Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Popcorn

80 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 10 juli 2014 - 14:03

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 1
Allt är Biobyggets fel!

En riktig popcornrulle säger man ibland. Och visst är det så att popcorn och film har något magiskt ihop. Själv är jag väldigt förtjust i biopopcorn. De där lite gulaktiga man kan köpa på bio, med sin väldigt speciella smak. Jag har testat micropop, färdigpoppade från livsmedelsbutiken och hemmapoppade i kastrull men nä, det blir inte samma sak…

Sedan tittade jag på Biobyggets hemsida och en av de saker jag bliv imponerade var hans popcornmaskin. Ok, lite för stor för att ha i lägenheten men kanske finns det något mindre.

Så härom veckan köpte jag en Little Bambino popcorn maskin och en låda med deras portionspaket med popcorn och ”smörsalt”.

Så, min målsättning var att det skulle smaka så nära ”biopopcorn” som möjligt och… de smaker PRECIS som det! Det var helt och hållet vad jag var ute efter!

Så Biobygget… det är ditt ”fel” (läs förtjänst) att jag nu har riktigt goda popcorn hemma. Så nästa ”popcornrulle” kommer att bli ännu bättre! Tack ska du ha!

#2

Postad 11 juli 2014 - 07:40

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0
Såg att dom fanns i rosa. Får nog bli en sådan i present till sambon när hon fyller år.


#3

Postad 11 juli 2014 - 08:08

22mc
  • 22mc
  • Veteran

  • 1 930 inlägg
  • 0
Kan bara instämma ! Kanongoda popcorn och bra maskin.

#4

Postad 11 juli 2014 - 08:22

Unregisteredd77fcd1d
  • Unregisteredd77fcd1d
  • Användare

  • 238 inlägg
  • 0
Jag kan bara hålla med. Fick en Little Bambino av min fru när jag fyllde år och vi har aldrig ätit så mycket popcorn som nu. Tror vi är inne på tredje flaskan med olja (har inte testat portionsförpackningarna utan kör olja och "lösa" popcorn).

#5

Postad 11 juli 2014 - 08:34

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

  • 298 inlägg
  • 0
Kör deras popcorn och olja dock i kastrull. Bra skit.

#6

Postad 11 juli 2014 - 15:24

Unregisteredd77fcd1d
  • Unregisteredd77fcd1d
  • Användare

  • 238 inlägg
  • 0
Just popcornen köper jag inte från dem längre, utan tar vanliga Bonnie Lee från affären. Oljan beställer jag däremot.

#7

Postad 12 juli 2014 - 07:53

Unregisteredd27f924d
  • Unregisteredd27f924d
  • Beroende

  • 1 130 inlägg
  • 0

Allt är Biobyggets fel!

En riktig popcornrulle säger man ibland. Och visst är det så att popcorn och film har något magiskt ihop. Själv är jag väldigt förtjust i biopopcorn. De där lite gulaktiga man kan köpa på bio, med sin väldigt speciella smak. Jag har testat micropop, färdigpoppade från livsmedelsbutiken och hemmapoppade i kastrull men nä, det blir inte samma sak…

Sedan tittade jag på Biobyggets hemsida och en av de saker jag bliv imponerade var hans popcornmaskin. Ok, lite för stor för att ha i lägenheten men kanske finns det något mindre.

Så härom veckan köpte jag en Little Bambino popcorn maskin och en låda med deras portionspaket med popcorn och ”smörsalt”.

Så, min målsättning var att det skulle smaka så nära ”biopopcorn” som möjligt och… de smaker PRECIS som det! Det var helt och hållet vad jag var ute efter!

Så Biobygget… det är ditt ”fel” (läs förtjänst) att jag nu har riktigt goda popcorn hemma. Så nästa ”popcornrulle” kommer att bli ännu bättre! Tack ska du ha!


haha Hade helt missat denna tråd... Va kul att man kan insperera någon.. Det är väldigt stor skillnad med en riktigt popcornmaskin. Jag är väldigt nöjd med min. Från början köpte jag den mest för att den hade rätt look för kiosken.
Att den sen gjorde väldigt goda popcorn var en väldigt trevlig bonus...

Hoppas Nattsvart kan/har förlåtigt mig ;)

#8

Postad 12 juli 2014 - 09:27

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0
Jag har gjort det, men mitt midjemått kommer aldrig att förlåta dig tror jag!

Lazzaron, är det deras röda olja du köper? Blir det också gulaktiga smörsaltade popcorn eller måste du lägga på krydda?

Och har någon testat deras Buttery Topping? Eller popcornkryddan?

