Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 [PS3]

4523 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 5 7,63 (26) 29:-
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 7,77 (12) 29:-
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

#101

Postad 01 mars 2011 - 18:01

vvv
  • vvv
  • Forumräv

  • 859 inlägg
  • 0
The Technology Behind Battlefield 3

Riktigt nice med dessa videointervjuer med diverse utvecklare.

#102

Postad 01 mars 2011 - 20:32

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
F*n vad taggad man blir! :P

Verkar som dom utvecklar först o främst till PC, men det gör inget, ska ha både ps3 och PC versionen, och från början är jag ju van bf räv till PC! :(

http://www.aftonblad...ticle8644999.ab

#103

Postad 02 mars 2011 - 08:51

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
SP Gameplay!

När släpps spelet?

I höst. Exakt datum är ännu inte offentliggjort.

Är ”Battlefield 3” en uppföljare till ”Bad company 2”?

Av omslaget att döma skulle man kunna tro det. Men nej, det är en rak uppföljare till ”Battlefield 2”.

Vilka plattformar kommer spelet till?

PC, Playstation 3 och Xbox 360.

Vad är Frostbite 2?

Dices nya motor. Enligt deras egna skrytord: ”’Battlefield 3’ är byggt med den senaste tekniken och bjuder på överlägsen visuell kvalitet, en känsla av storskalighet, massiv förstörelse, dynamiskt ljud och otroligt levande karaktärsanimationer”. Spela lovar att återkomma med en egen bedömning.

Var utspelar sig ”Battlefield 3”?

I en nära framtid. Tre av platserna är New York, Teheran och Paris. Spelaren kommer att anta rollen som amerikansk marinkårssoldat.

Vad är ”Back to Karkand”?

Det är ett paket med fyra kartor från ”Battlefield 2” (Strike at Karkand, Gulf of Oman, Sharqi peninsula och Wake Island). Vapen och fordon från ”Battlefield 2” följer också med. Skillnaden är att kartorna nu ritas upp med kraften i Frostbite 2 och att de kommer med achievements/trophies.

”Back to Karkand” ingår i ”Battlefield 3: Limited edition” men ska dessutom gå att köpa digitalt en månad efter premiären.

Hur många spelare i multiplayer?

64 i PC-versionen, 24 i konsolversionerna.

Är jetplan med?

Japp.

Kan man krypa?

Det kan man. Prone är med. Däremot blir det inga ”delfindyk” (som ett tag plågade ”Battlefield 2”), det har Dice-designern Alan Kertz hälsat via Twitter.

Men, vad fan händer med PC-versionen ”Battlefield 1943” egentligen?

EA har lagt ner den, för att satsa allt på ”Battlefield 3”. De har dessutom lagt ner PC-versionen av Onslaught-läget till ”Bad company 2”.

Jaha, men hur hanterar de PC-versionen av ”Battlefield 3” då?


Dice har PC-versionen som förstaplattform. VD:n Karl Magnus Troedsson säger till Spela:

– PC-versionen kommer att få extra kärlek, det kommer att finnas unika inslag på PC som inte finns på konsol. Alla PC-fans kommer verkligen att uppskatta ”Battlefield 3”. Jag kan inte berätta alla detaljer, vi vill hålla lite till längre fram, men PC-plattformen får speciellt mycket uppmärksamhet den här gången.


Intryck från Aftonblaskan

EDIT: Dags för Battlefield att ta över tronen från COD? Ja, jag både tror och hoppas fan det! Ser sjukt bra ut!
( dock är trailern från PC och om ni läst allt så ser ni att dom satsar mest på PC-versionen )

Redigerat av BrittBastard, 02 mars 2011 - 08:59.


#104

Postad 02 mars 2011 - 09:02

Chris Ya
  • Chris Ya
  • Forumräv

  • 665 inlägg
  • 0
Schysst info Britt. Ser coolt ut i singleplayer iallafall. Hoppas ps3 versionen blir bra den med.

