Det här inlägget har ändrats av Freezard 06 juni 2012 - 16:05
Skickat 06 juni 2012 - 15:57
Dags att utse Minhembios bästa E3-spel! Man får välja tre spel per kategori
Skickat 07 juni 2012 - 06:32
Samma visa varje år. Folk lika besvikna efter E3. 
Jag röstade på Black Ops 2 även om det såg ut som skit. Anledningen är att jag garanterat kommer spela det många timmar i multiplayer ändå.
Tomb Raider var en Uncharted-klon (oinspirerat men kan bli kul).
Jag röstade även på The Last of Us även om det verkade exakt som Uncharted. Uncharted är ju trots allt bästa single player-spelet..
Jag röstade på Black Ops 2 även om det såg ut som skit. Anledningen är att jag garanterat kommer spela det många timmar i multiplayer ändå.
Jag röstade även på The Last of Us även om det verkade exakt som Uncharted. Uncharted är ju trots allt bästa single player-spelet..
Det här inlägget har ändrats av hassesolo 07 juni 2012 - 06:32
Skickat 07 juni 2012 - 11:42
Skickat 07 juni 2012 - 13:45
Tycker NFS såg bäst ut av multiplattformsspelen. Kommer nog bli grymt. Resten var lite meh. Röstade ändå på AC3 och Watch Dogs pga att de såg bra ut, även om jag inte bryr mig om sådana spel.
Bästa exklusiva var Beyond, Halo 4 och ZombiU. Beyond och ZombiU ser nyskapande ut och Halo 4 verkar intressant med Forerunners.
Listade bara spel från presskonferenserna (förutom SW) för jag utgår ifrån att de är de mest intressanta. Och 10 alternativ är max
Bästa exklusiva var Beyond, Halo 4 och ZombiU. Beyond och ZombiU ser nyskapande ut och Halo 4 verkar intressant med Forerunners.
radiozo 07 juni 2012 - 07:06 skrev:
Varför är inte project p-100 med i listan?
Skickat 07 juni 2012 - 20:01
Ingen som helst tvekan här, Watch Dogs vinner som bästa multi och The last of Us vinner kategorin bästa exklusiva spel. Ubisoft var helt klart bäst (hade verkligen inte förväntat mig detta med tanke på förra årets pinsamheter och att jag inte är ett vidare fan av företaget som sådant) medan jag nog får ge Nintendo titeln sämsta. Att de inte ens visar upp Project P-100 är helt otroligt, hur tusan tänkte de här egentligen?
"Tomb Raider var en Uncharted-klon (oinspirerat men kan bli kul)." Första Uncharted var dock kraftigt inspirerat av just Tomb Raider, cirkeln är med andra ord sluten
.
"Tomb Raider var en Uncharted-klon (oinspirerat men kan bli kul)." Första Uncharted var dock kraftigt inspirerat av just Tomb Raider, cirkeln är med andra ord sluten
Det här inlägget har ändrats av Jack of all trades 07 juni 2012 - 20:04
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
87 bilder
1209 filmer
1 annons

Minhembio - Senaste nyheterna
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?