Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Sony Xperia S LT26i *

578 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 12 december 2011 - 15:27

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0

SONY XPERIA S


Postad bild





Produktsida: http://www.sonyerics...v#view=overview


Operating system Google™ Android™ 2.3.7 (Gingerbread) Upgrade to Ice Cream Sandwich late Q1 early Q2
Processor 1.5 GHz Qualcomm MSM8660 Dual Core
GPU Adreno 220
Size 128 x 64 x 10.6 mm
Weight 144 grams
Available colours Black/White
Main screen Colours 16,777,216 colour TFT
Resolution 1280x720 pixels
Size (diagonal) 4.3 inches
Scratch-resistant Shatter proof sheet on scratch-resistant glass

Input mechanisms
Text input On-screen QWERTY keyboard
Touch screen Capacitive
Touch gesture Yes – multi-touch, up to 10 fingers supported

Memory
Internal phone storage 1 to 1.5 GB
RAM 1 GB
Flash memory 32 GB eMMC

Camera
Camera resolution 12 MP
Digital zoom 16x
Photo flash No
Video recording Yes – HD 1080p
Video chat camera Yes
Front Camera Yes – HD 720p for video chat and 1.3 MP for camera capture
Sensors
Accelerometer Yes
Proximity sensor Yes

Ambient light sensor Yes
Magnetometer Yes
Gyroscope Yes

Networks
LT26i UMTS HSPA 850 (Band V), 900 (Band VIII), 1900 (Band II),
2100 (Band I)
GSM GPRS/EDGE 850, 900, 1800, 1900
Data transfer speeds
GSM GPRS Up to 86 kbps
GSM EDGE Up to 237 kbps
UMTS HSPA cat 6 (upload) Up to 5.8 Mbps
UMTS HSPA cat 10(download) Up to 14.4 Mbps
Ta lk t ime (GSM) Up to 7 hours 30 min*
Standby time (GSM) 450 hours*
Ta lk t ime (UMTS) Up to 8 hours 30 min*
Standby time (UMTS) Up to 420 hours*
Music listening time Up to 25 hours
Video playback time Up to 6 hours 30 min
Embedded Battery 1750 mAh

http://youtu.be/0s8NipoYDm8

Dessa butiker/onlinebutiker saluför Xperia S

Postad bild

Postad bild

Redigerat av Unregistered1193, 20 februari 2012 - 17:14.


#2

Postad 12 december 2011 - 15:40

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Ge oss en riktig blixt istället för LED-lampekrafset! Jag antar att det är Exmor-sensor iallafall, d v s ett bra(lågt) bländarvärde.

Redigerat av BrittBastard, 12 december 2011 - 15:41.


#3

Postad 12 december 2011 - 16:24

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0
Ja det är märkligt att man inte kan peta in en Xenon när man tidigare haft det i sina modeller! Men hey, man kan inte få allt :)

#4

Postad 12 december 2011 - 22:39

boyen
  • boyen
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Återstår och se om den blir lika stor som Arc.

#5

Postad 13 december 2011 - 08:32

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Återstår och se om den blir lika stor som Arc.

Det lär den ju bli med en 4.3"-display plus massa yta runt omkring.

Redigerat av BrittBastard, 13 december 2011 - 08:32.


#6

Postad 13 december 2011 - 09:22

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

  • 1 025 inlägg
  • 0

Ge oss en riktig blixt istället för LED-lampekrafset! Jag antar att det är Exmor-sensor iallafall, d v s ett bra(lågt) bländarvärde.


Instämmer... Vill ha en Android SE att byta bort min Satio mot snart.
Jag hoppas på en Exmor R - sensor t.o.m ;-)

#7

Postad 13 december 2011 - 09:34

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

  • 2 414 inlägg
  • 0

Ja det är märkligt att man inte kan peta in en Xenon när man tidigare haft det i sina modeller! Men hey, man kan inte få allt :)


Jo men en konding för att ladda upp xenon-blixten tar ju skapligt med plats, jmfr med Satio...
Personligen tycker jag att denna ser....mindre bra ut, men smaken är ju delad.