#105

Postad 02 mars 2011 - 09:09

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
För att "vräka på" lite mer:

Studion är mycket förtegna om vilken budget ”Battlefield 3” har, eller hur många som jobbar med spelet. ”Arn”-filmerna är den största skandinaviska filmproduktionen någonsin och kostade runt 200 miljoner kronor. Men ”Battlefield 3” är en internationell angelägenhet och svenska Dice ägs av amerikanska Electronic Arts – som pumpar in dollarmiljoner i spelet.
Långt dyrare än ”Arn”-filmerna

– Nu ska jag inte kritisera ”Arn”-filmerna på något sätt men vi skulle inte komma många knop med de pengarna. Det är ju en helt annan kaliber på det här projektet. Det här är en megaprodukt. Det är ett av världens största spelteam som bygger det här spelet. Och vi sparar inte på krutet, vi kör all-in nu, säger Patrick Bach.

Christofer Sundberg, chef för svenska studion Avalanche som gjort miljonsäljande ”Just cause”-spelen, tror att det rör sig om minst 50 miljoner dollar (cirka 330 miljoner kronor).

En källa Nöjesbladet har talat med säger att det antagligen handlar om betydligt högre summor.

– Det är närmare 200 miljoner dollar än 200 miljoner kronor, det kan jag säga. Det är en av Electronic Arts största satsningar någonsin.

I vilket fall står en sak klart: det är det dyraste svenska spelet genom tiderna.

I höst får vi veta hur långt det räcker.



#106

Postad 02 mars 2011 - 09:49

TheBadlands
  • TheBadlands
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0
Fault Line Series Episode I: Bad Part of Town HD (PC)

Jovars helt ok :blink:

#107

Postad 02 mars 2011 - 10:15

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
"Hur hårt kan de pressa konsolversionerna? Karl-Magnus Troedsson, studions general manager, säger att ”Battlefield 3” kommer att se ”markant bättre ut” på Playstation 3 och Xbox 360 jämfört med ”Bad company 2”. Det återstår att se. "

Hoppas det stämmer, och HOPPAS dom kan lägga till AA nu, BFBC2 är ju riktigt kantigt till konsoll! :blink:
Och hoppas jag slipper uppgradera PCn... men kan ju köra high utan problem i BFBC2... men man vet ju aldrig... skulle jag behöva uppgradera PCn igen, då blir jag bitter...
Fasen, då får man räkna med en tusenlapp när det släppts... att inte alla polare kan spela på samma version... :P

Redigerat av Garrett, 02 mars 2011 - 10:16.


#108

Postad 02 mars 2011 - 10:36

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Drömmen vore ju om de kunde få till "Your team won/lose"!

#109

Postad 02 mars 2011 - 11:34

Unregistered0e5c46c2
  • Unregistered0e5c46c2
  • Forumräv

  • 575 inlägg
  • 0

Drömmen vore ju om de kunde få till "Your team won/lose"!


Ställer du inte lite väl höga krav nu? =)

#110

Postad 02 mars 2011 - 12:05

Chris Ya
  • Chris Ya
  • Forumräv

  • 665 inlägg
  • 0

Fault Line Series Episode I: Bad Part of Town HD (PC)

Jovars helt ok :blink:


Britt har redan lagt upp den :P

#111

Postad 02 mars 2011 - 14:09

nedman
  • nedman
  • Forumräv

  • 774 inlägg
  • 0

Drömmen vore ju om de kunde få till "Your team won/lose"!

Den buggen måste vara kvar!

#112

Postad 02 mars 2011 - 15:56

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

  • 1 117 inlägg
  • 0

Drömmen vore ju om de kunde få till "Your team won/lose"!

hahahahahahaha word!


Ställer du inte lite väl höga krav nu? =)

tydligen ja!


Den buggen måste vara kvar!

den är kulturklassad så vi får hoppas på det :blink:

#113

Postad 02 mars 2011 - 17:47

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 237 inlägg
  • 0

SP Gameplay!