Hmmm tror det blir en film och en portion eller två idag…..

#9

Postad 12 juli 2014 - 10:49

Unregisteredd77fcd1d
  • Unregisteredd77fcd1d
  • Användare

  • 238 inlägg
  • 0
Japp, köper den röda oljan, "Butter Loving Flavor". Det blir mycket riktigt gulaktiga popcorn. Har köpt lite olika popcornkryddor, bland annat deras egen Great White Cheddar men även Oogies Nacho Cheese (på COOP).

#10

Postad 12 juli 2014 - 13:14

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0
Ska testa det när portionspåsarna är slut. Lite svårt att hitta Bonnie Lee popcorn dock, de är bra och det är skillnad på popcorn och popcorn...

#11

Postad 12 juli 2014 - 16:20

Unregisteredd77fcd1d
  • Unregisteredd77fcd1d
  • Användare

  • 238 inlägg
  • 0
Vi köper ofta mat från mathem.se (med hemkörning), de har Bonnie Lee i sortimentet. Kan inte påstå att jag har järnkoll över vilka andra butiker som kan sälja just det märket.

#12

Postad 13 juli 2014 - 15:49

piddepan
  • piddepan
  • Lärjunge

  • 283 inlägg
  • 0
Nu blev man ju allt lite sugen! Vart köper man maskin samt popcorn bäst och billigast? Såg att de fanns på Cdon iaf men vet inte hur de ligger i pris i jämförelse?

#13

Postad 13 juli 2014 - 16:04

Unregisteredd77fcd1d
  • Unregisteredd77fcd1d
  • Användare

  • 238 inlägg
  • 0
1290:- verkar vara det riktpris som de flesta återförsäljare går efter, men hembiobutiken säljer dem just nu för 990:-

Oljan har jag hittills beställt från www.americanpopcorn.se men popcornen köper jag i vanlig butik.

Redigerat av Unregisteredd77fcd1d, 13 juli 2014 - 16:04.


#14

Postad 13 juli 2014 - 18:17

piddepan
  • piddepan
  • Lärjunge

  • 283 inlägg
  • 0
Tack för snabbt svar! Tjänar man mycket på att köpa olja o popcorn för sig själv eller kan man likväl köpa portionsförpackningarna? Verkar ju rätt smidigt med så.

#15

Postad 13 juli 2014 - 18:36

Unregisteredd77fcd1d
  • Unregisteredd77fcd1d
  • Användare

  • 238 inlägg
  • 0
Har inte testat portionsförpackningarna själv, men rent spontant tror jag det blir billigare i längden att köpa popcorn och olja löst. Popcorn kan du ju köpa i vilken butik som helst, och oljan beställer du från deras hemsida.

#16

Postad 13 juli 2014 - 19:21

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 1
En portionsförpackning kostar 9 kronor och fyller ungefär en av de där kartongerna man kan köpa. Kanske 2 liter. Det blir antagligen en hel del billigare att bara köpa oljan och krydda och sedan popcornen separat. Men det är smidigt att använda portionspåsarna.

Ska dock testa den andra varianten när de här påsarna är slut och det är dags att skaffa nytt.

Tror jag ska bjuda in syrran och syskonbarnen att komma hit och titta på film (3D men ordenligt surround) och få bra popcorn i popcorn askar. Sen kan de gå hem och titta på föräldrarnas 32 tums TV med DVD-spelare och inbyggda TV-högtalare haha! Man ska förleda dem vid tidig ålder!

#17

Postad 13 juli 2014 - 19:36

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 1
Haha, nästan elakt, ju! :D

#18

Postad 13 juli 2014 - 21:56

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 1
Era muppar, nu blev jag sjukt sugen på att beställa en maskin å lite popcorn med kryddor..

#19

Postad 13 juli 2014 - 22:14

Unregisteredd27f924d
  • Unregisteredd27f924d
  • Beroende

  • 1 130 inlägg
  • 0

En portionsförpackning kostar 9 kronor och fyller ungefär en av de där kartongerna man kan köpa. Kanske 2 liter. Det blir antagligen en hel del billigare att bara köpa oljan och krydda och sedan popcornen separat. Men det är smidigt att använda portionspåsarna.

Ska dock testa den andra varianten när de här påsarna är slut och det är dags att skaffa nytt.

Tror jag ska bjuda in syrran och syskonbarnen att komma hit och titta på film (3D men ordenligt surround) och få bra popcorn i popcorn askar. Sen kan de gå hem och titta på föräldrarnas 32 tums TV med DVD-spelare och inbyggda TV-högtalare haha! Man ska förleda dem vid tidig ålder!


