Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

** Officiell tråd - HTC One **

553 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC One 2GB RAM 32GB (Mobiltelefoner) 9 8,68 (129) Inga priser
HTC One Mini 1GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 7,83 (5) Inga priser
HTC One M8 2GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 8,69 (54) Inga priser
HTC One M9 3GB RAM 32GB (Mobiltelefoner) 9 8 (15) Inga priser
HTC One M8s 2GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 6,56 (8) Inga priser
1 relaterade trådar

#501

Postad 18 juli 2014 - 12:07

Jocce81
  • Jocce81
  • Forumräv

  • 524 inlägg
  • 0

Vilken skall man ha tycker ni HTC One (M7) eller LG G3????


Varför inte M8?

Jag gick från M7 till en LG G3 (då jag fick vara Testpilot åt Smartson... se testet här:http://lg-g3.smartson.se/ (det är jag som är "jocce-lg").

Skulle vilja säga att det beror lite på vad du önskar mest, stor skärm och märkbart bättre kamera eller ett bättre användargränssnitt och gedigen lur med bättre högtalare...


/Jocce

#502

Postad 18 juli 2014 - 13:42

mc9082
  • mc9082
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0

Varför inte M8?

Jag gick från M7 till en LG G3 (då jag fick vara Testpilot åt Smartson... se testet här:http://lg-g3.smartson.se/ (det är jag som är "jocce-lg").

Skulle vilja säga att det beror lite på vad du önskar mest, stor skärm och märkbart bättre kamera eller ett bättre användargränssnitt och gedigen lur med bättre högtalare...


/Jocce


Jag tänker på en stor display och en bra kamera. Jag tänkte även på en sony xperia z1. Vilken hade du tagit?

#503

Postad 18 juli 2014 - 14:45

Jocce81
  • Jocce81
  • Forumräv

  • 524 inlägg
  • 0

Jag tänker på en stor display och en bra kamera. Jag tänkte även på en sony xperia z1. Vilken hade du tagit?


Har inte testat Z1an något så vet inte.
Men har de bättre "skal" på Android än vad LG har så ta den! :) Den är väl dessutom vattentät?


/Jocce

#504

Postad 18 juli 2014 - 15:15

mc9082
  • mc9082
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
Ja det är den....
Läste på sidan men det står inget om du tyckte om LG G3.
En fråga hur tycker du hur den är????

#505

Postad 04 september 2014 - 12:08

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
Nu ger jag upp allt vad som har med HTCs support att göra och frågar här i stället i hopp om en lösning.
Har nu i flera dagar försökt installera 4.4.3 men inget funkar. Har nu även testat att återställa allt men inte ens det hjälpte. Får upp meddelande om att ”systemprogramuppdateringen är skadad. Vill du hämta igen?”

Någon här som har något tips?

#506

Postad 04 september 2014 - 12:57

Sir Mix Alot
  • Sir Mix Alot
  • Forumräv

  • 704 inlägg
  • 0

Nu ger jag upp allt vad som har med HTCs support att göra och frågar här i stället i hopp om en lösning.
Har nu i flera dagar försökt installera 4.4.3 men inget funkar. Har nu även testat att återställa allt men inte ens det hjälpte. Får upp meddelande om att ”systemprogramuppdateringen är skadad. Vill du hämta igen?”

Någon här som har något tips?


Du skulle kunna testa:
In i inställningar - Appar - väljer Alla - letar rätt på Uppdateraren - Rensa data/Rensa chacheminne/Rensa standardinställningar
Sedan startar du om telefonen och försöker igen.
Funkar det inte första gången, prova samma igen.
Förhoppningsvis löser det ditt problem

Lycka till

#507

Postad 04 september 2014 - 15:02

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
Hjälpte tyvärr inte det heller... Har nu suttit med HTCs support sedan jag skrev mitt förra inlägg...

edit: Till slut så gav de upp på supporten och gav mig ett nr till verkstad. Eftersom jag inte är intresserad av att lämna bort en så pass ny produkt som man dessutom är ganska beroende av så ringde jag till dom. Får då veta att 1, felet verkar vanligt plus att man tydligen kan prova att göra det hela via datorn. Någon som vet om det kanske kan hjälpa? Någon som har en M8 som lyckats uppdatera?

Redigerat av Darth Tojayz, 04 september 2014 - 16:16.


