Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

LG G3

128 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
LG G3 D855 2GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 6,93 (14) Inga priser
LG G3 D855 3GB RAM 32GB (Mobiltelefoner) 9 8,03 (93) Inga priser

#51

Postad 27 augusti 2014 - 23:41

apelipell
  • apelipell
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0
Blev jag precis klar med ett inlägg om skal. Detta är ingen specifikt för LGs telefoner utan mer skal i sig. För de som inte har provat på de olika varianterna kan det vara lärorikt om deras fördelar och nackdelar. Plånboksvarianten skyddar hela telefonen, men ser du inte upp så kan du skada skärmen. Letar det sig in lite smuts är du körd, det kommer gnuggas sakta men säkert längre in i displayen. Har du kort i facken kommer dessa i direktkontakt med skärmen när man viker ihop fodralet. Hett tips, skaffa ett displayskydd!

TPU är den lite fastare varianten av silikon. Alltså en mjuk historia. Det jag gillar med den istället för just silikon är att den håller formen. Silikon blir väldigt sladdrigt och kan därmed falla av ganska lätt. Skyddar skärmen vid tapp på plan yta med skärm rakt ner då den har en kant som går upp över skärmnivån.
I andra färger än svart blir smutsen ganska påtaglig.

Sen är det den hårda varianten. Den tunnaste och smidigaste i mitt tycke. Är väl kanske inte den som skyddar allra bäst men det är en balansgång man får gå. Ligger som en extra baksida bara. Har en tendens att spricka vid tapp.

För den fulla genomgången och fler bilder:
http://lgambassadore...kal-och-fodral/

Haft problemet sen den var ny och den köptes vid release typ, trist som fan men har ju som accepterat att det skulle vara
en mjukvaru sak och en uppdatering skulle lösa de men nu då den dog helt så hade jag ju inget val, min kompis som också köpte en samtidigt har inte haft några problem alls vilket jag tycker borde tala emot ett mjukvaruproblem, och de verkar finnas
många fler som klarat sig helt undan detta problem, nu har iaf telecareservice har haft telefonen min sen i fredags och än har dom inte uppdaterat statusen på den.


Det verkar vara lite tvetydigt vad det är som orsakar allt detta. Varken jag eller någon annan av de jag känner till som använder G3 har dessa problem. Däremot läser man om det på lite olika ställen. En del hävdar däremot att uppdateringarna har avhjälpt deras fel helt och håller eller bitvis.
Tråkigt att du fortfarande sitter i denna sitsen, hoppas att verkstaden löser problemen.

Redigerat av apelipell, 27 augusti 2014 - 23:39.


#52

Postad 29 augusti 2014 - 15:44

Hassepower
  • Hassepower
  • Användare

  • 131 inlägg
  • 0
Nu har jag haft min reparerade G3 i en vecka.
Den fungerar lite bättre nu men inte är inte så mycket tyvärr...
Telefonen har stängt av sig 4 gånger sen jag fick den förra fredagen, så att det går nu ungefär 48 timmar mellan avstängningarna mot tidigare 24 timmar eller mindre.

Tyvärr så får det nog bli att lämna in den igen till Tre nästa vecka, har en kollega som inte har några problem med sin G3 så det kanske går att byta den jag har.

#53

Postad 30 augusti 2014 - 14:14

Krigar Kaj
  • Krigar Kaj
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Stänger han av sig helt eller starta den om? Min har startat om sig en gång men det var någon vecka sedan och inte märkt av att han gjort det igen. Min gamla S4 startade om sig titt som tätt men försvann efter någon uppdatering.

#54

Postad 31 augusti 2014 - 21:29

Hassepower
  • Hassepower
  • Användare

  • 131 inlägg
  • 0

Stänger han av sig helt eller starta den om? Min har startat om sig en gång men det var någon vecka sedan och inte märkt av att han gjort det igen. Min gamla S4 startade om sig titt som tätt men försvann efter någon uppdatering.


Den stänger av sig helt, innan jag lämnade in den var man ibland även tvungen att ta ut batteriet för att kunna starta den igen.
Om din bara startat om sig så är det nog ett bra exemplar som du har fått.

