Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 PC

1123 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PC) (PC-spel) 9 7,53 (72) 63:-
Battlefield 3 - Collector's Edition (PC) (PC-spel) 1 (0) Inga priser
Battlefield 3 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 3 7,61 (48) 75:-

#751

Postad 07 mars 2012 - 19:52

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0
Dice försöker definitivt locka cod-spelare med det här. Kan de inte släppa stora och små kartor i samma paket? Varför inte blanda stora fordonsfokuserade kartor med mer närstridsfokuserade i samma DLC? Omväxling förnöjer. Hoppas patchen kommer ut innan juni i alla fall.

Redigerat av zxcv, 08 mars 2012 - 19:17.


#752

Postad 08 mars 2012 - 11:47

Christian_Andersson
  • Christian_Andersson
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0

Lite rörliga bilder från cq-map pack, hoppa till 0:40 för gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=Neq7LFDJxNg
Dice försöker definitivt locka cod-spelare med det här. Kan de inte släppa stora och små kartor i samma paket? Varför inte blanda stora fordonsfokuserade kartor med mer närstridsfokuserade i samma DLC? Omväxling förnöjer. Hoppas patchen kommer ut innan juni i alla fall.


Videoklippet verkar stängt.

#753

Postad 08 mars 2012 - 12:54

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

  • 1 199 inlägg
  • 0
Trevligt!!


#754

Postad 08 mars 2012 - 19:16

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

Videoklippet verkar stängt.

Då var du för långsam, HA! :P

#755

Postad 10 mars 2012 - 09:07

Fjant
  • Fjant
  • Lärjunge

  • 409 inlägg
  • 0
Ingen som har nån annan länk till den videon? Är nyfiken...

#756

Postad 10 mars 2012 - 09:18

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Ingen som har nån annan länk till den videon? Är nyfiken...


Google is your friend.....

http://www.youtube.c...h?v=e1njH0g_xxY

#757

Postad 12 mars 2012 - 02:05

Arbu11
  • Arbu11
  • Lärjunge

  • 321 inlägg
  • 0
Längtar grymt till de nya expansionerna!

Någon som har lite tips på program att spela in lite Gameplays med? Alltså något bra video-recordingprogram till BF3? :)

Tack på förhand!

#758

Postad 12 mars 2012 - 10:14

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0

Längtar grymt till de nya expansionerna!

Någon som har lite tips på program att spela in lite Gameplays med? Alltså något bra video-recordingprogram till BF3? :)

Tack på förhand!


Fraps? Suger kräm som fasen, men fungerar rätt bra.

#759

Postad 12 mars 2012 - 15:46

Zokez
  • Zokez
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0

Längtar grymt till de nya expansionerna!

Någon som har lite tips på program att spela in lite Gameplays med? Alltså något bra video-recordingprogram till BF3? :)

Tack på förhand!


Fraps funkar klockrent, ett litet enkelt prog.

Redigerat av Zokez, 12 mars 2012 - 16:04.


#760

Postad 13 mars 2012 - 10:20

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0
Officiell film från kartpaketet av banan Ziba Tower

http://www.youtube.c...h?v=s9N853JrG_0

Ser väldigt icke Bf ut i mina ögon. Vill Dice göra ett Cod eller ett Bf?

Redigerat av zxcv, 14 mars 2012 - 00:35.


#761

Postad 13 mars 2012 - 10:31

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

Officiell film från kartpaketet av banan Ziba Tower

Ser väldigt icke Bf ut i mina ögon. Vill Dice göra ett Cod eller ett Bf?


Känns som att physical warfare pack med dao12+flechette ammo och type88 äntligen kommer göra nytta.. ända tills nån kommer med grenate ammo :-(

#762

Postad 13 mars 2012 - 14:20

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0

Officiell film från kartpaketet av banan Ziba Tower

http://www.youtube.com/watch?v=T2py6Z5q9wE

Ser väldigt icke Bf ut i mina ögon. Vill Dice göra ett Cod eller ett Bf?