#508

Postad 05 september 2014 - 13:03

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0
Idag fick jag uppdatering till HTC One M7. Stor uppdatering på 556 MB. Innehåller Android 4.4.3, uppdaterad drivrutin till touchskärmen, lite uppdaterade appar (kamera, galleri bla) och lite småsaker.

Allt fungerar fint efter uppdateringen.

#509

Postad 06 september 2014 - 09:08

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0

Idag fick jag uppdatering till HTC One M7. Stor uppdatering på 556 MB. Innehåller Android 4.4.3, uppdaterad drivrutin till touchskärmen, lite uppdaterade appar (kamera, galleri bla) och lite småsaker.

Allt fungerar fint efter uppdateringen.


Det är en liknande uppdatering som den till M8 då. Den ligger på 614mb till och med. Efter att ha googlat lite så hittade jag att en tidigare uppdatering på 44mb släppts och att den verkar ha funkat. Har inte hittat något om någon som lyckats med den nyare och större uppdateringen. Så är det någon här som det funkat för så vore det kul att veta.
Blev rätt så irriterad på HTCs support som ber mig kontakta verkstaden för att skicka iväg min telefon. När jag sen ringer til supporten så får jag veta att det är fler än jag som har bekymmer med uppdateringen. Tänker jag helt fel då att det inte är telefonen utan deras uppdatering som är skadad? Känner inte att jag vill vara utan telefon i onödan så kommer vänta ett tag istället för att se om det kommer en ny uppdatering.

#510

Postad 06 september 2014 - 09:44

discomega
  • discomega
  • Forumräv

  • 715 inlägg
  • 0
du kan prova:

Google Services Framework trick. This “trick” involves going into your settings > applications > all and finding Google Services Framework. Click on it and press Force Close, then Clear Data. Restart your device and then go back into Settings > System Update > - See more at: http://www.kevware.c...h.gOMMpgGQ.dpuf

vissa säger att det hjälper. andra inte. kan inte skada iaf.

edit: ser nu ovan att detta kanske är samma sak. iaf, prova några ggr.

Redigerat av discomega, 06 september 2014 - 09:45.


#511

Postad 06 september 2014 - 18:24

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
Det tipset är ju till en Samsung?
Kollade lite snabbt och den appen fanns inte ens i telefonen så det är nog samma knep som tidigare nämnts fast med rätt app för HTC.

#512

Postad 07 september 2014 - 13:21

discomega
  • discomega
  • Forumräv

  • 715 inlägg
  • 0
Tipset gäller alla telefoner som kör android. På svenska heter appen "Ramverk för tjänster från Google". Du hittar den under appar/alla appar.

#513

Postad 07 september 2014 - 21:01

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
Aaahh! Där hittade jag den :) Är dock rätt säker på att inte ens det hade funkat med tanke på att min lur nollats och tömts helt och ändå funkar det inte... Tror mer på att det är filen som det är fel på.. Hoppas att det snart kommer en nerladdning som funkar.

#514

Postad 10 oktober 2014 - 18:33

Caulfield
  • Caulfield
  • Användare

  • 176 inlägg
  • 0
ngn som använder dual sim versionen och har lite ris o ros?
tänkte att det kunde vara användbart vid tjänsteresor...

#515

Postad 19 februari 2015 - 10:22

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Nu håller HTC One M7 på att uppdateras till Lollipop 5.01 i Hong Kong och Kina. Det senaste budet är att Lollipop ska börja släppas till olåsta mobiler i Europa nästa onsdag, 25/2.

 

De rapporter jag sett hittills verkar tyda på både förbättrad prestanda (minskade hack) och lite bättre batteritid.



#516

Postad 19 februari 2015 - 17:13

Unregisteredfec72d49
  • Unregisteredfec72d49
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0

Äntligen verkar HTC komma med en One med vettig kamera, kanske dags att byta ut S4:an nu.

https://www.prisjakt...rs?t=1424356770



#517

Postad 19 februari 2015 - 21:33

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Äntligen verkar HTC komma med en One med vettig kamera, kanske dags att byta ut S4:an nu.

https://www.prisjakt...rs?t=1424356770

Japp, min plan är att byta ut M7 mot M9. Ser också fram mot bättre kamera.



#518

Postad 25 februari 2015 - 22:58

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Idag har Lollipop 5.02 kommit till HTC One M7! Rapporterna på swedroid är positiva så jag laddar ner uppdateringen nu. 850MB...