#8

Postad 13 december 2011 - 11:59

swebarb
  • swebarb
  • Forumräv

  • 585 inlägg
  • 0
Väldigt fyrkantig och inte vidare snygg design.. den ser ju helt stor ut även på bilder..

#9

Postad 13 december 2011 - 12:45

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Jo men en konding för att ladda upp xenon-blixten tar ju skapligt med plats, jmfr med Satio...
Personligen tycker jag att denna ser....mindre bra ut, men smaken är ju delad.


Håller med, utifrån det man kan se på bilder så gillar inte jag heller designen.
@Aure: Jag döper om tråden. Hoppas du inte har nåt emot det.

#10

Postad 14 december 2011 - 14:35

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

  • 1 025 inlägg
  • 0

Jo men en konding för att ladda upp xenon-blixten tar ju skapligt med plats, jmfr med Satio...
Personligen tycker jag att denna ser....mindre bra ut, men smaken är ju delad.


Är det verkligen så? Läser man den här rapporten så påstår de att man ska klara sig med en konding på ca 35uF - http://xenon-technol...Jack edited.pdf (sidan 13)
Googlade fram en konding på 35uF, 12V - den är 18,3mm lång och 8,1mm i diameter, hittar dock inte hur tjock Nozomi är...
http://www.tedss.com/EA356M12V8X18-85
Kan man inte använda en platt konding? Inte lika effektiv men kan man fylla hela "arean" av telefonen så borde den ju inte bli så tjock iaf.

/Z!

#11

Postad 14 december 2011 - 18:36

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 1
Den fräschaste designmässigt hittills från Sony Ericsson. Ser riktigt trevlig ut.
Det är det "fyrkantiga" som gör den till en modern telefon.

På en av bilderna ser baksidan ut att vara "gummerad". Hoppas att det blir så.

#12

Postad 10 januari 2012 - 16:41

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0
Sony utan Ericsson Xperia S, är det fortfarande samma modell? Alltså Arc HD.
Ser lite kantigare ut mot tidigare bilder, men inget som stör mig.

https://www.prisjakt..._visar_xperia_s

#13

Postad 10 januari 2012 - 17:08

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Nu lanseras Xperia S – Sonys första smartphone
Sony presenterar idag den första smartphonen i Xperia NXT-serien, den nya generationens smartphones från Sony.
http://www.youtube.com/watch?v=RgsQwxVrFho&feature=youtu.be


Stockholm, 10 januari 2012 – Xperia™ S, den första smartphonen i Sonys®* Xperia NXT serie, den nya generationens smartphones, visas idag upp på Sonys presskonferens inför CES 2012 i Las Vegas. Xperia™ S är en Android smartphone som levererar en unik bildupplevelse tack vare den högupplösta skärmen och en 12 MP kamera som kan ta bilder på 1.5 sekunder direkt från standby-läge. Xperia S har dessutom en kraftfull 1.5GHz dual-core processor för snabbare prestanda.

Enkel anslutning till flera skärmar och NFC-aktiverad
Xperia S möjliggör användarvänlig anslutning till en rad olika skärmar för att användaren på bästa sätt ska kunna dela och uppleva telefonens innehåll. Oavsett om det är via en TV, smartphone, laptop eller surfplatta, finns ett stort urval av anslutningsmöjligheter. Användaren kan till exempel koppla sin Xperia S till TV:n via HDMI för att ta del av underhållning från Sony Entertainment Network eller enkelt dela sina foton trådlöst till sin TV med en knapptryckning. Xperia S är också NFC-aktiverad (near field communication) vilket gör det möjligt för användare att enkelt dela innehåll med varandra samt dra nytta av en rad olika NFC-tjänster och applikationer.

