Egentligen var jag väldigt nöjd med tw5900. För de pengarna den kostar så är den riktigt bra tycker jag, dessutom har jag den i ett vardagsrum med ljusa väggar så det är nog utan tvekan den projektor som passar mina förutsättningar bäst i prisklassen.
Anledningen till att jag ens funderade i andra banor är att det inte känns så kul att skaffa en ny likadan när jag haft så otroligt mycket strul med den jag haft. Hade jag haft framtidsvisioner och vetat att det här skulle hända hade jag nog lagt undan lite pengar sen jag köpte den för att kunna skaffa en tw9000 nu istället.
Men så här direkt efter att ha varit på semester två veckor i Japan så är inte bankkontot så sjukt fett för tillfället

Jag kommer nog avvakta några veckor och se vad som presenteras i slutet på månaden när mässan i Tyskland drar igång, fast det är jävligt tråkigt att vara utan projektor:( både jag och min sambo har influensa nu så vi har legat hemma och kollat på massor av film, blir ju tyvärr så att man väljer bort vissa filmer för man inte vill behöva se dem på en liten tv.