De vill göra ett BF3 såklart, sedan om DICE och EA's version av BF3 inte överenesstämmer med vissa av de som spelar så är det helt fritt att låta bli att spela Close Quarters och hoppa på Armored Kill istället.

Fast jag tycker jämförelsen ändå haltar lite då det är så olika spel från grunden. Destruction förändrar så mycket, likaså vapnen. Sedan känns det som CoD aldrig nyttjar vertikalerna på samma sätt. men visst, om det är något mellan spelen man kan jämföra så är det just TDM. För allt annat så finns det egentligen inget att jämföra alls.

Sedan ska man inte sticka under stolen med att TDM är ett populärt spelläge, även i BF3, så för begränsa sig för att några himla puritaner inte tycker det hör till Battlefield. Spel och genr'er evolverar.

Ska man vara lite elak man kan säga att vartenda CoD är ett glorifierat map-pack till MW1 och står I många fall still, förrutom en del försämringar. Battlefield har inte alls haft samma TDM historia från början, men det blev uppenbarligen rätt poppis med både BC2 och även BF3 och Frostbyte 2 erbjuder ju en del roliga möjligheter. Men de som spelar TDM spelar inte lika mycket Conquest, och tusan är om jag ens skulle vilja ha merparten av spelarna i Conquest eller Rush överhuvudtaget, så enligt mig är det win-win.

Men rent krasst, jag har börjat spela lite TDM nu på slutet för att levla av några vapen och medaljer, claymore medal innan patchen kommer bland annat, och för det fungerar TDM kanon, samtidigt som det inte är så involverat som en 400 tickets conquest. Klart många gånger bättre än vad jag tyckte BLOPS TDM var, för det är fortfarande en hel del BF i det.

#763

Postad 13 mars 2012 - 15:17

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

De vill göra ett BF3 såklart, sedan om DICE och EA's version av BF3 inte överenesstämmer med vissa av de som spelar så är det helt fritt att låta bli att spela Close Quarters och hoppa på Armored Kill istället.

Fast jag tycker jämförelsen ändå haltar lite då det är så olika spel från grunden. Destruction förändrar så mycket, likaså vapnen. Sedan känns det som CoD aldrig nyttjar vertikalerna på samma sätt. men visst, om det är något mellan spelen man kan jämföra så är det just TDM. För allt annat så finns det egentligen inget att jämföra alls.

Sedan ska man inte sticka under stolen med att TDM är ett populärt spelläge, även i BF3, så för begränsa sig för att några himla puritaner inte tycker det hör till Battlefield. Spel och genr'er evolverar.

Ska man vara lite elak man kan säga att vartenda CoD är ett glorifierat map-pack till MW1 och står I många fall still, förrutom en del försämringar. Battlefield har inte alls haft samma TDM historia från början, men det blev uppenbarligen rätt poppis med både BC2 och även BF3 och Frostbyte 2 erbjuder ju en del roliga möjligheter. Men de som spelar TDM spelar inte lika mycket Conquest, och tusan är om jag ens skulle vilja ha merparten av spelarna i Conquest eller Rush överhuvudtaget, så enligt mig är det win-win.

Men rent krasst, jag har börjat spela lite TDM nu på slutet för att levla av några vapen och medaljer, claymore medal innan patchen kommer bland annat, och för det fungerar TDM kanon, samtidigt som det inte är så involverat som en 400 tickets conquest. Klart många gånger bättre än vad jag tyckte BLOPS TDM var, för det är fortfarande en hel del BF i det.


Så länge jag hittar en main battletank i garaget så är jag nöjd :P

#764

Postad 14 mars 2012 - 00:52

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0
Uppdaterade filmen i min post, den förra blev borttagen pga upphovsrätt.

