Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

LG G3

128 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
LG G3 D855 2GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 6,93 (14) Inga priser
LG G3 D855 3GB RAM 32GB (Mobiltelefoner) 9 8,03 (93) Inga priser

#1

Postad 27 maj 2014 - 20:05

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
http://www.swedroid....-x-1440-pixlar

Specifikationer LGG3
Releasedatum Sommaren 2014
Processor 2,5GHz quad-core
Plattform Qualcomm Snapdragon 801
Grafikkrets Adreno 330
RAM-minne 3GB
Inbyggt minne 32GB / plats för minneskort
Skärm 5,5" / WQHD - 1440x2560 pixlar / 534PPI
Skärmtyp LCD
Kamera 13MP
Främre kamera 2,1MP
Vikt 149g
Höjd, bredd, djup 146 x 75 x 9mm
Batteri 3000mAh
Kommunikation USB 2.0, Bluetooth 4.0 LE, Apt-x, Wifi 802.11a//g/n/ac
Sensorer GPS+GLONASS, accelerometer, gyro, magnetometer, närhetssensor
FM-radio / NFC Uppgift saknas / Ja
Tal / standbytid -
Nätverk Fyrbands GSM / HSDPA / LTE - stödjer 4G
Övrig info 3,5mm-jack. G3 säljs även i en version med 2GB RAM och 16GB lagring.

Postad bild


Postad bild

Redigerat av NisseGurra, 27 maj 2014 - 20:09.


#2

Postad 27 maj 2014 - 20:08

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
https://www.youtube....d&v=d6605kiXmm8

#3

Postad 28 maj 2014 - 07:45

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

  • 428 inlägg
  • 0
Följde eventet igår, tyvärr.. För den var riktigt tråkig och stel.
Hade ju hoppats såå mycket på en soc805 i denna lur..
Sen blir yttermåtten ungefär som z2,m8, och det är i mitt tycke över gränsen.
Hade hoppats på en G2+.. Den telefon jag har idag, och den jag varit mest nöjd med på senaste tiden... G2 alltså!
Men man får väl se, när den kommer ut, hur G3 känns och presterar.



#4

Postad 28 maj 2014 - 18:38

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0
http://smartson.se/lg-g3.html

#5

Postad 30 maj 2014 - 18:29

vete
  • vete
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
någon som vet om G3 kan gömma navigation bar med hem-knapp mm (aka "immersive mode") out-of-the-box för webbläsare/e-boksläsare/...?
eller måste man installera tweaks för det?
finns screen-shot eller video att beskåda?

Redigerat av vete, 30 maj 2014 - 18:30.


#6

Postad 30 maj 2014 - 21:08

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

  • 1 716 inlägg
  • 0
LG G3 verkar onekligen vara en riktigt trevlig mobil och hade jag inte varit så förskräckligt nöjd med G2:an så hade jag säkert införskaffat denna modell. Dock är jag inte speciellt förtjust i att skärmstorleken ökar så fort en ny flaggskeppsmobil visas upp. Visst, G2:an och G3:an är riktigt slimmade mobiler med väldigt lite döyta, men för egen del vill jag inte ha större skärm nu.

Jag nöjer mig nog med min G2 tills LG visar upp G4:an nästa år. :)

#7

Postad 31 maj 2014 - 10:34

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Jag skulle egentligen ha valt att köpa den, men tyvärr var den inte bvattentät. Sen är man dum nog att stirra på oixelantalet ich tänker att 13mpix är för lågt.

Ja. Jo. Yes, det vet jag. Ta en systemkamera med 4mpix och den gör betydligt bättre bilder än en mobil med fyra gånger antalet. Typ. Hänger inte på det, men iaf :)

#8

Postad 31 maj 2014 - 13:28

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Håller med jungeln. Vill inte ha större mobil egentligen. Men trots det ska jag ser om jag inte kan få nån schysst deal med tele2. Skaffade ju g2 för mindre än 6 månader sen så jag har inga stora förhoppningar. Men minneskortsplats gör att jag vill prova iallafall.

#9

Postad 01 juni 2014 - 00:13

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0
Svårt att inte dra paralleller till Note serien, hur står sig LG:s "androidskal" mot Samsungs TouchWiz? Samsung är rätt bra på hårdvara (om än utan premiumkänsla) men mjukvaran är under all kritik, TouchWiz verkar designad av en synskadad koreansk tonåring.

