Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad spelar ni nu?

401 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#251

Postad 21 juli 2011 - 15:23

Unregistered72571861
  • Unregistered72571861
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
Kör L.A Noire nu efter att ha tröttnat på all buggu- och pickupracing i Dirt 3.

#252

Postad 22 juli 2011 - 17:52

Metalstorm
  • Metalstorm
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0
Jag började att spela Homefront men slutade efter en timma. Vilket skräpspel! Jag spelar nu istället Dead Rising 2 och har riktigt roligt.

#253

Postad 29 juli 2011 - 15:43

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Har börjat spela Fallout: New Vegas igen nu när senaste DLC'n kommit =)
Den är riktigt bra faktiskt, rekomenderas =)

#254

Postad 29 juli 2011 - 15:50

Juhan
  • Juhan
  • Forumräv

  • 679 inlägg
  • 0

För tillfället är det 3D Dot Game Heroes och Uncharted 2.

Rent allmänt VÄLDIGT lite spelande just nu, det blir mest golf på sommaren.

I 3D Dot Game Heroes, har du fått det där verktyget för att kunna krossa/lyfta dem där stenarna som är i vägen överallt uppe i högra hörnet av kartan i det röda berget där det faller stenar? Har nämligen fastnad, har fått tag i en stor fisk som går att använda som vapen men har för mig att man ska ge fisken till någon som i sig ger en verktyget man behöver för att ta sig vidare men har ingen aning om vem man ska ge fisken till.

#255

Postad 29 juli 2011 - 17:39

Ausir
  • Ausir
  • Lärjunge

  • 330 inlägg
  • 0

I 3D Dot Game Heroes, har du fått det där verktyget för att kunna krossa/lyfta dem där stenarna som är i vägen överallt uppe i högra hörnet av kartan i det röda berget där det faller stenar? Har nämligen fastnad, har fått tag i en stor fisk som går att använda som vapen men har för mig att man ska ge fisken till någon som i sig ger en verktyget man behöver för att ta sig vidare men har ingen aning om vem man ska ge fisken till.


Nej, jag har själv fastnat lite grann då jag inte hittat änterhaken eller vad det kan vara för rep-mojäng som man använder för att ta sig över alla avgrunden med två pålar emellan.

#256

Postad 29 juli 2011 - 17:44

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0

Har börjat spela Fallout: New Vegas igen nu när senaste DLC'n kommit =)
Den är riktigt bra faktiskt, rekomenderas =)

Damn, har precis börjat på den utan dlc och den är lite seg i början, känns lite jobbigt :)

#257

Postad 29 juli 2011 - 18:22

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0
Spelar From Dust. Klarade storyn igår har har challenges kvar plus att bara allmänt leka med spelmotorn. Rekommenderar det till spelare som vill ha något annorlunda. Var skönt med ett sådant här spel mellan all skottlossning. :)

#258

Postad 30 juli 2011 - 18:17

muraren
  • muraren
  • Beroende

  • 1 408 inlägg
  • 0
Just nu Gears of war till 360-n. Har kört mycket ps3 det sista men börjar faktiskt hitta tillbaka till xboxen som jag kört mycket tidigare

#259

Postad 31 juli 2011 - 15:31

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
BF3-Alpha, snart tillbaka till BC2, sedan BF3 Beta...

#260

Postad 31 juli 2011 - 20:48

Gäst_Implicity_*
  • Gäst_Implicity_*
  • 0
Jag har under helgen spelat lite Call of Duty 2. Fastän spelet är ifrån 2005 så håller det än idag riktigt hög klass enligt mig. Singelplayer-uppdragen är fantastiskt roliga, fast jag har spelat dem otaliga gånger genom åren. Jag gillar spel ifrån WW2 just av anledningen att de bygger på verkliga händelser. Sedan gör det inte saken sämre att jag har ett genuint intresse för just WW2, vilket gör att jag känner igen mig i många av uppdragen.

Ett mycket trevligt spel för den som inte kräver den absolut modernaste grafiken, utan värdesätter storyn framför allt annat!

#261

Postad 01 augusti 2011 - 12:55

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Jag är inte jättehet på WW2 spel, men en av de tidigaste Medal of Honour var riktigt bra. De äldre CoD spelade jag aldrig. Däremot så gillade jag CoD 4, men MW2 tog ner intrycket lite i fortsättningen. Blops var ok, och mw3 har jag inga höga tankar om. Kommer troligen köpa mw3 iaf, för att se vart det tog vägen. Det är som en Michael Bay film. Man vill egentligen inte, men har man inget bättre för sig så... :)

Däremot så vore det kul att spela igenom en del av de äldre spelen bara för att, men tiden brukar inte räcka till.

