 16:42

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

  • 4 219 inlägg
  • 0

Hade dom snuttifierat det så hade du väl klagat på det också.


Aha, du hänvisar till mitt omdöme om The Dark Knight? Faktum är att klippningen i the Dark Knight är ett stort problem i och med att man märker av den hela tiden. Om klippningen är bra så flyter filmen på utan att man märker av klippen. Man serveras rätt bilder i rätt tempo, så att säga.

I The Dark Knight märks att de har försökt pressa in så många personer och händelser som möjligt vilket innebär att allt känns väldigt korthugget. Det finns nästan inga rejäla tempoväxlingar eller dröjande scener för att skapa stämning.

Exempelvis Batman Begins hade ju en enklare, mindre överlastad story som gjorde att de kunde klippa mellan de olika trådarna och scenerna på ett lite bekvämare sätt. Den brakar dock också ihop under tredje akten när Nolan ska dra upp tempot för slutstriden.

#85

Postad 04 augusti 2008 - 17:22

Unregistered01e78752
  • Unregistered01e78752
  • Lärjunge

  • 307 inlägg
  • 0
Hancock. Drama om en bångstyrig man med superkrafter. Töntigt och tråkigt.

#86

Postad 04 augusti 2008 - 17:55

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Hancock. Drama om en bångstyrig man med superkrafter. Töntigt och tråkigt.

Årets näst bästa superhjätefilm.

#87

Postad 04 augusti 2008 - 18:29

Plywood
  • Plywood
  • Amatör

  • 68 inlägg
  • 0
Jag tycker Laile Brynolf i Lingonskogen var den sämsta jag har sett. varför vet jag inte, det har jag glömt, men denna bör stå med på Ronny svenssons lista över de mest lallande floppar denna sidan Dalälven..

För att inte tala om fostättningen med Laile Brynolf i huvudrollen som spekalv i spagat..

Undvik! :(

Obs: skämt!

#88

Postad 04 augusti 2008 - 18:37

Unregistered76636631
  • Unregistered76636631
  • Beroende

  • 1 029 inlägg
  • 0
Steel Dawn med Patrick Swayze.

Att jag aldrig gick i terapi efter att ha sett den filmen är nog mitt livs största misstag.

Bifogad fil  steel.jpg   34,87K   0 Antal nerladdningar

Redigerat av Unregistered76636631, 04 augusti 2008 - 18:41.


#89

Postad 04 augusti 2008 - 18:52

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0
Inte bara mördare, helt jäkla värdelös. Och att den är från Sverige också, usch. :(

#90

Postad 05 augusti 2008 - 08:16

Plywood
  • Plywood
  • Amatör

  • 68 inlägg
  • 0

Inte bara mördare, helt jäkla värdelös. Och att den är från Sverige också, usch. :(


Vilken film pratar du om?!

#91

Postad 05 augusti 2008 - 10:51

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Vilken film pratar du om?!

"Inte bara mördare". :)

#92

Postad 05 augusti 2008 - 10:51

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0

Vilken film pratar du om?!


Den här menar jag.

#93

Postad 05 augusti 2008 - 10:56

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

  • 980 inlägg
  • 0
Säger bara Infestation.
http://www.imdb.com/title/tt0480540/
http://www.discshop....t.php...s&&ref=

#94

Postad 05 augusti 2008 - 10:59

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

  • 2 414 inlägg
  • 0
Alien versus predator requiem, en mörk film i mänsklighetens historia....

#95

Postad 05 augusti 2008 - 11:10

Plywood
  • Plywood
  • Amatör

  • 68 inlägg
  • 0

Den här menar jag.


Åh, den har jag helt missat! verkar inte så bra.. :)

#96

Postad 05 augusti 2008 - 11:12

Unregistered25afe1a3
  • Unregistered25afe1a3
  • Veteran

  • 1 919 inlägg
  • 0
Finns många filmer som är dåliga tex Lake Placid 2 och alla filmer med Steven Seagal, Jean-Claude Van Damme och Arnold Schwarzenegger tillhör också denna kategori.

#97

Postad 05 augusti 2008 - 11:25

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

  • 1 419 inlägg
  • 0
Natural Born Killers är väldigt överskattad enligt egen mening. Förstår inte den alls. Men sämst är den väl inte.

Dagispapporna måste nog vara en av de sämsta jag sett.

#98

Postad 05 augusti 2008 - 11:26

_green_
  • _green_
  • Lärjunge

  • 443 inlägg
  • 0
Jag listar här några filmer som jag tycker är minnesvärt dåliga.
En av de sämsta filmer jag kan komma på på rak arm och dessutom sett hela:

The Core


en av senare års kalkoner jag råkat se är:
The Fountain

En av de filmer jag faktiskt stängde av ganska snabbt var:
Coyote Ugly
Vilken tramsig film!

#99

Postad 05 augusti 2008 - 11:29

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0

Åh, den har jag helt missat! verkar inte så bra.. :(


Hehe, ta och se den. :) Du kan få min utgåva :(

#100

Postad 05 augusti 2008 - 12:39

ChoAtic
  • ChoAtic
  • Användare

  • 189 inlägg
  • 0
Att ingen nämnt Contact med Jodie Foster.. I två och en halv timme förväntar man sig se rymden och aliens MEN.. Ni som sett den vet vad som händer.. :)

Vill ha min 2½ timma tillbaka för att se nån annan film..



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.