#10

Postad 01 juni 2014 - 17:11

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
Lg's gränssnitt är rätt avskalat och det bloat som finns går att avinstallera. Senaste versionen är av "platt" typ som verkar popis idag.

#11

Postad 08 juni 2014 - 13:12

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Lg's gränssnitt är rätt avskalat och det bloat som finns går att avinstallera. Senaste versionen är av "platt" typ som verkar popis idag.


Gäller det även utanför Korea där det väl är lag på att alla programvara ska kunna avinstalleras?

#12

Postad 09 juni 2014 - 23:30

Plasmapojken
  • Plasmapojken
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
Nån som vet hur effektiv den trådlösa bordsladdaren som säljs som tillbehör är? Kommer det att ta timmar extra för att ladda telefonen fullt?

#13

Postad 19 juni 2014 - 17:10

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Var och pilla lite på en idag. Jobbigt att jag skaffade g2 för mindre än ett halvår sen :(. Måste ringa tele2 och se om man kan snacka till sig nån deal.

#14

Postad 21 juni 2014 - 22:25

Plasmapojken
  • Plasmapojken
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
Var fanns den att pilla på redan?

#15

Postad 21 juni 2014 - 22:28

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Tele2 hade fått in demo. Lär finnas i andra butiker med. Dom hade bara precis fått den dock så den var inte igång.

#16

Postad 21 juni 2014 - 23:56

Plasmapojken
  • Plasmapojken
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
Spännande! Då ska jag gå och kika lite imorn

#17

Postad 23 juni 2014 - 13:47

swebarb
  • swebarb
  • Forumräv

  • 585 inlägg
  • 0
Hemsk telefon köp den absolut inte, den har sjukt dålig display jämfört med samsungs telefoner, brightness är värdelös, konstrasten är heller ingen höjdare och för 6 tusen spänn är den inte ens vatten och dammtät... katastrof..

#18

Postad 23 juni 2014 - 19:13

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Hemsk telefon köp den absolut inte, den har sjukt dålig display jämfört med samsungs telefoner, brightness är värdelös, konstrasten är heller ingen höjdare och för 6 tusen spänn är den inte ens vatten och dammtät... katastrof..


Har du ens sett den?
Alla tester visar ju på att den står sig bra med konkurrenterna.

#19

Postad 23 juni 2014 - 21:05

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

  • 1 319 inlägg
  • 0

Har du ens sett den?
Alla tester visar ju på att den står sig bra med konkurrenterna.


Finns faktiskt en del tester som visar just på att den inte är så bra utomhus. Klart sämre än föregångaren G2. Den är inte lika ljusstark, det ät fakta. Sen gäller det att bilda sig en egen uppfattning. Jag har testat den och den är klart sämre i solljus än min nuvarande Note 2.
Sen kan jag säga att det trots detta är en mycket bra telefon. Han inte testa den så mycket men det verkar lovande.

#20

Postad 23 juni 2014 - 22:03

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Låter illavarslande, men jag hade nog ändå hellre haft det problemet än Samsungs överbloatade. Får ta en till titt på den i aktivit läge helt enkelt.

#21

Postad 23 juni 2014 - 22:30

Scottet
  • Scottet
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
För alla som undrar är denna tjejen ganska bra på att göra resentioner och gör ganska djupa sådana oxå!

https://www.youtube....h?v=_-T5rLjhNVA

Dessutom är hon vacker att vila ögonen på :-)

Redigerat av Scottet, 23 juni 2014 - 22:38.


#22

Postad 26 juni 2014 - 12:56

MrFredrick
  • MrFredrick
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0
http://www.ibtimes.c...agships-1596442

Consumers should keep in mind that different battery life tests can easily yield different results. For example, GSM Arena has also tested the LG G3 and other flagships for battery longevity and came up with a much different outcome. According to GSM Arena’s Web-browsing tests, which are similar to Phone Arena’s tests, the Sony Xperia Z2 comes in first, lasting 11 hours and 31 minutes, the Samsung Galaxy S5 comes in second, lasting 9 hours and 36 minutes and the LG G3comes in third, lasting just 6 hours and 40 minutes.