UNREAL! Snyggaste grafiken någonsin? Om man räknar med all utlovad fysik så börjar det lukta revolution här... även om jag inte gillar realistiska FPS online så ser det redan nu ut som ett givet köp enbart för kampanjen. Just nu är man stolt svensk.

Redigerat av Freezard, 02 mars 2011 - 17:47.


#114

Postad 02 mars 2011 - 20:15

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

UNREAL! Snyggaste grafiken någonsin? Om man räknar med all utlovad fysik så börjar det lukta revolution här... även om jag inte gillar realistiska FPS online så ser det redan nu ut som ett givet köp enbart för kampanjen. Just nu är man stolt svensk.


Håller med,kul för DICE och den svenska spelindustrin!
Bara hoppas att spelet sen också lever upp till förväntningarna.

#115

Postad 02 mars 2011 - 21:33

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

  • 1 166 inlägg
  • 0
Alltså, vad gör skillnaden på "Bad Company" tillägget i denna serie?

#116

Postad 02 mars 2011 - 22:02

OWC
  • OWC
  • Beroende

  • 1 059 inlägg
  • 0
Battlefield ska väl vara mer realistisk, storskalig krigföring, mer fordonsorienterat än Bad Company.

#117

Postad 02 mars 2011 - 22:07

vvv
  • vvv
  • Forumräv

  • 859 inlägg
  • 0
Bad company serien kom till för att dom ville testa den nya motorn frostbite. De stadiet som frostbite var vi denna tiden kunde inte göra ett "riktigt" battlefieldspel. därför valde man att kalla det bad company.

#118

Postad 02 mars 2011 - 22:15

Unregistered69f7f285
  • Unregistered69f7f285
  • Forumräv

  • 537 inlägg
  • 0
Känns som BF3 ligger typ minst 5 år fram i tiden i utveckling i jämförelse med _alla_ andra spel. Gameplay trailersna är helt mind blowing. Saknar ord!

EDIT: syftar ju dock då givetvis på PC-versionen som trailern är cappad ifrån

Redigerat av Unregistered69f7f285, 02 mars 2011 - 22:16.


#119

Postad 02 mars 2011 - 22:21

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

  • 1 866 inlägg
  • 0

Battlefield ska väl vara mer realistisk, storskalig krigföring, mer fordonsorienterat än Bad Company.

Gameplayvideon liknade ju dock mer något som skulle kunna vara hämtat ur COD (om man bortser från grafiken förstås). Scriptade, linjära "öppna dörren" korridorsscener är man hyvsat trött på vid det här laget och det är inget som borde finnas med i Battlefield.

Redigerat av belzebubb, 02 mars 2011 - 22:23.


#120

Postad 02 mars 2011 - 22:26

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Jo, men nu är ju Gameplay-videon SP. Tror det storskaliga o s v kommer märkas mer tydligt i MP.
Säg det FPS som inte är linjärt i SP.

#121

Postad 02 mars 2011 - 22:33

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

  • 1 166 inlägg
  • 0

Battlefield ska väl vara mer realistisk, storskalig krigföring, mer fordonsorienterat än Bad Company.



Bad company serien kom till för att dom ville testa den nya motorn frostbite. De stadiet som frostbite var vi denna tiden kunde inte göra ett "riktigt" battlefieldspel. därför valde man att kalla det bad company.


Oki doki, jag förstår :P

#122

Postad 02 mars 2011 - 22:36

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

  • 1 866 inlägg
  • 0

Jo, men nu är ju Gameplay-videon SP. Tror det storskaliga o s v kommer märkas mer tydligt i MP.
Säg det FPS som inte är linjärt i SP.

Risken med att dom lägger krut på en "storslagen" COD-influerad kampanj är ju förstås att MP blir lidande.

#123

Postad 03 mars 2011 - 07:37

nedman
  • nedman
  • Forumräv

  • 774 inlägg
  • 0

Risken med att dom lägger krut på en "storslagen" COD-influerad kampanj är ju förstås att MP blir lidande.

tror inte att det påverkar så värst mycket, men personligen tycker jag att de borde gjort som MAG och bara släppt spelet som MP.