#55

Postad 01 september 2014 - 09:09

Krigar Kaj
  • Krigar Kaj
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Hoppas på det iaf. Börjar gilla telefonen mer och mer. Massa fina funktioner. Köpte en aktiv hållare till bilen av märke brodit, förra till S4an passade perfekt, denna fick jag modda. Skit kvalité och ingen hjälp från företaget jag köpte den ifrån, nä det är fel på kontakten i telefonen. Mmm eller hur.

#56

Postad 01 september 2014 - 13:35

Unregisteredfe29246a
  • Unregisteredfe29246a
  • Lärjunge

  • 316 inlägg
  • 0
Tja! Nu har jag fått igen min G3a! Fick den i Fredags och det man gjort var att byta ut kretskortet! Har inte haft en avstängning sedan jag fått tillbaka den, kanske för tidigt att säga, har även undvikit att ladda in någon ny uppdatering detta för att se hur den
funkar utan de!

Återkopplar med hur det går :)

#57

Postad 03 september 2014 - 10:09

Hassepower
  • Hassepower
  • Användare

  • 131 inlägg
  • 0
Idag hade jag tänkt att jag skulle lämna in min G3 men så kom det en mjukvaruuppdatering.
Nu har jag mjukvaruversionen som börjar med v10j.
Före uppdateringen hade jag v10g, hoppas att denna uppdatering gör att de ofrivilliga avstängningarna försvinner.
Jag avvaktar lite med att lämna in den och ser om uppdateringen hjälper.

#58

Postad 03 september 2014 - 21:23

apelipell
  • apelipell
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0
Har den senaste tiden fått en hel del frågor om G3an. Många berörde delar jag redan hade tagit upp. Så jag sammanställde allting och tänkte lägga upp det här så att det blir lättare för alla frågande att hitta.

http://lgambassadore...3/g3-summering/

Finns det fler frågor är det bara att hojta till!

#59

Postad 04 september 2014 - 08:25

Gundeho
  • Gundeho
  • Lärjunge

  • 287 inlägg
  • 0

Har den senaste tiden fått en hel del frågor om G3an. Många berörde delar jag redan hade tagit upp. Så jag sammanställde allting och tänkte lägga upp det här så att det blir lättare för alla frågande att hitta.

http://lgambassadore...3/g3-summering/

Finns det fler frågor är det bara att hojta till!

Mycket bra och intressant att läsa på dina sidor där :-)

#60

Postad 04 september 2014 - 09:48

apelipell
  • apelipell
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0

Mycket bra och intressant att läsa på dina sidor där :-)


Kul att du gillar det! :)

#61

Postad 05 september 2014 - 18:11

Unregisteredfe29246a
  • Unregisteredfe29246a
  • Lärjunge

  • 316 inlägg
  • 0
Nu har jag kört 7 dagar utan avstängning!!!, kör fortfarande på mjukvaru version v10g, så kanske man ska uppdatera då! för nu måste ju problemet vara borta!?, har verkligen testkört nu och inte ens startat om telefonen på dessa 7 dagar och den är inte segare heller som andra telefoner blivit :) Jag bara älsk denna telefon just nu!!!

#62

Postad 05 september 2014 - 21:07

Krigar Kaj
  • Krigar Kaj
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
På min står det v10h

#63

Postad 08 september 2014 - 00:21

apelipell
  • apelipell
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0
Hämtade häromdagen ut ett skal och en klocka från LG och tänkte att det var lika bra att sätta igång med en gång!

Skalet, Quick Circle Case som det heter är uppgraderat på alla fronter. Det finns numera ett gäng olika appar som medföljer från start och tillverkare får även möjlighet att utveckla egna. Det har t.ex. kommit kontroller för Spotify, äntligen! Man kan till och med spela spel i den lilla rutan. Postad bild

För att installera skalet tar man av baksidan och klickar fast denna. QI är inkluderat i skalet. Det jag gillar och som skiljer sig från andra liknande skal till andra märken är att detta går upp på kanterna så det skyddar telefonen i sig också, pluspoäng!

http://lgambassadore...ck-circle-case/

Kommer komma mängder av innehåll de närmsta dagarna. För att göra det enkelt följ min Twitter så märker ni direkt när det kommer en uppdatering.

https://twitter.com/JoacimApell

Redigerat av apelipell, 08 september 2014 - 00:22.