Har haft LG 2, älskar batteritiden på G2an, vet inte om jag vågar byta, känns som jag kommer bli otroligt besviken på batteritiden!?

#23

Postad 26 juni 2014 - 14:07

Unregisteredfe29246a
  • Unregisteredfe29246a
  • Lärjunge

  • 316 inlägg
  • 0
Tja!

Mobil.se har ju testat G3an nu och där skriver man då följande:
Mobils Batteritest
Batteriets videotid: 8 timmar och 46 minuter

Så det bör väll innebära att den ligger ganska bra till! :)

#24

Postad 26 juni 2014 - 19:23

MrFredrick
  • MrFredrick
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0

Tja!

Mobil.se har ju testat G3an nu och där skriver man då följande:
Mobils Batteritest
Batteriets videotid: 8 timmar och 46 minuter

Så det bör väll innebära att den ligger ganska bra till! :)


According to GSM Arena’s Web-browsing tests, which are similar to Phone Arena’s tests, the Sony Xperia Z2 comes in first, lasting 11 hours and 31 minutes, the Samsung Galaxy S5 comes in second, lasting 9 hours and 36 minutes and the LG G3comes in third, lasting just 6 hours and 40 minutes.

#25

Postad 26 juni 2014 - 19:36

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Tror inte du behöver upprepa nåt som står 50 pixlar ovanför.

Där får komma lite fler test helt enkelt.

#26

Postad 28 juni 2014 - 20:47

tazzi
  • tazzi
  • Forumräv

  • 512 inlägg
  • 0
VARNING!

Trodde jag fått en DOA så testade en ny men SAMMA fel där. Ljudet brusar extremt mycket genom hörlurarna, testat flera olika hörlurar. Utan att överdriva så är låter nog en kassettspelare bättre. slå på originallåten "life´s good theme3" Bruset ni hör tyvärr inte till låten :)

Testa gärna detta ni som redan har LGn. Finns väl kanske en extremt liten risk att jag fått 2st trasiga exemplar eller att de är en mjukvarubugg som kanske kan fixas.

Redigerat av tazzi, 01 juli 2014 - 20:47.


#27

Postad 02 juli 2014 - 12:37

Unregisteredfe29246a
  • Unregisteredfe29246a
  • Lärjunge

  • 316 inlägg
  • 0
Tack Tazzi då avaktar man med denna! Uppskattar om fler kunde bekräfta detta ljud bekymmer!?

Redigerat av Unregisteredfe29246a, 02 juli 2014 - 12:37.


#28

Postad 02 juli 2014 - 14:41

bpl
  • bpl
  • Forumräv

  • 858 inlägg
  • 0
Vad jag har läst så är det hörlurs-kontakten som måste rengöras, testa det så ska bruset försvinna...

#29

Postad 02 juli 2014 - 17:40

tazzi
  • tazzi
  • Forumräv

  • 512 inlägg
  • 0
Mailade LG igår och fick svar redan idag som följer:

"Hej Robin,

Tack för att du tagit kontakt med LG support.

Vi är medvetna om detta och vårt utvecklingsteam undersöker detta med högsta prioritet och det kommer att lösas med en mjukvarufix inom snar framtid. Vi har tyvärr ingen information om när detta sker. Vi beklagar det som har skett och ber om tålamod så kommer detta snart att vara löst.

Ha en fortsatt trevlig dag.

För att förbättra vår mailservice, så skulle vi uppskatta om du kunde ta några minuter och betygsätta samt kommentera den service du har fått via vår mail support. Tack.

Med vänliga hälsningar Kind Regards,
Zebastian A [email protected]

LG Electronics
Nordic Chat Coordinator"

Vad jag har läst så är det hörlurs-kontakten som måste rengöras, testa det så ska bruset försvinna...


hitta nåt på swedroid om vad du beskrev men jag testade och de funkar inte :/ bruset/störningarna är precis som man kan få på vissa stationära datorer genom de inbyggda ljudkortet fast betydligt mer påtagligt. på originallåten i musikspelare kan man starta "life´s good theme3" de är omöjligt att inte upptäcka det. Höjjer man ljudet så höjs även bruset/störningarna

Redigerat av tazzi, 02 juli 2014 - 18:08.


