tehlamah 15 april 2013 - 17:18 skrev:
Kommer såklart köpa filmen oavsett, men det är bara det att sambon gillar filmen så pass mycket att hon insisterar på att den med mest "tjejvänligt" extralull ska inköpas
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter produkter
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Skickat 15 april 2013 - 17:30
Öppnat min och kan kan bara konstatera att den är exakt som på SIC's länkade bilder Kommer såklart köpa filmen oavsett, men det är bara det att sambon gillar filmen så pass mycket att hon insisterar på att den med mest "tjejvänligt" extralull ska inköpas Skickat 16 april 2013 - 08:28
Men frågan är dock fortfarande vilken jag får mest nöje utav Kommer såklart köpa filmen oavsett, men det är bara det att sambon gillar filmen så pass mycket att hon insisterar på att den med mest "tjejvänligt" extralull ska inköpas Tjaaa.. Själva filminnehållet verkar väl vara detsamma (?), boxen tycker jag innehåller lite mer "lull-lull" men det är väl upp till dig o sambon att avgöra om det är tjejigt eller ej. Skickat 16 april 2013 - 08:55
Tjaaa.. Själva filminnehållet verkar väl vara detsamma (?), boxen tycker jag innehåller lite mer "lull-lull" men det är väl upp till dig o sambon att avgöra om det är tjejigt eller ej. Att boxen innehåller mer "lull-lull" framgår ju av bilderna, men hur pass stor skillnad är det på boken? Skickat 16 april 2013 - 09:28
Mjo, uttryckte mig nog lite fel, men svårt att uttrycka sig rätt alltid Att boxen innehåller mer "lull-lull" framgår ju av bilderna, men hur pass stor skillnad är det på boken? Har precis kollat ett par "reviews" på tuben (dock utan ljud - är på jobbet), och det verkar vara så att det lilla häftet som ingår i boxen är samma häfte som sitter i digibooken, bara att bilden på framsidan är annorlunda. Box: Digibook: (verkar rätt seg, jag hoppade lite i båda) Hoppas det hjälper dig, tycker personligen jag gjorde ett bra val som tog boxen men skulle definitivt inte ha något emot att äga digibooken också. MVH - Zeb! 1 användare läser den här trådenMedlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0 |
Detta forum sponsras av
|