#64

Postad 10 september 2014 - 16:34

Hassepower
  • Hassepower
  • Användare

  • 131 inlägg
  • 0
Det verkar som att uppdateringen av mjukvaran har hjälpt.
Min G3 har nu varit på en vecka och det har bara varit en omstart på den tiden, den har inte stängt av sig själv en ändå gång.
Hoppas att det fortsätter så!

Tack för en intressant artikel om Quick Circle case apelipell!

#65

Postad 10 september 2014 - 20:24

apelipell
  • apelipell
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0

Det verkar som att uppdateringen av mjukvaran har hjälpt.
Min G3 har nu varit på en vecka och det har bara varit en omstart på den tiden, den har inte stängt av sig själv en ändå gång.
Hoppas att det fortsätter så!

Tack för en intressant artikel om Quick Circle case apelipell!


Skönt att höra att det har hjälp för dig med. Verkar som de jag känner med G3or har haft en riktig tur, ingen har haft problem med avstängningar.

Kul att du gillade artikeln! :) Har du ett eget skal?

#66

Postad 11 september 2014 - 14:17

Unregisteredfe29246a
  • Unregisteredfe29246a
  • Lärjunge

  • 316 inlägg
  • 0
En liten fundering, när jag tänker tillbaka då jag först fick telefonen så blev
den riktigt varm från början, då var den så varm att den kändes obehaglig att
hålla i, kan detta varit början till att den sen betett sig som den gjort och sedan till slut själv dö helt och hållet? någon fler som känner igen detta?

Har i vilket fall som helst haft min telefon nu i 2 veckor utan omstarter! Detta efter man bytt ut kretskortet på garanti! Fortfarande riktigt nöjd med telefonen! :)

#67

Postad 12 september 2014 - 19:37

Hassepower
  • Hassepower
  • Användare

  • 131 inlägg
  • 0

Kul att du gillade artikeln! :) Har du ett eget skal?


Ja, jag har ett Quick circle case, som jag tycker är en smart lösning av LG.
Hade ingen koll på att det fanns en app för kunna styra Spotify direkt i "cirkeln" så det var ett bra tips i din artikel!

#68

Postad 13 september 2014 - 18:33

apelipell
  • apelipell
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0

Ja, jag har ett Quick circle case, som jag tycker är en smart lösning av LG.
Hade ingen koll på att det fanns en app för kunna styra Spotify direkt i "cirkeln" så det var ett bra tips i din artikel!


LGs skal har betydligt större potential nu när de har öppnat för andra utvecklare än sig själva. Smart drag som borde införts redan till G2.

-------------------------------------------------------

Nu har jag gjort en jämförelse mellan G3 och G2 kameramässigt. Samma sensor, olika bildstabilisering och mjukvara. Lasern får visa vad den går för!

http://lgambassadore...merajamforelse/

#69

Postad 17 september 2014 - 19:35

Krigar Kaj
  • Krigar Kaj
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Nu har det kommit upp något j*vla avtal på min lur 2 kvällar i rad. Även att jag nekar så kommer det upp inom några minuter igen, EULA och är på engelska. Någon som vet vad detta är? Det är ju ingen vanlig människa som orkar läsa igenom 3mil lång historia.

#70

Postad 17 september 2014 - 19:55

Krigar Kaj
  • Krigar Kaj
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Eftersom denna luren är så grym och har dual window menyn eller vad den heter så har det något med voice mate att göra.

Bifogad fil(er)



#71

Postad 17 september 2014 - 22:08

Unregisteredaf46939b
  • Unregisteredaf46939b
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
Har köpt LGen idag och hittills är jag nöjd med den.
Men det är en sak jag stör mig på. Jag blev glad när jag såg att den hade en lampa uppe till vänster som blinkar när man får samtal eller sms när telefonen är av stängd. Men det tradiga är att den blinkar alldeles för långsamt, den skulle blinka med 1-2sek mellanrum. Som den blinkar nu så går det snabbare att dubbeltrycka på mobilen och se om någon har ringt än att vänta tills lampan blinkar igen.