#30

Postad 04 juli 2014 - 18:04

Unregisteredfe29246a
  • Unregisteredfe29246a
  • Lärjunge

  • 316 inlägg
  • 0
Orka inte fundera mer så beställde en! ;) återkommer med mitt omdöme sen!

#31

Postad 07 juli 2014 - 01:08

apelipell
  • apelipell
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0
Jag har som ambassadör för LG haft möjlighet att ha telefonen i min ägo sedan en tid innan midsommar.
Personligen är jag nöjd med upplevelsen. Jag kör 2 GB modellen och kan säga att det laggade lite till en början, men det släppte efter ett litet tag. Förmodligen behövde den bara cacha in det jag använde. Däremot laggar det till när jag går in på menyer eller inställningar som jag inte hade rört tidigare.
Kan lugna alla som inte har pillat på telefonen att detta ska vara radikalt reducerat i den värre varianten med 3 GB ram.

Batteritiden är varierande. Läser man mest eller bara chattar håller den utan problem en hel dag. Men det drar raskt iväg när man gör något mer prestandakrävande. Har än så länge aldrig behövt stödladda telefonen vilket är ett gott tecken.

Kameran är fantastisk. Laserautofokusen fungerar över förväntan och man kan knäppa kort ögonblickligen. Tog ett par foton första dagen och det är ett riktigt lyft mot G2! Ska fila på en jämförelse. Kanske slänger in G Flex och Nexus 5 också ifall jag orkar.

Har provat ART ett par dagar nu och kan säga att i nuvarande formen är det inget för mig. Det gav inget direkt i flyt för min del och prestandan i benchmarks blev faktiskt lidande. En riktigt störande bugg som blev droppen för mig var problem med blåtandsheadset. När skärmen är släckt hackar ljudet till var femte sekund. Så otroligt störande att det inte finns ord för det!

Mjukvaran går i den nya stilen med platt och nedtonad framförande. Personligen ett stort lyft över G2. Jag gillar att de har buntat ihop appar för att minska bloatet. Man kan ta bort i princip allt från notifikationsfältet och mjukvaruknapparna går att dölja som på G Flex.

Om ni undrar vad en ambassadör är eller vad jag gör har jag en blogg där jag skriver om mina upplevelser:
http://lgambassadoren.wordpress.com/

Ställ gärna frågor så ska jag besvara dem så gott jag kan.

Hur upplever ni telefonen?

#32

Postad 08 juli 2014 - 16:33

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

  • 958 inlägg
  • 0
Fick sett denna idag och funderar endel på den, var nästan helt inne på en HTC ONE M8.
Men denna lockar, och gör valet svårare.
Vilken hade ni valt och varför ?
G3 eller m8 ?

#33

Postad 09 juli 2014 - 01:11

apelipell
  • apelipell
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0

Fick sett denna idag och funderar endel på den, var nästan helt inne på en HTC ONE M8.
Men denna lockar, och gör valet svårare.
Vilken hade ni valt och varför ?
G3 eller m8 ?


Vad letar du efter i en telefon?

#34

Postad 09 juli 2014 - 09:23

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

  • 958 inlägg
  • 0

Vad letar du efter i en telefon?

Vet inte riktigt, en bra en som jag inte ångrar när jag köpt den.
Fundera endel mellan galaxy s5 och htc one m8, och då valde jag m8 men nu med G3
blir jag åter lite fundersam om vilken jag ska ha.

#35

Postad 10 juli 2014 - 17:17

apelipell
  • apelipell
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0

Vet inte riktigt, en bra en som jag inte ångrar när jag köpt den.
Fundera endel mellan galaxy s5 och htc one m8, och då valde jag m8 men nu med G3
blir jag åter lite fundersam om vilken jag ska ha.


Har själv inte använt en M8 så en rättvis jämförelse blir svårt från min sida. Jag vet tyvärr inte heller vad som får dig att ångra ett köp, så där jag också bet.