Då är jag mer hypad för Mass Effect 3 och vart den storyn tar vägen, men det är ju så långt ifrån ww2 man kan komma :) Undrar hur ett riktigt bra WW2 spel baserat på band of brothers skulle vara.

#262

Postad 01 augusti 2011 - 12:58

waypoetic
  • waypoetic
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
Spelar Battlefield : Bad Company 2 och har gjort det sen jag var med i betan. Tog mig tid och ork för att fixa platinum troféen och nu håller jag på att stryka de tre sista pinsen jag har i spelet. Tanken är att jag ska ha 100% i spelet innan releasen av Battlefield 3 :)

Annars har jag börjat spela Red Dead Redemption igen. **** så vackert det är. Sätt på lite postrock och stämningen blir total! Haha..

#263

Postad 01 augusti 2011 - 15:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
CoD2 är det bästa SP-COD imo, det var bra fokus på storyn där.

#264

Postad 01 augusti 2011 - 17:03

edtjope
  • edtjope
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0
Har efter ett långt spelupphåll ( 4-5 månader) påbörjat Batman: Arkham Asylum. Mycket trevligt spel som jag hoppas hinna spela ut innan veckan är över. Sedan ska ungarna på ridläger och man ska tillbaka in i ekorrhjulet på jobbet.

#265

Postad 01 augusti 2011 - 17:34

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0

Spelar Battlefield : Bad Company 2 och har gjort det sen jag var med i betan. Tog mig tid och ork för att fixa platinum troféen och nu håller jag på att stryka de tre sista pinsen jag har i spelet. Tanken är att jag ska ha 100% i spelet innan releasen av Battlefield 3 :)

Usch ja... kommer ihåg när jag jagade de sista. Den första platinumen är den svåraste, sedan rullar det på. Tror jag är på den 5e jag jagar nu och räknar med att ha en 7st iaf innan BF3 drar igång.

Klart jobbigaste var ju Roads of Hazard-pin'en. Inte alls lika lätt som I 2142 där man kunde hoppa på en svävare och köra runt. Men där skulle man ha 10 road kills i en runda istället, vilket jag tog, förrutom att servern var buggat så den inte rapporterade statsen till EA....eller hittade att man hade nödvändiga delarna innan.

Vilka pins är det du saknar ?

Själv saknar jag bara en achievment, och det är demolition kills achievment. Och några Vietnam prylar, men de räknas inte riktigt.

#266

Postad 02 augusti 2011 - 17:49

waypoetic
  • waypoetic
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0

Usch ja... kommer ihåg när jag jagade de sista. Den första platinumen är den svåraste, sedan rullar det på. Tror jag är på den 5e jag jagar nu och räknar med att ha en 7st iaf innan BF3 drar igång.

Klart jobbigaste var ju Roads of Hazard-pin'en. Inte alls lika lätt som I 2142 där man kunde hoppa på en svävare och köra runt. Men där skulle man ha 10 road kills i en runda istället, vilket jag tog, förrutom att servern var buggat så den inte rapporterade statsen till EA....eller hittade att man hade nödvändiga delarna innan.

Vilka pins är det du saknar ?

Själv saknar jag bara en achievment, och det är demolition kills achievment. Och några Vietnam prylar, men de räknas inte riktigt.


Jag saknar just nu pins för ex antal kills med AT-minor, kniv och C4. Jag kör 95% av fallen som engineer och då med en RPG istället för antitank minorna. Får bli mer av den sistnämnda varan helt enkelt :( C4 är skittråkigt så den får jag gå loss med som assault nån sen helgkväll. Vietnam-troféerna behövde man inte ha alla av (vilket jag trodde) för att få en platinum trophie.

#267

Postad 02 augusti 2011 - 21:33

Unregistered95265801
  • Unregistered95265801
  • Forumräv

  • 930 inlägg
  • 0
Knappt spelat något på 5-6 år, men idag sparkade jag igång datorn och laddade ner Steam igen (inte installerat det på min senaste dator). Så ikväll skall det liras Counterstrike och Day of Defeat om de fortfarande spelas :rolleyes:

#268

Postad 02 augusti 2011 - 21:36

threnode81
  • threnode81
  • Lärjunge

  • 388 inlägg
  • 0
Eftersom jag inte har något bredband förrän i oktober blir det bara SP för tillfället. Just nu lirar jag Fallout: New Vegas. Har inte hunnit så längt än, men det verkar lovande.