Håller med om att Bf som alla andra spel utvecklas men det behöver inte betyda att jag gillar det. Max 16 player banor är inte ett "Battlefield" (slagfält).

Läste det här på bf3blog, lite bra nyheter istället för de här cod-banorna.

Battlefield 3 patch currently in certification
Good news, everyone! According to DICE (via Twitter), the new Battlefield 3 patch is currently in certification at Microsoft and Sony, which means the patch is complete and only awaits the go-ahead from the console makers. Of course, the PC patch could be released earlier, but DICE likes to update all three platforms at the same time.
Last time a patch was in the certification stage, we saw it released approximately one week later, which means — fingers crossed — we could see the new Battlefield 3 patch released next week.

Äntligen kan jag kanske börja spela igen.

#765

Postad 14 mars 2012 - 12:58

jojye
  • jojye
  • Lärjunge

  • 369 inlägg
  • 0
jag ser fram emot CQ kartor, gillar inte tanks de dödar mig för lätt :P

#766

Postad 14 mars 2012 - 21:52

Auxvoice
  • Auxvoice
  • Forumräv

  • 723 inlägg
  • 0
Vilka vapen har minst spridning och gör mest skada? Medium - Long ? (ej sniper)

#767

Postad 14 mars 2012 - 22:46

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

jag ser fram emot CQ kartor, gillar inte tanks de dödar mig för lätt :P

Gå och spela cod då. :P

#768

Postad 15 mars 2012 - 01:06

jojye
  • jojye
  • Lärjunge

  • 369 inlägg
  • 0

Gå och spela cod då. :P


Har det också med det är inte lika kul!

#769

Postad 15 mars 2012 - 10:16

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0

Vilka vapen har minst spridning och gör mest skada? Medium - Long ? (ej sniper)

Läs på den här sidan och bilda dig en uppfattning om vad som fungerar för dig. Här finns skada, tid till död, skott till död (TTK/BTK) samt spridningsgrafer för alla vapen. Men generellt, Famas innan patchen, AEK-971, KH2002 och AN-94 är väl bland de bättre. Även G3'an, men den sparkar en del mellan skotten. Generellt sett så krävs det lika många skott från alla Assaultbössor utom G3'an. LMG'erna har 3 olika nivåer, etc. Det som skiljer åt är rekylen och eldhastigheten.

http://symthic.com/?s=bf3



Gå och spela cod då. :P

Har det också med det är inte lika kul!

Även om det är smilies så är det såna saker som är onödigt i längden. Det är ju helt olika spelstilar, tanks tar du inte ner alls om du inte är engineer och support eller i annat fordon, och alla gillar inte att spela de klasserna så... Men så mycket bättre för oss andra som gillar fordon ;)

#770

Postad 15 mars 2012 - 12:19

Johanpixels
  • Johanpixels
  • Forumräv

  • 760 inlägg
  • 0
http://symthic.com/?s=bf3



Bra länk där :) Ser ut som att jag kommer att köra på M98B i fortsättningen i stället för M40A5 då :P

Redigerat av Johanpixels, 15 mars 2012 - 12:21.


#771

Postad 15 mars 2012 - 14:06

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
m98b är lätt bästa snipern idag, synd att den ska nerfas i patchen som kommer snart så skadan blir motsvarande de andra bolt action bössorna. Fast den kommer fortfarande göra lite högre skada längre ut än de andra, men frågan är om den efter nerfen är motiverad att köra annat än på långa avstånd med tanke på att man bara har 5 i mag.

#772

Postad 15 mars 2012 - 14:45

Sambuccashake
  • Sambuccashake
  • Forumräv

  • 943 inlägg
  • 0

m98b är lätt bästa snipern idag, synd att den ska nerfas i patchen som kommer snart så skadan blir motsvarande de andra bolt action bössorna. Fast den kommer fortfarande göra lite högre skada längre ut än de andra, men frågan är om den efter nerfen är motiverad att köra annat än på långa avstånd med tanke på att man bara har 5 i mag.