#36

Postad 10 juli 2014 - 20:06

apelipell
  • apelipell
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0
Har fått ett antal förfrågningar om hur man hookar upp telefonen till Tvn. Gjorde en sammanställning av lite alternativ till G2 för ett tag sedan, fungerar precis likadant till G3.

http://lgambassadore...om-mediacenter/

#37

Postad 15 juli 2014 - 09:22

Unregisteredfe29246a
  • Unregisteredfe29246a
  • Lärjunge

  • 316 inlägg
  • 0
Tja är otroligt nöjd fram tills det att det hänt nu vid några tillfällen att den stängt av sig självt! Någon fler som upplevt detta? Batteriet har då varit nästan fullt och telefonen legat på skrivbordet!

#38

Postad 15 juli 2014 - 09:42

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

  • 1 319 inlägg
  • 0
Att den stänger av sig själv är tyvärr ett ganska vanligt förekommande problem.
Det finns länga trådar om detta på Swedroid: http://www.swedroid....ad.php?t=112397
och även på XDA: http://forum.xda-dev...tsdown-t2803292

Du är inte ensam, om det nu kan vara någon tröst. LG vet om problemet och säger att dom jobbar på en mjukvarulösning.

#39

Postad 15 juli 2014 - 12:19

Unregisteredfe29246a
  • Unregisteredfe29246a
  • Lärjunge

  • 316 inlägg
  • 0
Aha men då är det iaf ett mjukvaru problem! Provar tillsvidare att göra en återställning samt stänga av knockcode för att se om det blir bättre.
Är typ 3 ggr på dom dagar jag haft den som det inträffat, min kompis hade
ett problem med ljudet när man ringde till han, då lät det som högtalaren var
knasig, detta löstes med en återställning, så det finns nog en del buggar som
dom får fixa från LG. I övrigt tycker jag telefonen är super!

Edit: ingen omstart sen återställningen!
Edit: Problemet har nu uppstått några gånger på nytt vilket gör mig irriterad, det händer mer ofta när jag tar bilder med kameran! Vilket gör att jag misstänker minneskortet, har nu pluggat ur det för att se om det sker, någon fler som kört minneskort samt har problem med avstängningar och så!? Återkommer!

Redigerat av Unregisteredfe29246a, 22 juli 2014 - 20:30.


#40

Postad 25 juli 2014 - 14:38

apelipell
  • apelipell
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0
Knåpade ihop ett litet kort inlägg om telefonappen och samtal på G3.

Fungerar iprincip som motsvarande på G2 men med en uppfräschning av UIt. Kvalitén på samtal är precis som man förväntar sig. Den gör sitt jobb och jag har inte haft några problem hittills!

https://lgambassador...h-samtalsapp-2/


Tänkte länka in lite bilder men de blev på tok förstora! Klicka på länken och jämför istället. :)

Redigerat av apelipell, 25 juli 2014 - 14:40.


#41

Postad 28 juli 2014 - 19:12

Hassepower
  • Hassepower
  • Användare

  • 129 inlägg
  • 0

Edit: ingen omstart sen återställningen!
Edit: Problemet har nu uppstått några gånger på nytt vilket gör mig irriterad, det händer mer ofta när jag tar bilder med kameran! Vilket gör att jag misstänker minneskortet, har nu pluggat ur det för att se om det sker, någon fler som kört minneskort samt har problem med avstängningar och så!? Återkommer!


Jag har inte hunnit skaffat något minneskort och jag har samma problem med avstängningar, dock inte när jag tar bilder.
Har gjort systemåterställning och då var den normal i cirka en vecka men efter det så kom tyvärr problemet tillbaka. Idag hände det igen, men då var jag tvungen att ta ut batteriet för att kunna starta om den så jag hoppas inte att problemet blir värre.


Avstängningarna sker lite när som, de har hänt på natten när den laddar och mitt på dagen när viloläge, så jag kan inte säga att jag gör något speciellt när det händer.

Hoppas som ni skrev att det är ett mjukvaruproblem så att det kan få en lösning snart.

#42

Postad 31 juli 2014 - 21:51

apelipell
  • apelipell
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0
Sitter och knåpar ihop ett inlägg med kamerabilder! Teaser om vad som komma skall:

https://twitter.com/...937194034118657

#43

Postad 01 augusti 2014 - 00:16

apelipell
  • apelipell
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0
Efter att nästan ha fått krupp väntandes på att bilder ska laddas upp på Wordpress är jag nu klar!

https://lgambassador.../g3-kameratest/

Sammanfattat, riktigt imponerad!