#269

Postad 02 augusti 2011 - 21:47

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Black. Ska nöta igenom spelet, det är riktigt bra shooter till PS2.

#270

Postad 03 augusti 2011 - 08:10

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0

Jag saknar just nu pins för ex antal kills med AT-minor, kniv och C4. Jag kör 95% av fallen som engineer och då med en RPG istället för antitank minorna. Får bli mer av den sistnämnda varan helt enkelt :rolleyes: C4 är skittråkigt så den får jag gå loss med som assault nån sen helgkväll. Vietnam-troféerna behövde man inte ha alla av (vilket jag trodde) för att få en platinum trophie.

två av de tre slöaste alltså. C4 och minor är bara slött, kniv inte så svårt. Kör i normallage som recon, Släng c4 på mcom, aptera, gå därifrån och kasta in en motion mine för att se när fienderna är nära. Boom. Annars så kan du slänga på lämpligt hus när du vet att folk sitter innanför väggen. Att sitta innanför och höra kachick när en c4 fastnar på väggen är lite.. uh oh...BOOM

Vad gäller kniv så kan jag klart rekommendera lightweight så du är lite snabbare, sedan vänta in efter en mcom så folk spawnar framför dig och attackara bakifrån. Normalläge så klart.

Mine-kills var lite småseg dock. Var grymt trött på minor efter den. Kan rekommendera conquest på panama / laguna alta, precis över krön på kullar och i gropar från andra minor. Men lämpligt med hardcore, annars blir det så många minor hela tiden. Glöm inte att tidigare minor från föregående liv ligger kvar så länge du inte lägger ut om det är mer än 4 eller 5 nånting.

#271

Postad 03 augusti 2011 - 08:53

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

  • 767 inlägg
  • 0

Black. Ska nöta igenom spelet, det är riktigt bra shooter till PS2.


Black gillade jag skarp, har spelet kvar till den gamla xboxen.

#272

Postad 08 augusti 2011 - 07:05

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0
Spelar From Dust för tillfället. Trevligt spel.

#273

Postad 09 augusti 2011 - 08:47

Great_Grumbledock
  • Great_Grumbledock
  • Forumräv

  • 572 inlägg
  • 0
EDF: Insect Armageddon, farmar myror med polarna :)

#274

Postad 09 augusti 2011 - 08:54

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

EDF: Insect Armageddon, farmar myror med polarna :)

Jag med. Men jag spelar på PS3 (jag har sett att ni är fler på the dark side som kör EDF:IA)

Black gillade jag skarp, har spelet kvar till den gamla xboxen.

Ok visste inte att den fanns till xbox också

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 09 augusti 2011 - 08:56.


#275

Postad 09 augusti 2011 - 18:26

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0
Spelar Deus Ex i väntan på Human Revolution. Bara provat demot för 10 år sedan, kändes som om det var dags att spela igenom det.

#276

Postad 11 augusti 2011 - 16:57

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Ok visste inte att den fanns till xbox också

Finns att ladda ner från onlinebutiken för 120 kr.

Lirar just nu EDF 2017 och Outland. Outland känns som en riktig underdog. Metroidvaniaspel som ingen på min friendlist har. Tyvärr "lider" det av samma sak som Shadow Complex, för linjärt med fokus på platformselementen istället för utforskandet.

Redigerat av Unregisterede32cf070, 11 augusti 2011 - 17:04.


#277

Postad 12 augusti 2011 - 08:46

Unregisteredce156b63
  • Unregisteredce156b63
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0
Håller på och sliter mig igenom Dirt 3 för tillfället. Blir galen på alla jäkla gymkhana events, de hade de gärna kunnat få skippa om jag fått vara med och bestämma :)

#278

Postad 12 augusti 2011 - 10:28

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
blivit en del SC2 nu igen senaste tiden. Mest spelat 4vs4. Rätt kul.

#279

Postad 12 augusti 2011 - 11:59

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0
Började spela Dungeon Siege 3(Xbox360) igår kväll. Tycker spelet är bra hittils. Lite irriterande med kameran som jag vill ha lite högre upp men det går tyvär inte.