Så länge den behåller sin, över viss distans, obefintliga bullet drop kommer jag köra med den.

#773

Postad 15 mars 2012 - 15:19

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Jupps, samma här, eller snarare, kommer gå tillbaka till den när jag tagit 5-service-stars-dogtagsen med resten av bössorna, bara m40'an kvar nu. Men m40 är fanimig inte en bra bössa. L96 passar mycket bättre av de vanliga.

#774

Postad 15 mars 2012 - 15:28

Auxvoice
  • Auxvoice
  • Forumräv

  • 723 inlägg
  • 0
As-val e grym men händer ju inget när man skjuter på nån :P

Redigerat av Auxvoice, 15 mars 2012 - 15:31.


#775

Postad 15 mars 2012 - 18:33

Fjant
  • Fjant
  • Lärjunge

  • 409 inlägg
  • 0

As-val e grym men händer ju inget när man skjuter på nån :P


Byt ammunition, blir inget bra att springa runt och skjuta lösplugg ;)

#776

Postad 16 mars 2012 - 13:35

jojye
  • jojye
  • Lärjunge

  • 369 inlägg
  • 0
rea på origin B2K för 75kr för den som inte har det redan!

#777

Postad 23 mars 2012 - 00:23

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0
Från zhintos twitter:

Hopefully I´ll be able to drop the patch date tomorrow.


hallings twitter:

Patch date will be released tomorrow

Det är nära nu!

Redigerat av zxcv, 23 mars 2012 - 01:03.


#778

Postad 28 mars 2012 - 23:34

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0
Patchen kommer idag, väger 1.6GB.

http://blogs.battlef...cut-items-live/

#779

Postad 29 mars 2012 - 06:55

Arbu11
  • Arbu11
  • Lärjunge

  • 321 inlägg
  • 0

Patchen kommer idag, väger 1.6GB.

http://blogs.battlef...cut-items-live/


Allt såg ju bra ut FÖRUTOM att man ska kunna köpa unlocks, wtf?!

#780

Postad 29 mars 2012 - 07:18

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Gah varför ska dom göra precis ALLT så lättsmält och enkelt för!?

Men det är väl för att alla små konsollkids ska kunna hänga med, alla får diplom :(

Blir allt mer sugen på att köra BF2 PoE istället.....

#781

Postad 29 mars 2012 - 08:12

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0

Gah varför ska dom göra precis ALLT så lättsmält och enkelt för!?

Men det är väl för att alla små konsollkids ska kunna hänga med, alla får diplom :(

Blir allt mer sugen på att köra BF2 PoE istället.....


För mig spelar det ingen roll om de så köper allt, bara bra för spelet överlevnad. De kommer ju fortfarande suga :) Vissa brukar säga, vad ska man spela för om man inte kan låsa upp något, f#ck unlocks jag vill fragga!

Redigerat av Ola Thomasson, 29 mars 2012 - 08:13.


#782

Postad 29 mars 2012 - 08:16

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Jo men det jag var ute efter är att allt numer ska dumifiers ner och kokas ner till att bli easymode.

Låt de spel som tilltalar sån publik ha kvar den publiken (läs CoD som ex) men dumma inte ner BF som alltid riktat sig till lite mer "hardcore" spelare som gillar lite utmaning och där lagspel är ett krav för att lyckas.

Större banor, mer avstånd mellan flaggor, flygtyg som faktiskt agerar som flygtyg på riktigt och är en utmaning att ta ner, ingen regen health etc

Som för övrigt är ett ******** otyg och borde inte höra hemma alls i BF.

#783

Postad 29 mars 2012 - 08:24

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Haha, hittade en post på UK-forumet som passar rätt bra in på hur jag tänker och hoppas.


http://forums.electr...8574-post1.html


#784

Postad 29 mars 2012 - 08:45

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0

Jo men det jag var ute efter är att allt numer ska dumifiers ner och kokas ner till att bli easymode.