 

edit: Intryck så far:

 

Det tar ett bra tag att installera 5.02, 45-60 minuter. Alla appar ska optimeras för nya körmiljön ART. Men det ger resultat. 5.02 känns rappare och det är definitivt mindre lag efter uppdateringen. Den största skillnaden hittills är notifieringarna som fungerar lite annorlunda. Funktionen är bättre, men utseendet är lite otydligare nu än innan. Det gick snabbare att se vilken typ av notifiering det var tidigare, nu ser alla likadana ut. Lite synd, men sånt är formspråket i Lollipop, allt ska se likadant ut.

 

I övrigt är det inte så stora skillnader vad jag märkt av än. Det mesta är nog under huven. Batteritiden vet jag inget om än. Inga problem alls iaf. Jag gjorde inte någon factory reset efter uppdateringen.


Redigerat av distortion2, 26 februari 2015 - 09:57.


#519

Postad 25 februari 2015 - 23:06

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Va hur kan htc få .02 före min N5. Jag förstår mig inte på världen ;-)

#520

Postad 26 februari 2015 - 16:28

Unregisteredfec72d49
  • Unregisteredfec72d49
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0

Va hur kan htc få .02 före min N5. Jag förstår mig inte på världen ;-)

Premium går först vetladu :P



#521

Postad 23 mars 2015 - 09:28

Sir Mix Alot
  • Sir Mix Alot
  • Forumräv

  • 704 inlägg
  • 0

Då har det börjat ramla in recensioner på M9. I vanlig ordning så är det en fantastisk telefon vad gäller byggkvalitet, ljud och användarupplevelse. Däremot så är kameran, återigen, den svaga punkten. Alla som trodde att mer megapixlar skulle lösa problemet som upplevdes med ultrapixlarna, kommer bli gruvligt besvikna. 

 

https://youtu.be/Ad6JRTfuKbs 



#522

Postad 23 mars 2015 - 09:37

ice cube
  • ice cube
  • Amatör

  • 96 inlägg
  • 0

Jag läste på omdömmen på prisjakt ang denna telefonen och där va det en som skrev att man inte kan lägga in sin musiksamling,appar mm på ett microsd kort, stämmer verkligen detta? Han påstod att från android version 4.4 (kitkat) så hade google gjort denna begränsning.



#523

Postad 23 mars 2015 - 10:02

Unregisteredfec72d49
  • Unregisteredfec72d49
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0

E ju så man vill slå nån chef på HTC på käften, att det ska vara så svårt att få till en bra kamera i en annars helt grym lur.

Varje år när dom nya modellerna kommer så har tillverkarna dabbat sig.

Samsung S6 utan sd kort och utbytbart batteri och med en allt för utstickande kamera går ju fetbort.

Hoppas att kameraproblemet med One går att lösa med en annan kamera app.



#524

Postad 24 mars 2015 - 22:11

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

  • 1 199 inlägg
  • 0
Ett givet köp blir å uppgradera från en m7 :)

#525

Postad 25 mars 2015 - 13:50

Kung Nu
  • Kung Nu
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0

Bifogad fil  htc1.jpg   207,61K   1 Antal nerladdningar



#526

Postad 02 april 2015 - 08:53

Sir Mix Alot
  • Sir Mix Alot
  • Forumräv

  • 704 inlägg
  • 0

Precis som de tidigare 2 modellerna verkar det som att det krävs lite mer av användaren än att bara plåta i Auto-mode för att få bra resultat. Visst kan man argumentera att 99% av alla fotar i auto-mode och det är det som är viktigast, själv tycker jag inte att det argumentet håller. Köper man en avancerad pryl så behöver man lära sig att använda den för att prestera optimalt - gillar verkligen inte den här "det-ska-bara-funka-mentaliteten" som är härskande nuförtiden.

 

http://forum.xda-dev...&postcount=274 



#527

Postad 02 april 2015 - 11:14

Unregisteredfec72d49
  • Unregisteredfec72d49
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0

Möjligt men att man ska behöva hålla på och labba så med en mobilkamare för att få hyfsade bilder är värdelöst, spec som konkurrenterna funkar kalasbra direkt i automode. Du kan ju labba precis hur mycket du vill med kameran i One, den kommer ändå aldrig i närheten av Galaxy S6 eller nån av dom andra nya premium lurarna. Tyvärr säger jag eftersom jag själv hade hoppats att dom löst kameraproblemen i One så att man nu äntligen kunde köpa en HTC igen, men så var inte fallet. Det får bli en S6 med 64gb minne istället även om jag hatar att man inte kan byta batteri. En bra kamera är enda anl att jag köper en premiumlur, är inte kameran så noga kan man ju lika gärna köpa en budget modell.


