Monster Cable EU Signature HTS 5100 MKII
(Överspänningsskydd & Nätfilter)
|
11
|
(6)
|
9 980:- |
Skickat 07 september 2008 - 14:30
Tjenare. Tänkte införskaffa mig en Monster Cable HTS 5100 inom den närmsta tiden. Tänkte höra ifall någon äger denna eller någon lillebror? Något att säga om kvaliten, förbättringar eller något annat matnyttigt. Priset är ju lite avskräckande kanske, men man får se det som en långvarig investering.
Skickat 14 september 2008 - 20:39
Skickat 17 september 2008 - 19:56
jonasprivate Sep 14 2008, 21:39 skrev:
Ja det kommer bli helt ok,du får gärna skriva dina intryck sen.
Då va den installerad och klar. Tog ett par timmar att få alla kablar att hamna rätt. Allt fick ju nästan dras om.
Tidigare upplevde jag ett lite dovt brus när Nr905an va igång och volymen normal samtidigt som ingen signalkälla(CD) var igång. Detta kan bero på att kyl och frys låg på samma fas kanske. Nu e allt knäpptyst och skönt precis som det ska vara. Har inte hunnit testa den till fullo än eftersom klockan sprang iväg när man höll på att dra allt snyggt. Får göra detta i morgon. Men den e riktigt snygg att titta på. Ska ta lite bilder när jag hämtat kameran som man glömde på festen i lördags =)
Skickat 17 september 2008 - 21:27
ohlssons Sep 17 2008, 20:56 skrev:
Då va den installerad och klar. Tog ett par timmar att få alla kablar att hamna rätt. Allt fick ju nästan dras om.
Tidigare upplevde jag ett lite dovt brus när Nr905an va igång och volymen normal samtidigt som ingen signalkälla(CD) var igång. Detta kan bero på att kyl och frys låg på samma fas kanske. Nu e allt knäpptyst och skönt precis som det ska vara. Har inte hunnit testa den till fullo än eftersom klockan sprang iväg när man höll på att dra allt snyggt. Får göra detta i morgon. Men den e riktigt snygg att titta på. Ska ta lite bilder när jag hämtat kameran som man glömde på festen i lördags =)
Schyst att du fick det tyst runt din anläggning,ja bilder är aldrig fel
Skickat 17 september 2008 - 21:30
jonasprivate Sep 17 2008, 22:27 skrev:
Schyst att du fick det tyst runt din anläggning,ja bilder är aldrig fel 
Ja det va mycket skönt. Om det var för att jag drog ny fas eller nätfiltret låter jag vara osagt dock =)
Men bilder lovar jag publicera. Skriver i denna tråd när jag fått tag på kameran, hämtar den i morgon kanske =)
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
11
548 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna
Förändringar av forumstrukturen
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?