#280

Postad 12 augusti 2011 - 12:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Lite irriterande med kameran som jag vill ha lite högre upp men det går tyvär inte.

Exakt. Tydligen ska det gå att flytta kameran, verkar som andra menar att det fins två lägen.

Själv har jag efter att ha klarat av Resistance 2 tagit upp Blue Dragon igen (hade spelat 8 timmar för några år sedan och var helt lost i början, spelade nästan lika länge igår) och börjat så smått på MGS4.

#281

Postad 12 augusti 2011 - 12:19

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0

Exakt. Tydligen ska det gå att flytta kameran, verkar som andra menar att det fins två lägen.


Japp det finns två lägen men den är fortfarande för lågt ner för att vara optimalt.

#282

Postad 12 augusti 2011 - 14:18

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

och börjat så smått på MGS4.

Vadå, förstagångspelning eller? Välj högsta svårighetsgraden, det blir väldigt lätt annars.

#283

Postad 12 augusti 2011 - 14:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Jepp, första gången. Har haft det liggandes hur länge som helst =P.

Mja, har kommit en bit nu, orkar inte börja om. Jag spelar mest för storyn egentligen.

#284

Postad 22 augusti 2011 - 08:47

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Just nu levlar jag fyra gubbar i Brink två gubbar i Borderlands och så jag jag dragit igång Resistance 2 och tragglar med Bohan slutfight på Heavenly Sword. Min tredje karaktär i Brink är en heavy som ska bli all-out soldier med bodyarmor, armor-piercing bullets och granater i massor. Han ska röja upp scenen så småningom. :D

#285

Postad 22 augusti 2011 - 08:55

CallMeNobody
  • CallMeNobody
  • Beroende

  • 1 124 inlägg
  • 0
Borderlands fick stryka på foten för Xenoblade på WII:et.

#286

Postad 22 augusti 2011 - 11:54

Ausir
  • Ausir
  • Lärjunge

  • 330 inlägg
  • 0
Red Dead Redemption. Än så länge ett spel i min smak, men kanske lite lätt?

#287

Postad 24 augusti 2011 - 18:09

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
spelar just nu age of empire 2. kul spel :blink:

#288

Postad 25 augusti 2011 - 08:10

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

spelar just nu age of empire 2. kul spel :D

-"Gooold please"
-Nä han får fan inget guld
-"It shall be on the knife!"

Härliga humörsvängningar.

#289

Postad 25 augusti 2011 - 15:05

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

  • 922 inlägg
  • 0
Önskar att jag kunde säga att jag spelar Deus Ex: Human Revolution, sitter å dreglar lite på mitt exemplar. Om jag har förstått det rätt så kan det inte spelas innan Steam behagar tillåta det, dvs efter midnatt. Får nog torka av skivan lite innan jag stoppar den i datorn bara :D

#290

Postad 29 augusti 2011 - 08:17

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

  • 558 inlägg
  • 0
Deus Ex: Human Revolution.

Vet inte riktigt hur många timmar jag spelat, men en bit in i storyn har jag kommit och jag måste säga att det är ett riktigt bra spel. Man märker att de tagit vara på väldigt mycket från originalet, och det uppskattas!

Spelas på PC förstås.

#291

Postad 11 september 2011 - 23:06

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Spontanköpte Metal Gear Solid - Peace Walker till PSP i julas p.g.a. en REA, men har inte rört det innan nu.
Drog igång det, inser snabbt att spelkontrollen är än sämre än MGS4 (!?), senare inser jag att spelet inte autosavar som i MGS4 och all min progress är förlorad (iofs "bara" en timmes spelande, men ändå). Ett PSP-spel som kräver att man har några timmar av lugn och ro för att kunna spelas... Att det släpptes på PSP överhuvudtaget måste ha varit för att sälja basenheter, inte för att det gör sig bäst på den platformen.

#292

Postad 12 september 2011 - 10:53

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Ett som jag tror jag nog ska försöka spela ut inom rimligt tid som jag startade upp i helgen är The Bourne Conspiracy. Simpelt och bra och så gilar jag Bourne, jag läste ju faktiskt den ursprungliga boken Identitet Kain en gång i tiden. Den var riktigt spännande minns jag.

#293

Postad 12 september 2011 - 13:29

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

  • 558 inlägg
  • 0
Just nu så hoppar jag flitigt mellan Frozen Synapse, Total War: Shogun 2, Just Cause 2 och ett par olika multiplayer-spel som spelas med polare och sambo.