#124

Postad 03 mars 2011 - 08:39

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Ja SP känns helt irrelevant!
O har ju inte funnits med i de tidigare BF spelen.

Sen kommer betygen in som går efter SP delen. Känns så j*vla onödigt!
Ta BFBC2 som fick betyg mest satt efter SP i varenda j*vla recension.
Har spenderat kanske max 10 timmar offline i spelet o en bra bit över 1000 timmar online.

#125

Postad 03 mars 2011 - 09:43

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
Fattar inte varför dom lägger ner tid på SP... ingen av dom förra BF spelen har singelplayer (räknar inte BFBC1 och 2), om dom inte lag ner tid på SP, så kanske dom hade kunnat släppa spelet snabbare ju! ;)
Edit: körde lite bf2 igår, fasen vad kul det va, fast aimet satt inte där direkt, och krashade flera gånger när jag skulle leka flygess igen... men det är 10ggr bättre än bad company 1 och 2, är ju riktig storlek på kartorna, så man känner battlefieldkänslan, och allt känns mer genomtänkt... det enda negativa är ju hitboxen, som ju är så där... där e ju faktiskt BC bättre... :P

Redigerat av Garrett, 03 mars 2011 - 09:48.


#126

Postad 03 mars 2011 - 12:50

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

  • 1 866 inlägg
  • 0
Det är väl förmodligen EA som har bestämt att det ska finnas med SP för att mjölka ut varje krona. Dom har säkert också gett direktiv till Dice att spelet ska vara lite COD-influerat för att locka över COD-spelare. Vi vet ju alla hur avundsjuka EA är på Activision och COD.

Redigerat av belzebubb, 03 mars 2011 - 12:51.


#127

Postad 03 mars 2011 - 16:38

vvv
  • vvv
  • Forumräv

  • 859 inlägg
  • 0
En riktigt nice SP hade ju inte varit fel, går ju faktiskt inte att hitta en enda vettig FPS SP nu för tiden. Skulle inte heller tro att MP blir lidande bara för att man gör en kickass SP, är det några som vet hur man prioriterar i de fallet så är det DICE. Är ju nästan nödvändigt att ha SP med nu för tiden särskilt när det gäller konsoll många som inte riktig är bitna av MP än skulle nog vara tveksamma till o köpa spelet om de inte hade en SP del också. Tror tex MAG förlorade mycket potentiella spelare på de viset.

Har börjat gilla gamerspawns videoanalyser mer och mer. Han snackar även allmänt om saker som framkommit om spelet hitintills.
Battlefield 3 - Fault Line "Bad Part of Town" Analysis

Även gaddafi har fått nys om bf3

#128

Postad 03 mars 2011 - 21:19

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 0

SP Gameplay!

Sjukt, fett, galet, sanslöst, otroligt, makalöst och alla andra ord man kan placera före "snyggt". Det är min uppfattning av Battlefield 3 efter det grafiska godis som det bjöds på i "in game"-trailern och håller multiplayer-delen samma grafiska standard och behåller den sköna "storslaget krigsscenario"-känslan från de tidigare Battlefield-spelen så kommer det här bli mysigt värre. :)

Att spelet dessutom är en ren uppföljare till Battlefield 2 gör ju inte saken sämre då jag anser att just BF2 är det "riktiga" Battlefield, trots att jag spelar Bad Company 2 just nu och gillar det stenhårt.

Det enda jag inte vill se i Battlefield 3 är SP-delen! En bra och spännande story är väl inget fel i sig och jag förstår dem som vill ha sådant, men Battlefield är och har alltid varit multiplayerspel i mina ögon och jag hade föredragit att DICE koncentrerat sig på att göra ett så grymt multiplayerläge som möjligt, men äsch... Det lär bli grymt bra ändå. :)

Det jobbigaste just nu är att bestämma sig om man ska köpa Battlefield 3 till PS3 eller till PC. Det blir ju mer socialt att köpa det till PS3:an och spela det tillsammans med alla sköna MHB:are här, men i ärlighetens namn tycker jag att FPS är skönast med mus och tagentbord.