Tillgång till Sony Entertainment Network
Xperia S har tillgång till Sony Entertainment Network**, ett av de allra största nätverken för underhållning och upplevelser. Genom nätverket kan användare ta del av Music Unlimited, en global katalog som erbjuder 12 miljoner låtar och Video Unlimited där man hittar de senaste storsäljande Hollywoodfilmerna och TV-serier***. Music Unlimited finns redan tillgänglig i Sverige medan Video Unlimited beräknas bli tillgängligt i Sverige under 2012. Xperia S är också PlayStation™-certifierad vilket ger en hög kvalitet av spelupplevelser samt tillgång till PlayStation Store****.
Nytt designmanér – Iconic Identity
Xperia S är en produkt av ett nytt designmanér med namnet “Iconic Identity”. Designen kommer att användas över hela Xperia NXT-serien för att skapa en enhetlig och igenkännbar design. Den genomskinliga delen vid telefonens bas skapar en ikonisk siluett som dessutom ger ljuseffekter och integrerar antennkomponenterna.
Användargränssnittet har gjorts om för att matcha den minimalistiska designen av telefonen. Startskärmen har en ny färgstark flow-bakgrund som utnyttjar HD reality-displayen och dual-core processorn till fullo.
Tillgänglighet
Xperia S kommer att finnas tillgänglig under det första kvartalet 2012, den kommer att lanseras med Android 2.3 (Gingerbread) och sedan uppgraderas till Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) under det andra kvartalet 2012.
Specifikationer
  • 4.3 tums Reality Display med Mobile BRAVIA® Engine HD (1280 x 720), frontkamera (720p) och kamera (1080p) för HD-inspelning.
  • 1.5GHz dual-core processor för snabbt surfande och nedladdning av innehåll, som kan lagras på det interna flashminnet på 32GB
  • 12MP kamera med Sony Exmor R™ med Fastest Capture gör det möjligt att ta bilder på 1.5 sekunder direkt från standby-läge.
  • NFC-aktiverad (Near Field Communications) för tillgång till det ökande utbudet av NFC-applikationer och tjänster, såväl som Xperia SmartTags.
  • HD-delning via DLNA eller HDMI gör det möjligt att snabbt och enkelt streama innehåll i full HD på TV:n. Genom Bravia sync kan du hantera det med din TV-fjärrkontroll.
Smart Extras för Android
Samtidigt med Xperia S lanseras även tre nya Smart Extras™-tillbehör för att maximera upplevelsen av Android och ge smartphoneanvändare möjlighet att ta del av innehåll på ett helt nytt sätt.

Xperia SmartTags – starta applikationer genom ett enkelt swipe
Xperia SmartTags är kompatibelt med alla NFC-aktiverade smartphones och ger användare möjligheten att växla inställningar och starta applikationer genom att nudda en SmartTag. Placera en SmartTag vid sängen för att ställa alarmet eller i bilen för att starta GPSen. De förinställda profilerna kan enkelt ställas in efter personliga behov och önskemål, allt för att göra kundernas smartphone-användande ännu enklare.

Smart Wireless Headset pro – Blåtandsheadset som klarar allt
Bluetooth™ stereo headset för Android smartphones erbjuder många funktioner utöver en fantastisk ljudkvalitet. På headsetets display kan användarna bland annat läsa SMS, se inkommande samtal och se kalendernotifikationer. När headsetet kopplas från telefonen fungerar det som en MP3-spelare med radio.

SmartWatch – tillgång till applikationer och smartphone-funktioner med en mikrodisplay för Android
SmartWatch är en mikrodisplay som kommunicerar med Android™-telefoner via blåtand. Med hjälp av den lilla displayen kan användare till exempel diskret läsa SMS, uppdateringar på sociala medier, samt hantera samtal och musik. Displayen sitter på ett band och kan bäras som en armbandsklocka.
För fullständig information om samtliga produkter, vänligen besök pressrummet och produktbloggen: http://blogs.sonyericsson.com/products
*For illustrative purposes only. Not for commercial use or re-sale. Use of “Sony” brand subject to regulatory approval.
**Sony Entertainment Network access varies by region and is subject to availability in your region, please see www.sonyentertainmentnetwork.com for more details.
*** The number of songs available from this catalogue varies by region.
**** Subject to market availability.
.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 10 januari 2012 - 17:13.