Men snart nog (läs imorgon) så blir det väl Hard Reset och Red Orchestra 2.

Jobbigt att ha så många bra spel man vill ägna tid åt när man inte har nog med tid :)

#294

Postad 09 oktober 2011 - 16:04

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
Av någon anledning har jag den senaste tiden enbart spelat HD-remakes och små PSN-spel. Det senaste nya spelet jag spelade var L.A. Noire som jag spelade i somras. Samtidigt som jag spelade det så spelade jag klart HD-remakesen av God of War 2 och PoP: Sands of Time. Ungefär samtidigt blev det Beyond Good and Evil HD. Sedan dess har jag suttit med Splinter Cell - Trilogy, där jag nästan är klar med de två första spelen. Jag har köpt - och påbörjat - ICO-collection och nu när Crysis 1 släpptes på PSN så blev jag sugen på att köpa det och lira igenom.

Men varför spelar jag inget nytt? Jag förstår inte... :blink:

#295

Postad 09 oktober 2011 - 22:23

Juhan
  • Juhan
  • Forumräv

  • 679 inlägg
  • 0
Själv så har jag just börjat med Gears of War 3 och så har jag just tagit mig vidare i 3D Dot Game Heroes plus några Arcade spel och så Deus Ex Human Revolution men där har jag kört fast då jag har skjutit en bartender som satt på informationen om hur jag kunde ta mig vidare och hitta hans boss. Blev lite småputt då han ville ha 5000 credits för att lämna en tjej ifred som de hade blåst så jag skjöt honom och nu är han död så nu har jag ingen aning om hur jag tar mig vidare.

#296

Postad 09 oktober 2011 - 22:26

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Det lär nog bli dark souls resten av året. Kommer ta tid att klara detta ;)
Omspelningsvärdet är enormt då det finns så jäkla mycket att göra. Man blir i princip aldrig klar med detta spel.

Redigerat av Unregistereddc471864, 10 oktober 2011 - 08:38.


#297

Postad 09 oktober 2011 - 22:48

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

  • 619 inlägg
  • 0
Jag spelar för närvarande Ace Combat, och har klarat av Phineas and Ferb (filmspel i princip, sent skickat av Disney), men jag har problem med vad jag ska göra med mina spel. Kort sagt har jag för mycket, och jag vet inte riktigt var jag ska börja. Är det någon som kan plocka ut absoluta måsten ur min spellista?

Jag har liksom dessa:
Ace Combat
Space Marine
Warhammer: Retribution
Shogun: Total War 2
Lionheart - King's Crusade
Europa Universalis III: Divine Wind
Victoria 2
Magicka
Alien Breed 2
Tropico 3
Deus Ex: Human Revolution (halvvägs, underbart egentligen)
King Arthur Collection
Bionic Commando
Rome Total War Gold Edition
Prince of Persia
Braid
Limbo

+ LoL som jag spelar mycket frekvent. Var ska jag börja, undrar man? Förslag?

#298

Postad 10 oktober 2011 - 11:20

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Limbo är ju en bra början. Tar väl en kväll att klara.

#299

Postad 11 oktober 2011 - 10:33

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Jag spelar för närvarande Ace Combat, och har klarat av Phineas and Ferb (filmspel i princip, sent skickat av Disney), men jag har problem med vad jag ska göra med mina spel. Kort sagt har jag för mycket, och jag vet inte riktigt var jag ska börja. Är det någon som kan plocka ut absoluta måsten ur min spellista?

Jag har liksom dessa:
Ace Combat
Space Marine
Warhammer: Retribution
Shogun: Total War 2
Lionheart - King's Crusade
Europa Universalis III: Divine Wind
Victoria 2
Magicka
Alien Breed 2
Tropico 3
Deus Ex: Human Revolution (halvvägs, underbart egentligen)
King Arthur Collection
Bionic Commando
Rome Total War Gold Edition
Prince of Persia
Braid
Limbo

+ LoL som jag spelar mycket frekvent. Var ska jag börja, undrar man? Förslag?

Svårt, inga av de där såg ut som måsten i mina ögon men det vore synd att missa Warhammer 40 000: Space Marines, Braid och Limbo.

#300

Postad 11 oktober 2011 - 11:57

Ausir
  • Ausir
  • Lärjunge

  • 330 inlägg
  • 0
Efter att ha klarat av Red Dead så har jag påbörjat Mass Effect 2. Verkar lovande. =)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.