#129

Postad 03 mars 2011 - 22:35

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

  • 1 166 inlägg
  • 0

men i ärlighetens namn tycker jag att FPS är skönast med mus och tagentbord.

Pff, ge dig :) :) PS3 ska d va

#130

Postad 03 mars 2011 - 23:24

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0

Pff, ge dig :) :) PS3 ska d va

+1

#131

Postad 04 mars 2011 - 00:23

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

  • 1 086 inlägg
  • 0

+1


-2, ägd!

PC gaming är så enormt mycket bättre på alla plan, tyvärr har jag inte så många att spela med där när man jämnför med PS3an. :)

#132

Postad 04 mars 2011 - 05:06

Greedy
  • Greedy
  • Forumräv

  • 744 inlägg
  • 0
Tyvärr tror jag att de stirrat sig för blinda på att försöka knäcka COD med resultatet att vi kommer få ett väldigt Codifierat spel. En direkt uppföljare till BF2 säger de ena stunden men samtidigt vill de så gärna få över CODspelarna. Tror inte detta kommer bli så fantastiskt som vi hoppas tyvärr...

Att dessutom inte våga tro på sitt eget koncept fullt ut. Att inte satsa på 100% på MP tyder på att de inte vet vad de vill. Att de sedan plockar bort en sådan sak som Commander för att göra spelet lätttillgängligare är väldigt alarmerande. Med tanke på hur "upphetsande" SP var i BFBC2 så har jag inga större förhoppningar. SP delen i BFBC2 är ju så j*vla kass att jag inte ens orkat slutföra eländet.

På sin höjd kan man anta att detta blir ett BFBC3.

Redigerat av Greedy, 04 mars 2011 - 05:10.


#133

Postad 04 mars 2011 - 05:48

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Sjukt, fett, galet, sanslöst, otroligt, makalöst och alla andra ord man kan placera före "snyggt". Det är min uppfattning av Battlefield 3 efter det grafiska godis som det bjöds på i "in game"-trailern och håller multiplayer-delen samma grafiska standard och behåller den sköna "storslaget krigsscenario"-känslan från de tidigare Battlefield-spelen så kommer det här bli mysigt värre. :)

Att spelet dessutom är en ren uppföljare till Battlefield 2 gör ju inte saken sämre då jag anser att just BF2 är det "riktiga" Battlefield, trots att jag spelar Bad Company 2 just nu och gillar det stenhårt.

Det enda jag inte vill se i Battlefield 3 är SP-delen! En bra och spännande story är väl inget fel i sig och jag förstår dem som vill ha sådant, men Battlefield är och har alltid varit multiplayerspel i mina ögon och jag hade föredragit att DICE koncentrerat sig på att göra ett så grymt multiplayerläge som möjligt, men äsch... Det lär bli grymt bra ändå. :)

Det jobbigaste just nu är att bestämma sig om man ska köpa Battlefield 3 till PS3 eller till PC. Det blir ju mer socialt att köpa det till PS3:an och spela det tillsammans med alla sköna MHB:are här, men i ärlighetens namn tycker jag att FPS är skönast med mus och tagentbord.



Gör som jag, köp till bägge... :)

#134

Postad 04 mars 2011 - 09:41

vvv
  • vvv
  • Forumräv

  • 859 inlägg
  • 0

Tyvärr tror jag att de stirrat sig för blinda på att försöka knäcka COD med resultatet att vi kommer få ett väldigt Codifierat spel. En direkt uppföljare till BF2 säger de ena stunden men samtidigt vill de så gärna få över CODspelarna. Tror inte detta kommer bli så fantastiskt som vi hoppas tyvärr...

Att dessutom inte våga tro på sitt eget koncept fullt ut. Att inte satsa på 100% på MP tyder på att de inte vet vad de vill. Att de sedan plockar bort en sådan sak som Commander för att göra spelet lätttillgängligare är väldigt alarmerande. Med tanke på hur "upphetsande" SP var i BFBC2 så har jag inga större förhoppningar. SP delen i BFBC2 är ju så j*vla kass att jag inte ens orkat slutföra eländet.