#14

Postad 10 januari 2012 - 18:24

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 297 inlägg
  • 0
Hm, gillar inte designen jag heller, ser lite billigt ut med den där randen runt.

#15

Postad 11 januari 2012 - 09:37

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Jag tycker den är snygg (Xperia S). Den är inte mycket kantigare än en iPhone, som har lite större radie på sina hörnor. Annars hade väl Apple opponerat sig. Dessutom gillar jag den välvda baksidan, troligen ligger den bra i handen, vilket man inte kan säga om de med helt platta baksidor.
LG's form ovan är inte fel heller, däremot att blanda svart och grått på det sättet gör att det ser billigt ut.

#16

Postad 11 januari 2012 - 12:12

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0
Gillar den vita starkt, en fortsättning på X10-formen

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

#17

Postad 11 januari 2012 - 20:13

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 297 inlägg
  • 0

Jag tycker den är snygg (Xperia S). Den är inte mycket kantigare än en iPhone, som har lite större radie på sina hörnor. Annars hade väl Apple opponerat sig. Dessutom gillar jag den välvda baksidan, troligen ligger den bra i handen, vilket man inte kan säga om de med helt platta baksidor.
LG's form ovan är inte fel heller, däremot att blanda svart och grått på det sättet gör att det ser billigt ut.


Xperio ION är snygg
Postad bild

Redigerat av junkan, 11 januari 2012 - 20:15.


#18

Postad 11 januari 2012 - 20:30

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

...ser lite billigt ut med den där randen runt.

"Randen" är transparent och under den finns ikoner/genvägar.

Coolt!

#19

Postad 13 januari 2012 - 11:37

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Tele2 har fortfarande inte fått in den i sin egen shop. De sa att man kunde boka den via deras sammarbetspartner Cyberphoto, men de lägger inte upp den på sin sida innan de själva har fått bekräftat lanseringsdatum.

#20

Postad 14 januari 2012 - 11:17

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

  • 931 inlägg
  • 0

Tele2 har fortfarande inte fått in den i sin egen shop. De sa att man kunde boka den via deras sammarbetspartner Cyberphoto, men de lägger inte upp den på sin sida innan de själva har fått bekräftat lanseringsdatum.


Jasså?
http://www.cyberphot...rticle=xperiass

#21

Postad 14 januari 2012 - 17:02

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0
Halebop har den på förhandsbokning för 4995:- kontant!

Redigerat av Unregistered1193, 14 januari 2012 - 17:02.


#22

Postad 14 januari 2012 - 17:43

silverkillen
  • silverkillen
  • Användare

  • 124 inlägg
  • 0
Så här ser den ut under huven......

Bifogad fil(er)



#23

Postad 15 januari 2012 - 17:09

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Tele2 altså, lägger inte upp den.

#24

Postad 16 januari 2012 - 15:35

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Brukar man få ett minneskort till telefonerna, eller måste man köpa till det med?

#25

Postad 16 januari 2012 - 16:46

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

Brukar man få ett minneskort till telefonerna, eller måste man köpa till det med?

Hittills har ett minneskort följt med alla 10+ SE telefoner jag köpt.
Vad gäller Xperia S, så ser det ut att inte kunna stoppa i eget minneskort då det är inbyggt.

#26

Postad 17 januari 2012 - 12:41

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Hittills har ett minneskort följt med alla 10+ SE telefoner jag köpt.
Vad gäller Xperia S, så ser det ut att inte kunna stoppa i eget minneskort då det är inbyggt.

Hade också hört det men så läste jag på spec sidan:


Minne
Internal phone storage: 1 to 1.5 GB
Memory card slot: 32 GB eMMC
RAM: 1 GB
Den faktiska mängden ledigt minne kan variera, beroende på hur telefonen är förkonfigurerad.


Vilket måste betyda att den tar kort upp till 32GB eller är det nåt "lurt" med "...hur telefonen är förkonfigurerad"?!?!?

Eller betyder eMMC att det är ett inbyggt flashminne?!? Det står ju å andra sidan "Memory card slot"...I'm confused... :huh: :unsure:

Redigerat av BrittBastard, 17 januari 2012 - 12:42.