Det är precis så jag gör!! Även polarnas barn går bra att skämma bort med stor bild och ljud.


Era muppar, nu blev jag sjukt sugen på att beställa en maskin å lite popcorn med kryddor.


Det är faktiskt värt att köpa en poppare det både ser häftigt ut och det blir riktigt goda popcorn.
Jag köpte som sagt min maskin i första hand för att det skulle se bra ut i kiosken, givetvis även för popcornen oxå..
Så sinnes köp en maskin....

#20

Postad 13 juli 2014 - 22:22

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
Ja men se här ser ju trevligt ut med en modell liten också hmm undra om frun går med på det om det blir en rosa haha men röda såg ju trevlig ut och man slipper micropopcorn som desutom är för stora för micron om man inte lägger dom helt perfekt i mitten :P

#21

Postad 14 juli 2014 - 16:11

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 1
Beställde precis en till min sambos födelsedag och lite portionsförpackningar. Fan vad det ska poppas i augusti :)

#22

Postad 15 juli 2014 - 00:13

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Vart köper man?

#23

Postad 15 juli 2014 - 00:49

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0
Hembiobutiken har rea just nu.

#24

Postad 15 juli 2014 - 07:02

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0
Du får ge oss din recension när du testat den alien...

#25

Postad 15 juli 2014 - 15:37

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Vad snackar vi om för kalorier :P?

Redigerat av oqvist, 15 juli 2014 - 15:37.


#26

Postad 15 juli 2014 - 21:29

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0
Enligt portionspåsen 375 kalorier, 70 från fett (oljan). Fettmängd är 8 gram (12 %). Som snack är det inte lika bra som selleri, men bättre än chips. En påse väger 92 gram och 100 gram OLW potatischips har 520 kalorier. Så, som onyttigt snack är det inte ett helt dåligt alternativ.... OLWs low fat micropop har förresten 380 kalorier vilket underligt nog är MER än de här.... skumt.... fast det är ju för 8 gram mer förstås...

#27

Postad 16 juli 2014 - 15:55

Unregistered706504e9
  • Unregistered706504e9
  • Beroende

  • 1 012 inlägg
  • 0
Attans. Blev tvungen att beställa hela klabbet med smaker, skålar osv. Hoppas att det är så bra som det verkar för biopopcorn ÄGER,

#28

Postad 18 juli 2014 - 11:07

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Teknikmagasinet har någon bambino no name för 599

#29

Postad 18 juli 2014 - 16:20

piddepan
  • piddepan
  • Lärjunge

  • 283 inlägg
  • 0
Teknikmagasinets ser ju liknande ut. Frågan är ju den är lika bra eller om man skjuter sig vi foten om man chansar på den?

#30

Postad 28 juli 2014 - 18:17

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Hittade bruksanvisningen på hemsidan. Mysko att det inte står i manualen hur det är tänkt det ska måttas.

popcorn är popcorn eller kan det möjligen va någon skillnad på popkornkärnor?

Körde ICAs plus oljan och jo nog är resultatet bättre än mikropop alltid. Några dyra popcornskryddor blir det inte salt fungerar alldeles utmärkt :)

Ett mått är det max vad maskinen klarar eller kan man ha i mer?

Redigerat av oqvist, 28 juli 2014 - 18:40.


#31

Postad 04 augusti 2014 - 19:25

Unregisteredd77fcd1d
  • Unregisteredd77fcd1d
  • Användare

  • 238 inlägg
  • 0

Hittade bruksanvisningen på hemsidan. Mysko att det inte står i manualen hur det är tänkt det ska måttas.

popcorn är popcorn eller kan det möjligen va någon skillnad på popkornkärnor?

Körde ICAs plus oljan och jo nog är resultatet bättre än mikropop alltid. Några dyra popcornskryddor blir det inte salt fungerar alldeles utmärkt :)

Ett mått är det max vad maskinen klarar eller kan man ha i mer?


Kör du inte portionsförpackningar använder du de två mått som följer med; ett litet mått olja och ett stort mått popcornkärnor (och jag har väldigt svårt att tänka mig att det är någon skillnad på popcornkärnor - kör själv Bonnie Lee).

Ett mått är alldeles lagom för en batch, man kan ju alltid köra en ny direkt efter om man vill ha mer.

#32

Postad 04 augusti 2014 - 21:05

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0
På lördag får jag äntligen prova denna maskin. Kommer förmodligen uppskatta den mer än min sambo. Men tog den rosa så det borde funka :)

#33

Postad 04 augusti 2014 - 22:32

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 2
Hoppas det var ett syftningsfel :)

#34

Postad 05 augusti 2014 - 00:19

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 1

Kör du inte portionsförpackningar använder du de två mått som följer med; ett litet mått olja och ett stort mått popcornkärnor (och jag har väldigt svårt att tänka mig att det är någon skillnad på popcornkärnor - kör själv Bonnie Lee).