#44

Postad 07 augusti 2014 - 22:30

apelipell
  • apelipell
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0
Då var det dags!
LG G3 vs Nikon D5000 i ljuslekar. Finns det ens en chans?

http://lgambassadore...vs-nikon-d5000/

Slakt!

#45

Postad 13 augusti 2014 - 15:52

Krigar Kaj
  • Krigar Kaj
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Var inne på Elgiganten idag och kollade på en G3, givetvis dök det ju fram en säljare och började kolla vad den skulle kosta om jag förlängde mitt Telenor abonnemang.
120:- i månaden (kampanj annars 150:-/mån) skulle mobilen kosta i 24 månader, inte så farligt tänkte och skulle i precis slå till när jag fick se att det var 16gb modellen. Då frågade om dom hade 32gb men det hade dom inte och det var bara internetsidor som sålde dom. Hmm lite besviken så gick jag ut ur butiken och åkte bort till media markt. Frågade där om 32gb och det var den enda modellen dom hade. Då tänkte jag detta blir ju säkert dyrt, och han kollade med samma abonnemang med förlängning. 130:- i månaden. Det var inte mycket att tveka på så det blev en.
Har pillat lite på den men är inte riktigt överens än, lite annorlunda än Samsung.

Så kolla en extra gång om ni ska handla, var nära att jag gick på den niten då jag ville ha 32gb modellen.

#46

Postad 14 augusti 2014 - 09:08

Krigar Kaj
  • Krigar Kaj
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Har pillat hela dagen och kvällen igår på den och vad jag har kommit fram till är

+ snabb, bra display, bra batteri, tappar inte Wifi, skärmen slocknar inte så länge man tittar på den, inga knappar runt om som man kan trycka på av misstag, knacka på displayen så den tänds ist för trycka på on/off knappen bak samma för att släcka, hal och skön display fingret glider över jätte lätt.

- obekväm att hålla i (stör mig riktigt mycket på detta) hal baksida, på gränsen till för stor.

Nu har jag ju haft mobilen i mindre än 24h så kanske inte riktigt fair att göra en bedömning men hade jag myntat mobilen cash för 6k så hade jag varit besviken.
Sucktar än så länge efter S4:an som ligger i lådan endast pga den låg bra i handen.

#47

Postad 22 augusti 2014 - 12:04

Unregisteredfe29246a
  • Unregisteredfe29246a
  • Lärjunge

  • 316 inlägg
  • 0
Tänkte uppdatera min erfarenhet här, nu har min telefon helt dött! Den hade ju som sagt sporadiska avstängningar och till sist då stängdes den av och sen gick den inte starta mer oavsett diverse metoder för att få igång den som tidigare, nu har jag skickat in den via Telia så då får man se vad som säger där! Väntar nu med spänning på svar! Men har läst om fler som haft detta bekymmer och sedan har den helt lagt av! Oroväckande! :(

#48

Postad 22 augusti 2014 - 16:31

Krigar Kaj
  • Krigar Kaj
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Usch vad tråkigt, hur länge har du haft din lur? Jag har bara haft min en vecka och den har inte dummat sig en enda gång........än

#49

Postad 23 augusti 2014 - 10:27

Hassepower
  • Hassepower
  • Användare

  • 129 inlägg
  • 0
Min började stänga av sig själv efter drygt två veckor.
Jag har haft min på lagning hos 3 och ska hämta ut den idag, hoppas att de har kunnat lösa problemet.
Återkommer när jag har haft min G3:a igång i några dagar.

#50

Postad 26 augusti 2014 - 18:15

Unregisteredfe29246a
  • Unregisteredfe29246a
  • Lärjunge

  • 316 inlägg
  • 0
Haft problemet sen den var ny och den köptes vid release typ, trist som fan men har ju som accepterat att det skulle vara
en mjukvaru sak och en uppdatering skulle lösa de men nu då den dog helt så hade jag ju inget val, min kompis som också köpte en samtidigt har inte haft några problem alls vilket jag tycker borde tala emot ett mjukvaruproblem, och de verkar finnas
många fler som klarat sig helt undan detta problem, nu har iaf telecareservice har haft telefonen min sen i fredags och än har dom inte uppdaterat statusen på den.

Redigerat av Unregisteredfe29246a, 26 augusti 2014 - 18:19.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.