Låt de spel som tilltalar sån publik ha kvar den publiken (läs CoD som ex) men dumma inte ner BF som alltid riktat sig till lite mer "hardcore" spelare som gillar lite utmaning och där lagspel är ett krav för att lyckas.

Större banor, mer avstånd mellan flaggor, flygtyg som faktiskt agerar som flygtyg på riktigt och är en utmaning att ta ner, ingen regen health etc

Som för övrigt är ett ******** otyg och borde inte höra hemma alls i BF.


Jo jag håller med, i grund och botten. Men nu vill jag bara få ordning på min stream så jag kan streama ;)

#785

Postad 29 mars 2012 - 11:43

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0
Bf3 uppdaterades på 5-10 min, trodde inte det skulle gå så här smidigt. Positivt överraskad.

#786

Postad 29 mars 2012 - 15:47

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 941 inlägg
  • 0

Jo men det jag var ute efter är att allt numer ska dumifiers ner och kokas ner till att bli easymode.

Låt de spel som tilltalar sån publik ha kvar den publiken (läs CoD som ex) men dumma inte ner BF som alltid riktat sig till lite mer "hardcore" spelare som gillar lite utmaning och där lagspel är ett krav för att lyckas.

Större banor, mer avstånd mellan flaggor, flygtyg som faktiskt agerar som flygtyg på riktigt och är en utmaning att ta ner, ingen regen health etc

Som för övrigt är ett ******** otyg och borde inte höra hemma alls i BF.


Håller med... det jag saknar är storleken på mapsen som i 42´ bf2... och som du säger, reg healt, och reg mekanic, eller vad man kallar det till fordon... sånt ska ju egentligen bara bort! :unsure:
Men inte mig emot om folk köper unlocksen... är ju en dröm för oss som har småungar och har ruskigt dålig speltid, men kommer dock inte köpa dom själv... :)

#787

Postad 30 mars 2012 - 13:42

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0
Ibland blir det tok, man joinar en server och läser 300 tickets, skönt med en snabb TDM runda...

http://battlelog.bat...19/1/219185062/

#788

Postad 02 april 2012 - 20:06

Zokez
  • Zokez
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
Då har man äntligen klivit över 1000 meters gränsen med min snippa.. :)

1 261 M på Operation Firestorm.

http://www.youtube.c...YAJPjfRyn-RdH8=

Redigerat av Zokez, 02 april 2012 - 20:06.


#789

Postad 02 april 2012 - 20:13

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Lol sniperhora ;)

Fast om du frågar mig känns det som att detta (liksom de flesta andra snipervids) var uppgjort från början....

Eller snarare, jag tar tom det för givet iom att du sköt på nån som inte ens var spottad på videon?

Redigerat av masse70, 02 april 2012 - 20:20.


#790

Postad 02 april 2012 - 20:27

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0
Jag är nöjd med mina ~750 meter, såg en kille bli spottad på "motståndarberget" samma berg som han skjuter på när jag körde tanken och hade precis kommit ut på vägen, hoppade ur och tog ett snabbskott och lyckas träffa :) Ingen bipod här inte.

#791

Postad 02 april 2012 - 20:34

Zokez
  • Zokez
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0

Lol sniperhora ;)

Fast om du frågar mig känns det som att detta (liksom de flesta andra snipervids) var uppgjort från början....

Eller snarare, jag tar tom det för givet iom att du sköt på nån som inte ens var spottad på videon?


Lite sniperhora är jag allt, tycker att det är roligast. Detta var inte uppgjort, man ser han ganska tydligt utan att spotta pga reflexen i hans kikarsikte.

#792

Postad 02 april 2012 - 21:14

Auxvoice
  • Auxvoice
  • Forumräv

  • 723 inlägg
  • 0

Lite sniperhora är jag allt, tycker att det är roligast. Detta var inte uppgjort, man ser han ganska tydligt utan att spotta pga reflexen i hans kikarsikte.