Någon som vet om man kan få den och blinka snabbare. Jag har kollat runt i inställningar men hittar inget.

#72

Postad 17 september 2014 - 23:59

apelipell
  • apelipell
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0

Har köpt LGen idag och hittills är jag nöjd med den.
Men det är en sak jag stör mig på. Jag blev glad när jag såg att den hade en lampa uppe till vänster som blinkar när man får samtal eller sms när telefonen är av stängd. Men det tradiga är att den blinkar alldeles för långsamt, den skulle blinka med 1-2sek mellanrum. Som den blinkar nu så går det snabbare att dubbeltrycka på mobilen och se om någon har ringt än att vänta tills lampan blinkar igen.

Någon som vet om man kan få den och blinka snabbare. Jag har kollat runt i inställningar men hittar inget.


Jag tror faktiskt inte det. Är samma på Nexus 5 som jag använder nu.
På ett sätt känns det lite konstigt ifall den skulle blinka med så kort mellanrum. Själv skulle jag tycke att det var störande om den ligger på ett bord eller liknande. Sen drar det mer ström, om än väldigt lite.

#73

Postad 23 september 2014 - 10:44

Unregisteredfe29246a
  • Unregisteredfe29246a
  • Lärjunge

  • 316 inlägg
  • 0
Tja! En liten fråga gällande Kameran och film!
Någon som provat detta trick för att kunna öka FPS till 60 samt göra lite
slowmo klipp?
http://www.naldotech...cording-how-to/

#74

Postad 05 oktober 2014 - 09:13

Robbis76
  • Robbis76
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0
Min Facebookikon saknar den lilla röda meddelandesiffran. Är det fler som har problem på sin G3:a?

Redigerat av Robbis76, 05 oktober 2014 - 09:13.


#75

Postad 21 oktober 2014 - 13:28

Robbis76
  • Robbis76
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0
Kom en uppdatering idag(V10l) men vet i tusan vad det var egentligen. Min har faktiskt funkat riktigt bra och har inget att klaga på. Min batteritid är ruskigt bra. Efter normalt användande på jobbet så har jag nästan 80% kvar när jag kommer hem.

#76

Postad 24 oktober 2014 - 20:20

apelipell
  • apelipell
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0

Kom en uppdatering idag(V10l) men vet i tusan vad det var egentligen. Min har faktiskt funkat riktigt bra och har inget att klaga på. Min batteritid är ruskigt bra. Efter normalt användande på jobbet så har jag nästan 80% kvar när jag kommer hem.


Här kan du läsa lite: http://www.swedroid....t=116100&page=2

Har inte fått 10L till min 16GB än.

#77

Postad 11 december 2014 - 21:17

hellfog
  • hellfog
  • Lärjunge

  • 393 inlägg
  • 0
Har alla avstängningar försvunnit nu, efter uppdateringar är lite sugen på G3 själv?

#78

Postad 11 december 2014 - 21:32

Robbis76
  • Robbis76
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0
Ha haft min på nu i 1000 timmar så det säger väl en hel del.

#79

Postad 11 december 2014 - 22:06

Hassepower
  • Hassepower
  • Användare

  • 131 inlägg
  • 0

Har alla avstängningar försvunnit nu, efter uppdateringar är lite sugen på G3 själv?


Jag hade problem med min i början som du kanske läst tidigare i tråden, men dessa problem har löst sig efter att ny mjukvara släppts.

Har haft någon omstart men det är inte oftare än jag hade med min HTC som jag hade innan. Har hänt någon gång i månaden.

Jag är nöjd med telefonen, den är snabb och har många smarta lösningar som knock-code till exempel.

#80

Postad 22 december 2014 - 16:38

Robbis76
  • Robbis76
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0
Håller på att proppa in nya Lollipop tror ja. Lite tidig julafton kanske??