Redigerat av Unregisteredfec72d49, 02 april 2015 - 11:15.


#528

Postad 02 april 2015 - 12:09

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Precis som de tidigare 2 modellerna verkar det som att det krävs lite mer av användaren än att bara plåta i Auto-mode för att få bra resultat. Visst kan man argumentera att 99% av alla fotar i auto-mode och det är det som är viktigast, själv tycker jag inte att det argumentet håller. Köper man en avancerad pryl så behöver man lära sig att använda den för att prestera optimalt - gillar verkligen inte den här "det-ska-bara-funka-mentaliteten" som är härskande nuförtiden.

 

Jag håller med om det gäller en avancerad systemkamera eller så. Men en mobilkamera vill man bara peka och klicka, möjligtvis välja var fokus i bilden ska vara. Sedan ska det bli tillräckligt bra bilder med det.

Vill ju köpa en M9, men kameran gör nog att jag kommer att välja något annat den här gången (Z4 compact kanske?).


Redigerat av distortion2, 02 april 2015 - 12:10.


#529

Postad 02 april 2015 - 15:18

Unregisteredfec72d49
  • Unregisteredfec72d49
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0

Jag håller med om det gäller en avancerad systemkamera eller så. Men en mobilkamera vill man bara peka och klicka, möjligtvis välja var fokus i bilden ska vara. Sedan ska det bli tillräckligt bra bilder med det.

Vill ju köpa en M9, men kameran gör nog att jag kommer att välja något annat den här gången (Z4 compact kanske?).

Z4C kommer väl tyvärr inte förrän i November enl ryktena, annars är även jag mycket nyfiken på den, hade köpt Z3C för länge sen om den inte vore så klen i glaset. Hade en One M7 när den kom och HTC är en kanontelefon förutom kameran som är helt värdelös jämfört med övriga och M9 ska ju enligt test vara sämre än M8 så en flopp igen då av HTC.



#530

Postad 06 april 2015 - 07:57

Sir Mix Alot
  • Sir Mix Alot
  • Forumräv

  • 704 inlägg
  • 0

Jag tycker att man ska vara lite försiktig med hur man uttrycker sig, när man konverserar med personer som man, dels inte känner, dels inte kan se kroppsspråket som hör till. Helt värdelös jämfört mot andra telefoner tror jag inte att man kan säga om M9, även om tech-pressen har uttryckt sig just så. För att återkoppla till att det alltid måste vara så enkelt som möjligt, är det inte därför Iphone finns? Det går ju faktiskt att spara inställningarna som ett eget läge, så det torde inte vara för mycket arbete för någon. För den som vill skapa sig en egen bild av hur "värdelös" kameran är kan med fördel glutta lite på dessa bilder:

 

http://forum.xda-dev...7&postcount=403     

 

Skulle jag gå så långt att säga att M9´ans kamera är lika bra som S6, absolut inte, men för att lägga upp bilder på Facebook/Instagram så duger den.



#531

Postad 07 april 2015 - 06:44

Unregisteredfec72d49
  • Unregisteredfec72d49
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0

Jag tycker att man ska vara lite försiktig med hur man uttrycker sig, när man konverserar med personer som man, dels inte känner, dels inte kan se kroppsspråket som hör till. Helt värdelös jämfört mot andra telefoner tror jag inte att man kan säga om M9, även om tech-pressen har uttryckt sig just så. För att återkoppla till att det alltid måste vara så enkelt som möjligt, är det inte därför Iphone finns? Det går ju faktiskt att spara inställningarna som ett eget läge, så det torde inte vara för mycket arbete för någon. För den som vill skapa sig en egen bild av hur "värdelös" kameran är kan med fördel glutta lite på dessa bilder:

 

http://forum.xda-dev...7&postcount=403     

 

Skulle jag gå så långt att säga att M9´ans kamera är lika bra som S6, absolut inte, men för att lägga upp bilder på Facebook/Instagram så duger den.

"men för att lägga upp bilder på Facebook/Instagram så duger den"

Vi pratar premiummobiler nu och då är det enligt min mening värdelöst om kameran bara duger till att lägga upp bilder på fb.