#27

Postad 17 januari 2012 - 13:35

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

Hade också hört det men så läste jag på spec sidan:

White Paper säger Flash Memory.
Tittar man på andra SE lurar så står Expansion slot.

Sony Xperia™ ion har Expansion slot.

Redigerat av Core2, 17 januari 2012 - 13:37.


#28

Postad 17 januari 2012 - 14:54

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Jag drar iväg ett mail och frågar.

Edit: Äh, de hänvisar para till White Paper och då är det inbyggt Flashminne på 32Gb

Redigerat av Melmac, 17 januari 2012 - 15:17.


#29

Postad 17 januari 2012 - 17:57

twintin
  • twintin
  • Lärjunge

  • 358 inlägg
  • 0

Eller betyder eMMC att det är ett inbyggt flashminne?!? Det står ju å andra sidan "Memory card slot"...I'm confused... :huh: :unsure:


eMMC = embedded MMC = inbyggd MMC = inbyggt minne/flash

Redigerat av twintin, 17 januari 2012 - 17:58.


#30

Postad 17 januari 2012 - 21:01

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

eMMC = embedded MMC = inbyggd MMC = inbyggt minne/flash


Misstänkte det. Lite fult att ens skriva "Memory card slot".
Den vanlige konsumenten kommer ju tro att den har just det, "Memory card slot".

#31

Postad 22 januari 2012 - 12:00

forzagbg
  • forzagbg
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
Nån som vet när den släpps?

#32

Postad 22 januari 2012 - 12:38

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

Nån som vet när den släpps?

Olika bud, men troligtvis i mars.

#33

Postad 22 januari 2012 - 13:42

twintin
  • twintin
  • Lärjunge

  • 358 inlägg
  • 0

Nån som vet när den släpps?


Vad Sony själva sagt, så är det början på Mars som gäller.

#34

Postad 23 januari 2012 - 14:17

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0
Trevlig genomgång:

http://www.youtube.c...eature=youtu.be

#35

Postad 24 januari 2012 - 21:01

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0
Förbokning på CDON.com för 4490:-

#36

Postad 26 januari 2012 - 11:45

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0
Moderator: Försöker koppla produkten till prisjakt! https://www.prisjakt...t.php?p=1074844 Kan ni hjälpa till? Fungerar ej att söka upp den via sökrutan!

#37

Postad 26 januari 2012 - 17:38

Unregistered2130
  • Unregistered2130
  • Användare

  • 101 inlägg
  • 0
Glonass, NFC, riktigt högupplöst skärm, HDMI-ut, 12 MP, snabb kamera, kort från standby under 1,5 sekunder, bra prestanda osv, osv, jag blir riktigt sugen! :wub: Hoppas batteriet är bra också!

#38

Postad 28 januari 2012 - 02:06

asbra
  • asbra
  • Forumräv

  • 680 inlägg
  • 0
Får hoppas den inte börjar sega efter några månader som de flesta Xperias jag kört. Ser väldigt bra ut på papperet, men det gjorde Lg Optimus 2X också ;)

#39

Postad 29 januari 2012 - 15:33

Unregistered2130
  • Unregistered2130
  • Användare

  • 101 inlägg
  • 0

Får hoppas den inte börjar sega efter några månader som de flesta Xperias jag kört. Ser väldigt bra ut på papperet, men det gjorde Lg Optimus 2X också ;)


Om man sorterar alla mobiler på prisjakt efter omdöme så kommer Sony Ericsson Xperia Arc S högst upp, tom före den så hyllade Nokia N9 så alla användare verkar inte vara så missnöjda med "föregångaren" till denna i alla fall, med andra ord så är det nog inte bara på papperet Xperia Arc S ser bra ut utan användarna verkar tycka den fungerar bara finemang i verkligheten också. :-)

#40

Postad 03 februari 2012 - 13:05

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0
Telefonen blir gratis om man tecknar 3Pott299 hos 3

http://www.tre.se/Pr.../Sony-Xperia-S/

#41

Postad 04 februari 2012 - 20:02

daswede
  • daswede
  • Användare

  • 232 inlägg
  • 0

Telefonen blir gratis om man tecknar 3Pott299 hos 3

http://www.tre.se/Pr.../Sony-Xperia-S/


Det är så hoppas jag det är.Såg att det gick att få mobilen med 299kr pott men stod även att det vara halva priset på potten till midsommar.Måste väl menas att det är halva priset på 299kr mån så den inte kostar 299*2 efter midsommar va?