#81

Postad 25 december 2014 - 23:44

Krigar Kaj
  • Krigar Kaj
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Inget krångel ännu. Bara rullar på.
Någon som provat på trådlös laddning?

#82

Postad 28 december 2014 - 20:05

apelipell
  • apelipell
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0

Inget krångel ännu. Bara rullar på.
Någon som provat på trådlös laddning?


Yes, QI är guld! G3 är dock lite kinkig med vilken styrka laddaren ska ge.

#83

Postad 07 januari 2015 - 21:29

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0
Har kört nya uppdateringen ett par veckor nu, telefonen är GRYM nu. En av de bästa telefoner jag har haft. Upplever dock att batteritiden är något sämre. Den håller fortfarande en dag, men inte mycket mer. Tidigare klarade den mycket mer.

#84

Postad 10 januari 2015 - 17:56

Krigar Kaj
  • Krigar Kaj
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Jo jag har märkt att han laddar olika fort med olika laddare, usb förlängningssladd ska man inte använda om man vill ladda fort eller via dator, blir jätte segt. Kollade idag hur lång tid det skulle ta med och utan förlängning, normalt 1h, med förlängning 2h. Riktigt kasst faktiskt.

Ja Android 5 har försämrat batteritiden, nu måste jag ladda minst en gång under dagen, riktigt störande.

Lite av en telefonbög som man är så har jag faktiskt inte hittat en enda telefon jag skulle kunna tänka mig att byta till idag. G3:an är underbar.

Redigerat av Krigar Kaj, 10 januari 2015 - 17:57.


#85

Postad 10 januari 2015 - 21:03

Krigar Kaj
  • Krigar Kaj
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Verkar ju fungera bra med beräkningen

Bifogad fil(er)



#86

Postad 12 januari 2015 - 14:14

Krigar Kaj
  • Krigar Kaj
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Kom på en sak, efter uppdateringen så har luren blivit onormalt varm runt kameran.
Någon som har märkt av något liknande?

Sen om men tex skriver på forum som här så händer det att markören hoppar in mitt i en mening när man skriver, detta händer jämnt och var även samma sak på min gamla S4.
Någon med liknande irriterande bekymmer?



#87

Postad 31 januari 2015 - 19:47

Krigar Kaj
  • Krigar Kaj
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Kom någon ny uppdatering, fy fan!
Dagis!!

Bifogad fil(er)



#88

Postad 31 januari 2015 - 20:15

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
haha min bror sa samma sak :D

#89

Postad 01 februari 2015 - 20:22

apelipell
  • apelipell
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0

Har kört nya uppdateringen ett par veckor nu, telefonen är GRYM nu. En av de bästa telefoner jag har haft. Upplever dock att batteritiden är något sämre. Den håller fortfarande en dag, men inte mycket mer. Tidigare klarade den mycket mer.

Jo jag har märkt att han laddar olika fort med olika laddare, usb förlängningssladd ska man inte använda om man vill ladda fort eller via dator, blir jätte segt. Kollade idag hur lång tid det skulle ta med och utan förlängning, normalt 1h, med förlängning 2h. Riktigt kasst faktiskt.

Ja Android 5 har försämrat batteritiden, nu måste jag ladda minst en gång under dagen, riktigt störande.

Lite av en telefonbög som man är så har jag faktiskt inte hittat en enda telefon jag skulle kunna tänka mig att byta till idag. G3:an är underbar.

Verkar ju fungera bra med beräkningen

Kom på en sak, efter uppdateringen så har luren blivit onormalt varm runt kameran.
Någon som har märkt av något liknande?

Sen om men tex skriver på forum som här så händer det att markören hoppar in mitt i en mening när man skriver, detta händer jämnt och var även samma sak på min gamla S4.
Någon med liknande irriterande bekymmer?


Jag antar att ni har återställt telefonen efter uppdateringen? Android blir alltid trasigt när man har gjort en uppdatering, speciellt en större sådan.

20H ska även ha gjort under för flytet, batteritiden samt värmen - i alla fall för 2GB versionen.