Förstår faktiskt inte din iver att försvara One i det här läget, alla tester hittills visar ju på att kameran är en flopp igen, själv hade jag hoppats annorlunda för vill eg köpa en Htc One men jag blundar inte för fakta och som säger att kameran är kass jämfört med konkurrenterna och det tycker jag är värdelöst jobbat av HTC att misslyckas med detta IGEN..



#532

Postad 07 april 2015 - 09:02

kupster
  • kupster
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

ngn som använder dual sim versionen och har lite ris o ros?
tänkte att det kunde vara användbart vid tjänsteresor...

 

Jag har den.

Fungerar riktigt bra.

Ett kort som är primärt då för data och samtal.

Sen ett sekundärt för samtal och sms.

 

Du väljer själv vilket kort du vill skicka sms ifrån eller när du skall ringa.

 

Kanon med jobb och privat simkort.

 

Har du fler frågor så fråga på så svarar jag



#533

Postad 14 april 2015 - 12:11

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

  • 1 199 inlägg
  • 1
Haft min m9 i ett dygn nu och den fungerar riktigt fint, förj*vla snabb,menyerna flyger upp.
Displayen är kristallklar så mer än 1080p förstår jag inte vad man ska ha..
har inte hunnit med å kolla så mycket på kameran så återkommer om det..
Känns verkligen premium rakt igenom i byggkvalitet

#534

Postad 15 april 2015 - 10:56

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Haft min m9 i ett dygn nu och den fungerar riktigt fint.

Låter trevligt, blir lite sugen nu. Hur känns batteritiden? Lite tidigt att kommentera om det nu kanske. Tjockleken då, hur känns den? Har läst rapporter om att m9 är den näst tjockaste mobilen som säljs nu. Jag vill inte ha en för tjock mobil.

 

edit: om två veckor har jag haft min m7 i två år. Dags att byta upp sig tror jag. Kan inte bestämma mig om det är m9 som gäller eller inte. Tänker inte gå över till plast-samsung iaf.


Redigerat av distortion2, 15 april 2015 - 10:59.


#535

Postad 16 april 2015 - 17:18

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

  • 1 199 inlägg
  • 0
Gick också från m7 och man känner igen sig i m9, lite tjockare visst men ingenting jag stör mig på.
batteritiden känns ok än så länge,betydligt bättre än i m7,klarar mig en dag på ganska tungt andvändande..
Känns mer och mer nöjd iaf, riktigt gedigen konstruktion inga knak eller glipor nånstans..

#536

Postad 14 maj 2015 - 14:18

funkyjunky
  • funkyjunky
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0

Gick också från m7 och man känner igen sig i m9, lite tjockare visst men ingenting jag stör mig på.
batteritiden känns ok än så länge,betydligt bättre än i m7,klarar mig en dag på ganska tungt andvändande..
Känns mer och mer nöjd iaf, riktigt gedigen konstruktion inga knak eller glipor nånstans..

Har gått från en m7 till m9 i veckan med.
Är redan lika nöjd nu som jag var med m7 när den kom.

Den är tjockare än Iphone eller Samsungs edge. Men den känns rejäl och exklusiv på samma gång.
Prestandan är brutal och ljudet.... Det är fantastiskt långt före andra mobiler.

Enda jag hade velat ha annorlunda är placeringen utav av/på. Hade sim/sd luckan varit på andra sidan och knapparna placerade typ 0,5 cm högre upp hade min hand varit mer glad.

Kameran duger för mig. På resor dylikt används systemkamera i mitt fall.
Musik dock lyssnar jag nog på i snitt 2-3 timmar om dagen på via mobilen.

Jag tycker själv att det är skönt att märkena skiljer på sig i egenskaper.
M9 har inte en med dagens mått en bra kamera. Men med HTC sense, blinkfeed, grymt ljud. Välbyggd med metall chassi så är detta luren för mig.

Redigerat av funkyjunky, 14 maj 2015 - 14:28.


#537

Postad 15 maj 2015 - 12:16

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Köpte en HTC M8 för ett par veckor sedan. Riktig fin :).

 

Men har ett problem som uppstått ett par gånger. Helt plötsligt så får jag inte fram tangentbordet och kan sålunda inte skriva något. Det enda som jag hittar som hjälper är att starta om telefonen. Någon som har haft detta problem och vet vad det beror på?