På sin höjd kan man anta att detta blir ett BFBC3.

Dom har ju själva sagt att man slår inte COD genom att vara COD och jag tror det ligger mycket i det, varför skulle folk byta om det ändå är samma sak liksom. Sen att man plockar bort commander kan jag förstå, hur många var det egentligen som kunde använda den på ett vettigt sätt.
Och ärligt talat finns det någon FPS SP som är så mycket bättre egentligen?

#135

Postad 04 mars 2011 - 09:46

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

  • 666 inlägg
  • 0
Att göra en storydel utan att ha co-op tycker jag är helt bortkastat, då kan lika gärna köra multiplayer enbart - men samtidigt tror jag det är många som tvekar att köpa ett spel som enbart har multiplayer (som MAG).

#136

Postad 04 mars 2011 - 10:02

vvv
  • vvv
  • Forumräv

  • 859 inlägg
  • 0
ska ju finnas coop men är ju inte helt klart hur det kommer funka än.

Shacknews: Today we're getting our first look at Battlefield 3's single-player campaign, which is something that is very new to the main Battlefield series. What was the decision behind bringing a single-player component to a game that has been a primarily multiplayer-focused franchise?

Karl Magnus Troedsson: I would argue our games, this game and the other games we've worked on with single-player, that the core of the game is online. That's where the franchise was born and it's going to keep being like that. The idea, actually, is that we want a bigger proposition. We want to introduce more people to the game. People like to play offline and then perhaps try out the online part of the game.

We wanted to add more components to the game. We want to introduce more people to the Battlefield franchise. That's why with Bad Company we introduced single-player, that's why we've been trying out co-op now with Bad Company 2. Now, with Battlefield 3, we have these components coming together to just have a big blockbuster proposition.


Tagit ur en intervju på Shacknews

#137

Postad 04 mars 2011 - 10:19

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Att göra en storydel utan att ha co-op tycker jag är helt bortkastat, då kan lika gärna köra multiplayer enbart - men samtidigt tror jag det är många som tvekar att köpa ett spel som enbart har multiplayer (som MAG).



Inte alla gamla BF rävar :)

#138

Postad 04 mars 2011 - 19:05

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Battlefield 3: GDC Gameplay Video (CAM) #1
http://www.youtube.c...h?v=mWjBBWU3m4Q
http://www.youtube.c...h?v=g3Rzw-Z89JE
http://www.youtube.c...h?v=aVLH_4ljhok
http://www.youtube.c...h?v=fIvUfMZocuQ

#139

Postad 04 mars 2011 - 19:08

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

-2, ägd!

PC gaming är så enormt mycket bättre på alla plan, tyvärr har jag inte så många att spela med där när man jämnför med PS3an. :)


Nasty, kryp tillbaka till den lilla PC-håla du kom ifrån!
Haha, skämt åsido, det här kommer nog bli den första FPS:en på riktigt, riktigt länge som jag kommer spela på PC också.

#140

Postad 04 mars 2011 - 20:50

Unregistered69f7f285
  • Unregistered69f7f285
  • Forumräv

  • 537 inlägg
  • 0
Klippen är borttagna från youtube. Någon hade lagt upp ett på en annan sida iaf:

http://alturl.com/m6sdg

#141

Postad 04 mars 2011 - 22:37

doomenicer
  • doomenicer
  • Användare

  • 247 inlägg
  • 0
Blir kanske att få lägga ner lite pengar på en ny dator nu då.. Köpte dator 2004 senast, tror inte den står sig längre för dagens spel.

#142

Postad 06 mars 2011 - 20:09

Unregisteredb33ec5bc
  • Unregisteredb33ec5bc
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0
Så länge den funkar.

#143

Postad 06 mars 2011 - 20:40

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 0

Så länge den funkar.