Ett mått är alldeles lagom för en batch, man kan ju alltid köra en ny direkt efter om man vill ha mer.


Det tar ju dubbelt så lång tid att måsta köra två omgångar för att få någon vettig mängd.

Internet föreslår att en del kärnor ska ge fluffigare popcorn. Placebos makt är stor kanske eller så finns det belgian blue popcorn kärnor som är genetiskt modifierade kanske?

Hursom resultaten blir mycket bra. Har inte lyckats bränna ett enda popcorn några har blivit opoppade. Man kanske vågar låta strömmen va på längre än man tror. Skönt slippa mikropopcornen där bara en av tre försök blir rätt lyckade. ett paket ger helt sönderbränt även när man stänger av strömmen tidigt eller semibrända popcorn. Oljan är bra sliskig men gör mycket för smaken.

Finns det någon liknande olja i mataffärerna man kan använda i stället? Kryddorna har jag inte testat för dyrt tycker vanligt salt fungerar föredömligt,

#35

Postad 10 augusti 2014 - 08:57

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 1
Köpte som sagt en Rosa popcorn maskin till min sambo i födelsedagspresent.
Igår var det dags att prova.
Körde några portionspåsar. Riktigt goda popcorn.
Lätt och smidigt att använda maskinen.
Ett tillbehör som alla med hemmabio borde ha.

#36

Postad 12 augusti 2014 - 22:58

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Har ni alla det här gnisslet när den vevar runt?

#37

Postad 13 augusti 2014 - 00:47

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0
Popcorn på bio smakar bajs. Skulle inte förvåna mig om det där smörfettet är cancerframkallande.

#38

Postad 13 augusti 2014 - 12:08

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 3
Smaken är helt enkelt olika ghost, personligen tycker jag att biopopcorn är goda och det var just sådana jag ville ha. Tycker du inte om dem ska du inte göra sådana portionspåsar utan använda vanlig popcornmajs och valfri olja och valfritt om du vill salta eller ej. Helt ok att du väljer enligt din smak på samma sätt som jag väljer enligt min.

Min gnisslar också en del, jag gissar att det är popcorn som fastnar i snurrgrejen, och jag tror att det blir värre om man inte gör rent den regelbundet.

#39

Postad 01 september 2014 - 20:32

piddepan
  • piddepan
  • Lärjunge

  • 283 inlägg
  • 0
Poppade för första gången igår och fick ganska många opoppade kärnor. De hoppade ur locket när andra poppade. Är det bara o acceptera eller finns det nåt man kan göra för att minimera det? Använde portionsförpackning.

#40

Postad 03 september 2014 - 15:37

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Inte mer än att täppa för locket antar jag men då exploderar väl burken ;)

Jag har ännu inte fått ett enda bränt popcorn och de blir mycket goda med den medföljande oljan. Några far ut innan de hinner poppa som sagt men hellre det. Det hade vart smidigt om oljan kommit med en sådan här doseringskapsyl där man bara trycker en eller två gånger för rätt mängd. Blir lätt söligt när man håller på och doserar och mer disk. Har bara hittat ICAs popcorn det hade vart kul testa lite annat för att se om det möjligen kan va någon skillnad :)

Hur rengör ni kastrullen för övrigt? Lite bängligt komma åt ordentligt.

#41

Postad 05 september 2014 - 14:04

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 2
Dessvärre blir det så, det är nackdelen av att ha en konstruktion där popcornen hoppar ur.

Det är inte den mest ekonomiska varianten att poppa på, delvis tack vare det. Dessutom tycker jag att de blir bättre om man inte är för snål, dvs vänta inte på att alla korn ska poppa. Det riskerar bli lite torrt och halvbränt då, i alla fall verkar det så för mig.

Glöm inte att göra rent den regelbundet så att det inte är massa gojs i den som gör att den gnisslar och poppar sämre. Efter 4-5 poppningar är lagom ofta.

Jag rengör den med hushållspapper över diskhon. Ta loss popparen, håll den upp och ned över diskhon och torka ut med papper. Lite meckigt att komma in med händerna men det går rätt bra.

Har fått skära ner lite, så nu är det mest på helgen jag poppar (och kanske nån gång under veckan). Men, snart är det helg och då är det dags igen! Fått låna The Warriors på blu-ray och med en bunke popcorn är det nostalgifrossa! Åh tror jag tar Flykten från New York och Big Trouble in Littel China som en bra trio! NOSTALGI!!!

