Jag testade detta idag med en polare och jag tycker inte IGN:s betyg gör sig rätt. För mig skulle jag säga att det är ett väldigt roligt och bra spel. Vilket i betyg väg skulle bli runt 8-9.
Scott pilgrim vs the world och nu detta. Får hoppas på ännu fler grymma Local Co-op framöver.
Spelet har väl en trail? stod allafall trail sedan unlock code när jag köpte det. Kan vara värt att kolla upp.
Nu dog denna tråd lite lagomt efter dom hackat ps3 network, jag har nyligen köpt en ny ps3 då jag inte ägt en på 4 år men nu kom suget igen.
Iaf efter man fått komma tillbaka så blev man välkomnad med en himla massa gratis spel, jag har nog nu 16 spel installerade på min disk (dels för att jag köpte massa då jag ägde en ps3 förra gången) men iaf.
Jag har börjat på att spela ratchet and clank - quest for booty eller vad den nu kallas, och detta är mycket underhållande, inte allt för svårt men heller inte allt för mesigt. Jag rekommenderar detta.
Även killzone 3 ska jag ta mig an då jag fick det med denna konsoll , motorstorm apocalypse är verkligen att rekommendera om du gillar lite fart & spänning och en massa action.
Infamous är ju ett måste för alla som gillar action spel, har själv inte testat det men läst en massa recensioner ang detta spel och sett på videos..infamous 2 har ju också släppts nu men först ska jag ta mig an ettan.
Det jag väntar på som bara den är DEAD ISLAND detta kommer bli ett storslaget äventyr för er som gillar zombie slakt (Jag är en av dom).
Så hur ska man avsluta? Att man hoppas på en regnig och kall sommar så man kan spela lite , nääää det finns en lååång vinter för detta, men är det en regnig dag så kan det nog bli några timmar framför burken .
Hoppas jag har lyckats skaka liv i denna tråd igen och att vi kan utbyta lite erfarenheter och speltips med varandra!
Själv köpte jag Under Siege samtidigt som jag tankade gratisspelen, när det ändå var billigare med ps+.
Någon som testat det? Jag själv tyckte det såg skoj ut men har knappt haft tid att slå på min ps3a de senaste veckorna då jag varit upptagen med en massa andra tråkiga saker
ts85 Om du gillar hockey så finns ju 3 on 3 NHL Arcade, riktigt roligt party spel
Haha mm tack det har jag spelat, hade xbox för en tid sen och då köpte jag detta spel tror inte jag köper de på ps3 också , men kan hålla med om att de är roligt, men tack för tipset ändå !
Själv köpte jag Under Siege samtidigt som jag tankade gratisspelen, när det ändå var billigare med ps+.
Någon som testat det? Jag själv tyckte det såg skoj ut men har knappt haft tid att slå på min ps3a de senaste veckorna då jag varit upptagen med en massa andra tråkiga saker
Jag har kört igenom första kapitlet och jag tycker det är riktigt bra och man blir jäkligt nöjd med sig själv när man klarat en bana eftersom svårighetsgraden är rejält tilltagen (även på normal). Funkar väldigt bra med Move också.
Vill ge alla ett headsup för ett kommande spel - "Dyad". Tänk er en uppdatering och mer utvecklad version av "klassikern" Rez. Kolla trailer här (i fullskärm såklart!)
Har ni testat Might and Magic: Clash of Heroes ?
Testade de som snabbast före jobbet och det verkar helt klart vara ett bra spel
Edit
Helt klart ett spel i min smak men varför,varfööööör har det låånga laddningssekvenser hela tiden
Köpte det förra veckan och har mest spelat 1vs1, offline, mot polare.
Förvånansvärt kul spel i lagomt tempo =)
Har inte hunnit spela så mycket singleplayer än eller testat online dock.
Måste tyvärr hålla med dig om laddningstiderna, i singleplayer är dom iaf hemskt långa.
Njae, dom spelen som du får nedsatt pris på kommer fortsätta funka efter att PSN+ har gått ut. Dom spelen som du däremot får spela gratis (t.ex. Burnout Paradise), kommer sluta att fungera när PSN+ går ut.
Så har jag fattat det iaf, någon som kan bekräfta? Skulle vara konstigt om något man har betalat för slutar fungera bara för att man inte betalar för något annat...
I så fall har de ändrat reglerna. Tidigare har det bara varit att du får spela spelen så länge du betalar för plus. Oavsett om det är gratis eller nedsatt pris...
I så fall har de ändrat reglerna. Tidigare har det bara varit att du får spela spelen så länge du betalar för plus. Oavsett om det är gratis eller nedsatt pris...
Så har det väl aldrig varit? Nu tar jag det visserligen från minne, men vad jag minns så var det bara gratis-spelen som försvann. Rabatter och jag tror även avatarer finns kvar efter PSN+prenumerationen gått ut.
Nej ni har kanske rätt, mitt minne kanske spelar mig ett spratt. Hade plus i höstas och kunde ha svurit på att det enda spelet jag betalade pengar för inte gick att spela när prenumerationstiden hade gått ut. Men som sagt, jag kanske bara minns tokfel, det kanske var ett gratisspel trots allt...
någon som har köpt Renegade ops ?
jag har testat demot och jag älskade de blir ett köp i nästa vecka för min del, amma utvecklare som just cause, samma grafik och samma arcadespel
Jag fattar inte riktigt prissättningen på PSN.
Crysis 2 399:- , jag kan ju fan köpa det på skiva för 199:-, och jag personligen tycker det är värt mer att ha den på skiva än att ladda ner det.
Finns flera sådana exempel. Tycker det är riktigt skumt.
Jag fattar inte riktigt prissättningen på PSN.
Crysis 2 399:- , jag kan ju fan köpa det på skiva för 199:-, och jag personligen tycker det är värt mer att ha den på skiva än att ladda ner det.
Finns flera sådana exempel. Tycker det är riktigt skumt.
Håller fullständigt med, klar man vill ha hela förpackningen med fodral, skiva, manual.
Blir ett garanterat köp för mig. Jag, Lake och Kylspray var så grymma så Hard framstod som lätt.
När sedan jag och Lake spelade med 2st random personer ja då gick det såklart åt ****
Ja det var riktigt kul.. stormade in massor med swat styrkor från alla håll. spela med random personer kan inte vara lätt
antar att dom inte hade headset, som är ett krav i detta spel där man måste hålla koll på mycket sammtidigt.
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".