Redigerat av daswede, 04 februari 2012 - 20:03.


#42

Postad 05 februari 2012 - 17:50

forzagbg
  • forzagbg
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

Glonass, NFC, riktigt högupplöst skärm, HDMI-ut, 12 MP, snabb kamera, kort från standby under 1,5 sekunder, bra prestanda osv, osv, jag blir riktigt sugen! :wub: Hoppas batteriet är bra också!

Batteriet ligger på 1750 mAh

#43

Postad 05 februari 2012 - 19:20

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0

Det är så hoppas jag det är.Såg att det gick att få mobilen med 299kr pott men stod även att det vara halva priset på potten till midsommar.Måste väl menas att det är halva priset på 299kr mån så den inte kostar 299*2 efter midsommar va?


Abonemanget heter 3pott 299, som jag förstår det så kommer du få betala 149,5kr/mån fram till midsommar och därefter 299.

Tror inte det är 299*2, att totalsumman skulle bli över 11000kr för en telefon som cdon säljer för 4500kr låter inte rimligt.

#44

Postad 05 februari 2012 - 20:24

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0
299:- kr att ringa, smsa eller köpa tjänster för i 24 månader, 7176:- totalt minus halva kostnaden pr. månad fram till midsommar. Så summan blir lägre än så i slutändan. Själv har jag 3Pott399 och köper surf 89:- (5Gb, gamla avtalet) + 3Vänner69:- (Ringa gratis till alla 3 samt fasta telenätet) vilket ger 241:- att ringa/smsa för till andra operatörer eller liknande. Mitt abb går ut i vår så jag valde att gå ner till 3Pott299 och få telefonen gratis!

Väljer du 3Pott299 kan du alltså köpa till surf i egen vald hastighet och andra tjänster, detta dras från potten.

#45

Postad 05 februari 2012 - 20:31

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0
Ytterligare några videos

http://youtu.be/14UYHciYEpc

http://youtu.be/pfMugWnQraY

#46

Postad 05 februari 2012 - 21:00

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0
För de som gillar mjukvarutester kommer här lite (kinesiska) resultat. Tyvärr är inte originalbilden större.


Antutu
Postad bild

Quadrant
Postad bild

CF-bench
Postad bild

Vellamo:
Postad bild

Källa:

Redigerat av Unregistered1193, 05 februari 2012 - 21:01.


#47

Postad 07 februari 2012 - 09:34

Lugge
  • Lugge
  • Användare

  • 100 inlägg
  • 0
Äntligen en Androidmobil med snygg och exklusiv design!!! Blir att sälja min Iphone 4 och köpa denna i vit... Ska bli skönt att slippa iOS och komma tillbaka till Android igen :D

#48

Postad 07 februari 2012 - 11:31

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

Förbokning på CDON.com för 4490:-

CDON tar nu 4990:- som de flesta andra.

Någon som hann boka till det gamla priset?
Frågan är då om det gäller?

#49

Postad 07 februari 2012 - 11:48

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0

CDON tar nu 4990:- som de flesta andra.

Någon som hann boka till det gamla priset?
Frågan är då om det gäller?


Jag hann förhandsboka på expansys för 4390:- dock!

http://www.expansys....b-white-227834/

Redigerat av Unregistered1193, 07 februari 2012 - 11:49.


#50

Postad 07 februari 2012 - 19:43

WmB
  • WmB
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

CDON tar nu 4990:- som de flesta andra.

Någon som hann boka till det gamla priset?
Frågan är då om det gäller?


kolla här

http://www.swedroid....3&postcount=243



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.