#538

Postad 22 mars 2016 - 22:21

Grumme
  • Grumme
  • Användare

  • 134 inlägg
  • 1

Den 12 april så presenteras uppföljaren till M9, nämligen HTC 10.

Tills den eventuellt får en egen tråd, så kan vi ju prata, spekulera och drömma om den här. :-)

 

http://www.slashgear...inent-22432786/



#539

Postad 23 mars 2016 - 00:26

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Kommer nog att köpa den. Var nära att köpa A9, men så började ryktena om 10 komma, så jag väntade. Sitter fortfarande med min M7:a, har aldrig haft en smartphone så här länge tidigare. 

Lite segt, och numera dålig kamera, i övrigt håller den rätt bra fortfarande.



#540

Postad 11 april 2016 - 15:12

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Imorgon...

https://www.youtube....h?v=QjvaZ8SpRcM

 

edit:

En första titt: http://m3.idg.se/2.1...ch-svenskt-pris


Redigerat av distortion2, 12 april 2016 - 14:07.


#541

Postad 15 april 2016 - 13:31

Sir Mix Alot
  • Sir Mix Alot
  • Forumräv

  • 704 inlägg
  • 0

Ser faktiskt riktigt bra ut - och då menar jag inte bara designen

 

https://youtu.be/-79F0BxX8NU   

 

Lite mer positiv än iVerge, men man får kolla ett par och dra egna slutsatser.



#542

Postad 15 april 2016 - 21:54

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0

Ser faktiskt riktigt bra ut - och då menar jag inte bara designen

https://youtu.be/-79F0BxX8NU

Lite mer positiv än iVerge, men man får kolla ett par och dra egna slutsatser.


Ser riktigt jäkla bra ut! Tyvärr tror jag det är för sent och att priset är snäppet för högt.

#543

Postad 27 april 2016 - 15:08

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

nu är det visst bekräftat att försäljningsstart är nästa onsdag 4/5. https://www.komplett...-10-32gb-silver



#544

Postad 27 april 2016 - 15:53

Sir Mix Alot
  • Sir Mix Alot
  • Forumräv

  • 704 inlägg
  • 0

Men HTC kan ju verkligen inte göra en bra kamera, det vet man ju sen tidigare!?: 

 

https://youtu.be/Y53prRRWd6g  



#545

Postad 27 april 2016 - 18:27

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Men HTC kan ju verkligen inte göra en bra kamera, det vet man ju sen tidigare!?: 

 

https://youtu.be/Y53prRRWd6g  

Jag antar att du är ironisk?



#546

Postad 28 april 2016 - 09:40

Sir Mix Alot
  • Sir Mix Alot
  • Forumräv

  • 704 inlägg
  • 0

Jag antar att du är ironisk?

 

Självklart är jag det, men ändå så kommer väldigt många ha bestämt sig i förväg vad som gäller när det kommer till HTC och kameraprestanda. 

 

Något man ska vara uppmärksam på är att HTC brukar vara väldigt duktiga på att skicka ut uppdateringar till sina kameror, som rättar till brister. 

 

http://forum.xda-dev...thread-t3358858  -  för dom som orkar hålla sig uppdaterade vad som händer med nya firmware samt massor med bilder. Hamdir är en användare som brukar ge mycket och bra information vad gäller HTC och kameran.



#547

Postad 28 april 2016 - 13:50

Villhamer
  • Villhamer
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

Fy tusan vad jag är sugen på att köpa denna telefon. Är det kanske dags att byta från iPhone för första gången sedan 2010?



#548

Postad 21 augusti 2016 - 18:43

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0
Var dags att byta mobil nu igen och valet föll på en M9. Hade en M7 då den var ny och var sjukt nöjd med den då, men den åkte tyvärr i tvättmaskinen. Men M9 har nästan identisk hårdvara som min Z3+ och jag tycker inte jag behöver mer pulver än så.

Redigerat av New Player, 21 augusti 2016 - 18:43.


#549

Postad 22 augusti 2016 - 07:15

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Jag är väldigt nöjd med min HTC 10. Den var iof dyr, men bra. Många som lånar den utbrister: "shit vad skön den var att hålla i".



#550

Postad 22 augusti 2016 - 23:02

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0
Jo den är fin men jag tänkte hålla mig till fjolårets high-end modeller när jag köper nytt nu för tiden. Köpte alltid det senaste innan men man blir bara fattigare och prestandan räcker till i det näst senaste. Händer ju inte lika mkt mellan åren nu som för ett par år sen.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.