Vad har du för träffsäkerhet då?
Jag är nybörjare men har spelat 140timmar. Äger typ 4spel och har 45% är det okej? 10star nått.. eller va de heter? :P

#793

Postad 02 april 2012 - 21:31

Zokez
  • Zokez
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
Här kan du se mina stats på PC/Xbox

http://bf3stats.com/stats_pc/zokez#360
http://bf3stats.com/stats_360/zokez#pc

#794

Postad 02 april 2012 - 22:23

Auxvoice
  • Auxvoice
  • Forumräv

  • 723 inlägg
  • 0

Här kan du se mina stats på PC/Xbox

http://bf3stats.com/stats_pc/zokez#360
http://bf3stats.com/stats_360/zokez#pc


Sedärja, grattis till mig själv :D
Det måste vara betydligt svårare att spela på Xbox?

#795

Postad 03 april 2012 - 12:41

Zokez
  • Zokez
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0

Sedärja, grattis till mig själv :D
Det måste vara betydligt svårare att spela på Xbox?


För min egen del så tycker jag att det är lättare att spela på konsoll, men det är väl pga jag har gjort det ialla år.. :)

#796

Postad 04 april 2012 - 21:05

Auxvoice
  • Auxvoice
  • Forumräv

  • 723 inlägg
  • 0

För min egen del så tycker jag att det är lättare att spela på konsoll, men det är väl pga jag har gjort det ialla år.. :)


Men har du "skjut"-spel till datorn då? Haha antar att det heter fps? men vågar inte skriva det om jag har fel. :ph34r:

#797

Postad 05 april 2012 - 00:12

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

  • 619 inlägg
  • 0
TDM är annars ett riktigt bra ställe för enkel exp och scaling :D

Har precis startat lira och suger verkligen, men det är skönt att gå loss med dao/flachette som någon nämnde och spamma kills (men också otroligt mycket deaths...). Blev MVP idag! Kändes jättebra, även om man kanske är "noob" för att man tar den enkla vägen.

Hade tänkt levla upp mina klasser till respektabla nivåer innan jag på allvar ger mig ut på fälten, så om någon vill haka på så är det bara att PM:a eller så.

#798

Postad 05 april 2012 - 05:47

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

TDM är annars ett riktigt bra ställe för enkel exp och scaling :D

Har precis startat lira och suger verkligen, men det är skönt att gå loss med dao/flachette som någon nämnde och spamma kills (men också otroligt mycket deaths...). Blev MVP idag! Kändes jättebra, även om man kanske är "noob" för att man tar den enkla vägen.

Hade tänkt levla upp mina klasser till respektabla nivåer innan jag på allvar ger mig ut på fälten, så om någon vill haka på så är det bara att PM:a eller så.


Jag brukade bli MVP i början av BF3-releasen typ var 3:e match, men sedan har folk börjat bli bättre och jag har slutat att försöka ta poäng & kills och håller mest på och leker.. kör jet fast jag inte kan, flyger MAV och övar prick-körning på ovetandes snipers, sover tätt intill en SOFLAM på en bergstopp och liknande helt poängavsaknade uppgifter.. :P

Det var hur länge sen som helst som jag fick MVP.. :-(

#799

Postad 10 april 2012 - 11:30

CyberVillain
  • CyberVillain
  • Veteran

  • 1 776 inlägg
  • 0
Top 39 and climbing :P

http://bf3stats.com/...rd/pc_veh.shAH6

#800

Postad 10 april 2012 - 11:34

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Bara jag som tycker dom sabbat spelet helt iom senaste patchen? :angry:

Allt jox med vapen fram och tillbaka samt den löjligt höga supressioneffekten och tanks gjorda av balsaträ gör det helt ospelbart numer.

Både jag och flera jag känner orkar knappt logga in längre.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.