#90

Postad 02 februari 2015 - 09:12

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0

Jag antar att ni har återställt telefonen efter uppdateringen? Android blir alltid trasigt när man har gjort en uppdatering, speciellt en större sådan.

20H ska även ha gjort under för flytet, batteritiden samt värmen - i alla fall för 2GB versionen.


Nä jag har inte återställt den, försvinner inte allt då?

#91

Postad 02 februari 2015 - 11:00

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
jo, och det är något man helst ska göra varje gång man gör en sån här uppdatering.
men vem pallar göra det? :P

#92

Postad 02 februari 2015 - 21:20

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0

jo, och det är något man helst ska göra varje gång man gör en sån här uppdatering.
men vem pallar göra det? :P


Nej det står jag helst över. Det är nog det enda jag saknar från iPhone, hur backup och återställning fungerade. Att det ska vara så svårt att fixa på Android?

#93

Postad 04 februari 2015 - 07:48

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Tjaa...Är ju sketaenkelt .
Bara välja vilken enhet du vill ta backupen från å alla appar å program installeras.
Kontakter å annat synkas ju från google..

Har du en gammal telefon så slår du på nfc å håller den mot den nya

#94

Postad 04 februari 2015 - 19:36

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0

Tjaa...Är ju sketaenkelt .
Bara välja vilken enhet du vill ta backupen från å alla appar å program installeras.
Kontakter å annat synkas ju från google..

Har du en gammal telefon så slår du på nfc å håller den mot den nya


Jo men inställningar osv hänger väl inte med? Själva appen kvittar ju, men inställningarna och så skulle jag verkligen vilja ha.

#95

Postad 05 februari 2015 - 00:35

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Hmm.Tror Titanium backup fixar det.
Kräver nog root.

#96

Postad 06 februari 2015 - 10:13

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0

Hmm.Tror Titanium backup fixar det.
Kräver nog root.


Hmm, då avstår jag nog faktiskt! Känner mig inte riktigt mogen för root än.

Fortfarande nöjd med N6:an?

#97

Postad 06 februari 2015 - 13:47

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Jodå, sjukt nöjd..
Är väl kameran som inte riktigt håller,eller mjukvaran.

Batteriet är väl OK men hade kunnat va bättre.
Laddaren är magisk.
Å upplösning över full HD är ju tveksam till om de är värt det

#98

Postad 09 februari 2015 - 09:36

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0

Jodå, sjukt nöjd..
Är väl kameran som inte riktigt håller,eller mjukvaran.

Batteriet är väl OK men hade kunnat va bättre.
Laddaren är magisk.
Å upplösning över full HD är ju tveksam till om de är värt det


Upplösning över 1080p är så sjukt meningslöst. Jag skulle hellre ha det istället för 1440p som på G3.

#99

Postad 11 februari 2015 - 08:32

Kung Nu
  • Kung Nu
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0

LG G3 32Gb såldes förra veckan för 2.995:- på Tele2, men denna vecka för 3.495:-, på Prisjakt från ca. 4.000:- och uppåt, så Tele2s obundna pris måste väl ändå vara rätt bra, eller är det värt att vänta nån/några veckor på LG G Flex 2, fast det beror ju iofs på priset - den kanske kommer ligga på 6.000:-, tycks inte finnas några priser på den alls ännu ...



#100

Postad 11 februari 2015 - 22:08

Unregisteredd71d8c15
  • Unregisteredd71d8c15
  • Forumräv

  • 914 inlägg
  • 0

LG G3 32Gb såldes förra veckan för 2.995:- på Tele2, men denna vecka för 3.495:-, på Prisjakt från ca. 4.000:- och uppåt, så Tele2s obundna pris måste väl ändå vara rätt bra, eller är det värt att vänta nån/några veckor på LG G Flex 2, fast det beror ju iofs på priset - den kanske kommer ligga på 6.000:-, tycks inte finnas några priser på den alls ännu ...

 

Alla nya telefoner idag börjar på 6000 + och sjunker sedan i pris eftersom.

 

2995 kr är ett riktigt klipp gav 3499 kr för 32 GB i Guld på ett helgerbjudande





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.