Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Canon SpeedLite 430EX II restad "överallt"?

8 svar i tråden

Skickat 21 januari 2009 - 21:53

Jag beställde en 430EXII för ett par veckor sen trots att den var restad nästan överallt. Tänkte att så länge kan det ju inte ta... Men jo då, preliminärt leveransdatum skjuts fram hela tiden och ingen affär jag frågat kan ge något svar på när de kommer.

Är det någon här som vet anledningen till att det inte kommer in några nya? Eller hört några rykten? Problem med tillverkningen eller vad händer?

Skickat 21 januari 2009 - 23:03

Fy vad tråkigt att höra. Jag tänkte precis beställa den blixten :)

edit: Kanske inte är så dumt att beställa från england till nästan samma pris som dom billigaste i Sverige. Billigaste i Sverige som har den i lager tar ju 2790kr ;) :D

edit2: Ops. Hongkong var det visst. Ebay kan vara förrädiskt. :P

Det här inlägget har ändrats av BlinkingLEDs 22 januari 2009 - 08:15

Skickat 22 januari 2009 - 15:36

Visa inläggBlinkingLEDs Jan 21 2009, 23:03 skrev:

Fy vad tråkigt att höra. Jag tänkte precis beställa den blixten :(

edit: Kanske inte är så dumt att beställa från england till nästan samma pris som dom billigaste i Sverige. Billigaste i Sverige som har den i lager tar ju 2790kr ;) ;)

edit2: Ops. Hongkong var det visst. Ebay kan vara förrädiskt. :D
Jag skulle nog rekommendera att vänta nån vecka till om du inte har ett akut behov... Så jäkla trist att sitta med en leverantör i asien om något skulle strula sen. Men det gör man ju som man själv vill :)

Skickat 22 januari 2009 - 21:02

Visa inläggstrickz Jan 22 2009, 15:36 skrev:

Jag skulle nog rekommendera att vänta nån vecka till om du inte har ett akut behov... Så jäkla trist att sitta med en leverantör i asien om något skulle strula sen. Men det gör man ju som man själv vill :)

Sant. det kan ju inte ta hur länge som helst innan dom finns att få tag på här i svearike.
Såvida inte alla butiker har massor av bokningar. :(

Skickat 23 januari 2009 - 13:22

Idag verkar Scandinavian Photo och flera andra ha fått in så det verkar vara på gång att lossna till slut. Jag har fått kolliid på min beställning från Hegethorns men det är inte skickat än...

Skickat 24 januari 2009 - 18:09

Upptäckte precis att Hegethorns höjt priset ganska rejält. Syns ej på prisjakt men om man går in på deras sida så ser man att deras nya pris är 2589kr.

Skickat 27 januari 2009 - 21:34

Visa inläggBlinkingLEDs Jan 24 2009, 18:09 skrev:

Upptäckte precis att Hegethorns höjt priset ganska rejält. Syns ej på prisjakt men om man går in på deras sida så ser man att deras nya pris är 2589kr.
Ja, det var synd... Men jag fick min blixt igår så jag är nöjd :)

Skickat 27 januari 2009 - 21:52

Inte en 430EX II utan en 580EX II men dock begagnad, 2600kr. http://www.fotosidan...ew.htm?ID=97541 Hade jag inte nyligen just köpt en sån så hade jag nog nappat på den här.. :)

Skickat 28 januari 2009 - 08:52

Jag som redan har en 430ex II någonstans i postens hantering. Man borde kolla fs annonserna lite oftare. =(

1 användare läser den här tråden

Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0

Prisjakt © 2000 - 2013 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.