#42

Postad 07 september 2014 - 15:03

MCRobban87
  • MCRobban87
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0
Hakar på tråden då jag är ute efter en själv! :)

Little Bambino verkar liten men "naggande god", hur mycket popcorn blir det? Räcker det till en långfilm eller får man poppa fler gånger?
Funderar på Great Northerns mellanmodell, för ca 150 USD på Amazon men då tillkommer ju förutom frakt och 25% moms även tull och importavgift 0-20% om varans pris överstiger 1300 kr, har för mig det blev strax över 2000 kr för den. Är det värt att beställa så dyra grejer från Staterna eller kan man lika bra hitta en svensk säljare?
Little Bambino skulle gå på 1002 kr totalt medans den på Kjell o Co gick på 1195 kr?

Vart köper ni era kryddor och tillbehör som popcornskålar m.m? Föredrar ni pappskålar eller i plast/porslin som ni diskar?

#43

Postad 07 september 2014 - 19:27

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0
http://www.hembiobut...p?pgrpnr=200570

950:-

#44

Postad 07 september 2014 - 21:56

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0
Skyline, som är den större modellen, kan du köpa för 4000 i Sverige. Om du köper en för 150 USD så blir det ”bara” moms eftersom det är under 1300 (frakten räknas inte med när man avgör om det är 1300 eller mer). Så för 2000 med frakt blir det 2600-2650 beroende på vilket fraktbolag det är (olika tulldeklarationsavgift).

Det är en hel del billigare men samtidigt är det krångligare om du behöver reklamera den.

Angående mängden, så blir det ungefär som en påse Indianpop ungefär. Det är ingen jättebunke du får på en omgång, och det tar cirka 3.5 minut att poppa en omgång efter att den blivit varm. För att räcka en film får du nog köra två omgångar då blir det en hyfsad bunke. Får väl ta en bild och lägga upp!

En sak jag gillar är att den är så pass liten att den kan stå på en köksbänk utan problem, hade gärna sett en större mängd popcorn men det är smidigt att kunna ha den framme.

#45

Postad 08 september 2014 - 00:32

MCRobban87
  • MCRobban87
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0
Tack för svaren!

Hur löser man konverteringen från amerikansk väggkontakt till svensk?

#46

Postad 08 september 2014 - 13:51

Unregistered77a7e886
  • Unregistered77a7e886
  • Veteran

  • 1 880 inlägg
  • 0

Hur löser man konverteringen från amerikansk väggkontakt till svensk?


Är det bara kontakten så behövs bara adapter eller byte av kontakt men viktigare att den är anpassad till vårt elnät. Brukar kosta några hundra om de fixar detta. Mycket bra pris på Great Northern men du bör som sagt kolla om de kan anpassa den (såg inget om detta på deras hemsida). Om du köper i Europa är det i värsta fall kontakten som skiljer sig, typ England. I Tyskland är allt samma som här - expondo har ett par maskiner som ser ok ut.
http://www.expondo.d...tronomy/Popcorn

På eBay också men något dyrare.
http://www.ebay.co.u...popcorn&_sop=15

Redigerat av Unregistered77a7e886, 10 september 2014 - 04:46.


#47

Postad 08 september 2014 - 15:59

MCRobban87
  • MCRobban87
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0
Kanske blir Tyskland då! Slippa krångel med kontakter/el och dessutom tullfritt, om man inte kan hitta dem för samma pris i Sverige :)

#48

Postad 08 september 2014 - 18:37

Unregistered77a7e886
  • Unregistered77a7e886
  • Veteran

  • 1 880 inlägg
  • 0
Här var en från ett danskt företag som säljer i många europeiska
länder.
http://www.dancovers...CFQTicgod26sAFg

Har sett den modellen tidigare på eBay.
http://www.ebay.co.u...%3D271342812068

#49

Postad 08 september 2014 - 20:27

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Teknikmagasinet sålde något som var bra likt little bambino för 695 eller vad det var!

Jag får poppa två gånger men åh andra sidan så har jag inte plats för en större. Little Bambino är rätt plastig får se hur länge den håller.

#50

Postad 09 september 2014 - 20:18

Unregistered5d343d4e
  • Unregistered5d343d4e
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 1
Kul med en popcorn tråd.
Jag köpte min popcorn maskin av Sundling AB.
De har riktigt bra popcorn maskinen av jätte bra kvalité för den som är intresserad så finns det flera modeller på deras hemsida.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.