Jag har redan tjatat om hur fint spelet verkar bli i mitt förra inlägg, men det tåls att upprepas: BF3 ser ut att bli det snyggaste jädra FPS-spelet ever! Jag gillade speciellt när höghuset rasade över helikoptern i slutet på trailern. Då höll mina nytvättade kalsonger på att bli bruna kan jag lova... ;)
Lägg ner sommar, sol och bad! Jag vill ha höst, innesittar-kyla och BF3 nu. :)

Modern Warfare 3 är ju förresten på gång och kanske hittar ut till hösten också, så för oss FPS-älskare så blir det spännande framöver. Personligen tror jag dock att BF3 kommer gå varmast hemma hos mig om båda storspelen kommer ut samtidigt.

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 06 mars 2011 - 20:40.


#144

Postad 06 mars 2011 - 20:57

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

  • 1 130 inlägg
  • 0
Jag tror inte mp kommer att bli lidande av det införs en sp. Som det låter på DICE och EA så verkar det som att EA trycker in en betydligt högre budget än på tidigare spel.

#145

Postad 06 mars 2011 - 21:45

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Jag tror inte mp kommer att bli lidande av det införs en sp. Som det låter på DICE och EA så verkar det som att EA trycker in en betydligt högre budget än på tidigare spel.


De har säkert fått massa cash av amerikanska militären. Det ser ut som en enda lång reklamfilm för krig :)
Ska givetvis köpa detta. Kan vara spelet som får mig att börja spela multiplayer igen. Har inte spelat multiplayer seriöst sen quake 3.

Redigerat av Unregistereddc471864, 06 mars 2011 - 21:46.


#146

Postad 07 mars 2011 - 08:31

Unregistered3df5726d
  • Unregistered3df5726d
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0
En som inte längtar till releasedagen.. :

http://www.aftonblad...ticle8670215.ab

Men försvarsmakten gör det!:

http://www.aftonblad...ticle8668117.ab

#147

Postad 07 mars 2011 - 11:12

nedman
  • nedman
  • Forumräv

  • 774 inlägg
  • 0

En som inte längtar till releasedagen.. :

http://www.aftonblad...ticle8670215.ab

Jäkla Moraltant.
Vad skall man då spela för spel enl. hans principer -Eyepet? Det är väl typ det enda spelet där ingen dör eller skadas...
Själv fick jag sluta spela Lego spelen ihelgen - Tänk man dödar ju legogubbar... :)

#148

Postad 07 mars 2011 - 11:49

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Jäkla Moraltant.
Vad skall man då spela för spel enl. hans principer -Eyepet? Det är väl typ det enda spelet där ingen dör eller skadas...
Själv fick jag sluta spela Lego spelen ihelgen - Tänk man dödar ju legogubbar... :)


+1

#149

Postad 07 mars 2011 - 12:28

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Jäkla Moraltant.
Vad skall man då spela för spel enl. hans principer -Eyepet? Det är väl typ det enda spelet där ingen dör eller skadas...
Själv fick jag sluta spela Lego spelen ihelgen - Tänk man dödar ju legogubbar... :)

Bifogad fil  borat_thumbs_up_narrowweb__300x5040_50070975.jpg   25,75K   1 Antal nerladdningar

#150

Postad 07 mars 2011 - 12:35

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0
Jag hade nog fått sparken ifrån mitt jobb om jag vägrade att arbeta. (att bojkotta spel som spelrecensent är väl det). Att sedan döma ut något innan man testar det köper jag inte heller. Han hade kunnat vänta med sitt gnäll, spelat spelet och sedan lagt en recension av själva spelupplevelsen och efter det dömt ut själva budskapet om ha känner det behovet. Nu blir det bara löjligt. Inte så seriöst som journalist att ha en förutfattad mening om något heller innan man testat det. Noll förtroende kvar för denna människas framtida recensioner. Att sedan i kommentarerna skriva att han motvilligt spelar Mass effect, ett av de senast årens bästa spel är bara löjligt.

Förlåt för ot men det var inte jag som började



2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.